آینه چراغ‌دار مخصوص آرایشگاه

آینه مخصوص میکاپ عروس

تو این مطلب قراره در مورد آینه مخصوص میکاپ عروس صحبت کنیم .تو زمون‌های قدیم هیچ فرقی بین آینه‌های سالن آرایشگاهی با آینه تو یه محیط دیگه نمی‌کرد اما تو عصر جدید و با اومدن تکنولوژی شرکت‌های سازنده برای هر مکان و شغلی آینه‌های مخصوص به خودشون رو تعبیه می‌کنن.به طوری که هر جایی که وارد بشین آینه‌ی تخصصی اون محیط رو می‌بینین.

آینه مخصوص میکاپ عروس
آینه مخصوص میکاپ عروس مدل چراغ‌دار

به طور مثال وقتی وارد یه خونه‌ی مدرن میشین آینه‌های دکوراتیو زیبایی می‌بینین یا وقتی وارد جکوزی یا استخری میشین که نیاز به آینه هست آینه‌های ضد بخار رو اونجا می‌بینین.میشه گفت دیگه زمونه‌ی قدیمو عهد قجر نیست که میکاپ‌کار به یه آینه‌ی ساده اکتفا کنه .

اگه شما هنوز تو سالن آرایشگاهی خودتون از یه آینه‌ی پیش پا افتاده استفاده می‌کنین باید بهتون بگم که باعث شدین که کلی از رقیباتون عقب بمونین.و همین موضوع انقدر اهمیت داره که حتی مانع پیشرفت‌تون میشه‌.

انواع آینه نوری برای آرایشگاه
آینه مخصوص میکاپ عروس مدل بک لایت

چون اولین چیزی که مشتری وقتی وارد محیط سالن آرایشی شما میشه میبینه آینه و وسیله‌ی کاری شماست. وقتی شما برای خودتون و سالن‌تون ارزش و احترام قائل نباشین و هزینه نکنین مسلما کسی که وارد اون محیط میشه هم انرژی خوبی دریافت نمی‌کنه.و باعث میشه انرژی منفی تو کارتون در جریان باشه.

شما با ثبت سفارش خودتون به صورت اینترنتی یا تلفنی و با دادن ابعاد و مدل مورد نظر حتی خارجی دیگه نگران هیچ چیزی نباشین.با ثبت سفارش در اولین فرصت آینه‌ی زیبای شما رو نصب شده روی دیوار سالن آرایشگاهی‌تون بهتون تحویل می‌دیم و از بابت شکستگی هیچ نگرانی ندارین.

آینه مخصوص میکاپ عروس
آینه مخصوص میکاپ عروس مدل چراغ‌دار با قاب

علاوه بر اون تو کارگاه آینه‌ها ضمانت و گارانتی یک ساله داده میشه تا هر اتفاقی برای آینه‌ی شما افتاد با یه تماس همکارای ما به محل گفته شده اعزام بشن‌ و آینه‌ی شمارو تعمیر و یا تعویض کنن.لازم به ذکره که بدونین شکستن آینه شامل گارانتی و ضمانت نمیشه ‌. و در واقع ضمانت و گارانتی در مورد جنس و کیفیت و یا آینه‌های نوری مثل بک‌لایت و یا چراغ‌دار داده میشه‌.

ما به شما انواع آینه‌های مختلف رو توضیح می‌دیم تا شما بتونین بهترین آینه‌ی مورد نظر سالن آرایشی خودتون رو تهیه کنین. اگه نمی‌دونین برای سالن آرایشی خودتون چه نوعی رو انتخاب کنین کار رو به ما بسپارین و با فرستادن چند عکس از سالن آرایشی خودتون بهترین ها رو از ما تحویل بگیرین.کافیه یکبار به ما امتحان کنین مطمئن باشین شما هم مثل رقیباتون از اعتماد به ما پشیمون نمیشین .کارگاه آینه‌ها قابل مقایسه با هیچ شرکتی در هیچ کجای ایران نیست.

آینه مخصوص میکاپ عروس
آینه مخصوص میکاپ عروس مدل هالیوودی گرد

وقتی شما به فکر عوض کردن سالن آرایشی خودتون هستین پس قطعا یکی از بهترین ها تو حیطه‌ی کاریتون هستین .ما به شما اطمینان می‌دیم که با تغییر چیدمان و ایجاد تحولی جدید تو سالن خودتون مشتریای بیشتری رو جذب خواهین کرد .

انواع آینه مخصوص میکاپ عروس

  • آینه مخصوص میکاپ عروس مدل بک‌لایت
  • آینه مخصوص میکاپ عروس مدل هالیوودی
  • آینه مخصوص میکاپ عروس مدل قاب‌دار
  • آینه میکاپ مدل لمسی یا حسگری
  • آینه میکاپ مدل ریموت‌دار یا کنترلی
  • آینه میکاپ مدل آویزی
  • آینه مخصوص میکاپ عروس مدل دو طرفه
  • آینه مخصوص میکاپ عروس مدل حکاکی شده
  • آینه مخصوص میکاپ عروس مدل یک‌سره یا قدی
آینه مخصوص میکاپ عروس
آینه مخصوص میکاپ عروس

آینه مخصوص میکاپ عروس مدل بک‌لایت

یکی از زیبا و مدرن ترین مدل‌های جذاب برای سالن آرایشی که تو اون گریم تخصصی هم انجام میشه داشتن آینه‌های بک لایته. آینه‌های بک لایت زیبایی چند برابری به سالن آرایشی شما وارد می‌کنه و باعث میشه مشتری حس بهتری نسبت به اون فضا داشته باشه.سیستم این آینه ها باید طوری باشه که از پشت اونها لامپ‌های ال ای دی گذاشته بشه که با روشن کردن اون لامپ‌ها نور جذابی وارد محیط بشه.

آینه مخصوص میکاپ عروس
آینه مخصوص میکاپ عروس

آینه مخصوص میکاپ عروس مدل هالیوودی

به طور کلی بهترین نوع آینه برای گریم‌های تخصصی و میکاپ عروس آینه‌های چراغ‌دار یا همون هالیوودیه که به خاطر داشتن نور خیلی زیادی که دارن برای هر گریمور و میکاپ آرتیستی از واجباته.با داشتن آینه‌های هالیوودی که طوری طراحی شدن که دور تا دور آینه لامپ‌هایی به فاصله‌ی مرتب به کار برده شده باعث میشه که برای نور دیگه هیچ غصه‌ای نداشته باشین.

آینه مخصوص میکاپ عروس
آینه مخصوص میکاپ عروس مدل هالیوودی

امروزه این آینه ها خواهان خیلی زیادی دارن و میشه گفت که اکثر رقیباتون حداقل برای اتاق گریم و میکاپ هم که شده از این آینه استفاده می‌کنن پیشنهاد ما برای شما انتخاب یه آینه‌ی هالیوودی به خاطر کیفیت کارتونه.

آینه مخصوص میکاپ عروس مدل قاب‌دار

شما هر مدل آینه‌ای که دوست داشته باشین به راحتی می‌تونین تصمیم بگیرین که قاب‌دار یا بدون قاب انتخاب کنین.تصمیم گیری شما به عواملی بستگی داره که در ادامه در مورد اون صحبت می‌کنیم .اولین چیزی که باید در مورد اون فکر کنین نوع سبک سالن آرایشگاهی‌تونه.

به طوری که اگه سبک سالن شما مدرنه بهتره از رنگ‌های خنثی و طرح‌های سبک‌تر استفاده کنین اما اگه دکوراسیون شما به سبک سلطنتی یا کلاسیک نزدیک تره بهتره از رنگ‌های گرم مثل طلایی،قهوه‌ای و یا بژ استفاده‌ی بیشتری کنین و طرح‌های سلطنتی انتخاب کنین.

آینه مخصوص میکاپ عروس
آینه قاب‌دار استیل

بعد از اینکه رنگ و سبک قاب مورد نظرتون رو انتخاب کردین بهتره به فکر جنس اون باشین.یکی از مهم‌ترین الویت‌ها انتخاب جنس هر محصولیه ،قاب ها می‌تونن از جنس شیشه ، فلز ، پلاستیک ، چوب و…باشن.که با توجه به شرایط آب و هوایی هر منطقه و بودجه‌ی میکاپ آرتیست می‌تونین قاب خودتون رو انتخاب کنین.اگه برای انتخاب قاب سردرگم هستین نگران نباشین کافیه با مشاوران ما تماس بگیرین و در این رابطه راهنمایی و مشورت کنین تا بهترین هارو خریداری کنین.

آینه مخصوص میکاپ عروس می‌تونه دارای یه قاب فوق‌العاده شیک و زیبا باشه که در وهله‌ی اول قرار داد عروس خانوم رو برای نشوندن روبروی اون آینه به وجد بیاره‌.

آینه میکاپ مدل لمسی یا حسگری

وقتی مدل انتخابی شما برای آینه‌ی عروس مدل آینه‌ی نور دار باشه .از چند طریق باید بتونین اون رو خاموش و روشن کنین .یکی از این روش ها از طریق لمس آینه از طریق انگشتای دست هست.

آینه مخصوص میکاپ عروس
آینه مخصوص میکاپ عروس مدل لمسی

برای این کار تنها کافیه سیستمی رو روی آینه تعبیه کنیم که با زدن اون نقطه بتونیم نور آینه‌ی مورد نظر خودمون رو خاموش و روشن کنیم و یا شدت نور رو کم و زیاد کنیم و یا اگر نور چند رنگ رو انتخاب کردیم بتونیم نور رو از آفتابی به مهتابی تغییر حالت بدیم.

آینه میکاپ مدل ریموت‌دار یا کنترلی

بهترین مدل اگر انتخاب شما آینه‌ی نور داره انتخاب یه آینه‌ی نور دار مدل ریموت‌دار یا کنترلیه.با این روش با در دست داشتن یه ریموت کنترلی تو هر کجای سالن آرایشیتون که هستین به راحتی می‌تونین نور آینه‌ی خودتون رو خاموش و روشن کنین .علاوه بر این با این روش دیگه به هیچ عنوان آینه‌ی شما به خاطر خاموش و روشن کردن لک دار نمی‌شه و در واقع عمر آینه‌ی خودتون رو طولانی تر می‌کنین.

آینه مخصوص میکاپ عروس مدل حکاکی شده

اگه دوست دارین به زیبایی دیده بشین و برای خودتون دارای برند و لوگو باشین بهتره روی آینه‌ی خودتون رو حکاکی کنین.برای این کار کافیه با دستگاه سندپلاست یه لایه از روی آینه برداشته بشه.

راه‌های ارتباطی با ما

آدرس دفتر برای خرید حضوری : تهران ، ونک ، ده ونک ، خیابان شیخ بهایی ، کوچه کولیوند ، خیابان شهید مجیدپور ، نبش بن‌بست آرمین پلاک ۱۰۶

برای مشاهده نمونه‌های بیشتر کلیک کنین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ