آینه نوردار مدرن

آینه نوردار مدرن

آینه یکی از مهم‌ترین وسیله‌هایی هست که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیره. همه ما روزانه از آینه برای مصارف مختلف استفاده می‌کنیم. به همین دلیل هم هست که با توجه به اهمیت بالای آینه‌ها، یکسری آینه‌های مدرنی معرفی شدن. یکی از بهترین انواع آینه‌ها، آینه نوردار مدرن هست که خود این آینه هم در نوع خودش از تنوع بالایی برخورداره. این آینه چنان عملکردی رو از خودش ارائه داده که در مدت زمان کمی مورد توجه بسیاری قرار گرفته. به‌طوری که در خیلی از کاربردها می‌بینیم که دیگه آینه‌های قدیمی هیچ جایگاهی رو ندارن.

آینه نوردار مدرن
آینه نوردار مدرن

معرفی این که آینه نوردار مدرن به چه آینه‌ای میگن

آینه نوردار مدرن، نور خودش رو با استفاده از چراغ LED تامین می‌کنه. چراغ LED پشت آینه کار گذاشته میشه. به همین دلیل چراغی که برای آینه نوردار مورد استفاده قرار می‌گیره، ضخامت کمی داره و همینطور نواری شکله تا بتونه خیلی راحت پشت آینه تعبیه بشه. بنابراین وقتی چراغ پشت آینه قرار داده میشه، نور مخفی و ملایمی ایجاد میشه. نور ایجاد شده، عملکرد آینه رو صد پله ارتقا میده.

آینه نوردار مدرن
آینه نوری مدرن

آینه نوردار مدرن باعث میشه تا برای دیدن در آینه شما بتونین تصویر واضحی رو از خودتون در آینه ببینین. به این دلیل که نور دقیقا اطراف خودش رو کاملا روشن می‌کنه. و همین موجب میشه تا دید در آینه خیلی روشن و واضح انجام بشه. چیزی که با آینه‌های معمولی امکان‌پذیر نیست.

چرا آینه نوردار مدرن انقدر مورد توجه قرار گرفته

اولین ویژگی بارزی که آینه نوردار مدرن داره، همین داشتن نورپردازی هست که باعث شده تا همه بتونن خیلی راحت‌تر و بهتر از آینه استفاده کنن. اصلا طراحی که برای آینه‌ای امروزی انجام شده هدفشون همین بوده که بتونن عملکرد آینه رو حداقل چندین پله ارتقا بدن. که آینه بک‌لایت به بهترین حالت این کار رو انجام داده.

آینه نوردار مدرن
آینه بک‌لایت

همچنین این آینه‌ها وقتی در فضایی مورد استفاده قرار بگیرن، زیبایی خاصی رو به اون می‌بخشن که با هیچ آینه‌ دیگه‌ای امکان‌پذیر نیستش. به این دلیل که آینه‌ها در دکوراسیون نقش مهمی رو دارن. و در کنار طراحی که برای عملکرد آینه انام میشد، به ظاهر زیبای اون هم اهمیت داده شده تا بتونه به نقطه عطفی در چیدمان فضای خودش تبدیل بشه.

موارد استفاده آینه نوردار مدرن چیه

هر جایی که آینه کاربرد داشته باشه، میشه از آینه نوردار مدرن استفاده کرد. درواقع هیچ محدودیتی برای استفاده از آینه نوردار مدرن وجود نداره. اما در قسمت پایین به چند مورد که حتما بهتره از آینه نوردار مدرن استفاده بشه، اشاره می‌کنیم.

آرایشگاه

آینه آرایشگاهی یکی از مهم‌ترین آینه‌هاست. چون وجود آینه در هر آرایشگاه و سالن زیبایی از اهمیت خیلی بالایی برخورداره. آینه‌ای که در این فضا قرار می‌گیره، نباید یک آینه معمولی و ساده باشه. به این خاطر که این آینه خیلی در روند کار و نتیجه کار موثر هست. بنابراین از بهترین پیشنهادها برای آینه آرایشگاه، آینه نوردار مدرن هست.

آینه نوردار مدرن
آینه قدی آرایشگاهی

آینه نوردار مدرن برای شما به‌عنوان آرایشگر خیلی کمک‌کننده هست. چون وقتی مشتری جلوی آینه قرار بگیره تا شما بخواین خدمات حرفه‌ای خودتون رو عرضه کنین، با این آینه دید خیلی  بازتری رو دارین. و با این دید باز شما اشراف بیشتری رو دارین و می‌تونین با دقت بالایی یک کار تمیزی رو به مشتری خودتون ارائه بدین.

آینه نوردار مدرن
آینه نوری سالن زیبایی

همچنین استفاده از آینه نوردار مدرن باعث میشه تا یک فضای خیلی زیبا و مدرنی هم برای خودتون و مشتری‌هاتون ایجاد کنین. چون با این کار می‌تونین باعث بشین که افراد زیادی بخوان به سالن شما بیان و از خدمات شما استفاده کنن. شما با ایجاد یک فضای زیبا و حرفه‌ای که ویترین کار شماست، نشون میدین که چقدر در کارتون هم عالی عمل می‌کنین. به همین دخاطر هم در دنیای امروزه بحث چیدمان و دکوراسیون داخلی خیلی مهم هستن و از موارد تاثیرگذار بر جذب مشتری محسوب میشن.

خونه

آینه در هر خونه‌ای هم از واجبات تلقی میشه و وجود اون ضروریه. در این فضا هم عملکرد خوب آینه در کنار ظاهر زیبایی که داره اهمیت داره. با این وجود انواع آینه نوردار مدرن انتخاب ایده‌آلی برای هر خونه‌ای هستش. شما می‌تونین آینه رو بر اساس چیدمان و سلیقه‌ای که دارین، انتخاب کنین تا زیبایی بیشتری رو برای خونه‌تون به ارمغان بیارین. چون آینه‌ها می‌تونن هر شکل، ابعاد یا … داشته باشن.

آینه نوردار مدرن
آینه قدی بک‌لایت

آینه‌ در قسمت‌های مختلفی از هر خونه استفاده میشه. مثل سرویس بهداشتی، اتاق خواب و پذیرایی که آینه نوردار مدرن تغییرات خیلی خوبی رو در هر کدوم از این فضاها ایجاد می‌کنه. و می‌تونه به نقطه کانونی در فضای خودش تبدیل بشه. و جلوه فضای خونه شما رو خیلی زیباتر نشون بده.همچنین در خونه خانم‌ها از آینه بیشتر برای میکاپ هم استفاده می‌کنن و آقایون هم برای اصلاح. برای این مورد از کارها هم آینه نوری خیلی مفید عمل می‌کنه. چون باعث میشه تا بتونین اشراف بیشتری روی صورت خودتون داشته باشین و با دقت بالاتری کارتون رو انجام بدین.

آینه نوردار مدرن
آینه سرویس بهداشتی

مزون

آینه نوردار مدرن یکی دیگه از موارد مهم استفاده از اون در مزون و فروشگاه‌های لباس هستش. داشتن نور خوب و کافی در کنار تصویر واضح در آینه از موارد مهمی در مزون می‌تونن باشن. که آینه نوردار هر دوی این‌ها رو خیلی خوب برای شما تامین می‌کنه. تا هر زمان که مشتری شما بخواد بعد از پرو لباس خودش رو در آینه ببینه، با این آینه امکان دید خیلی بهتری براش فراهم بشه. در این حالت وقتی مشتری بتونه خودش رو روشن و واضح ببینه، تصمیم‌گیری هم براش راحت‌تره.

آینه نوردار مدرن
آینه قدی مزون

علاوه بر کاربرد خوبی که آینه برای مزون باید داشته باشه، باید بتونه تاثیر مثبتی رو هم در زیبایی فضای مزون داشته باشه. دکوراسیونی که شما ایجاد می‌کنین، نشون میده که سطح کار شما چطور هستش. چون مشتری‌های شما قبل از انتخاب مزون و خرید از اون، دکوراسیون توجهشون رو جلب می‌کنه. همچنین آینه باعث بزرگ‌تر و روشن‌تر دیده شدن فضای خودش هم میشه. که این هم از مزیت‌های دیگه آینه نوردار مدرن محسوب میشه که در این موضوع تاثیر بیشتری رو داره.

آینه نوردار مدرن
آینه نوری بزرگ

آینه نوردار مدرن رو چرا از کارگاه تولیدی آینه بخرین

انواع آینه نوردار مدرن و هر نوع دیگه از آینه‌ها در کارگاه تولیدی آینه به درخواست شما تولید میشه. تمام آینه‌ها با بهترین کیفیت و قیمت به مشتری‌ها عرضه میشه. به این دلیل که تمام مراحل ساخت و تولید آینه‌ها در این مرکز انجام میشه و آینه‌ها از بالاترین استانداردها برخوردارن، کیفیت رو تماما تضمین می‌کنیم.

آینه نوردار مدرن
آینه نوردار مدرن

اما چیزی که کارگاه تولید آینه‌ها رو متمایز کرده، فقط داشتن کیفیت بالا و قیمت مناسب نیست. بلکه اون ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هست که تمام آینه‌های این مجموعه اون رو دارن. این ضمانت برای این هست که اگر بعد از خرید و سفارش هر مشکلی هم به وجود بیاد، نیازی نیست که شما هزینه‌ای رو پرداخت کنین. فقط کافیه به ما اطلاع بدین و در کمترین زمان رسیدگی انجام بشه. علاوه بر این مورد ضمانت مرجوعی هم در نظر گرفتیم تا در صورت عدم رضایت از آینه، بتونین اون رو برگردونین. البته که شکست یا ضربه خوردن آینه شامل این ضمانت نمیشه.

شماره‌هایی هم که می‌تونین با ما در ارتباط باشین، 09901717305 و 02188068352 هستن. هر سوالی هم در مورد آینه نوردار مدرن و یا مشاوره‌ای هم که نیاز داشتین، می‌تونین با این شماره‌ها تماس بگیرین. تا همکاران ما بتونن شما رو به بهترین نحو راهنمایی کنن. آدرس ما هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ