آینه میکاپ لامپ‌دار

آینه میکاپ لامپ‌دار

آینه کلا وسیله‌ای هست که در استفاده روزمره قرار می‌گیره. به همین دلیل هم نمیشه از اهمیت اون غافل شد. اما در برخی از کاربردها، آینه نقش خیلی پررنگ‌تری داره. مثل میکاپ که آینه از اصلی‌ترین موارد در انجام این کار محسوب میشه. و از اول تا آخر کار نیاز به آینه وجود داره. به همین خاطر پیشنهاد ما آینه میکاپ لامپ‌دار هستش که از هر منظری که نگاه کنین این آینه می‌تونه فوق‌العاده باشه. به این دلیل که طراحی این آینه اصلا برای این منظور هست که بتونه روند کار رو خیلی بهتر کنه و مفید واقع بشه.

آینه میکاپ لامپ‌دار
آینه میکاپ لامپ‌دار

معرفی کامل آینه میکاپ لامپ‌دار

آینه میکاپ لامپ‌دار یک آینه با تعدادی لامپ هست. که این لامپ‌ها دور آینه با فاصله استانداردی قرار داده میشن. نوع لامپی هم که برای این آینه استفاده میشه، LED هست که بهترین نوع ابزار روشنایی محسوب میشه. چون نور خیلی طبیعی رو داره و با چشم هم سازگاره. بنابراین وقتی جلوی آینه قرار بگیرین تا میکاپ انجام بدین، دید خیلی خوبی رو به شما میده. همچنین این لامپ مصرف برق خیلی کمی رو داره و از این بابت نگرانی وجود نداره که با این آینه مصرف انرژی بیشتری داشته باشین. این لامپ‌ها در عین مصرف کم، طول عمر خیلی بالا و روشنایی قابل‌قبولی رو دارن.

آینه میکاپ لامپ‌دار
آینه لامپ‌دار رومیزی

لامپ‌ها روی خود آینه قرار داده میشن و وقتی که روشن بشن، نور مستقیمی دارن که خیلی خوب نزدیک خودشون رو روشن می‌کنن. بنابراین به‌عنوان آینه میکاپ لامپ‌دار خیلی گزینه ایده‌آلی هستش. چون روبه‌روی آینه که قرار بگیرین، این نور دقیقا صورت و چهره شما رو خیلی روشن می‌کنه. و اگر بخواین خودتون میکاپ رو روی صورتتون انجام بدین، دید خیلی خوبی براتون ایجاد میشه تا بتونین کار تمیز و بی‌نقصی رو پیاده کنین. همچنین اگر میکاپ‌آرتیست هم بخواد میکاپ رو انجام بده، با این آینه و نور خوبش دقت خیلی بالایی براش ایجاد میشه.

آینه میکاپ لامپ‌دار
آینه میکاپ هالیوودی

آینه میکاپ لامپ‌دار در طراحی دکوراسیون چه تاثیری داره

جدا از این که برای میکاپ و آرایش نیاز به نور خوب و همینطور تصویر واضح و شفاف وجود داره که آینه میکاپ لامپ‌دار اون‌ها رو در حد خیلی عالی تامین می‌کنه. با توجه به تاثر آینه‌ها در طراحی داخلی، باید به ظاهر اون‌ها هم توجه کافی بشه. که آینه لامپ‌دار از آینه‌های مدرنی هست که خیلی ظاهر شیکی رو داره. و وقتی در فضایی قرار بگیره، اون فضا رو تحت تاثیر زیبایی خودش قرار میده. چون نمای خیلی خاص و جذابی داره که به‌عنوان نقطه کانونی هم میشه اون رو در دکوراسیون داخلی تلقی کرد.

آینه میکاپ لامپ‌دار
آینه چراغ‌دار سالنی

پس اگر شما هم می‌خواین تغییرات خیلی خوبی رو در فضا و چیدمان‌تون ایجاد کنین، از آینه میکاپ لامپ‌دار غافل نشین. چون فقط با استفاده از این آینه می‌تونین زیبایی خیلی خاصی رو برای فضاتون به ارمغان بیارین. این آینه هم عملکرد فوق‌العاده‌ای داره و هم مدرنه، به همین جهت هم هست که در زمان کم خیلی مورد توجه قرار گرفت. و در خیلی از فضاها و کاربردها جایگزین آینه‌های قدیمی و معمولی شد.

آینه میکاپ لامپ‌دار
آینه لامپی قاب‌دار

آینه میکاپ لامپ‌دار خودش از تنوع بالایی هم برخورداره که می‌تونین برای هر فضایی، آینه‌ای مطابق سلیقه و دکوراسیون انتخاب کنین. این تنوع می‌تونه در شکل، ابعاد، به کار بردن قاب و… برای آینه ایجاد بشه. تا در نهایت آینه لامپی بتونه با جذابیت بالایی که داره، چیدمان زیباتری رو ایجاد کنه.

مهم‌ترین موارد استفاده آینه میکاپ لامپ‌دار

آرایشگاه

صحبت از میکاپ و آرایش که میشه اولین جایی که به ذهن هر کسی می‌رسه، آرایشگاه و سالن زیبایی هستش. به این دلیل که در آرایشگاه میکاپ به‌طور تخصصی و به‌روز انجام میشه. بنابراین باید وسیله‌هایی هم که برای این کار مورد استفاده قرار می‌گیرن، مدرن و به‌روز باشن. مثل آینه میکاپ لامپ‌دار که یک آینه کامل برای این فضا و کاربرد هستش. چون آرایشگر با استفاده از این آینه، می‌تونه اشراف کاملی داشته باشه. درواقع صورت رو کاملا روشن می‌کنه و دید خیلی خوبی میده. چون لامپ‌ها روی خود آینه هستن و دقیقا جلوی آینه به‌طور واضح روشن میشه.

آینه میکاپ لامپ‌دار
آینه چراغ‌دار آرایشگاهی

به همین خاطر که آینه میکاپ لامپ‌دار خیلی کاربردیه و همینطور خیلی زیباست، بهترین گزینه برای آرایشگاه محسوب میشه. اگر نگاهی هم به سالن‌های حرفه‌ای امروزی بندازین، می‌بینین که اون‌ها اصلا از آینه‌های قدیمی و معمولی استفاده نمی‌کنن. و چون اون‌ آینه‌ها برای همچین کاربرد مهمی، قابلیت خاصی ندارن و همینطور قدیمی و دمده هم شدن، دیگه استفاده خاصی ندارن.

آینه میکاپ لامپ‌دار
آینه سالن زیبایی

خونه

خونه هم نیاز به یک آینه‌ای داره که برای کارهایی مثل میکاپ و یا اصلاح مورد استفاده قرار می‌گیره. برای این مورد هم آینه میکاپ لامپ‌دار خیلی گزینه مناسبی هستش. چون با این آینه دیگه خودتون می‌تونین کارهای خودتون رو به نحو احسنت انجام بدین. چون جلوی آینه که بشینین، نور لامپ‌ها صورت رو خیلی خوب روشن می‌کنه و شما با دید خیلی بازی که دارین، کارتون رو خیلی تمیز انجام میدین.

آینه میکاپ لامپ‌دار
آینه لامپی آرایشی

همچنین استفاده از آینه میکاپ لامپ‌دار خونه رو خیلی شیک‌تر هم نشون میده. درواقع آینه‌ها کمک می‌کنن تا خونه شما بزرگ‌تر و روشن‌تر هم دیده بشه. این موضوع به‌خاطر انعکاس محیط اطراف در آینه هست که بزرگ‌تر و روشن‌تر می‌کنه. آینه وقتی لامپی هم که باشه تاثیر بیشتری رو میذاره. و خونه شما رو دلبازتر نشون میده.

چند مورد از قابلیت‌های دیگه آینه میکاپ لامپ‌دار

به غیر از روشنایی که آینه میکاپ لامپ‌دار داره و همون باعث شده تا از آینه‌های معمولی تمایز قابل‌توجهی رو پیدا کنه، می‌تونه یکسری قابلیت‌های دیگه هم داشته باشه. که باعث کاربردی‌تر شدن این آینه‌ها شدن. البته این موارد انتخابی هستن و به انتخاب شما روی آینه اجرا میشن.

آینه میکاپ لامپ‌دار
آینه رومیزی لامپی

. نور آینه میکاپ لامپ‌دار رو می‌تونین تغییر بدین یا تنظیم کنین. یعنی می‌تونین چند رنگ نورپردازی رو برای آینه انتخاب کنینو هر زمان که دوست داشتین اون رو تغییر بدین. همچنین اگر نیاز به میزان نور بیشتر یا کمتری داشتین هم با این آینه می‌تونین نور رو بیشتر یا کمتر کنین.

. از یک آینه کوچیک روی خود آینه اصلی که قابلیت بزرگنمایی داره، میشه استفاده کرد. با این آینه می‌تونین هر قسمت از صورت خودتون رو که می‌خواین با دید نزدیک‌تر ببینین.

. آینه میکاپ لامپ‌دار یک امکان جذاب دیگه می‌تونه داشته باشه و این هست که اون رو به بلوتوث یا اینترنت وصل کنین. اینطوری می‌تونین ازطریق آینه موسیقی یا ویدئو پخش کنین. تا زمان‌هایی که جلوی آینه میکاپ می‌کنین، بتونین از زمانتون استفاده بهتری هم ببرین.

آینه میکاپ لامپ‌دار رو چرا به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

آینه میکاپ لامپ‌دار و هر نوع آینه دیگه‌ای که وجود داره، در کارگاه تولیدی آینه دقیقا طبق خواسته شما تولید میشه. ساخت آینه‌ها تماما در این مجموعه انجام میشه و به همین دلیل کیفیت و قیمت رو تضمین می‌کنیم. چون کسب رضایت حداکثری مشتری‌ها برای ما اولویت داره.

آینه میکاپ لامپ‌دار
آینه میکاپ لامپ‌دار

اما در کنار کیفیت بالا و قیمت مناسب، ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هست که این مجموعه رو متمایز کرده. با این ضمانت آینه‌ها اگر هر اتفاقی هم براشون به وجود بیاد، نیازی نیست هزینه‌ای پرداخت کنین. و فقط کافیه به ما اطلاع بدین تا خیلی سریع مشکل رو براتون حل کنیم. حتی اگر یک لامپ آینه هم بسوزه هم نیازی نیست شما لامپ رو تعویض کنین. ما این کار رو براتون رایگان انجام میدیم. در ضمن اگر از آینه سفارشی‌تون رضایت نداشتین، می2تونین اون رو برگردونین. البته شکسته شدن یا ضربه خوردن آینه، شامل این گارانتی نمیشه.

شماره‌هایی که می‌تونین با ما در ارتباط باشین، 09901717305 و 02188068352 هستن. که هر سوال و یا مشاوره‌ای هم نیاز داشتین، همکاران ما در خدمت شما هستن. اما آدرس مجموعه تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ