آینه نوری برای آرایشگاه مردانه

آینه نوری برای آرایشگاه مردانه

امروزه آینه ها نقش بسیار مهمی تو بعضی از شغل‌ها دارن. اونقدر این نقش مهمه که برای هر مکانی باید آینه مخصوص اون مکان طراحی بشه. وقتی که تکنولوژی پیشرفت کرد همزمان طراحی آینه ها هم پیشرفت کرد.مثلاً آینه‌های هوشمند و نور دار ساخته شد که با این آینه‌ها می‌تونیم نور مورد نیازو تامین کنیم. آینه های نوری را برای سالن های آرایشگاه استفاده می‌کنن.آینه نوری برای آرایشگاه مردانه و زنانه استفاده می‌شه.که این نوع کمک می‌کنه تا یک پیرایش و آرایش دقیق داشته باشیم.

آینه نوری برای آرایشگاه مردانه

از اونجایی که خودتون می‌دونین دیگه زمان آینه های ساده گذشته و از اونا خیلی کم استفاده می‌شه. کسایی که تو کار گریم حرفه ای هستن و می‌تونیم بگیم گریمورهای مطرح دنیا هستن حتماً از آینه های نوری استفاده می‌کنن.

آینه های جدید هرکدوم کارایی خودشونو داره.مثلاً برای حمام آینه هایی که ضد بخار هستن رو نصب می کنن.پشت آینه های ضد بخار صفحه نصب شده که وقتی بخار آب روی آینه می‌شینه که با گرم شدن این صفحه اون بخار از بین میره و یک آینه شفاف و در حمام می‌تونین داشته باشین. مثلاً اگه برای گریم و آرایش کردن از آینه های تولید شده که دارای نور پردازیه استفاده بشه باعث می‌شه تا چهره شخصی که در مقابل آینه نشسته تا گریم بشه رو دقیق ببینیم و بدون نقص این کار رو انجام بدیم.

آینه نوری برای آرایشگاه مردانه

برای جذب مشتری بیشتر باید از آینه نوری برای آرایشگاه‌ مردانه استفاده کرد

اگه شما تو کارتون حرفه‌ای هستین ولی مشتری‌تون زیاد نیست اما همکاران شما مشتری های زیادی دارن باید کمی فکر و دقت کنین. حتماً نقصی تو کار هست و یجای کار می‌لنگه. به دور و اطراف‌تون توجه کنین کسایی که مشتری های زیادی دارن و تو کارشون حرفه ای هستن حتماً از آینه های نوری مخصوص استفاده می‌کنن.

این آینه های نوری باعث میشه تا دقت بیشتری موقع انجام کار داشته باشیم و بدون نقص کارمونو انجام بدیم. مشتری شما وقتی حس خوبی از محیط می‌گیره و جذب میشه که شما یک فضای زیبا و آرامش بخش و براشون فراهم کنین.همونطور که می‌دونین برای داشتن فضای آروم باید نور ملایم و زیبایی داشته باشین.

آینه های نورپردازی شده این حس آرامش رو به فضا منتقل می‌کنن.بخاطر اینکه نور ملایمی دارن و همینطور نور آینه ها قابل تنظیمه. می‌تونین نسبت به نیاز محیط نور آینه رو تنظیم کنین.

آینه نوری برای آرایشگاه مردانه

چرا باید از آینه نوری برای آرایشگاه مردانه استفاده کرد

برای اینکه یک پیرایش دقیق رو انجام بدیم نیاز داریم تا نور کافی داشته باشیم. بعضی از مکان‌ها نور طبیعی کمی دارن و یا نور طبیعی ندارن. آینه های نوری کمک می‌کنن تا نور لازم رو ایجاد کنین و با یک ریموت می‌تونین اونو تنظیم کنین.

مطمئنا همه ما علاقه داریم تا به فضایی بریم که شیک و مدرن باشه. یکی از روش های جذب مشتری داشتن آینه و فضای زیباست.

آینه نوری برای آرایشگاه مردانه

مزیت خرید اینه نوری برای آرایشگاه مردانه

گارانتی یک ساله دارن

تمام مدل آینه هایی که در کارگاه آینه ها طراحی میشه و به مرحله تولید می‌رسه گارانتی یک ساله دارن و می‌تونین از این گارانتی بدون قید و شرط استفاده کنین.

داشتن گارانتی اونم برای آینه به مدت یک سال یعنی اینکه کیفیت تمامی قطعاتی که برای ساخت آینه استفاده می‌شه درجه یکن و به این زودیا خراب نمی‌شه.با داشتن گارانتی شما متوجه این موضوع می‌شین که وقتی می‌گیم کیفیت آینه ها صادراتین یعنی واقعا اینطوره.

اگه از آینه خوش‌تون نیاد اونو پس می‌گیریم

اگر بعد از اینکه آینه ای رو سفارش دادین و بعد از رسیدن آینه به دست‌تون از مدل آینه خوش‌تون نیومد ما اون اینه رو ازتون پس می‌گیریم و هزینه‌تون رو برمی‌گردونیم.

آینه نوری برای آرایشگاه مردانه

خدمات پس از فروش داریم

بعد از رسیدن آینه به دست‌تون و نصب کردن اون آینه ، قطعه ای از آینه خراب بشه و کار نکنه ما قطعه خراب شده رو برای شما تعمیر می‌کنیم.

کیفیت آینه‌ها درجه یک‌ و‌ صادراتیه

کیفیت تمامی قطعات، مخصوص خود آینه که برای ساخت استفاده می‌شه بسیار زیاد و عالیه. از این آینه با این کیفیت فقط برای آینه های صادراتی استفاده می‌شه ولی ما تصمیم داریم بهترین کیفیت رو برای هموطنان عزیزمون ارائه بدیم.به آینه هایی که برای ساخت استفاده میشه آینه های فوق شفاف و سوپر کلیر می‌گن.

منحصر بفرد خودتون طراحی می‌شه

تمامی آینه ها نسبت به محیط و طبق سلیقه شما طراحی و تولید می‌شن.یعنی مثل فروشگاه نیستن که از یک آینه چند تا وجود داشته باشه و تمامی و آینه های که شما از کارگاه تهیه می‌کنین منحصر به فرد و مخصوص شماست. روی آینه هاتون می‌تونیم با دستگاه های مخصوص لوگوی خاص شما و یا اسم سالن آرایشگاه تونو گوشه ای از این آینه رو حک کنیم.

آینه نوری برای آرایشگاه مردانه
آینه آرایشگاه

انواع آینه نوری برای آرایشگاه مردانه

  • آینه نوری برای آرایشگاه مردانه مدل بک لایت
  • آینه نوری برای آرایشگاه مردانه هالیوودی
  • آینه نوری برای آرایشگاه مردانه مدل دوطرفه
  • آینه نوری برای آرایشگاه مردانه مدل رومیزی
  • آینه نوری برای آرایشگاه مردانه مدل رومیزی دوطرفه
  • آینه نوری برای آرایشگاه مردانه مدل قدی
  • آینه نوری برای آرایشگاه مردانه مدل دیواری
  • آینه نوری برای آرایشگاه مردانه مدل ثابت
  • آینه نوری برای آرایشگاه مردانه مدل متحرک
  • آینه نوری برای آرایشگاه مردانه ریموتی
  • آینه نوری برای آرایشگاه مردانه مدل حسگری یا حرکتی
  • آینه نوری برای آرایشگاه مردانه مدل تاچ یا لمسی
  • آینه نوری برای آرایشگاه مردانه مدل چراغ دار
آینه نوری برای آرایشگاه مردانه

آینه نوری برای آرایشگاه مردانه مدل هالیوودی

بدون شک و بدون اغراق برای بهتر دیدن شدن آینه هالیوودی به شما خیلی کمک می‌کنه.چون همه افراد معروف ازاین مدل آینه استفاده می‌کنن. آینه هالیوودی که همون آینه گریمه و مخصوص اینکاره از تعداد زیادی لامپ ال ای دی تشکیل شده.این لامپ ها رو می‌تونیم به صورت روکار و توکار که مدل جدید آینه هالیوودی هست نصب کنیم.

آینه های هالیوودی تنوع زیادی دارن و با روش‌های مختلفی نور لامپ‌هاش روشن می‌شه. لامپ های ال ای دی رو می‌تونم روی خود آینه دور تا دور و یا روی قاب آینه نصب کنیم ،این انتخاب با شماست. برای اینکه نور این آینه طبیعی تر جلوه کنه به صورت یکی در میون ازلامپ های آفتابی و مهتابی استفاده میشه.

آینه نوری برای آرایشگاه مردانه

آینه نوری برای آرایشگاه مردانه مدل چرخدار

آینه نوری ها معمولاً به صورت ساده و روی دیوار نصب می‌شن.ولی اگه چیز بیشتری رو از این آینه می‌خواین، می‌تونین حتی به صورت چرخ دار هم استفاده کنین. خوبی آینه چرخدار اینه که به راحتی می‌تونین تو هر قسمتی از آرایشگاه تون آینه رو به راحتی جابجا کنین و یا در هر قسمت از فضای سالن که مناسب تره استفاده کنین.

آینه نوری برای آرایشگاه مردانه مدل دوطرفه

آینه های دوطرفه مدلی پرکاربرد و خاص و زیبا هستن که به صورت همزمان دونفر در یک مکان می‌تونن از آینه های دوطرفه استفاده کنن. دیگه زمان این که فقط اینه هارو دور تا دور سالن روی دیوار نصب می‌کردیم تموم شده.

خودتونو برای بهتر دیده شدن و بروز بودن اماده کنین و ازاین مدل آینه استفاده کنین. فضای وسط سالن آرایشگاه ها اکثرا بدون استفاده و خالیه.با این آینه های دوطرفه می‌تونین از قسمت هایی که بدون استفاده مونده و متراژشم زیاده استفاده کنین. آینه های دوطرفه رو می‌تونین به صورت نورپردازی شده و یا هالیوودی طراحی و تولید کرد.

در بین دو اینه که به صورت پشت سر هم قرار می گیرن لامپ های ال ای دی نواری قرار می‌گیره و بعد از اتصال به پریز برق این لامپ روشن میشه و نور کافی به محیط میده..

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ