آینه چراغ‌دار مهتابی قدی

آینه‌ مزون مدل جدید

آینه مزون مدل جدید

طرح های آینه مزون مدل جدید بسیار زیاده و باید بهترین انتخاب رو داشته باشین. وقتی شما یک آینه مخصوص و زیبا انتخاب کنین باعث جذب مشتری میشه و وقتی آینه شما شفاف باشه مشتری شما به راحتی میتونه خودشو تو آینه ببینه و بهترین انتخاب رو کنه. امروزه دیگه لباس فروشی ها مثل قدیم نیستن و مزون‌های زیادی در سطح شهر وجود داره و توی مزون ها باید فضایی رو ایجاد کنین تا مشتری بتونه به راحتی چندین لباس رو پرو کنه و با خیال راحت و در کمال آرامش خودش رو تو آینه ببینه که انتخاب آینه یکی از مهمترین مسائل برای داشتن یک مزون زیبا و در عین حال با کارآمد هست.

آینه های مزون باید چه ویژگی هایی داشته باشن تا نیاز مشتریان رو برطرف کنن که ما این ویژگی ها رو دونه دونه براتون باز گو می‌کنیم و چه ویژگی های دیگه ای که میشه روی آینه های مزون نصب کرد رو توضیح میدیم.

آینه مزون مدل قدی


با داشتن یک آینه شفاف و بزرگ و پرنور احتمال خرید لباس از فروشگاه خودتون رو بالا ببرین و در مورد این قضیه حتماً تحقیق کنین و بهترین و شیک ترین و کارآمدترین آینه رو برای مزون‌تون تهیه کنین. چون درست انتخاب کردن و داشتن یک آینه و لباس های شیک مهمترین مسائل برای یک مزونه.اگه کیفیت آینه پایین باشه و نیاز مشتری تون رو برطرف نکنه لباسی که خیلی هم زیبا باشه بفروش نمیره چون مشتری نمی‌تونه سرتاپای خودش‌رو با دقت تو آینه ببینه و انتخاب درستی رو داشته باشه.

آپشن های آینه مزون مدل جدید

دارای نورپردازی هستن

آینه هایی که مخصوص مزون هسات برای اینکه دید کافی به مشتری بدن باید دارای نورپردازی باشن. بعضی از مزون ها نور طبیعی مناسب و کافی رو ندارن. با آینه های نورپردازی شده که تنوع زیادی هم دارن می‌تونین این نور کافی رو برای مزون خودتون ایجاد کنین و حتی میشه نور آینه رو کم و زیاد کنین تا به درجه دلخواهتون برسه. آینه های نورپردازی شده در مدل‌های بک لایت و هالیوودی وجود دارن که شما میتونین مدل مورد نظرتون رو سفارش بدین. نور آینه های هالیوودی بسیار زیاده و نور آینه های بک لایت کمی کمتر از آینه های هالیوودیه ولی این آینه بک لایت بسیار خاص و چشم گیره.

آینه مزون مدل جدید

میتونن به صورت چرخ دار تولید بشن

آینه های مزون به صورت قدی تولید میشن و در سایز های بزرگ هستن تا مشتری ها بتونن خودشون رو در آینه به صورت تمام قد ببینن. دور تا دور دیوارهای مزون ها میتونه دارای آینه باشه و به دیوار نصب شده باشه و قسمت وسط مزون ها که خالی میمونه میتونه از آینه های چرخدار استفاده بشه. این آینه ها به دلیل داشتن چرخی که در پایه های آینه وجود داره مینه به راحتی جابجا بشه و هیچ دشواری و سختی برای تکون دادنش وجود نداره.

آینه مزون مدل جدید

نورش می‌تونه هر رنگی باشه و تنظیم بشه

نور آینه های بک لایت و هالیوودی که دارای نورپردازی هستن میشه هر رنگی باشه که بیشترین و پرطرفدارترین اون‌ها نور مهتابی و یا آفتابیه که این دو نور طبیعی و خوبی هستن. این نورها رو میشه با هم در یک آینه استفاده کرد که در مدل آینه بک لایت و آینه هالیوودی می‌تونیم از نور آفتابی و هم از نور مهتابی استفاده کنیم تا یک تلفیق رنگ خیلی خوبی داشته باشیم. ریموت و یا دکمه هایی تاچ روی آینه کارگزاری شده که میشه نور آینه رو نسبت به نور محیط تون با اون‌دکمه‌ها تنظیم کنین.

آینه مزون مدل جدید

روی آینه مزون‌ها میشه اسپیکر نصب کرد

در مزون ها برای اینکه مشتری ها با دقت بیشتر و با آرامش و با حوصله تر دنبال لباس موردنظرشون بگردن نیاز هست که یک موسیقی آروم در محیط پخش بشه. آینه های مزون که جدیداً طراحی شدن دارای اسپیکر هستن که از طریق درگاه usb یا متصل شدن گوشی همراه خود به آینه از طریق بلوتوث می‌تونن موسیقی مورد نظر و آرامش بخش رو در محیط پخش کنن. همین امر باعث میشه تا فروش شما بیشتر بشه چون وقت بیشتری برای خرید صرف می‌کنن.

آینه مزون مدل جدید

به صورت دوطرفه باشه

آینه های مزون رو میشه به صورت آینه های دو طرفه که به صورت قدی هستن تولید کرد. آینه های دوطرفه رو در وسط سالن مزون خود می‌تونین استفاده کنین تا مشتری بیشتری از بتونن از آینه استفاده کنن.چون تو یک جا که یک آینه قرار میدادیم می‌تونیم دو آینه قرار بدیم. آینه‌های دو طرفه رو میشه به صورت بک لایت هالیوودی ،قابدار، و بدون قاب تولید کرد.

آینه مزون مدل جدید

از آینه‌ات خوشت نیومد؟پسش بده

ما به شما قول میدیم که اگه آینه مزون تون به دستتون رسید و شما از مدل و طرح و یا هر چیزی که مد نظرتون هست خوشتون نیومد ما آینه رو پس می‌گیریم و پولی که به عنوان بیانه دادید رو برمی‌گردونیم و این ضمانت رو به شما میدیم. با این کار شما می تونید با خیال راحت و با اطمینان کامل سفارش خودتون رو ثبت کنین و هر مدلی که مد نظر دارین رو به طراحان کارگاه آینه‌ها سفارش بدین. برای مشاوره بیشتر با شماره 09901717305 تماس بگیرین.

انواع آینه مزون مدل جدید

  • آینه مزون مدل جدید از نوع هالیوودی
  • آینه مزون مدل جدید از نوع بک لایت
  • آینه مزون مدل جدید از نوع قاب دار
  • آینه مزون مدل جدید از نوع بدون قاب
  • آینه مزون مدل جدید از نوع قاب استیل
  • آینه مزون مدل جدید از نوع قاب فلزی
  • آینه مزون مدل جدید از نوع قاب طلایی
  • آینه مزون مدل جدید از نوع قاب نقره ای
  • آینه مزون مدل جدید از نوع پایه دار
  • آینه مزون مدل جدید از نوع چرخ دار
  • آینه مزون مدل جدید از نوع رومیزی
  • آینه مزون مدل جدید از نوع قدی
  • آینه مزون مدل جدید از نوع دیواری
  • آینه مزون مدل جدید از نوع ثابت
  • آینه مزون مدل جدید از نوع متحرک
  • آینه مزون مدل جدید از نوع پتینه
  • آینه مزون مدل جدید از نوع ریموتی
  • آینه مزون مدل جدید از نوع تاچ
  • آینه مزون مدل جدید از نوع حسگری
  • آینه مزون مدل جدید از نوع اسپیکر دار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ