آینه هالیوودی مهتابی قدی

آینه میکاپ مدرن سال

در این متن در مورد آینه میکاپ مدرن سال صحبت می‌کنیم و انواع آینه‌های مختلف از نظرهای گوناگون رو برای شما توضیح می‌دیم تا بتونین بهترین آینه رو از نظر کیفیت و مقرون به صرفه بودن خریداری کنین.در کارگاه آینه‌ها بهترین آینه رو از نظر جنس و متریال برای شما آماده می‌کنن تا بهترین‌ها رو همانند نمونه‌های خارجی برای شما ارسال کنن.

تنها کافیست که با کارگاه آینه‌ها تماس بگیرین و یا سفارش خود رو اینترنتی ثبت کنین تا بتونیم ظرف چند روز کاری آینه برای سالن آرایشی شما رو ساخته و درب منزل بدون کوچک‌ترین خرابی و شکستگی تحویل بدیم. با این کار علاوه بر اینکه در زمان و وقت خود صرفه جویی بسیاری می‌کنین باعث کاهش بسیاری از آلودگی‌های زیست محیطی از جمله آلودگی هوا و کاهش و سایر نقلیه عمومی می‌شین.

آینه میکاپ مدرن سال
آینه میکاپ مدرن سال

در زمان‌های قدیم تنها یک نوع آینه برای هر نوع کاربرد و فضایی موجود بود که باید اونو در شیشه‌بری‌ها سفارش می‌دادیم و همانجا در ساده‌ترین نوع ممکن اونو به ما تحویل می‌دادن .اما با گذشت زمان و به روز شدن طراحی های دکوراسیون کارگاه‌های آینه و شرکت‌های آینه سازی انواع آینه‌های مختلف رو با توجه به نیاز کاربران تولید و روانه بازار کردن.

به طور مثال برای فضاهایی مانند جکوزی دیگر آینه‌های ساده به کار نمی‌بردن بلکه از آینه‌های ضد بخار استفاده می‌کردن که پس از گرم شدن آینه بخار نکنه و بتونه مشتری خود رو در آینه ببینه.و یا حتی برای سالن‌های گریم و میکاپ‌های تخصصی از آینه‌هایی که نور بیشتری داشتن استفاده می‌شد تا میکاپ‌کار و گریمور بتونه عیوب کار خود رو تشخیص داده و در صدد رفع اون بربیاد.

آینه میکاپ مدرن سال
آینه میکاپ مدرن سال

با اینکار آینه‌ای که تولید می‌شه با توجه به نیاز کاری و فضای محیط خریداری می‌شه و از اون استفاده بهینه خواهد شد. و دیگر در هر فضایی یک نوع آینه‌ی ساده نمی‌بینیم.

در ادامه در مورد انواع آینه‌های میکاپ مدرن سال صحبت می‌کنیم و یک به یک اونو برای شما توضیح می‌دیم با ما همراه باشین.

انواع آینه میکاپ مدرن سال

  • آینه میکاپ مدرن سال مدل بک‌لایت
  • آینه میکاپ مدرن سال مدل چراغ دار یا هالیوودی
  • آینه میکاپ مدل قاب‌دار
  • آینه میکاپ مدل لمسی
  • آینه میکاپ مدرن سال مدل ریموت دار یا کنترلی
  • آینه میکاپ مدل آویزی
  • آینه میکاپ مدل دو طرفه
  • آینه میکاپ مدل حکاکی شده
  • آینه میکاپ مدل گرد
آینه میکاپ مدرن سال
آینه میکاپ مدرن سال

آینه میکاپ مدرن سال مدل بک‌لایت

یکی از مدرن‌ترین و زیباترین آینه سال آینه‌های بک لایت نام داره این آینه‌ها با داشتن نورهای مخفی می‌تونه جزو بهترین  آینه‌های سالن آرایشگاهی شما باشه.این آینه‌ها با داشتن چراغ‌های ال ای دی که در پشت اون تعبیه شده‌اس ، می‌تونه نور ملایمی رو در اطراف آینه ساطع کنه .آینه‌های بک لایت جزء مدرن‌ترین آینه‌های سالن آرایشگاهی هستن اما به این توجه کنین که باید حتماً در یک دیوار این کار انجام بشه و اگر در تمامی دیوارها از آینه‌های بک لایت استفاده بشه باعث می‌شه که جذابیت سالن آرایشی شما کم بشه پس بهتر هست که بهینه و درست از اون استفاده کنین.

آینه میکاپ مدرن سال
آینه میکاپ مدرن سال

آینه میکاپ مدرن سال مدل چراغ دار یا هالیوودی

یکی دیگر از جدیدترین آینه‌هایی که امروز بسیار باب شده‌اس و در سالن‌های آرایشی و یا حتی در مزون‌ها و اتاق خواب‌ها از اون استفاده می‌شه آینه‌های چراغ دار یا همان هالیوودی‌اس که دارای نور بسیار زیاد و مناسبی هست که گریمورها و آرایشگران با داشتن این آینه می‌تونن عیوب و نواقص تمامی گریم خود رو برطرف کنن ویک میکاپ بی‌نقص رو به مشتری تحویل بدن.

آینه میکاپ مدرن سال
آینه میکاپ مدرن سال

این آینه بگونه‌ای تعبیه شده‌اس که دورتادور اون چراغ‌های لامپی به فواصل مرتب قرار گرفته شده‌اس که با روشن کردن این لامپ‌ها نور بسیار زیادی به اطراف آینه ساطع می‌شه.همانطور که در متن بالا گفته شد به دلیل زیبایی و مدرنیته بودن این آینه در بسیاری از مزون‌ها و اتاق خواب های شخصی نیز این آینه‌ی زیبا استفاده خریداری شده و استفاده می‌شه.

این آینه می‌تونه با قاب و یا بدون قاب تعبیه بشه اما به این نکته نیز توجه داشته باشین که به دلیل داشتن لامپ‌های زیاد این آینه خود شلوغ هست و بهتر هست که اگر از قاب آینه استفاده می‌کنین رنگ قاب آینه و طرح اون بسیار ساده و رنگ خنثی مانند سفید باشه. 

آینه میکاپ مدرن سال
آینه میکاپ مدرن سال

آینه میکاپ مدل قاب‌دار

تمامی مدل آینه‌ها می‌تونه با قاب و یا بدون قاب سفارش داده شده و خریداری بشه اما به این نکته نیز توجه کنین که داشتن قاب برای آینه هزینه اونو متفاوت‌تر از داشتن آینه بدون قاب می‌کنه .به این نکته نیز توجه داشته باشین که حتما قبل از خرید قاب آینه به طراحی و سبک دکوراسیون سالن خود نیز توجه کنین و یک قابی که به دکوراسیون سالن شما همخوانی داره رو انتخاب کنین.

آینه میکاپ مدرن سال
آینه میکاپ مدرن سال

 برای مثال اگر سبک سالن شما سلطنتی هست بهتر اینه که از رنگ‌های گرم مانند قهوه‌ای و یا طلایی استفاده کنین و یا اگر سبک دکوراسیون سالن زیبایی و آرایشی شما مدرن هست بهتر است که از رنگ‌های خنثی و رنگ‌های ملایم‌تر مانند کرم سفید و یا طوسی استفاده کنین. جنس قاب‌ها نیز می‌تونه از چوب upvc و یا فلز باشه.

بهتر هست که قاب خود رو از جنس یو پی وی سی انتخاب کنین که همان پلاستیک فشرده اس این جنس و متریال در تمامی آب و هوا مخصوصا آب و هوا و مناطق شرجی بسیار مقاوم و مناسبه و به هیچ عنوان پوسته پوسته نمی‌شه و زنگ نمی‌زنه. به طور مثال داشتن یک قاب چوبی برای مناطق شرجی مانند شمال کشور به هیچ عنوان توصیه نمی‌شه زیرا بعد از چند مدت تغییر شکل میده و در کل خراب می‌شه.

آینه میکاپ مدرن سال
آینه میکاپ مدرن سال

آینه میکاپ مدرن سال مدل ریموت دار یا کنترلی

شما مشتریان عزیز هر نوع آینه‌ی میکاپ مدرنی که برای سالن آرایشی خود که انتخاب کنید اگر مدل آینه شما نوردار مانند بک لایت و یا چراغ دار هالیوودی باشه باید از طریقی اونو بتونین خاموش و روشن کنین.یکی از این طریق با استفاده از ریموت و یا کنترل هست.

با داشتن یک ریموت در دست خود می‌تونین در هر جایی از سالن خود که ایستادین آینه خود رو به راحتی و به آسونی خاموش و روشن کنین .و حتی شدت نور اونو کم و زیاد کنین اگر نور شما چند رنگ باشه این قابلیت رو نیز دارین که نور خود رو از مهتابی به آفتابی تغییر حالت بدین . این یک روش بهینه و بهترین روش برای خاموش و روشن کردن آینه‌های نور دار هست.زیرا در این روش مانند روش لمسی دستان شما به آینه برخورد نمی‌کنه و باعث لک شدن آینه نمی‌شه و این یک مزیت محسوب میشه.البته این مدل از آینه به نسبت آینه‌های لمسی گرونتر محاسبه می‌شن.

آینه میکاپ مدرن سال
آینه میکاپ مدرن سال

آینه میکاپ مدل لمسی

اگر به هر دلیلی آینه‌های لمسی رو برای آینه‌ی بک لایت و یا چراغ‌دار خودخریداری کردین بهتر هست که بهترین نوع کیفیت اونو خریداری کنین که پس از مدتی سنسور لمسی اون از کار نیوفته و مجبور به تعمیر اون نشین. در این نوع آینه‌ها سنسور لمسی بگونه‌ای تعبیه می‌شه که با حرارت دست و لمس یک نقطه از آینه بتونین آینه مورد نظر خود رو به راحتی خاموش روشن کنین و یا شدت نور اونو کم و زیاد کنین. 

با خرید از کارگاه آینه‌ها علاوه بر اینکه بی واسطه خرید می‌کنین باعث رونق و توسعه‌ی ملی و ایجاد اشتغال زایی برای هموطنان خود نیز می‌شین.

همچنین آدرس کارگاه آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

شماره تماس: 09357015855

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ