آینه میکاپ ایستاده

آینه میکاپ ایستاده یکی از آینه‌هایی هس باید هر میکاپ آرتیستی داشته باشه . البته نه هر آینه‌ای که آرایشگران معمولی دارن و سالیان سال از اون استفاده می‌کنن آینه میکاپ آرتیست‌ها باید آینه نوری ( آینه بک لایت) باشه. تا بهترین نتیجه میکاپ رو با آینه داشته باشن . البته تجربه میکاپ ارتیس هم خیلی تاثیر داره.در ادامه درباره این آینه‌های جذاب بیشتر بحث می‌کنیم.با ما تا آخر این مقاله همراه باشین.

آینه میکاپ ایستاده

آینه میکاپ ایستاده

آینه میکاپ ایستاده بک‌لایت با امکان نورپردازی عالی هست.نورپردازی که برای آینه استفاده می‌شه، با استفاده از نوار ال‌ای‌دی تامین می‌شه.به این صورت که از یک ال‌ای‌دی که شکل نواری داره و ضخامتش هم کم هس.در قسمت پشت آینه استفاده می‌شه.نوار طوری پشت آینه قرار می‌گیره که وقتی روشن بشه.باعث ایجاد نوری دور تا دور آینه می‌شه.

این نوار یک دست دور آینه روشن می‌کنه و طوری هم به کار برده می‌شه که هیچ سایه‌ای نداشته باشه.ابن نور اونقدر خوب و درست اطراف خودش رو روشن می‌کنه که وقتی جلوی آینه قرار بگیریم،این نور موجب بشه تا تصویری که از خودتون در آینه مشاهده می‌کنین،کاملا روشن و واضح باشه.

آینه میکاپ ایستاده


اصلا آینه‌ها در ابتدا هم به دلیل علاقه آدم‌ها به دیدن خودشون ایجاد شدن و در طی سالها هم جز این استفاده عمومی آینه‌ها کاربردهای تخصصی‌تری هم پیدا کردن به دلیل اهمیت خیلی بالای آینه‌ها خیلی روی طراحی اونها کار شده تا بتونن خیلی بهتر از آینه‌های زمان گذشته عمل کنن همین موضوع هم باعث شد تا آینه‌هایی تحت عنوان جدیدترین طرحهای آینه نوری به وجود بیان که از هر جهتی بر آینه‌های دیگه میتونن ارجحیت داشته باشند.

شکل نواری و همینطور نحوه کاربرد این چراغ در پشت آینه به شما کمک می‌کنه تا بتونین خیلی واضح‌تر در آینه خودتون رو تماشا کنین. و این چیزی هست که شما هر چقدر هم فضای خودتون رو روشن کنین و از لامپ‌های مختلفی در اون استفاده کنین، نمی‌تونین به چنین تصویر واضحی برسین. علاوه بر این موارد آینه بک‌لایت با داشتن شکل مختلف، زیبایی خاصی رو خواهد داش. بطور مثال شکل دایره،دایره شکلی هست که می‌تونه برای هر فضا با هر چیدمان و دکوراسیونی مناسب باشه. با استفاده از این انواع آینه نوری مدرن می‌تونین زیبایی خاصی رو برای فضای داخلی خودتون ایجاد کنین.

چه چیزی آینه میکاپ ایستاده رو برای آرایش ایده‌ال می‌کنه؟

سه دلیل عالی وجود داره که چرا آینه‌های LED برای آرایش خوب هستن. یک آینه LED نوری تولید می‌کنه که برای آرایش به اندازه کافی روشن هس اما نه اونقدر که باعث ایجاد سایه شه. نورپردازی LED نیز شبیه نور طبیعی روز هس و روشنایی یکنواخت رو در تمام صورت فراهم می‌کنه. بیایین اون‌ها رو با جزئیات مرور کنیم.

آینه میکاپ ایستاده
آینه دیواری نوری

نورپردازی روشن و در عین حال ملایم

آینه بک‌لایت نور روشنی رو می تابونه که برای میکاپ کردن و پاک کردن آرایش ایده‌آل هس. این به شما این امکان رو می‌ده که بازتاب خودتون رو به وضوح بررسی کنین و ببینین آیا نقاطی وجود داره که از دست در رفته. آینه بک‌لایت هم درخششی نرمی رو منتشر می‌کنه که سایه‌های ناخواسته ایجاد نشه.

نور ملایم نگاه کردن به آینه رو برای چشم‌ها ‌آسون‌تر می کنه. لازم نیس نگران تابش کور کننده باشین، زیرا می تونه چشم شما رو خسته کنه و دیدن انعکاس شما رو دشوار کنه.

آینه میکاپ ایستاده با نور طبیعی

میکاپ آرتیس‌ها موافق هستن که هنگام آرایش، بهتر هس نور شبیه به نور طبیعی روز داشته باشین، زیرا شفاف و یکنواخت هس. این به شما این امکان رو می‌ده ببینین که آیا می‌تونین میکاپ خودتون رو به درستی ترکیب کنین یا خیر.

نور ال ای دی شرایط نور طبیعی رو تقلید می‌کنه. برخلاف نور لامپ‌های فلورسنت، لامپ های LED نوعی نور گرم و سفید تولید می‌کنه که شباهت زیادی به نور طبیعی داره. نور ال ای دی برای آرایش در غیاب نور طبیعی روز توصیه می‌شه زیرا رنگ‌ها به بهترین شکل دیده می‌شه.

با یک آینه بک‌لایت، می تونین رنگ واقعی رنگدانه‌هایی رو که می‌گیرین ببینن. انتخاب رنگ‌هایی که کاملاً با رنگ پوست شما مطابقت دارن رو برای شما آسون‌تر می‌کنه راحت‌تر انتخاب می‌کنین و از درست بودن رنگ آن اطمینان کافی حاصل کنین. به طور خلاصه، نور ال‌ای‌دی واقع‌بینانه‌ترین دیدگاه رواز نظر نحوه ظاهر میکاپ شما هنگام خروج به شما می‌ده.

روشنایی متعادل

آینه میکاپ ایستاده بک‌لایت نه تنها شرایط نوری ایده‌آلی رو برای میکاپ ارائه می‌ده، بلکه نور رو به طور یکنواخت در کل صورت شما پخش می کنه. این به شما این امکان رو می ده که بدون اینکه منبع نور رو به این طرف و آن طرف حرکت بدین، کل صورت خودتون روبه وضوح ببینین.

آینه میکاپ ایستاده

آینه هالیوودی ایستاده برای میکاپ چیه؟

آینه هالیوود یک آینه آرایشی با لامپ های LED در اطراف لبه‌هایش هس که برای ارائه نور بی عیب و نقص هنگام آرایش و میکاپ استفاده می‌شه. به آینه هالیوودی «آینه چراغ‌داریا آینه لامپ‌دار» هم می‌گن زیرا این نوع آینه ظاهر هر فرد رو به بهترین شکل ممکن نشون می‌ده. این آینه‌ها قبلاً در رختکن تئاتر‌های هالیوود یا در صحنه‌های فیلم‌های هالیوودی ظاهر می شدن.

آینه میکاپ ایستاده کودک برای آرایشگاه

اغلب کودکان برای انجام کارهایی مثل کوتاهی مو به آرایشگاه که میان، از این محیط ترس دارن. پس برای ایجاد یک فضای آرامش‌بخش برای بچه‌ها می‌تونین قسمتی رو به اون‌ها اختصاص بدین و از ابزار کار مختص به بچه‌ها هم استفاده کنین. اینطوری بچه‌ها هم حس بهتری از این فضا می‌گیرن و بهتر ارتباط برقرار می‌کنن. بنابراین کنترل اون‌ها هم برای انجام کار خیلی راحت‌تر هستش. چون اون‌ها در یک فضایی که متناسب با سن اون‌ها طراحی شده، قرار می‌گیرن و در این صورت هم بچه‌ها و هم والدین اون‌ها آرامش بیشتری رو تجربه می‌کنن.

چون اغلب بچه‌ها از دیدن خودشون در آینه بک‌لایت ایستاده لذت می‌برن. و وقتی هم که آینه آرایشگاه کودکانه باشه، خیلی بیشتر دوست دارن که مقابل این آینه باشن. به همین دلیل هم هست که آینه کودک برای آرایشگاه خیلی توصیه میشه. با این آینه کار برای شما هم خیلی راحت‌تر میشه. چون کنترل بچه‌ها ساده‌تره و اون‌ها سرگرم میشن، بنابراین شما هم می‌تونین کارتون رو خیلی بهتر انجام بدین. همچنین با استفاده از این آینه مشتری‌هایی هم که بچه دارن، نگرانی بابت بچه‌هاشون وجود نداره. چون بچه‌ها خیلی خوب در این فضای شما سرگرم میشن و آرامش بیشتری هم در فضای کلی سالن ایجاد میشه.

راه‌های ارتباط با کمپانی‌آینه‌ها برای خرید آینه میکاپ ایستاده

برای خرید آینه هم می‌تونین بصورت حضوری به آدرس تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن مراجعه کنین . و هم می‌تونین بصورت غیر حضوری از طریق تلفن همراه با شماره 09357015855 تماس بگیرید و طرح مورد نظرتون رو از طریق شبکه‌های مجازی ارسال کنین.

آینه میکاپ ایستاده

گارانتی و ضمانت مجموعه آینه‌ها

مجموعه آینه‌ها جزو اولین مجموعه‌ها در ایران هس که محصولات خودش رو ضمانت می‌کنه. این ضمانت شامل شکستن،ضربه خوردگی هنگام ارسال یا کم‌سو شدن چراغ یا نوارهای LED یا کار نکردن دکمه لمسی یا ریموت می‌شه که بدون هیچ چشم داشتی تعمیر یا تعویض می‌شه تنها در صورتی شکستگی شامل گارانتی نمی‌شه که توسط مشتری بشکنه. در ضمن تمام محصولات مجموعه آینه‌ها از بهترین متریال و کیفیت صادراتی ساخته می‌شن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ