آینه میکاپ لمسی

آینه میکاپ لمسی

آینه میکاپ لمسی ، جزو بروزترین و مدرن‌ترین انواع آینه در حاضر محسوب می‌شه.که در بین مزون‌دارها و آرایشگاه‌ها بسیار محبوبیت پیدا کرده. البته در اتاق خواب هم میشه ازین مدل آینه جهت آرایش راحت‌تر استفاده کرد.

پیش‌تر ازین آینه شاید این همه تاثیر در جذب مشتری نداشت. چراکه آینه‌ها برای هر نیاز و مصرفی همه به یک شکل تهیه و ساخته می‌شدن.

آینه‌هایی با اشکال کلیشه‌ای و تکراری و بدون هیچ آپشن و نوری به تولید می‌رسیدن. اما اکنون نیاز بشر به آینه خیلی گسترده‌تر ازین حرفا شده. چراکه همه به دنبال محیطی جذاب و لاکچری جهت راه‌اندازی کارشون هستن. و نیاز به ابزاری دارن که کارشون رو راحت‌تر کنه.

آینه میکاپ لمسی با مزایایی که داره به خوبی پاسخگوی نیاز بشر امروزی‌اس.هم از لحاظ زیبایی فوق‌العاده خاصه و هم کارایی‌های این آینه منحصربه‌فرده.

آینه میکاپ لمسی
آینه میکاپ لمسی

آینه میکاپ لمسی چطور آینه‌ای هست

آینه میکاپ لمسی ، آینه‌ای با قابلیت تاچ هست. که برای مصارف آرایشی خیلی گزینه‌ی مناسبیه.

این آینه مثل صفحه‌ی گوشی به لمس دست شما حساسه و می‌تونین با برخورد انگشت‌تون به قسمت پاور نور اونو خاموش و روشن کنین. نوری که ازین آینه تولید میشه نتیجه‌ی وجود دو نوع لامپ بکار رفته در ساختار اونه.

این لامپ‌ها در دو سبک متفاوت در آینه بکار گرفته می‌شن. که بر حسب نوع اون ممکنه که با نام‌های آینه هالیوودی یا آینه بک‌لایت معرفی بشن. آینه هالیوودی به نوعی گفته میشه که لامپ‌هایی در حاشیه‌های کناری آینه به صورت دورتا دور کارگذاشته میشه.

این لامپ‌ها ال ای دی‌های نسبتا کوچکی هستن که نوری عمود از خود ساطع می‌کنن. که باعث تقویت روشنایی در فضای کاربر می‌شن. و میکاپ و آرایش رو سرعت و کیفیت می‌بخشن.

و حتی ریزترین ایرادات در چهره فرد رو نمایان می‌کنن تا به راحتی به میکاپی بی‌نقص دست پیدا کنین.و کارتون حرفه‌ای تر جلوه کنه. نوع دوم از آینه میکپ لمسی سبک بک‌لایت هست. در این مدل برعکس نوع قبلی لامپ‌های در سطح کار نمی‌بینین.

فقط نوری ملایم از اطراف آینه ساطع میشه.تصور کنین یه آینه دارین که نوری به رنگ دلخواه اونو احاطه کرده ، چقدر این آینه می‌تونه در زیبایی منازل و محل کارتون می‌تونه تاثیرگذار باشه؟

خودتون قضاوت کنین اگر شما بودین دوست داشتین در محلی که مدرن و بروز باشه خدمات آرایشی بگیرین ؟ یا در جایی که حتی به ظاهر سالن هم اهمیتی داده نشده و شبیه سلمونی‌های دهه‌های پنجاه و شصت از آینه ساده برای اونجا استفاده شده؟ مشخصه که هیچ کس دوست نداره سالن دومی رو انتخاب کنه .

پس طبیعیه که شخصی که از ابزار تخصصی برای کارش استفاده می‌کنه با فردی که اهمیتی برای این موضوع نمی‌ده پیشرفت کاریش زمین تا آسمون تفاوت داشته باشه.

آینه میکاپ لمسی
آینه میکاپ لمسی

آینه میکاپ لمسی چه انواعی داره ؟

  1. آینه قدی
  2. آینه چرخ‌دار
  3. آینه دیواری
  4. آینه رومیزی
  5. آینه دوطرفه

آینه میکاپ لمسی قدی

آینه میکاپ لمسی قدی برای مزون بسیار مناسبه. آینه قدی که توسط تولیدی آینه‌ها تولید می‌شه ، دارای نوری زیباست که کارایی اونو دوچندان کرده.

و باعث میشه مشتری بتونه ظاهر خودش رو تمام و کمال در آینه ببینه. و هر انچه که مد نظر داره رو به راحتی تست و مشاهده کرده و بعدا اقدام به خریدی کنه که واقعا ازش اطمینان پیدا کرده.

علاوه بر مزو.ن ازین آینه در آرایشگاه و منازل هم میشه استفاده کرد.همه‌ی ما قبل از بیرون اومدن از خونه ظاهر خودمون رو در آینه چک می‌کنیم. پس اگه فضای کافی دارین چی می‌تونه بهتر از یک آینه قدی باشه ؟

آینه میکاپ لمسی
آینه میکاپ لمسی قدی

آینه میکاپ لمسی چرخ‌دار

همونطور که اسمش پیداست ،این آینه دارای چرخ‌هایی در زیر کاره. که جابجایی رو برای ما آسون کرده. مخصوصا اگر سایز آینه‌ی ما بزرگ باشهه طبعا شیشه‌ی بیشتری در ساخت ون بکار برده شده و می‌تونه سنگین باشه.

اما اگر چرخ‌هایی در زیر اون تعبیه شده باشه انرژی کمتری برای تغییر جای اون نیازه و هر شخصی به تنهایی می‌تونه اونو جابجا کنه.

این سبک برای طرفداران تنوع طلب در تغییر دکوراسیون بسیار می‌تونه مناسب باشه.که به آسونی می‌تونی آینه رو هر بار در سمتی از فضاتون که دوست دارین ، استفاده کنین.

آینه میکاپ لمسی
آینه چرخ‌دار میکاپ لمسی

آینه میکاپ دیواری

آینه میکاپ دیواری به دیوار نصب میشه و در جای خودش ثابت میشه. برای مالکان سالن‌های زیبایی که نیت جابجایی زیاد آینه رو ندارن بیشتر کاربرد داره.می‌توان آینه رو بالای میز آرایش یا میز کنسول نصب کرد .

یا به تنهایی و در جای مناسب خودش مورد استفاده قرار داد. آینه لمسی نوری در مزون ، آرایشگاه و منازل می‌تونه قابلیت اتصال با لوتوث رو داشته باشه.و همزمان هنگام میکاپ یا آرایش موسیقی دلخواه خودتون رو پلی کنین.

آینه میکاپ رومیزی و آینه دوطرفه

آینه میکاپ لمسی رومیزی که برای آینه کنسول و آینه‌های آرایشی مناسبن.و می‌توان این آینه رو برا میزش ست کرد . و حتی مدل باکس‌دار رو برای این آینه ثبت سفارش کرد.

سبک فوق‌العاده‌ی دیگه مدل دوطرفه از آینه میکاپ هست. که برای صرفه‌جویی در هزینه و فضا بسیار مناسبه.این آینه دارای دو وجه جهت استفاده‌اس. که در اندازه و اشکال مختلفی تولید میشه.

این آینه ممکنه گرد و حالت آویزی داشته باشه. یا مستطیلی و قدی باشه. یا حتی گنبدی و پایه‌دار یا چرخ‌دار باشه. یا به صورت رومیزی بکار برده میشه. که اشخاص در هر دو سمت آینه به صورت همزمان مشغول میکاپ و آرایش می‌شن.

مشخصه که تهیه‌ی این آینه هزینه‌ی کمتری نسبت به خرید دو آینه‌ی جداگانه دربر داره.

آینه میکاپ لمسی
آینه دوطرفه

از کجا آینه میکاپ‌ام رو تهیه کنم

آینه میکاپ لمسی ای که در کمپانی آینه‌ها تهیه میشه از باکیفیفیت‌ترین نوع آینه‌های بازاره. زیرا موادی که در ساخت و تهیه‌ی اونا بکار برده میشه از مواد خاص و درجه یک هستن.

کیفیت بالای آینه باعث شفافیت تصویر در آینه میشه. لامپ‌های اون عمر بیشتری می‌کنن و قاب مقاوم و زیبایی هم دارن.

از طرفی این شرکت برای تضمین گفته‌هاش گارانتی بی‌قید و شرط یکساله برای آینه‌هاش در نظر گرفته. تا در طی این دوازده ماه اگر هر مشکلی برای آینه‌ی شما به وجود اومد اونو براتون رایگان تعمیر یا تعویض می‌کنن.تا هیچ نگرانی ازین بابت براتون ایجاد نشه.

علاوه بر اون تا سه روز بعد از تحویل اگه از خریدت پشیمون بشی و حس کنی که با اون چیزی که سفارش داده بودی همخونی نداره ، آینه میکاپ رو ازتون تحویل می‌گیره و هزینه رو به شما عودت میده.

این شرکت دست شما رو در انتخاب مدل و سبک آینه خیلی آزاد می‌ذاره ، به این صورت که به راحتی هر سبکی که چشمت گرفته و دوسش داری رو دقیقا به همون شکل ثبت سفارش می‌کنی. و در کمترین زمان ممکن اونو درب منزل یا محل کارت تحویل می‌گیری.

پس تنها کافیه گوشی رو برداری و بهترین‌های بازار رو به همین سادگی از آن خودت کنی. 09357015855

یا اگر از افرادی هستی که ترجیح میدی حضوری جنسی که می‌خری رو ببینی هیچ اشکالی نداره از ساعت هشت صبح تا هفده عصر می‌تونی تشریف ببری و از نزدیک آینه‌ی دلخواهت رو تهیه کنی.

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

آینه میکاپ لمسی
آینه میکاپ آویز

دوست داری آینه‌ات لوگوی کارتو داشته باشه ؟

خیلی قشنگ و حرفه‌ای هست که کاری که انجام میدی لوگو و آرم داشته باشه. مثلا آرم خاصی برای سالن آرایشی‌ات داشته باشی و اونو روی آینه‌ات حک کنی.

با این کار دیدی به مشتری میدی که متوجه میشه برا خودت و کارت ارزش قایلی. و باعث موندگاری بیشترت تو ذهنش میشی. این لوگو روی آینه تراشیده میشه که با روشن کردن آینه ، لوگوی شما روی آینه برجسته میشه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ