آینه پایه دار گرد

آینه مخصوص میکاپ

سلام دوستم ، اگه دنبال یه آینه مخصوص میکاپ می‌گردی بازار رو بیخیال شو. مدل تو بازار به درد حرفه‌ای‌ها و کاربردهای مهم نمی‌خوره! توی بازار باید کلی هزینه کنی برای یه آینه‌ی بی‌کیفیت که دست کم ظاهر زیبایی هم نداره! تو که می‌خوای هزینه کنی با همون قیمت یه آینه درست و حسابی و باکیفیت بخر، آینه‌ای که ظاهرش مثل مدل‌های پینترستی باشه و حسابی جذاب باشه. آینه‌های میکاپ تنوع زیادی دارن اما نگران نباش کمکت می‌کنم مدل‌های مختلف رو بشناسی و بتونی بهترین انتخاب رو داشته باشی

آینه مخصوص میکاپ
آینه مخصوص میکاپ مدل چراغ‌دار یا هالیوودی

شکل‌های مختلف آینه مخصوص میکاپ

  • آینه دایره‌ای شکل یا گرد
  • آینه میکاپ مستطیلی شکل
  • آینه میکاپ بیضی شکل
  • آینه دفرمه مخصوص میکاپ

آینه مخصوص میکاپ دایره‌ای

آینه مخصوص میکاپ
آینه مخصوص میکاپ

می‌دونی چی خوراکه کسانیه که علاقه زیادی به میکاپ دارن ؟ حتی برای کسانی که آرایشگر حرفه‌ای هستن هم بهترین مدل آینه میکاپ آینه دایره‌ای شکل هست . این آینه هیچ وقت قدیمی نمی‌شه و کاربردی‌ترین آینه برای یه آرایش بی‌نقص به حساب میاد .
جلوه خیلی زیادی که آینه‌های دایره‌ای شکل دارن باعث میشه که روی هر دیوار یا هر قسمتی که قرار بگیره حسابی بدرخشه .

آینه گرد یا همون آینه دایره‌ای شکل هم مثل سایر آینه‌ها انواع مختلفی داره .می‌تونی آینه جدیدت رو مدل پایه‌دار ، آویز و یا دیواری سفارش بدی .ضمن این‌که ابعاد آینه هم می‌تونه کاملاً طبق سلیقه و نیاز خودت باشه . پس می‌تونی با توجه به شرایطی که برای استفاده از آینه داری ، آینه دایره‌ای شکل با ابعاد بزرگ‌تر یا ابعاد کوچک‌تری رو انتخاب کنی . یکی از مزیت‌هایی که آینه میکاپ دایره‌ای داره اینه که باعث بزرگتر دیده شدن فضای اطراف خودش میشه .

آینه مخصوص میکاپ مستطیلی

آینه مخصوص میکاپ
آینه مخصوص میکاپ

اگر جزو اون دسته از افرادی هستی که دوست داری یه آینه آرایشی باکلاس داشته باشی که همه ازش خوششون بیاد و یه جورایی همه‌پسند باشه ، باید آینه مستطیلی شکل بخری. این مدل از آینه آرایشگاهی با سلیقه اکثر افراد جوره . اون آینه‌ای که هميشه ترنده ، آینه میکاپ مستطیلیه !

به همین دلیل هسن که ما به کسانی که تعداد زیادی آینه قراره بخرند، مثلاً برای آرایشگاه یا برای سالن‌های مزون حتی برای خونه هم دوست دارن آینه‌ای بخرن که به چشم همه بیاد ، پیشنهاد می‌دیم که آینه مستطیلی بخرن .یکی از دلایلی که پرفروش‌ترین آینه‌های شرکت ما آینه مستطیلی‌ها هستن همینه ! چون معمولاً سلیقه اکثر افراد همین آینه‌هایی هستن که هیچ وقت قدیمی نمیشن .
مدل‌های جدید آینه مستطیلی که به عنوان آینه میکاپ فروخته می‌شه ، آینه هالیوودی و آینه بک لایت و همچنین آینه‌های هوشمند هستن . که مرز بین لاکچری بودن رو حسابی جابه‌جا کردن . دیگه اگر آینه میکاپ چراغ‌دار نداشته باشی بدجوری از جامعه عقب موندی !

آینه مخصوص میکاپ بیضی

آینه مخصوص میکاپ
آینه مخصوص میکاپ

تو هم از اون دسته از افرادی هستی که دوست داری اگه قراره یه محصول جدید بخری حتماً یه چیزی باشه که ظاهر خیلی خفنی داره اما قیمت مناسبی داره ؟؟ به نظر منم این‌که ما یه آینه بخریم که هم مدرنه و هم مقرون به صرفه است بهترین کاره ! عقل هم میگه باید آینه‌ای بخری که هم کاربردیه و هم ارزون . اما آخه چه مدلی ؟!

دقیقاً خرید آینه میکاپ بیضی این ویژگی رو داره . ظاهر آینه‌های جدید بیضی خیلی لاکچریه در حدی که وقتی نصبش می‌کنی هر کس که برای اولین بار این آینه رو می‌بینه دهنش باز می‌مونه ! میگن خرید آینه بیضی مدل جدید تو رو خسته‌ات می‌کنه . راستش در اصل چیزی که تو رو خسته می‌کنه اینه که باید دائماً به بقیه آدرس فروشگاهی که این آینه رو ازش خریدی رو بگی !

بالاخره وقتی یه آینه خفن می‌خری باید منتظر باشی که بقیه هم بخوان از این مدل آینه بخرن . به این دلیل که آینه‌های بیضی با هر نوع دکوراسیونی جور میشن و تو هر مکانی که قرار بگیرن زیبایی اونجا رو ۱۰ برابر می‌کنن . برای خرید این آینه کافیه ادامه مطلب رو هم همراه من باشی .

آینه مخصوص میکاپ دفرمه

آینه مخصوص میکاپ
آینه مخصوص میکاپ

اگر از دیدن آینه‌های مدل قدیمی خسته شدی کاملاً حق داری دنیا عوض شده و تو هم لیاقت خرید بهترین‌ها رو داری پس بهتره یه آینه دفرمه مدرن بخری و به عنوان آینه میکاپ بیشترین استفاده رو ازش داشته باشی و سود کنی . می‌خوای بهترین ترکیب آینه آرایشگاهی رو بهت معرفی کنم شکل دفرمه به علاوه لامپ‌های هالیوودی ! به این میگن ترکیب برنده که اسم دیگش آینه هالیوودی دفرمه هست من میگم هر کس از این آینه خریده جزو آدمای خوش شانس کره زمین محسوب میشه بس که این آینه انرژی مثبت داره

اگر هنوزم تصمیم نگرفتی از کجا آینه جدیدت رو بخری من پیشنهاد میدم نمونه کارهای سایت ما رو ببینی تا متوجه بشی می‌تونی توی یک چشم به هم زدن زیباترین آینه رو با کیفیت بالا با کمترین قیمت سفارش بدی . ما تو این فصل ، آینه دفرمه هامون رو به مشتری‌هایی که از سایت تماس می‌گیرن با تخفیف ویژه می‌فروشیم !

آینه مخصوص میکاپ
آینه مخصوص میکاپ مدل چراغ‌دار

انواع آینه مخصوص میکاپ

  • آینه مخصوص میکاپ بک‌لایت
  • آینه مخصوص میکاپ چراغ‌دار یا هالیوودی
  • آینه مخصوص میکاپ با نور نواری شکل
آینه مخصوص میکاپ
آینه مخصوص میکاپ

آینه مخصوص میکاپ مدل بک لایت

آینه‌های بک‌لایت یکی از زیباترین آینه‌ها برای سالن‌های آرایشی هستن که زیبایی خاصی رو به سالن آرایشگاه می‌بخشن. آینه‌های بک لایت به وسیله لامپ‌های ال‌ای‌دی که در پشت اون کار برده شدن نور ملایمی رو در اطراف دیوار و آینه ساطع می‌کنن.

آینه مخصوص میکاپ
آینه مخصوص میکاپ مدل بک لایت

این نوع آینه‌ها برای زیبایی و جذابیت سالن‌ها بسیار کاربردی و مناسب هستن. و انواع مختلفی برای خاموش و روشن کردن و یا کم و زیاد کردن شدت نور دارن که در ادامه در مورد اونا هم صحبت می‌کنیم.

آینه میکاپ چراغ‌دار یا هالیوودی

اصل آینه میکاپ این دوستمونه! اولین آینه‌هایی که رسما برای میکاپ حرفه‌ای طراحی و استفاده شدن آینه‌های هالیوودی هستن. می‌دونی که بازیگارای قدیمی هالیوودی بهترین بازیگرای جهان بودن و بهترین گریمورهارو هم داشتن. از یه جایی به بعد با آینه‌های ساده نمی‌شد اون گریم پرفکت و بی‌نقصی که انتظارش رو داشتن رو بدست بیارن. اینجوری بود که فهمیدن به نور بیشتر از یه زاویه درست نیاز دارن و از ترکیب نیازهاشون آینه هالیوودی پدید اومد.برای همینه که هر آرایشگر حرفه‌ای به یه آینه هالیوودی نیاز داره.

پس وقتی صحبت از آینه مخصوص میکاپ باشه آینه هالیوودی سلطانه! تو هم چه آینه مخصوص میکاپ رو برای خونه‌ات بخوای چه برای آرایشگاهت می‌تونی با یه قیمت خوب و یه کیفیت فوق‌العاده سفارشش بدی. یادت نره که این آینه رو می‌تونی قدی هم بخری که تو خونه خودت بتونی سرتاپا اوت فیتت رو بررسی کنی و توی آرایشگاه مشتری‌هات بتونن خودتوشونو توی لباس مجلسیشون بررسی کنن و درصد رضایشون افزایش پیدا کنه.

آینه میکاپت چطوری کار کنه؟

  • به صورت لمسی
  • با ریموت کنترل
آینه مخصوص میکاپ
آینه میکاپ چراغ‌دار یا هالیوودی

آینه میکاپ ریموت‌دار یا کنترلی

اگر انتخابت یکی از مدل‌های خفن آینه‌های نوردار هست می‌تونی برای تنظیم کردنش مدل ریموت‌دار یا کنترلی رو انتخاب کنی با مدل ریموت‌دار می‌تونی در هر جایی از سالن که ایستادی آینه رو خاموش و روشن کنی و یا شدت نور اونو کم و زیاد کنی. علاوه بر این مزیت دیگه‌ای که این مدل به نسبت آینه لمسی داره اینه که باعث می‌شه دیگ تو انگشتت رو برای خاموش و روشن کردن بر روی آینه نکشی و باعث کثیف شدن و لک شدن آینه نشی .

آینه میکاپ لمسی یا حسگری

مدل باکلاس این آینه برای آینه‌های نوری مدل لمسی و یا حسگری هستن به طوری که بر روی آینه قسمتی مشخص می‌شه که با  لمس اون قسمت و زدن بر روی اون قسمت خیلی راحت آینه خفنت رو خاموش و روشن و یا شدت نور آن رو کم و زیاد کنی. اگر آینه‌ای که سفارش دادی دارای چند رنگ باشه هم می‌تونی نورهای اون رو از مهتابی به آفتابی و یا رنگ‌های دیگه تغییر بدی. فقط دقت داشته باش که بهترین نوع این مدل رو خرید کنی که پس از مدتی سنسور لمسی اون از کار نیوفته. مثلا از ما بخری ما حتما بهترین رو برات میذاریم عزیزم

آینه مخصوص میکاپ
آینه میکاپ لمسی یا حسگری

آینه مخصوص میکاپ مدل قاب‌دار بهتره یا بی قاب؟

 تو می‌تونی هر آینه‌ای که انتخاب می‌کنی رو با توجه به سبک که محیطی که در نظر داری قاب‌دار و یا بدون قاب سفارش بدی. توجه داشته باش که آینه قاب‌دار به نسبت آینه‌های ساده و بدون قاب دارای هزینه بیشتری هم هست. قاب آینه‌ها از جنس‌های مختلفی تشکیل می‌شن که می‌تونن به رنگ‌های مختلفی باشن و بر اساس سبک‌های متفاوت ، ظاهر متفاوتی هم داشته باشن. خلاصه تنوعشون زیاده می‌تونی هر مدلی عشقت کشید سفارش بدی. مثلا جنس قاب‌ها می‌تونه از upvc، چوبی، فلزی و یا ام دی اف باشه که قیمت‌های متفاوتی دارن.

آینه مخصوص میکاپ
آینه مخصوص میکاپ مدل قاب‌دار

پیشنهاد من بهت اینه که اگه می‌خوای آینه قاب‌دار سفارش بدی و فضای مورد نظرت سلطنتی هست قابت رو با رنگ‌های گرم مثل بژ و طلایی سفارش بده .و یا اگر سبک فضای موردنظرت مدرن و مینیمال هست بهتر هست که از رنگ‌‌های خنثی مانند طوسی و یا سفید استفاده بیشتری بشه، البته برای سبک‌های مورد استفاده از آینه‌های بدون قاب بیشتر توصیه میشه.

آینه میکاپ حکاکی شده

اگه این آینه رو برای کاربری حرفه‌ای می‌خوای ، پول به تبلیغات اینستاگرام و اونستاگرام نده! ببین اگه آینه‌ات با کیفیت باشه و کارت درست باشه مشتری‌هات حتما تو آینه سلفی میگیرن و می‌ذارن استوری! کنارش هم رضایتشون رو نشون میدن به دوست و آشناهاشون. حالا فرض کن توی این استوری لوگوی تو یا آی‌دی پیجت روی آینه مشخص شده باشه، تمامه کار ! با کمترین هزینه یه تبلیغ دائمی ساختی برای خودت…

آینه مخصوص میکاپ
آینه میکاپ مدل بک لایت حکاکی شده

آینه مخصوص میکاپ مدل قدی یا یک سره

اگر فضای کاریت کوچک و نقلیه بهتر هست که از آینه‌های قدی و یا یکسره روی دیوار استفاده کنی تا هم فضا رو دلبازتر و پر نورتر نشون بدی و هم محیط سالنت رو بزرگ‌تر از اون چیزی که هست نشون بدی . اما اگر محیط سالنت بزرگ هست بازم آینه قدی به توصیه میشه چون مشتری وقتی بتونه خود رو به صورت سراسری بررسی کنه رضایتش بیشتر میشه ، مخصوصا اگه مشتری عروس داشته باشی

آینه مخصوص میکاپ
آینه مخصوص میکاپ مدل قدی یا یک سره

آینه میکاپ دو طرفه

آینه‌های دو طرفه برای سالن‌های بسیار بزرگ مناسبه. ‌‌‌‌‌‌‌ اگر از گذاشتن آینه در دور تا دور دیوار خسته شدی و فضای کافی برای گذاشتن آینه‌های دو طرفه را داری می‌تونی آینه‌های دو طرفه رو خریداری و در وسط سالن از اونا استفاده کنی. به جای آینه در دور تا دور سالن اون محل رو مبله کرده و محل انتظار مشتری قرار بدی یا از هر دو محیط برای گذاشتن آینه استفاده کنی و با این کار هم فضای سالنت رو تغییر دادی و هم محیطی اروپایی و مدرن درست کردی . علاوه بر اون آینه‌های دوطرفه مقرون به صرفه‌تر از خرید دوتا آینه‌ی یک طرفه هست.

آینه مخصوص میکاپ
آینه میکاپ دو طرفه

آینه‌ها می‌تونن در ابعاد‌ مختلف و جنس و رنگ‌های مختلف تولید بشن می‌تونی با یک تماس به کارگاه آینه‌ها و دادن ابعاد مشخص و نوع آینه‌ای که می‌خوای بهترین آینه رو سفارش بدی و دم در خونه یا سالنت تحویل بگیریش.ما بهت ضمانت می‌دیم که بهترین قیمت و بهترین کیفیت رو از کارگاه آینه‌ها خریداری کنی. اجناس کمپانی ayneha مشابه نمونه‌های خارجی و حتی بهتر از اون در کشور عزیزمان ایران تولید می‌شه.

آینه مخصوص میکاپ
آینه مخصوص میکاپ مدل بک لایت

با خرید اینترنتی و یا سفارش از طریق تلفن به راحتی می‌تونی درب منزل خود آینه رو بدون شکستگی تحویل بگیری علاوه بر اون دیگه احتیاج به رفتن به بازار و گشتن برای آینه نداری .و در این مورد در زمان و وقت با وقت خود نیز بسیار صرفه جویی می‌کنی علاوه بر اینکه زمان با ارزشت رو بهینه مصرف می‌کنی باعث کمتر حرکت کردن وسایل نقلیه عمومی و کاهش آلودگی هوا و کاهش آلودگی‌های زیست محیطی شهرت هم می‌شی .

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ