آینه پایه دار گرد

آینه مخصوص میکاپ

در این متن در مورد آینه مخصوص میکاپ صحبت می‌کنیم .و انواع آینه‌های میکاپ رو برای شما بازگو می‌کنیم تا بتونین بهترین آینه رو از نظر کیفیت و جنس و همچنین از نظر مقاومت و به صرفه بودن انتخاب کنین.

آینه مخصوص میکاپ
آینه مخصوص میکاپ مدل بک لایت

آینه‌ها می‌تونن در ابعاد‌های مختلف و جنس و رنگ‌های مختلف تولید بشن شما می‌تونین با یک تماس به کارگاه آینه‌ها و دادن ابعاد مشخص و نوع آینه‌ای که می‌خواید بهترین آینه رو سفارش بدین. و درب منزل خود تحویل بگیرین.ما به شما ضمانت می‌دیم که بهترین قیمت و بهترین کیفیت رو از کارگاه آینه‌ها خریداری کنین. اجناس کمپانی ayneha مشابه نمونه‌های خارجی و حتی بهتر از اون در کشور عزیزمان ایران تولید می‌شه.

با خرید اینترنتی و یا سفارش از طریق تلفن به راحتی می‌تونین درب منزل خود آینه رو بدون شکستگی تحویل بگیرین علاوه بر اون دیگه احتیاج به رفتن به بازار و گشتن برای آینه ندارین.و در این مورد در زمان و وقت با وقت خود نیز بسیار صرفه جویی می‌کنین علاوه بر اینکه زمان با ارزش خود رو بهینه مصرف می‌کنین باعث کمتر حرکت کردن وسایل نقلیه عمومی و کاهش آلودگی هوا و کاهش آلودگی‌های زیست محیطی شهرتون نیز می‌شین .

آینه مخصوص میکاپ
آینه مخصوص میکاپ مدل چراغ‌دار یا هالیوودی

در گذشته برای هر فضایی تنها یک نوع آینه وجود داشت و یک نوع آینه ساده رو به سرویس‌های بهداشتی و یا آینه برای سالن آرایشگاهی و یا مزون جایگذاری می‌کردن اما به مرور زمان و با پیشرفت علم در صنعت طراحی دکوراسیون طراحان مدل‌های جذاب و بسیار زیبایی رو مناسب با کاربری هر فضایی برای مشاغل‌های مختلف تولید کردن .

 به طور مثال برای فضاهایی مانند استخر و سونا و جکوزی نیز داره آینه‌های ضد بخار خریداری می‌شه تا به نسبت کارایی و فضای اونجا بتونه آینه رو بدون بخار نگه داره.و یا گریمورهای حرفه‌ای و میکاپ‌کاران آرایشگاه بهتر هست که از آینه‌هایی که با نور بسیار بالایی داره استفاده کنن تا مشکلات و عیوب آرایشی رو بهتر ببینن.با ما همراه باشین تا انواع آینه‌های میکاپ رو از نظر‌های مختلف و دسته بندی‌های جدید توضیح بدیم‌…

آینه مخصوص میکاپ
آینه مخصوص میکاپ مدل چراغ‌دار

انواع آینه مخصوص میکاپ

  • آینه مخصوص میکاپ بک لایت
  • آینه مخصوص میکاپ چراغ‌دار یا هالیوودی
  • آینه مخصوص میکاپ لمسی
  • آینه مخصوص میکاپ ریموت‌دار یا کنترلی
  • آینه مخصوص میکاپ حکاکی شده
  • آینه مخصوص میکاپ قاب‌دار
  • آینه میکاپ قدی و یا یک سره
  • آینه میکاپ آویزی
  • آینه میکاپ دوطرفه
آینه مخصوص میکاپ
آینه مخصوص میکاپ

آینه مخصوص میکاپ مدل بک لایت

آینه‌های بک لایت یکی از زیباترین آینه‌ها برای سالن‌های آرایشی هستن که زیبایی خاصی رو به سالن آرایشگاه می‌بخشن.آینه‌های بک لایت به وسیله لامپ‌های ال ای دی که در پشت اون کار برده شدن نور ملایمی رو در اطراف دیوار و آینه ساطع می‌کنن.

آینه مخصوص میکاپ
آینه مخصوص میکاپ مدل بک لایت

این نوع آینه‌ها برای زیبایی و جذابیت سالن‌ها بسیار کاربردی و مناسب هستن. و انواع مختلفی برای خاموش و روشن کردن و یا کم و زیاد کردن شدت نور دارن که در ادامه در مورد اونا نیز صحبت می‌کنیم.

آینه میکاپ چراغ‌دار یا هالیوودی

این آینه‌ها نیز گونه‌ای از اون آینه‌های نور دار هستن که به وسیله چراغ‌های ال ای دی که به فواصل مرتب دور تا دور آینه نصب می‌شن و نور بسیار عالی و منظمی رو به دور تا دور آینه ساطع می‌کنه .این آینه‌ها برای گریمورها و میکاپ کارهای حرفه‌ای بسیار مناسب هستن زیرا باعث می‌شه که عیوب و نقص‌های خود رو بهتر ببینن و درصدد رفع اون بربیان.

آینه مخصوص میکاپ
آینه میکاپ چراغ‌دار یا هالیوودی

آینه میکاپ ریموت‌دار یا کنترلی

اگر مدل پیشنهادی شما آینه‌های نور دار هست می‌تونین مدل ریموت‌دار یا کنترلی اونو انتخاب کنین با مدل ریموت دار می‌تونین در هر جایی از سالن که ایستادین آینه خود رو خاموش و روشن کنین و یا شدت نور اونو کم و زیاد کنین .علاوه بر این مزیت دیگری نیز به نسبت لمسی داره و باعث می‌شه که دیگر شما انگشت‌تون رو برای خاموش و روشن کردن بر روی آینه نکشین و باعث کثیف شدن و لک شدن آینه نشین .

آینه میکاپ لمسی یا حسگری

مدل دیگر برای آینه‌های نوری مدل لمسی و یا حسگری هستن به طوری که بر روی آینه قسمتی مشخص می‌شه که با  لمس اون قسمت و زدن بر روی اون و یا لمس کردن شما می‌تونین به راحتی آینه خود رو خاموش و روشن و یا شدت نور آن رو کم و زیاد کنین اگر آینه شما دارای چند رنگ باشه نیز می‌تونین نورهای خود رو از مهتابی به آفتابی تغییر بدین.فقط دقت داشته باشین که بهترین نوع این مدل رو خرید کنین که پس از مدتی سنسور لمسی اون از کار نیوفته.

آینه مخصوص میکاپ
آینه میکاپ لمسی یا حسگری

آینه مخصوص میکاپ مدل قاب‌دار

 شما می‌تونین هر آینه‌ای که انتخاب می‌کنین رو با توجه به سبک که محیط خود قاب‌دار و یا بدون قاب سفارش بدین توجه داشته باشین که آینه قاب‌دار به نسبت آینه‌های ساده و بدون قاب دارای هزینه بیشتری نیز هست.آینه‌ها از انواع قاب‌های مختلفی تشکیل می‌شه که اونا می‌تونن به رنگ‌های مختلف و از جنس و متریال های متفاوتی درست شده باشن.به طور مثال جنس قاب‌ها می‌تونه از upvc، چوبی، فلزی و یا ام دی اف باشه که با رنگ‌ها و مدل‌های مختلفی تولید بشه.

آینه مخصوص میکاپ
آینه مخصوص میکاپ مدل قاب‌دار

به طور مثال اگر فضای سالن شما سلطنتی هست می‌تونین با رنگ‌های گرم مانند بژ طلایی قاب زیبایی مطابق با دکور خود بسازین .و یا اگر سبک سالن شما مدرن و وینتج هست بهتر هست که از رنگ‌‌های خنثی مانند طوسی و یا سفید استفاده بیشتری بشه.

آینه میکاپ حکاکی شده

بهتر هست برای بهتر دیده شدن برند و لول کاری خود بر روی آینه و یا وسایل کاری برند خود رو با زدن لوگو ثبت کنین. به این کار سند پلاست می‌گن که یک لایه از سطح روی آینه تراشیده می‌شه و برند شما روی آینه حک می‌شه.

آینه مخصوص میکاپ
آینه میکاپ مدل بک لایت حکاکی شده

آینه مخصوص میکاپ مدل قدی یا یک سره

اگر فضای کاری شما بسیار کوچک می‌باشد بهتر هست که از آینه‌های قدی و یا یکسره بر روی دیوار خود استفاده کنین تا هم فضا رو دلبازتر و پر نورتر نشون بدین و هم محیط سالن خود رو بزرگ‌تر از آنچه که هست نشون بدین . اما اگر محیط سالن شما بزرگ هست لازم به این کار نیست زیرا این آینه‌ها بیشتر برای مزون‌ها که مشتری تمام قد خود رو می‌خواد در آینه ببینه استفاده می‌شه .

آینه مخصوص میکاپ
آینه مخصوص میکاپ مدل قدی یا یک سره

آینه میکاپ دو طرفه

آینه‌های دو طرفه برای سالن‌های بسیار بزرگ مناسبه. ‌‌‌‌‌‌‌ اگر از گذاشتن آینه در دور تا دور دیوار خسته شدین و فضای کافی برای گذاشتن آینه‌های دو طرفه را دارین می‌تونین آینه‌های دو طرفه رو خریداری و در وسط سالن از اونا استفاده کنین.و به جای آینه در دور تا دور سالن اون محل رو مبله کرده و محل انتظار مشتری قرار بدین با این کار هم فضای سالن خود رو تغییر دادین و هم محیطی اروپایی و مدرن درست کردین . علاوه بر اون آینه‌های دوطرفه نیز بسیار مقرون به صرفه‌تر از خرید دو آینه‌ی یک طرفه هست.

آینه مخصوص میکاپ
آینه میکاپ دو طرفه

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ