آینه نوری اسلام‌شهر

آینه نوری اسلام‌شهر

چندین نوع آینه هستن که امروزه با توجه به عملکرد فوق‌العاده‌شون نسبت به آینه‌های معمولی، خیلی مورد توجه قرار گرفتن. یکی از اون‌ها آینه نوری هستش که آینه‌ای جدید و زیبا محسوب میشه. در این متن به معرفی آینه نوری اسلام‌شهر می‌پردازیم. این آینه با کارکردی که از خودش نشون داره، باعث شده تا بتونه در زمان کمی جای آینه‌های معمولی و قدیمی رو بگیره. به‌طوری که اگر نگاهی هم بندازیم می‌بینیم که به‌خصوص در فضاهای مهم و مدرن امروزی، از چنین آینه‌هایی استفاده میشه که از هر نظری نسبت به آینه‌های دیگه مزیت خاص خودشون رو دارن.

آینه نوری اسلام‌شهر
آینه نوری مدرن

معرفی این که آینه نوری اسلام‌شهر چه آینه‌ای هست

آینه نوری اسلام‌شهر آینه‌ای هست که به‌علت استفاده از چراغ LED در اون، دارای روشنایی هستش. روشنایی که به‌واسطه این چراغ ایجاد میشه، خیلی ملایم و طبیعی هستش. چراغ مورد استفاده برای آینه نوری، شکل نواری داره و به‌صورت یک‌تکه هست که پشت آینه قرار داده میشه. با این نحوه قرار دادن چراغ در آینه نوری موجب میشه تا وقتی چراغ روشن بشه، نور مخفی و ملایمی دور تا دور اینه رو بگیره. این نور خیلی خوب اطراف خودش رو روشن می‌کنه.

آینه نوری اسلام‌شهر
آینه نوردار

اصولا آینه برای این به وجود اومد که آدم‌ها دوست داشتن خودشون رو ببینن. و در طی سال‌ها خیلی روی این موضوع کار شد که آینه‌ها بتونن دید بهتری رو ایجاد کنن. اصلا طراحی آینه نوری هم برای این بوده که بتونه دید بازی رو ایجاد کنه که بسیار هم در اون موفق بوده. چون نور آینه بدون تشکیل هیچ سایه‌ای مقابل خودش رو روشن می‌کنه. بنابراین اگر جلوی آینه بایستین و بخواین خودتون رو در آینه ببینین، نور آینه کمک می‌کنه تا خیلی روشن‌تر و واضح‌تر دیده بشین.

مهم‌ترین موارد استفاده آینه نوری اسلام‌شهر چه مواردی هستش

سالن زیبایی

آینه از اصلی‌ترین مواردی هستش که در هر سالن زیبایی یا آرایشگاه مورد استفاده قرار می‌گیره. با توجه به اهمیت خیلی بالایی که آینه در سالن زیبایی داره، قطعا نباید یک آینه معمولی باشه. پیشنهاد ما آینه نوری اسلام‌شهر هست که این آینه خیلی مفید عمل می‌کنه. از اونجایی که برای ارائه خدماتی که در سالن به مشتری‌ها داده میشه نیاز به داشتن نور خوب و تصویر روشن دارین، آینه نوری بهترین گزینه می‌تونه باشه.

آینه نوری اسلام‌شهر
آینه آرایشگاهی

زمانی که مشتری جلوی آینه بشینه، نور آینه دقیقا می‌تونه متمرکز روی مشتری باشه. در این صورت شما دقت و تمرکز خیلی بالایی رو خواهید داشت که می‌تونین کارتون رو هم خیلی بهتر و تمیزتر انجام بدین. چون کارهایی که در آرایشگاه انجام میشن، زیبایی هستن و نیاز به دید باز و دقت بالایی دارن. وقتی نور کافی داشته باشین و این نور از جای مناسبی منتشر بشه، اشراف روی کار هم بیشتر هستش.

آینه نوری اسلام‌شهر
آینه نوری گرد

البته به‌جز عملکرد عالی آینه نوری اسلام‌شهر دلیل دیگه‌ای که این آینه خیلی برای سالن زیبایی توصیه میشه، زیبایی خیلی خاص اون هستش. این آینه با زیبایی خودش فضای سالن شما رو خیلی خاص و مدرن نشون میده. و باعث میشه تا توجه هر کسی رو ب خودش جلب کنه. چون آینه از موارد خیلی مهمی در طراحی و دکوراسیون داخلی سالن زیبایی هست، بنابراین استفاده از چنین آینه‌هایی خیلی می‌تونه کمک‌کننده باشه تا فضای زیبایی ایجاد بشه. تمام سالن‌ای حرفه‌ای و مدرن امروزی هم از آینه‌هایی مثل آینه نوری استفاده می‌کنن که از هر جهت ایده‌آل هستن.

آینه نوری اسلام‌شهر
آینه سالن زیبایی

مزون

مزون هم از موارد دیگه استفاده از آینه نوری اسلام‌شهر می‌تونه باشه. آینه‌ای هم که در هر مزونی یا فروشگاه لباس مورد استفاده قرار می‌گیره، باید بتونه دید خوب و واضحی رو به مشتری بده تا بتونه انتخاب راحت‌تری هم داشته باشه. به همین دلیل آینه نوری از بهترین گزینه‌ها برای آینه مزون محسوب میشه. آینه مزونی نوری خیلی خوب و به‌حد کافی می‌تونه مقابل خودش رو روشن کنه.

آینه نوری اسلام‌شهر
آینه قدی نوری

مشتری شما بعد از پرو لباس مورد نظر خودش دوست داره که بتونه خودش رو کاملا واضح ببینه. آینه نوری با عملکرد خاص خودش این امکان رو به مشتری شما میده که بتونه خودش رو خیلی خوب نگاه کنه و همینطور نور جلوه لبس رو هم بیشتر می‌کنه. علاوه بر این موضوع آینه نوری آینه‌ای خیلی زیباست که می‌تونه فضای مزون رو تحت تاثیر زیبایی خودش قرار بده. شما با ایجاد فضایی مدرن و زیبا باعث میشین تا افراد بیشتری به سمت مزون شما جذب بشن. چون یکی از عوامل جذب مشتری برای هر جایی، زیبایی اون فضاست. به‌خصوص در دنیای امروزی این مسئله نقش پررنگ‌تری داره.

آینه نوری اسلام‌شهر
آینه نوری برای مزون

اتاق کودک

آینه نوری اسلام‌شهر برای اتاق کودک هم خیلی گزینه مناسبی هستش. بچه‌ها اغلب از دیدن خودشون در آینه لذت می‌برن و براشون جذابه. وقتی هم که آینه نوردار باشه، این جذابیت دوچندان میشه. چون نوری که دور آینه رو می‌گیرهزیبای و جلوه آینه رو خیلی بیشتر می‌کنه. همچنین شما می‌تونین آینه کودک نوری رو به شکل یک شخصیت کارتونی موردعلاقه فرزندتون سفارش بدین تا آینه بیشتر مورد پسندش هم باشه. علاوه بر اتاق کودک برای مهدکودک‌ها و مراکز دیگه‌ای که برای کودکان هم هست، می‌تونین از آینه کودک استفاده کنین تا زیباتر باشه.

آینه نوری اسلام‌شهر
آینه نوری کودک

سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی و حمام هم دیگه مثل گذشته نیستن که هیچ اهمیتی نداشته باشن. بلکه این فضاها هم در نوع خودشون مهم هستن و خیلی هم امروزه بهشون توجه میشه. بنابراین باید وسیله‌هایی هم که در اون‌ها قرار می‌گیرن، از فاکتورهای زیبایی در کنار کاربرد خوبشون برخوردار باشن. به همین دلیل آینه نوری اسلام‌شهر با توجه به ویژگی‌هایی که داره، به‌عنوان آینه سرویس بهداشتی هم خیلی مناسبه. و می‌تونه این فضا رو خیلی مدرن‌تر و زیباتر نشون بده. همچنین اغلب از آینه سرویس بهداشتی برای اصلاح هم استفاده میشه که در این صورت نور آینه به شما کمک می‌کنه تا بتونین خودتون رو خیلی روشن و واضح در آینه تماشا کنین.

آینه نوری اسلام‌شهر
آینه سرویس بهداشتی

آینه نوری اسلام‌شهر رو چرا به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

برای سفارش آینه نوری اسلام‌شهر یا هر جای دیگه‌ای از کشور که باشین می‌تونین به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین. تا در کمترین زمان آینه‌ای با کیفیت و استاندارد خیلی بالا دریافت کنین. تمام آینه‌های تولیدی این مجموعه برای ساختشون از بهترین مواد اولیه و تجهیزات استفاده میشه. و ما کیفیت آینه‌های خودمون رو تضمین می‌کنیم. هر آینه‌ای که سفارش بدین، دقیقا مطابق خواسته شما تولید میشه. در صورتی هم که آینه اون چیزی که می‌خواستین نبود، با وجود ضمانت مرجوعی می‌تونین آینه رو مرجوع کنین.

آینه نوری اسلام‌شهر
آینه نوری اسلام‌شهر

اما در کنار این‌ها ما ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم روی آینه‌ها در نظر گرفتیم. که اگر هر اتفاقی برای آینه به وجود بیاد، پشتیبانی ما رسیدگی رو انجام بده و مشکل به وجود اومده رو برطرف کنه. این کار بدون دریافت هیچ هزینه‌ای انجام میشه و نیازی نیست که هزینه‌ای رو پرداخت کنین. البته شکستگی و یا ضربه خوردن و موارد اینچنینی، متاسفانه شامل ضمانت نمیشه. اما حتی اگر لامپ آینه هم بسوزه، ما این لامپ رو کاملا رایگان برای شما تعویض می‌کنیم. البته برای آینه‌ها ما بهترین‌ها رو استفاده می‌کنیم و آینه به‌سادگی دچار مشکل نمیشه.

شماره‌های 09901717305 و 02188068352، شمره‌های تماس مجموعه هستن که می‌تونین تماس بگیرین تا برای ثبت سفارش آینه نوری اسلام‌شهر یا هر جای دیگه‌ای راهنماییتون کنن. حتی اگر نمی‌دونین که چه آینه‌ای رو برای فضای مورد نظر خودتون انتخاب کنین، می‌تونین از مشاورین ما کمک بگیرین. اون‌ها سعی می‌کنن آینه‌ای زیبا و متناسب با سلیقه و بودجه شما پیشنهاد بدن. آدرس کارگاه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ