آینه میکاپ هوشمند

آینه میکاپ هوشمند

آینه میکاپ هوشمند ، آینه‌ای با قابلیت‌های فوق‌العاده جهت آرایش ، میکاپ و گریم حرفه‌ای هست. این آینه دارای تنوع در سبک و مدل‌های مختلفه. و تمامی نیازهای بشر امروزی به یک آینه مدرن رو برطرف می‌کنه.

پیش‌تر ازین آینه در موقعیت‌های مختلف حالت عمومی داشت. یعنی یک آینه با یک شکل و یک ظاهر و یک قابلیت برای همه‌ی فضاهای کاری و مسکونی وجود داشت. و هیچ فرقی بین آینه آرایشی و آینه‌ی معمولی وجود نداشت.

اما اکنون با بالا رفتن انتظارات آرایشی وسایل رفع این نیاز هم گسترش پیدا کرده. شاید در گذشته حتی آرایش عروس بسیار ساده صورت می‌گرفت. ولی امروزه آرایش و گریم یک نوع هنر محسوب میشه که نیاز به تخصص و کاربلدی داره.

پس طبیعیه که لوازم یک کار تخصصی هم با کارش سنخیت و توازن داشته باشه. آینه میکاپ هوشمند ، نوعی از آینه‌اس که دارای سنسوری جهت خاموش و روشن کردن نور ، کم و زیاد کردن شدت نوری ، پلی کردن موسیقی ، تغییر رنگ نوری و … هست.

سرتیتر مطالب این مبحث:

Add a header to begin generating the table of contents

این آینه با نام‌های آینه آرایشگاه ، آینه هالیوودی ، آینه نوری و آینه گریم هم شناخته میشه. این کاملا واضحه که اگر شما آینه‌ای درخور سالن زیبایی‌ات نداشته باشی و مانند گذشته از آینه‌های قدیمی استفاده کنی ، حسی که در مشتری از دیدن فضای سالن شما ایجاد میشه ، زیاد جالب نخواهد بود.

و پیش خودش فکر می‌کنه که حتما کارش هم مثل آرایشگاهش قدیمی و از مدافتاده‌اس.

آینه میکاپ هوشمند
آینه میکاپ هوشمند

هنوز آینه میکاپ نداری برای آرایشگاهت ؟

چطور می‌تونی ادعا کنی که کاری حرفه‌ای و خدمات تخصصی عرضه می‌کنی اما هنوز آینه‌ای درخور کارت نداری ؟ می‌دونستی که مشتری رقبات رو با تو مقایسه می‌کنه ؟ و اولین چیزی هم که باهاش برخورد می‌کنه ظاهر آرایشگاه هست ؟

آیا هنوزم دوست داری که بخاطر هزینه‌ای ناچیز این همه ضرر کنی ؟ خودتو بروز کن آینه میکاپ هوشمند اولین چیزیه که یک آرایشگر ماهر و کاردان باید داشته باشه.

علاوه بر همه‌ی اینا ، این آینه خیلی به تو ، توی کارت کمک می‌کنه و کارتو راحت‌تر می‌کنه و بهش سرعت می‌بخشه. داشتن نور برای آینه آرایشگاه مزیت بزرگیه. چه بسا آرایشی حرفه‌ای که با افت شدت نوری در ساعاتی از روز باعث بروز ایرادات ریز اما فاحشی در صورت مشتری میشه.

الان دیگه برای هر مشکلی چاره‌ای وجود داره. به راحتی با لمس قسمت تاچ آینه میکاپ هوشمند ، نور آینه رو روشن می‌کنی ، نوری که بر چهره‌ی مشتری روشنایی بیشتری رو می‌رسونه و کارتو آسون می‌کنه.

یا موقع میکاپ دوست داری آهنگ‌های مورد علاقه‌ات رو پلی کنی این آینه مجهز به بلوتوث هست . هر موسیقی که مدنظرت هست رو از آینه‌ات پخش می‌کنی و موقع کار کردن ازش لذت می‌بری.

دوست داری به دکوراسیون محل کارت گاهی تنوع بدی؟ خب کاری نداره ! با تغییر تم رنگی آینه میکاپ هوشمند رنگ‌های متنوع از نور آینه بک‌لایت رو تجربه می‌کنی.

آینه میکاپ هوشمند

آینه میکاپ هوشمند چه انواعی داره

  1. آینه قدی میکاپ
  2. آینه دوطرفه میکاپ
  3. آینه میکاپ بک‌لایت
  4. آینه میکاپ لامپی
  5. آینه میکاپ چرخ‌دار
  6. آینه میکاپ دیواری

آینه میکاپ هوشمند قدی

از آینه میکاپ هوشمند قدی در فضاهای مختلفی میشه استفاده کرد . که شاخص‌ترین اون آرایشگاه و مزون هست. آینه قدی همونطور که از اسمش پیداست تمام قد افراد رو نمایش میده . که برای مزون مخصوصا بسیار کارامد هست.

زیرا که شخص موقع پرو لباس نیاز به آینه‌ای تمام قد جهت چک ظاهر خودش داره. تا با اعتماد به نفس بالاتری به انتخاب لباس مطلوب خودش اقدام کنه . و وقتی این آینه نوردار باشه کارایی اون چند برابر میشه. که مشتری در روشنایی مکفی به بررسی لباس مورد علاقه‌اش مشغول میشه.

آینه قدی ممکنه قاب‌دار یا بدون قاب باشه . در کمپانی آینه‌ها این آینه‌ها با کیفیت بالایی تولید و آماده میشن. و هر جنس از قاب که مشتری تمایل داشته باشه براش تعبیه میشه.

آینه میکاپ هوشمند

آینه میکاپ هوشمند دوطرفه

اگه بفکر اینی که از فضای کوچیک سالن بیشترین بهره رو ببری پس بهتره آینه میکاپ هوشمند دوطرفه رو امتحان کنی. این آینه برای آرایشگاه‌هایی که فضای جمع و جورتری دارن طراحی شده.

وقتی فضای کافی برای گذاشتن هشت آینه نداری ، از چهار آینه‌ی دوطرفه استفاده کن. که همزمان کار هشت میکاپ با چهار آینه انجام بشه. تازه قیمت تهیه‌ی اون هم بسیار به‌صرفه‌تر هست.

این آینه‌ها رو میشه به صورت قدی ، رومیزی و یا آویزی سفارش داد . باید بدونی که کمپانی آینه‌ها برای مشتری این امکان رو گذاشته که بتونه هر مدلی که توی ذهنش داره رو روی کارش پیاده کنه.

یعنی اگه در هر سایت خارجی و داخلی یا تلویزیون و … هر مدلی که دیدی و خوشت اومده ، فایلش رو براشون ارسال می‌کنی یا سبک‌اش رو توضیح میدی و بهتر ازون رو درب منزل و یا محل کارت تحویل می‌گیری. 09357015855

آینه میکاپ هوشمند
آینه میکاپ هوشمند

آینه میکاپ هوشمند بک‌لایت و لامپی

آینه میکاپ هوشمند ممکنه در دو مدل لامپی یا بک‌لایت باشه. در مدل بک‌لایت که به اون آینه با نورمخفی هم می‌گن ، نوری از اطراف آینه به سمت بیرون تابیده میشه. که ظاهر و جلوه‌ای فوق‌العاده زیبا به آینه و محل کارتون میده.

این نور رو میشه در رنگ‌های مختلفی انتخاب کرد . یا آپشن تغییر نگی با ریموت براش تعبیه کرد. که فشردن دکمه‌ی ریموت رنگ‌های متفاوتی از اون رو انتخاب کرد. که با رنگ دکوراسیون شما ست باشه . و یا حتی رنگی متمایز باشه که آینه‌ی شما رو بیشتر به چشم بیاره.

در مدل لامپی هم ، لامپ‌های کم مصرف ال ای دی آینه‌ی شما رو همراهی می‌کنن.لامپ‌هایی با کیفیت و مرغوبیت بالا که عمری طولانی برای آینه‌ی شما دارن.

آینه میکاپ هوشمند
آینه بک‌لایت
آینه میکاپ هوشمند
آینه لامپی

آینه میکاپ چرخ‌دار و آینه دیواری

می‌خوای که آینه‌ات حمل و جابجایی راحتی تو سالن‌ات داشته باشه ؟ مدل آینه میکاپ هوشمند چرخ‌دار رو انتخاب کن. این آینه حتی اگه قدی باشه و سنگین به راحتی و آسونی میشه اونو روی چرخاش هل داد و حرکتش داد.

اما اینجوری‌ام نیس که واسه خودش حرکت کنه یهو بره وسط سالن . ترمز و قفلی برای چرخش داره که اونو سرجای خودش ثابت می‌کنه. و هر موقع که تو بخوای حرکت می‌کنه.

این مدل برای افرادی که دوست دارن هر ماه جای وسایل محل کارشون رو تغییر بدن و خواهان تنوع در سبک دکورشون هستن ، بسیار مناسبه. که این آینه هم مثل مدل‌های دیگه در رنگ‌های نوری مختلف و قاب‌های متنوعی توسط کمپانی آینه‌ها تولید و عرضه میشه.

اما مدل آینه میکاپ هوشمند دیواری درست در جهت عکس آینه چرخ‌دار هست . چراکه در دیوار ثابت میشه و قابلیت جابجایی و حرکت نداره. که بسته به نیاز و سلایق هر فرد میشه نوع دلخواه ازین سبک‌ها رو سفارش داد.

آینه میکاپ‌ام رو از کجا بخرم که مرغوب و قیمت مناسب باشه

آینه میکاپ هوشمند در کمپانی آینه‌ها با مزیت‌های باورنکردنی عرضه میشه. همه‌ی ما دنبال خرید مستقیم از تولیدی هستیم تا واسطه‌ها رو حذف کنیم و جنس با قیمتی مناسب‌تر به دستمون برسه.

این شرکت این امکان رو برای ما فراهم کرده تا خریدی راحت و بی‌دردسر رو با قیمتی مناسب تجربه کنیم. تمام آینه‌ها توسط خود این مجموعه با مواد اولیه‌ی خالص تهیه می‌شه. وضوح تصاویر در آینه بی‌نهایت بالاست.کیفیت نوری در حد مطلوبیه. و سبک‌های آینه بروز و مدرن هست. و تمام این گفته‌ها رو با تضمین و گارانتی یکساله همراه کرده.

اگر باز هم نگرانی آینه که بدستت رسید رو بررسی کن اگه خوشت نیومد بدون سؤال و جواب اونو براشون پس بفرست و پولتو پس بگیر.

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

آینه میکاپ هوشمند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ