آینه میکاپ دیواری

آینه میکاپ دیواری ، از جنجالی‌ترین آینه‌ها برای استفاده در آرایشگاه ، مزون و منازل هس. که امروزه به دلیل کارایی‌های فوق‌العاده‌ای که داره ، نمی‌شه از این آینه در فضاهای مختلف غافل شد.

چه بسا یادتونه که چند دهه پیش آینه زیاد نقش محوری تو دکوراسیون‌ها و همچنین تقویت روشنایی فضا نداشت.و تنها برای رفع نیاز روزانه و چک ظاهر افراد بکار می‌رفت.

اما همونطور که می‌دونین الان قضیه خیلی فرق کرده. و از آینه با اهداف متفاوت‌تری استفاده میشه.اولین مورد که می‌تونم بهش اشاره کنم تغییر دکوراسیون فضای کاری و منازل با استفاده از ظاهر منحصربفرد اونه.

اگر دقت کرده باشین آینه میکاپ دیواری که الان مورد توجه قرار گرفته دارای نوری در رنگ‌بندی‌های دلخواهه. که هر چی از زیبایی و کارایی‌های این آینه بگم کم گفتم.

آینه میکاپ دیواری
آینه میکاپ دیواری

انتظار نداری که با آینه‌های قدیمی بتونی از رقبا جلو بزنی !!!

امروزه همه دنبال بهترین و لوکس‌ترین فضاها جهت گرفتن خدمات هستن.چون اگه خودتم باشی میگی منکه هزینه می‌کنم برای میکاپ و آرایش به سالنی می‌رم که بروز و مدرن باشه.

اگه وارد آرایشگاهی بشی که هنوز از آینه‌های عهد بوق استفاده می‌کنه چه حسی بهت دست میده‌؟ صادقانه بگم اگه من باشم و فضای سالن رو قدیمی ببینم میگم حتما کارش هم مثل فضاشه. و ترجیح میدم که به جایی مراجعه کنم که در اولین ورود حس کهنگی زمان بهم دست نده.

پس چطور انتظار داری که وقتی هنوز سااده‌ترین‌ها رو در محل کارت اوکی نکردی بتونی با رقبا رقابت کنی و جذب مشتری بیشتری داشته باشی ؟؟؟

اما من می‌دونم با این سرچی که کردی نشون میده که تو به خودت و مشتریات ارزش قایلی. و دنبال بهترین آینه میکاپ دیواری برای سالن زیباییت هستی.

بی‌شک الان در بهترین جای ممکنی ! زیرا کمپانی آینه‌ها تولیدکننده‌ی مستقیم و بی‌واسطه از آینه‌های مدرن و لاکچری هست. که در کمتر جایی می‌تونی نمونه‌های اونو ببینی.

تازه هنوز از کارایی‌های این آینه برات نگفتم که چه‌ها می‌کنه و چطور برات کارتو راحت می‌کنه ؟!

بیا ، بیا ببین که چه‌ها نمی‌کنه این آینه با فضات !!!!😉

آینه میکاپ دیواری
آینه میکاپ دیواری

آینه میکاپ دیواری چیا ازش برمیاد ؟

آینه میکاپ دیواری تولید شده در کمپانی آینه‌ها سالن زیباییت رو زیر و رو می‌کنه ! این آینه دارای نوری فوق‌العاده زیبا و کارامده. تو که اینکاره‌ای بگو ببینم برای میکاپ نور و روشنایی چقدر اهمیت داره ؟

بله درسته روشنایی برای کار میکاپ جزو ضروریاته . حالا اگه بدونی که آینه‌ای خوشگل و باکیفیت تهیه می‌کنی که روشنایی و نور هم داره ، تازه قیمت به‌صرفه‌ای هم نسبت به فروشگاه‌های واسطه داره می‌تونی این فرصت رو از دست بدی و بی‌خیالش بشی؟

نه که نمی‌شه از ساده رد شد !!!

تازه رنگ نورش هم با ریموتی تغییر می‌کنه . می‌تونی رنگش رو با دکوراسیونت ست کنی یا حتی رنگی تضاد با رنگ فضا رو انتخاب کنی که آینه‌ات بیشتر تو چشم باشه.

درجه‌ی نورشو آخر روزا زیاد کن بیشتر سالن‌ات رو روشن کنه . تو اواسط روز نورشو کم کن . اصلا بلوتوث‌اش رو روشن کن و از پخش موسیقی‌اش لذت ببر … اخه مگه آدم از یه آینه چی می‌خواد که آینه میکاپ دیواری تو اونو نداشته باشه ؟

گذشته از همه‌ی اینا باید بهت بگم که تو می‌تونی این آینه رو در هر ابعاد ، در هر طرح ، در هر رنگ و هر سبکی که بخوای ثبت سفارش کنی .تنها کافیه که یه تماس کوچولو بگیری و تمام09357015855.

آینه میکاپ دیواری
آینه میکاپ دیواری

چجوری می‌تونم حضوری آینه رو ببینم

یچیزی رو یواشکی بهت بگم ؟ من خودم همیشه از خریدای اینترنتی یه استرسی تو وجودمه 🤣

همیشه فکر می‌کنم اگه اونی که اینجا عکسش هست رو برام نفرستن چی ؟ یا کیفیتش اونجوری نباشه که انتظارشو داشتم چکار کنم ؟ اما این کمپانی (ayneha) این نگرانی رو برای همه حل کرده .

می‌دونی چی می‌گه این کمپانی ؟؟ میگه آقا تو خریدت رو نهایی کن آینه میکاپ دیواری‌ات رو تحویل بگیر ببر خونه یا سالن‌ات ، با خیال راحت نصبش کن از دور تماشاش کن چک کن ببین همونی هست که می‌خواستی ؟؟ اگه دوستش نداشتی اونو بهم برگردون .

آقا دیگه چی ازین بهتر ؟ مگه داریم همچین چیزی ؟

تازه تا یکسال هم بهت گارانتی بی‌‌قید و شرط میده. و ضمانت می‌کنه که اگه هر مشکل و عیب و ایرادی که در آینه میکاپ دیواری‌ات به‌وجود بیاد اونو رایگان برات تعمیر می‌کنه.

و تو مسیر هم اگه کوچترین آسیبی بهش وارد بشه تمام اونو گردن می‌گیره و یه آینه‌ی سالم و بی‌نقص بهت تحویل میده .

آقا بازم راضی نشدی و استرس خرید اینترنتی داری ؟؟؟ حضوری بیا و آینه‌ی دلخواهتو با خودت ببر ….

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

آینه میکاپ دیواری
آینه میکاپ دیواری

حالا این آینه میکاپ چه انواعی داره

  1. آینه هالیوودی
  2. آینه بک‌لایت

آینه میکاپ هالیوودی

آینه هالیوودی ، آینه‌هایی هستن که لامپ‌هایی کم‌مصرف و خوشگل دور تا دور و تو سطح آینه کارگذاشته شده. این آینه‌ها به اسم آینه آرایشگاه هم شناخته می‌شن.

نور این آینه به صورت مستقیم و عمود به صورت فرد کاربر برخورد می‌کنه. البته که طبیعتا نوری ملایم و غیر آزاردهنده داره. که باعث راحتی تو کار میکاپ میشه براتون.

و کمک می‌کنه کوچکترین ایرادات آرایشی رو در نگاه اول شناسایی کنین و چیزی رو از قلم نندازین. این لامپ‌های ال ای دی دارای عمری طولانی بروی آینه هستن و به این راحتی شما و آینه‌ی دوستداشتنی شما رو تنها نمی‌ذارن.

نور این آینه در آرایشگاه و مزون اکثرا آفتابی و مهتابی انتخاب میشه.اما اجباری در انتخاب رنگ نیس . و حتی رنگ بنفش ، قرمز ، انبه‌ای یا هر رنگی رو که دوست داری این کمپانی برات در کمترین زمان آماده می‌کنه.

آینه میکاپ دیواری
آینه میکاپ دیواری

آینه میکاپ بک‌لایت

آینه بک‌لایت ، آینه‌ای بسیار زیبا و پرطرفداره. نوری ملایم به صورت حاله‌ای دور آینه رو در برمی‌گیره.که برعکس مدل هالیوودی لامپی در دید شما نیست. و لامپ‌های ریسه‌ای به صورت مخفی در پشت آینه تعبیه شده.

آخه یه آینه چقدر می‌تونه خواستنی باشه ؟؟ جلوه‌ی خاصی به محل کارت میده و سالن زیبایی‌ات رو زیباتر و کوکس‌تر می‌کنه. حیف نیس ازین همه کارایی و مزایا ساده رد بشی ؟؟

در دو مدل لمسی و ریموت‌دار می‌تونی این آینه رو داشته باشی. یا حتی با بالا پایین کردن دستت می‌تونی رنگشو تغییر بدی یا نورش رو کم و زیاد یا حتی خاموش کنی.

یا اگه مدنظرت باشه که با لمس قسمت تاچ رد دستت بر آینه نمونه مدل ریموتی برات بهترین گزینه‌اس.

آینه میکاپ دیواری
آینه میکاپ دیواری

چه فرقی داره که از کدوم کمپانی آینه میکاپ‌ام رو سفارش بدم ؟

بی‌تعارف همه‌ی ما دنبال جنسی مرغوب با قیمتی مناسب و متعادل هستیم. آینه‌میکاپ دیواری‌ای می‌خوای که کیفیت بالایی داشته باشه؟ و این آینه از تولیدی بدستت برسه که قیمت کزایی نداشته باشه؟؟؟

جای درستی اومدی کمپانی آینه‌ها ،آینه‌هایی تولید می‌کنه که دارای کیفیت محصولات صادراتی هستن. چون از کشورهای همسایه هم سفارش قبول می‌کنه.09357015855

متریال بکار رفته در تهیه‌ی این آینه از مواد اصل و مرغوب هست. و تمام کارکنان این مجموعه متبحر و کارآزموده هستن.

و ازونجایی که این آینه در خود تولیدی ساخته میشه و هیچ واسطه‌ای در این میان دخیل نیس ، با ثبت سفارش آینه میکاپ مستقیم از تولید به‌دست مصرف‌کننده می‌رسه. و این امر باعث شده که دیگه قیمت اون به‌صرفه و مناسب دربیاد براتون.

پس انتخاب نوع کمپانی از هر نظر خیلی اهمیت داره . امیدوارم تونسته باشم تو انتخاب درست آینه میکاپ کمکت کرده باشم. مراقب خودت باش که تو لایق بهترینایی.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ