آینه نوری گریم

آینه نوری گریم

آینه نوری گریم از آینه‌های مدرن و جدیدی هست که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته. به دلیل این که گریم و میکاپ از موارد کارهایی هستن که نیاز به آینه‌ای شفاف و نور کافی دارن، آینه نوری بسیار پیشنهاد می‌شه. این آینه هم مثل آینه‌های دیگه موجب میشه تا در فضایی که قرار می‌گیرن، اون رو بزرگ‌تر و روشن‌تر جلوه بدن. که آینه نوری گریم هم از این قاعده مستثنی نیست. بلکه به‌جهت نوری بودن اون، تاثیرگذاری بیشتری هم داره. به‌علاوه از نظر ظاهری هم بسیار زیبا و جذاب هستن.

آینه نوری گریم
آینه نوری گریم

انواع مختلفی از آینه‌ها از جمله آینه نوری گریم در کارگاه تولیدی آینه با کیفیتی بسیار عالی به‌همراه قیمت مناسب تولید می‌شن. ساخت و تولید از ابتدا تا انتها در محل کارگاه تماما صورت می‌گیره. به همین دلیل ما کیفیت تمام محصولات خودمون رو تضمین می‌کنیم. به این صورت که گارانتی یکساله و ضمانت بی قید وشرط بر روی محصولات سفارشی خودمون در نظر گرفتیم. همچنین این امکان رو هم تامین کردیم که در صورتی که رضایت لازم رو از آینه خودتون نداشته باشین، بتونین اون رو مرجوع کنین. همه این موارد رو برای جلب رضایت و اطمینان‌ خاطر شما مشتریان گرامی در نظر داریم تا بتونین خریدی رضایت‌بخش داشته‌ باشین.

شما از سراسر کشور می‌تونین سفارش خودتون رو ثبت کنین تا در کمترین زمان و نهایتا حدود 3 الی 4 روز کاری سفارش شما آماده می‌شه. هر نوع آینه‌ای که مدنظر داشته باشین رو به‌بهترین نحو و با کیفیت بالا تولید می‌کنیم. شماره تماس ما برای سفارش 09357015855هست. که شما می‌تونین هر سوالی هم داشته باشین از همکاران آینه‌ها بپرسین تا بتونن شمار و در خرید بهتر راهنمایی کنن. آدرس ما هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

آینه نوری گریم
آینه گرد گریم

چرا از آینه نوری برای گریم و میکاپ استفاده میشه

آینه نوری گریم با استفاده از چراغ‌های LED که در اون به کار رفته، روشنایی بسیار مطلوبی رو ایجاد می‌کنه. این نور مقابل خودش رو به‌بهترین شکل روشن می‌کنه. به همین دلیل با قرار گرفتن در مقابل اون برای انجام گریم و میکاپ نور کافی وجود داره. این نور ایجاد شده به دید بهتر و واضح‌تر کمک می‌کنه تا بشه اشراف کاملی روی چهره و صورت داشت. چرا که نور در آینه نوری به درست‌ترین شکل خودش تامین می‌شه. تا بتونه مقابل خودش رو بدون ایجاد سایه‌ای روشن کنه.

آینه نوری گریم
آینه نوری هوشمند

یک قابلیت مورد توجه در مورد آینه نوری گریم، قابلیت تنظیم نور اون هست. منظور از تنظیم نور در این هست که بتونین میزان و شدت نور رو کم یا زیاد کنین. تا از این طریق به نور دلخواه و مورد نیاز خودتون برسین. چرا که گاهی اوقات به ‌دلیل تغییر میزان‌ نور و مسائل دیگه نیاز به نور بیشتر یا کمتر هست که با وجود آینه نوری گریم این موضوع به‌راحتی قابل حل هست.

معرفی دو نوع آینه نوری گریم

آینه بک لایت

آینه نوری گریم یکی از انواع اون می‌تونه به آینه بک لایت اشاره بشه. در این آینه از نوعی چراغ LED که ضخامت کمی داره در پشت آینه استفاده می‌شه. نور ایجادشده توسط آینه بک لایت مخفی و ملایم هست. اما این نور ملایم برای اموری مثل گریم و میکاپ بسیار مناسب هست و درواقع چراغ ال ای دی در عین داشتن ضخامت کم، نور کافی رو ساطع می‌کنه. تا بتونین به‌وسیله اون نور لازم برای روشن کردن صورت و چهره فراهم بشه.

آینه نوری گریم
آینه بک لایت گرد

آینه بک لایت ضمن این که نور لازمی رو فراهم می‌کنه، از نظر ظاهر هم زیبایی خاص خودش رو داره. به‌گونه‌ای که وقتی در محیطی قرار می‌گیره، توجه‌ها رو به‌ خودش جلب می‌کنه و به‌عنوان نقطه‌ کانونی میشه اون رو تلقی کرد. چرا که گاهی تنها با اضافه کردن آینه گریم از نوع بک لایت میشه فضای زیباتری رو ایجاد کرد. جلوه آینه بک لایت به‌گونه‌ای هست که به‌عنوان آینه دکوری و وسیله تزیینی هم در محیط خود از اون استفاده کرد. یعنی این ویژگی‌های ظاهری مثبت در کنار کاربرد بالای آینه بک لایت قرار گرفتن تا اون رو به آینه‌ای جذاب و مدرن تبدیل کنن.

آینه چراغ دار

آینه چراغ دار هم در دسته آینه نوری گریم می‌تونه قرار بگیره. چرا که این آینه هم مثل آینه بک لایت چراغ LED در اون به‌ کار میره. اما نوع چراغ و شکل استفاده از اون در آینه چراغ دار متفاوت هست. بنابراین نوع نورپردازی که داره، متفاوته. چراغ‌هایی که در آینه چراغ دار به‌ کار میرن، مثل آینه بک لایت یک‌تکه نیستن و به‌صورت تک‌به‌تک روی آینه با فاصله استانداردی قرار می‌گیرن. به همینن دلیل شکل نورپردازی این نوع از آینه نوری گریم مستقیم و کمی بیشتر هست.

آینه نوری گریم
آینه آرایشگاه چراغ‌دار

چراغ‌های به‌کار رفته در آینه چراغ دار هم از نوع LED هست، اما با شکل ظاهری متفاوت. که درواقع یکی از مزایای این نوع از چراغ‌هاست که شکل ظاهری بسیار متفاوتی می‌تونن داشته باشن. مزایای دیگه‌ای که چراغ ال ای دی داراست:

. علاوه بر تنظیم نور که در قسمت‌های بالاتر ذکر شد، قابلیت تغییر رنگ چراغ‌ها وجود داره. لامپ‌های LED تنوع رنگی بالایی دارن که میشه از بین اون‌ها انتخاب کرد و به‌راحتی در زمان استفاده از آینه نوری گریم، رنگ نورپردازی رو تغییر داد.

. طول عمر این نوع از چراغ‌ها بسیار بالا و چندین برابر لامپپ‌های معمول هست.

. از نظر مصرف انرژی، در دسته لامپ‌های کم‌مصرف قرار می‌گیرن و در عین حال روشنایی خیلی خوب و قابل‌قبولی رو دارا هستن.

. مقاومت بالایی دارن و به‌سادگی آسیب نمی‌بینن. به همین دلیل برای استفاده در آینه نوری گریم، بهترین انتخاب هستن.

آینه نوری گریم
آینه گریم لامپی

قابلیت‌های آینه بک لایت و آینه چراغ دار

  • آینه نوری گریم می‌تونه روی خودش قسمتی رو برای دید نزدیک‌تر و درواقع زوم داشته‌ باشه. که از این طریق بشه هر قسمت از صورت که نیاز باشه، با دید بزرگ‌تر و واضح‌تری در آینه تماشا کرد. که برای آینه گریم ایده خوبی هست و همینطور بسیار کاربردیه.
  • برای استفاده بهینه‌تر از زمان‌های به‌اصطلاح مرده خودتون می‌تونین حین انجام گریم و میکاپ مقابل آینه، از طریق اون به موسیقی مورد علاقه خودتون، پادکست یا کتاب صوتی هم همزمان گوش بدین. این امکان با اتصال به اینترنت یا تلفن همراه میسر میشه که موجب جذابیت هر چه بیشتر آینه میشه.
  • استفاده از دماسنج و تایمر هم برای آینه نوری گریم به این صورت هستش که روی صفحه آینه، زمان و دما می‌تونن نمایش داده بشن.
  • قابلیت‌های این آینه نوری گریم که عنوان شدن، از سه طریق می‌تون امکان‌پذیر باشن. لمسی، ریموتی و حسگری که با انتخاب یک مورد از این سه می‌تونین انتخاب کنین که نحوه کارکرد آینه به چه صورت باشه.
آینه نوری گریم
آینه گریم زوم‌دار

این قابلیت‌ها به انتخاب شما روی آینه اجرا میشه. یعنی به این صورت که هر کدوم از مواردی که مورد علاقه و نیاز شما باشه رو می‌تونین درخواست کنین تا روی آینه اجرا بشه.

آینه نوری گریم در چه فضاهایی کاربرد داره

. نیاز به آینه گریم و آرایشی برای استفاده در خونه اغلب وجود داره. البته لازم به ذکره که آینه نوری گریم کاربردهای دیگه‌ای هم می‌تونه داشته باشه. و به‌ جهت ویژگی‌هایی که داره، در بسیاری از موارد جایگزین آینه‌های معمولی شده. به همین خاطر هم هست که دیگه آینه‌های ساده و قدیمی زیاد استفاده خاصی رو ندارن. اما برای استفاده در خونه به عنوان آینه آرایشی، بهترین محل برای قرارگیری اون اتاق‌خواب هست. البته که آینه آرایشی خودش اغلب در این فضا مورد استفاده قرار می‌گیره. اما درنهایت محدودیت خاصی برای استفاده از اون وجود نداره و میشه در قسمت‌های دیگه مثل پذیرایی، سرویس‌بهداشتی و… استفاده کرد.

آینه نوری گریم
آینه آرایشگاه نوری

. آرایشگاه و سالن‌ زیبایی از موارد دیگه استفاده از آینه نوری گریم هست. در این فضاها آینه اهمیت خیلی زیادی داره. همچنین داشتن نور کافی برای این فضا هم از موارد الزامی محسوب می‌شه. به همین خاطر استفاده از آینه نوری گریم ضمن ایجاد تصویر واضح در آینه، نور کافی رو هم در اطراف و مقابل خودش فراهم می‌کنه. علاوه بر این موارد زیبایی ظاهری که این آینه‌ها دارا هستن، قابل مقایسه با آینه‌های معمولی برای استفاده در آرایشگاه نیستن. و می‌تونن در دکوراسیون و طراحی فضای سالن تغییر قابل‌ملاحظه و زیبایی رو ایجاد کنن. برای استفاده آینه آرایشگاه زنانه و مردانه هم قابل استفاده هستن.

و چون در این فضاها خدمات زیبایی ارائه میشه، باید به زیبایی ظاهر هم خیلی توجه بشه. تا بتونه محرکی برای جذب افراد بیشتر به سالن باشه. به این دلیل که اولین چیزی که آدم‌ها برای رفتن به جایی به‌خصوص آرایشگاه توجه می‌کنن، دکوراسیون و چیدمان اون هست که افراد بتونن در اون احساس راحتی و آرامش بیشتری کنن. و از بودن در اون فضا هم لذت ببرن.

آینه نوری گریم
آینه بک لایت سالن زیبایی

. اتاق‌های گریم در سینما و تئاتر و تلویزیون از دیگر مواردی هستن که آینه نوری گریم می‌تونه مورد استفاده قرار بگیره. به‌جهت اهمیت گریم در این حوزه استفاده از آینه‌هایی که دارای نورپردازی هستن، بسیار توصیه میشه. به‌ این دلیل که با نوع نورپردازی که دارن، مقابل خودشون رو کاملا روشن می‌کنن و با قرارگیری در مقابل آینه، دید خیلی خوبی برای انجام گریم ایجاد می‌کنن. تا بشه مراحل رو با دید باز و دقت کافی جلو برد.

آینه نوری گریم
آینه نوری گریم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ