آینه مستطیل نوری

آینه مستطیل نوری

آینه‌ها که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرن، برعکس گذشته هم کیفیت قابل ملاحظه‌ای پیدا کردن و هم تنوع بالایی رو دارا هستن. ولی چیزی که در گذشته بوده، تنها یک صفحه شفاف که هر کسی امکان دیدن خودش رو داشت. اما طراحی آینه‌های امروزی اینطور بوده که بتونن کارکرد و عملکرد آینه رو خیلی ارتقا بدن. آینه مستطیل نوری یکی از آینه‌های جدید و مدرنی محسوب میشه که در این متن هم به اون می‌پردازیم. این آینه با ورود خودش باعث شده تا بتونه جای آینه‌های قدیمی و معمولی رو بگیره و به‌خصوص در کاربردهای مهم هم می‌بینیم که اینچنین آینه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرن.

آینه مستطیل نوری
آینه مستطیل نوری

معرفی مشخصه آینه مستطیل نوری

آینه مستطیل نوری آینه جدیدی هست که در اون از چراغ LED استفاده میشه. در آینه نوری نحوه قرارگیری چراغ به‌صورتی هست که پشت آینه قرار داده میشه. چراغی که برای این آینه استفاده میشه، از نظر شکل ظاهری طوری هست که می‌تونه به‌راحتی پشت آینه قرار داده بشه و هیچ مشکلی هم در ظاهر و زیبایی آینه ایجاد نکنه. برعکس این چراغ جلوه خیلی خاصی رو به آینه می‌بخشه و اون رو بسیار زیباتر جلوه میده.

آینه مستطیل نوری
آینه نوری

آینه مستطیل نوری با داشتن این شکل چراغ و این نوع قرار گیری چراغ، روشنایی خیلی خوبی رو برای آینه ایجاد می‌کنه. روشنایی ایجاد شده برای این آینه طوری هست که دور آینه رو می‌گیره. روشنایی آینه نوری به‌خاطر قرار گرفتن چراغ در پشت آینه، حالت مخفی و ملایم داره. اما در عین همین ملایم بودن می‌تونه خیلی خوب اطراف خودش رو روشن کنه. بنابراین وقتی هم که شما جلوی این آینه برای دیدن خودتون قرار بگیرین، نور این چراغ‌ها کمک می‌کنه تا تصویر واضحی از خودتون رو داشته باشین. ه همین دلیل هم هست که انواع آینه نوری مدرن در مدت زمان کمی که به بازار اومدن، انقدر مورد توجه و استقبال قرار گرفتن.

آینه مستطیل نوری
آینه قدی نوری

همچنین آینه نوری وقتی شکل مستطیلی داشته باشه، می‌تونه برای هر فضایی و چیدمانی مناسب باشه. چون مستطیل شکل رایجی برای آینه هست که با وجود آینه‌های مدرن امروزی، این آینه هم به خودش شکل مدرن گرفته. شما با وجود این نوع از آینه که به‌عنوان جدیدترین سبک‌های آینه نوری شناخته میشه، می‌تونین تجربه متفاوتی از آینه‌ها رو داشته باشین. که این آینه‌ها از هر جهتی چه از نظر ظاهری و چه از نظر عملکردی نسبت به آینه‌های دیگه ارجحیت دارن.

آینه مستطیل نوری
آینه ایستاده نوری

مهم‌ترین موارد استفاده آینه مستطیل نوری

آینه مستطیل نوری رو شما هر جایی که دوشت داشته باشین و نیاز به آینه داشته باشه، می‌تونین به کار ببرین. اما در یکسری از فضاها هست که حتما بهتره تا از اینچنین آینه‌ای مثل انواع آینه نوردار استفاده کنین.

آینه مستطیل نوری
آینه مدرن و بروز

آرایشگاه از اون فضاهاست که در اون وجود آینه مستطیل نوری خیلی حس میشه. برای این که در این فضا خدمات زیبایی به مشتری‌ها در حد حرفه‌ای و تخصصی ارائه میشه. کارهای زیبایی هم که کارهای ظریفی هستن که نیاز به دقت بالایی برای انجام اون‌ها هست. برای این که دقت و تمرکز بالایی برای شما به‌عنوان آرایشگر ایجاد بشه، نیاز هست که نور خوب و کافی در کنار تصویر واضح باشه. درواقع داشتن نوری که از جای مناسبی منتشر بشه، کمک به ایجاد تصویر روشن در آینه می‌کنه. آینه نوری هم که خیلی دقیق نور خودش رو می‌تابونه تا وقتی که مشتری شما جلوی آینه قرار بگیره، بتونه اون رو کاملا روشن نشون بده.

آینه مستطیل نوری
آینه قدی آرایشگاهی

وقتی شما دید بازی رو مشتری داشته باشین، قطعا تسلط کارتون هم بالاتر میره. به‌خصوص برای کارهایی مثل میکاپ و گریم که دید باز و واضح از اصول مورد نیاز هستن. این آینه‌ها نور مورد نیاز رو به‌خوبی برای شما فراهم می‌کنن تا بتونین بهترین خودتون رو در معرض نمایش بذارین. ویژگی‌های مثبت این آینه‌ها باعث شده تا به‌عنوان بهترین آینه آرایشگاهی شناخته بشن. و اگر نگاهی هم به سالن‌های مدرن و حرفه‌ای امروزی بندازین، می‌بینین که اون‌ها هم اصلا از آینه‌های قدیمی و معمولی استفاده نمی‌کنن و به جای اون‌ها اینچنین آینه‌های بروزی رو مورد استفاده قرار میدن. تا بتونن هم فضای خودشون رو زیباتر کنن و هم با عملکرد خوبشون، کمک کنن تا خیلی بهتر عمل کنین.

از موارد دیگه استفاده از آینه مستطیل نوری میشه به مزون اشاره کرد. در مزون هم آینه باید جایی باشه که از نور خوبی هم برخوردار باشه و چی بهتر از آینه نوری که نور خودش رو در درست‌ترین جا انتشار میده. با این وجود زمانی که مشتری لباس مورد نظر خودش رو پرو کنه و بخواد که خودش رو در آینه ببینه، این آینه مزونی نوری کمک می‌کنه تا بتونه دید کاملی روی خودش داشته باشه. در این صورت انتخاب هم برای مشتری راحت‌تر میشه.

آینه مستطیل نوری
آینه مزونی

اما آینه مستطیل نوری برای استفاده در خونه هم می‌تونه گزینه خوبی بین آینه‌های موجود باشه. شما با این آینه قطعا آینه متفاوتی رو خواهید داشت که به شما در انجام کارهاتون هم کمک می‌کنه. معمولا خانم‌ها از آینه برای میکاپ و آقایون هم برای اصلاح استفاده می‌کنن. که در این صورت وجود این آینه به شما در انجام هر چه بهتر کارهاتون خیلی کمک می‌کنه. درواقع در هر خونه‌ای در قسمت‌های مختلف از آینه استفاده میشه که این آینه برای هر کدوم از این قسمت‌ها می‌تونه مناسب باشه. مثل اتاق‌خواب، سرویس بهداشتی و پذیرایی که آینه نوری با زیبایی خاص خودش این فضاها رو تحت تاثیر قرار میده.

آینه مستطیل نوری
آینه نوردار مدرن

آینه مستطیل نوری چه تاثیری روی دکوراسیون داره

آینه یکی از عناصر مهمی در هر دکوراسیون و چیدمانی محسوب میشه. به همین دلیل خیلی مهمه که در کنار کیفیت و کارکردی که آینه داره به زیبایی ظاهری اون هم توجه بشه. آینه مستطیل نوری از آینه‌های مدرنی هست که در طراحی اون خیلی به ظاهر و زیبایی هم توجه شده. تا بتونه در هر فضایی که قرار می‌گیره، زیبایی بیشتری رو به اون ببخشه. شما با قرار دادن این آینه در هر جایی متوجه تغییرات زیبایی که در اون اتفاق میفته، میشین. این آینه‌ها می‌تونن به نقطه کانونی در فضای خودشون تبدیل بشن.

آینه مستطیل نوری
آینه پایه‌دار

چرا آینه مستطیل نوری رو از کارگاه تولیدی آینه تهیه کنین

در کارگاه تولیدی آینه انواع آینه مستطیل نوری و همینطور انواع دیگه آینه‌ها با بهترین کیفیت و استاندارد تولید میشن. هر آینه‌ای که سفارش بدین در کمترین زمان ممکن آماده میشه و به دستتون می‌رسه. همچنین آینه‌ها به دلیل این که هیچ واسطه‌ای برای فروش وجود نداره، از قیمت مناسبی هم در مقایسه با کیفیت بالاشون برخوردار هستن. ما ضمانت مرجوعی هم در نظر گرفتیم تا اگر آینه مورد دلخواه شما نبود، بتونین اون رو مرجوع کنین.

آینه مستطیل نوری
آینه مستطیل نوری

اما به جز این موارد شما با خرید از کارگاه تولیدی آینه، از یکسری امتیازهای ویژه‌تری هم بهره‌مند میشین. مثل ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله که روی هر آینه این مجموعه وجود داره. تا اگر زمانی آینه دچار مشکل شد، فقط به ما اطلاع بدین تا در کمترین زمان و بدون این که هزینه‌ای رو دریافت کنیم مشکل به وجود اومده رو برطرف کنیم. البته مواردی مثل شکسته شدن و یا ضربه خوردن آینه، متاسفانه نمی‌تونه شامل این ضمانت باشه.

برای ارتبا با ما هم می‌تونین با شماره 09357015855 تماس بگیرین. از هر جایی که در کشور باشین، امکان سفارش به‌راحتی وجود داره. برای ثبت سفارش و یا کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره هم می‌تونین از طریق همین شماره‌ اقدام کنین. همچنین آدرس کارگاه آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ