آینه چراغ‌دار مخصوص آرایشگاه

آینه مخصوص میکاپ عروس

مهم ترین روز زندگی یه دختر عروسیشه و لازمه همه چیز پرفکت و بی‌نقص باشه. می‌دونی که عروسا اون روز چقدر حساسن.. برای همین به یه آینه حرفه‌ای نیاز داری ، یه آینه مخصوص میکاپ عروس. آینه‌های ساده و غیر حرفه‌ای تو بازار به کارت نمیاد. من بهت میگم آینه مخصوص میکاپ عروس چه انواعی داره و کدوم مدل برای تو از همه مناسب‌تره…

می‌دونی وقتی وارد یه خونه‌ی مدرن میشی آینه‌های دکوراتیو زیبایی می‌بینی یا مثلا وقتی وارد جکوزی یا استخری میشی که نیاز به آینه هست آینه‌های ضد بخار رو اونجا می‌بینی.میشه گفت دیگه زمونه‌ی قدیم و عهد قجر نیست که میکاپ‌کار به یه آینه‌ی ساده اکتفا کنه. اگه هنوز تو سالن آرایشگاهی خودت از یه آینه‌ی پیش پا افتاده استفاده می‌کنی باید بهت بگم که باعث شدی که کلی از رقیبات عقب بمونی و همین موضوع انقدر اهمیت داره که حتی مانع پیشرفتت میشه‌.

اینکارو نکنی برای عروس‌ها کنسلی!

آینه مخصوص میکاپ عروس
آینه مخصوص عروس

قبل از هرچیزی بهت بگم که قصد داری اگه آینه اصلی که می‌‌خوای به عنوان آینه مخصوص میکاپ انتخاب کنی به صورت قدی نباشه ، پس باید یه آینه قدی هالیوودی یا بک‌لایت بیه جایی از آرایشگاهت بذاری! چون می‌دونی که عروس‌ها خیلی تمایل دارن بتونن خود نهاییشون رو به صورت سراسری ببینن و بعضی از عروس‌ها اگه آرایشگاهت آینه قدی نوری نداشته باشه تورو از بین گزینه‌هاشون کنار میذارن هرچقدر هم کارت خفن باشه! مخصوصا که الان عروس‌ها یه ریز در حال استوری گرفتن از خودشونن.. گوشت رو بیار جلو ؛ رفاقتی یه چیزی بهت بگم ، روی آینه قدی‌های آرایشگاهت بگو واست لوگو یا آدرس پیجت رو حک کنیم تا هرکی از تو آینه استوری گذاشت تبلیغ توروهم کرده باشه. ببین چقدر به فکرتم 🙂

انواع آینه نوری برای آرایشگاه
آینه مخصوص میکاپ عروس مدل بک لایت

مشتری‌هات رو چند برابر کن!

اولین چیزی که مشتری وقتی وارد محیط سالن آرایشی میشه میبینه آینه و وسیله‌ی کاری توعه ، می‌دونی که قراره ساعت‌ها جلوی اون آینه بشینه. وقتی تو برای خودت و سالن آرایشیت ارزش و احترام قائل نباشی و هزینه نکنی مسلما کسی که وارد اون محیط میشه هم انرژی خوبی دریافت نمی‌کنه و باعث میشه انرژی منفی تو کارت در جریان باشه.

تازه با ثبت سفارش آینه مورد علاقه‌ات به صورت اینترنتی یا تلفنی و با دادن ابعاد و مدل مورد نظر حتی مدل‌های خارجی و پینترستی دیگه نگران هیچ چیزی نباش. با ثبت سفارش در اولین فرصت آینه‌ی زیبات رو نصب شده روی دیوار سالن آرایشگاهیت بهت تحویل می‌دیم و از بابت شکسته تحویل گرفتنش هیچ نگرانی نداری چون مسئولیت با ماست.

شکل‌های مختلف آینه مخصوص میکاپ عروس

  • آینه بیضی شکل مخصوص میکاپ عروس
  • آینه دایره‌ای شکل مخصوص میکاپ
  • آینه گنبدی شکل مخصوص میکاپ عروس

آینه مخصوص میکاپ عروس بیضی

آینه مخصوص میکاپ عروس
آینه مخصوص میکاپ عروس

آینه بیضی جزو آینه‌های خاص محسوب میشه که اصلاً نمی‌شه اسمش رو یه آینه معمولی بذاریم . به همین دلیل هم به عنوان یک آینه آرایشی می‌تونه گزینه خیلی خوبی باشه . آینه بیضی انواع مختلفی داره که یکی از جدیدترین‌هاش آینه بیضی هوشمند هست. از این آینه علاوه‌بر استفاده شخصی در خانه ، به عنوان آینه میکاپ برای محیط‌هایی مثل آرایشگاه و مزون هم استفاده می‌شه .

آینه مخصوص میکاپ عروس
آینه مخصوص میکاپ عروس

یکی از دلایلی که ما استفاده از آینه بیضی رو بهت پیشنهاد می‌دیم اینه که شکل هندسی بیضی دارای انرژی کاملاً مثبتی هست که هر کسی دوست داره این انرژی‌های خوب خوب رو برای خودش داشته باشه . می‌خوام بگم با خرید یه آینه بیضی دیگه با بدبیاری خداحافظی کن. کاربرد آینه نوردار هوشمند برای میکاپ هم فوق العاده ضروریه پس دیگه منتظر چی هستی؟ با توجه به راهنمایی‌های انتهای متن سفارشت رو مثل آب خوردن ثبت کن .

آینه دایره‌ای میکاپ

آینه مخصوص میکاپ عروس
آینه مخصوص میکاپ عروس

برای کسانی که استفاده زیادی از آینه‌های آرایشی دارن هیچی لذت بخش‌تر از این نیست که خودشون رو توی یه آینه‌ای ببینن که هر دفعه با نگاه کردن به اون آینه کلی ذوق کنن و به انتخاب خودشون افتخار کنن . اما قطعاً اگر یه آینه معمولی و ساده بگیری این اتفاق نمی‌افته و حتی شاید خیلی زود از آینه جدیدت خسته بشی ! برای این‌که بتونی سال‌های سال با لذت از آینه آرایشیت استفاده کنی ، باید یه آینه بخری که ظاهر خیلی جذابی داشته باشه و حالا حالاها از مد نیوفته.

به همین منظور من خودم شخصاً ترجیح میدم آینه دایره‌ای بخرم که همیشه رو بورسه . آینه دایره‌ای رو در ابعاد مختلفی می‌تونی سفارش بدی که معمولاً وقتی در ابعاد بزرگ سفارش داده می‌شه دیگه حکم آینه قدی یا آینه ایستاده داره . که اتفاقاً کاربردش خیلی بیشتر از آینه‌های کوچیک محسوب میشه. خرید آینه با ابعاد بزرگ‌تر یه مزیت دیگه‌ای هم که داره اینه که فضای محیط تو رو دو برابر می‌کنه یعنی عملاً خونه یا آرایشگاه تو خیلی بزرگ‌تر دیده می‌شه.

آینه مخصوص میکاپ عروس
آینه مخصوص میکاپ عروس

آینه‌های دایره‌ای شکلی که مدل‌های جدیدتری هستن معمولاً آینه‌های چراغ‌دار یا نوردار هستن . که به آینه آرایشگاهی هم معروفن . همین نوری که دور تا دور آینه رو فرا گرفته بهت کمک می‌کنه تا آرایش بی‌نقصی داشته باشی . حتی اگر از این آینه فقط برای اصلاح صورت هم استفاده می‌کنی وجود نورهای روی قاب آینه باعث می‌شه همه نکات ریز کاملاً رعایت بشه.

آینه گنبدی شکل

وقتی که از شکل‌های معمولی هندسی پا رو فراتر بذاریم به شکل‌های ترکیبی می‌رسیم که بعضیاشون واقعاً خیلی اصیلن و تو معماری ایرانی از قدیم کاربرد داشتن و حتی همین الان هم با ترکیب مدرنیته جلوه خیلی زیادی دارن . برای مثال آینه گنبدی شکل از این دسته هست . پس اگر می‌خوای یه آینه داشته باشی که مثل یه تابلوی اثر هنری ایرانی کنج محیطی که داری بدرخشه ، به نظرم آینه گنبدی شکل دقیقاً همون چیزیه که دنبالش می‌گردی . وقتی این نمونه‌های جدید آینه هست مگه دیوونه‌ای که یه آینه مستطیلی ساده بگیری و نصب کنی رو دیوار؟؟

آینه گنبدی جدیدت رو می‌تونی کاملاً ساده و مینیمال سفارش بدی یا اینکه اگر ظاهر تجملاتی‌تری دوست داری می‌تونی این آینه رو همراه با انواع قاب‌های سنتی یا مدرن سفارش بدی . که انتخاب هر کدوم از اینا کاملاً به سبک دکوراسیون مورد علاقه تو بستگی داره. اگر دوست داری بدونی کجا می‌تونی آینه گنبدی رو با کیفیت بالا و قیمت مناسب بخری من پیشنهاد میدم نمونه کارهای ما رو ببینی تا خودت قضاوت کنی آینه‌های میکاپی که ما تولید می‌کنیم رو محاله بتونی تو بازار پیدا کنی .

همه آینه‌هایی که ما تولید می‌کنیم ضمانت ۱۰ ساله بی قید و شرط دارن و همین باعث شده که مشتری‌های ما از هیچ جایی به جز خودمون دیگه خرید نکنن . چون فقط از این‌جا خیالشون راحته حتی اگر هر شهری به جز تهران باشی ما با ضمانت خودمون آینه رو به دستت می‌رسونیم بدون این‌که کوچک‌ترین خط و خشی روی آینه جدیدت بیفته ما برای محصولات خودمون حسابی ارزش قائلیم

آینه مخصوص میکاپ عروس
آینه مخصوص میکاپ عروس مدل چراغ‌دار با قاب

انواع آینه مخصوص میکاپ عروس

  • آینه مخصوص میکاپ عروس مدل بک‌لایت
  • آینه مخصوص میکاپ عروس مدل هالیوودی
آینه مخصوص میکاپ عروس
آینه مخصوص میکاپ عروس

آینه مخصوص میکاپ عروس مدل بک‌لایت

یکی از زیباترین و مدرن‌ترین مدل‌های جذاب برای سالن آرایشی که تو اون گریم تخصصی هم انجام میشه داشتن آینه‌های بک لایته. آینه‌های بک‌لایت زیبایی چند برابری به سالن آرایشیت وارد می‌کنه و باعث میشه مشتری حس بهتری نسبت به اون فضا داشته باشه. سیستم این آینه‌ها باید طوری باشه که از پشت اون‌ها لامپ‌های ال ای دی گذاشته بشه که با روشن کردن اون لامپ‌ها نور جذابی وارد محیط بشه.

نور محیط آرایشگاهت چقدره؟ اگه کلی پنجره داری و نور طبیعی آرایشگاهت زیاده یا اگه از جهات مختلف توی آرایشگاهت نورپردازی کردی و نیازمند نور آینه نیستی ، این آینه خوراکته. چون نور این آینه قابل تنظیمه و می‌تونی زیادش کنی اما نه اونقدری که نیاز یه آرایشگاه تاریک رو برای یه میکاپ تخصصی عروس برطرف کنه. اگه آرایشگاهت خیلی تاریکه آینه هالیوودی برات گزینه حرفه‌ای تریه و می‌تونه نیازت رو برطرف کنه.

آینه مخصوص میکاپ عروس
آینه مخصوص میکاپ عروس

آینه مخصوص میکاپ عروس مدل هالیوودی

به طور کلی بهترین نوع آینه برای گریم‌های تخصصی و میکاپ عروس آینه‌های چراغ‌دار یا همون هالیوودیه که به خاطر داشتن نور خیلی زیادی که دارن برای هر گریمور و میکاپ آرتیستی از واجباته. با داشتن آینه‌های هالیوودی که طوری طراحی شدن که دور تا دور آینه لامپ‌هایی به فاصله‌ی مرتب به کار برده شده باعث میشه که برای نور دیگه هیچ غصه‌ای نداشته باشی.

آینه مخصوص میکاپ عروس
آینه مخصوص میکاپ عروس مدل هالیوودی

امروزه این آینه‌ها خواهان خیلی زیادی دارن و میشه گفت که اکثر رقیبات حداقل برای اتاق گریم و میکاپ هم که شده از این آینه استفاده می‌کنن پیشنهاد ما برات انتخاب یه آینه‌ی هالیوودی به خاطر کیفیت کارتونه.

آینه مخصوص میکاپ عروس مدل قاب‌دار

هر مدل آینه‌ای که دوست داشته باشی به راحتی می‌تونی تصمیم بگیری که قاب‌دار یا بدون قاب انتخاب کنی. تصمیم گیریت به عواملی بستگی داره که در ادامه در مورد اون صحبت می‌کنیم .اولین چیزی که باید در مورد اون فکر کنی نوع سبک سالن آرایشگاهیته.

به طوری که اگه سبک سالنت مدرنه بهتره از رنگ‌های خنثی و طرح‌های سبک‌تر استفاده کنی اما اگه دکوراسیونت به سبک سلطنتی یا کلاسیک نزدیک تره بهتره از رنگ‌های گرم مثل طلایی،قهوه‌ای و یا بژ استفاده‌ی بیشتری کنی و طرح‌های سلطنتی انتخاب کنی.

آینه مخصوص میکاپ عروس
آینه قاب‌دار استیل

بعد از اینکه رنگ و سبک قاب مورد نظرت رو انتخاب کردی بهتره به فکر جنس اون باشی. یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها انتخاب جنس هر محصولیه ،قاب‌ها می‌تونن از جنس شیشه ، فلز ، پلاستیک ، چوب و…باشن. که با توجه به شرایط آب و هوایی هر منطقه و بودجه‌ای که مدنظرته می‌تونی قاب مورد نظرت رو انتخاب کنی. اگه برای انتخاب قاب سردرگم هستی نگران نباشی کافیه با مشاوران ما تماس بگیری و در این رابطه راهنمایی و مشورت کنی تا بهترین‌هارو خریداری کنی.

آینه مخصوص میکاپ عروس می‌تونه دارای یه قاب فوق‌العاده شیک و زیبا باشه که در وهله‌ی اول قرار داد عروس خانوم رو برای نشوندن روبروی اون آینه به وجد بیاره‌.

آینه هوشمند مخصوص میکاپ

آینه‌های هوشمند نوع جدیدی از آینه‌های آرایشی هستن که دارای دکمه‌های تاچ روی صفحه آینه یا ریموت کنترل هستن. معمولاً از این فرمان‌های هوشمند برای کنترل کردن نور آینه استفاده میشه . یعنی میشه با استفاده از دکمه‌های تاچ این آینه نور رو کم و زیاد ، یا خاموش و روشن کرد . به همین دلیل استفاده کردن ازش خیلی هیجان انگیز و لاکچریه و حس خیلی خوبی به آدم میده.

آینه میکاپ مدل لمسی یا حسگری

وقتی مدل انتخابیت برای آینه‌ی عروس مدل آینه‌ی نوردار باشه .از چند طریق باید بتونی اون رو خاموش و روشن کنی .یکی از این روش ها از طریق لمس آینه از طریق انگشتای دست هست.

آینه مخصوص میکاپ عروس
آینه مخصوص میکاپ عروس مدل لمسی

برای این کار تنها کافیه سیستمی رو روی آینه تعبیه کنیم که با زدن اون نقطه بتونیم نور آینه‌ی مورد نظر خودمون رو خاموش و روشن کنیم و یا شدت نور رو کم و زیاد کنیم و یا اگر نور چند رنگ رو انتخاب کردیم بتونیم نور رو از آفتابی به مهتابی تغییر حالت بدیم.

آینه میکاپ مدل ریموت‌دار یا کنترلی

بهترین مدل اگر انتخاب شما آینه‌ی نور داره انتخاب یه آینه‌ی نور دار مدل ریموت‌دار یا کنترلیه.با این روش با در دست داشتن یه ریموت کنترلی تو هر کجای سالن آرایشیتون که هستین به راحتی می‌تونین نور آینه‌ی خودتون رو خاموش و روشن کنین .علاوه بر این با این روش دیگه به هیچ عنوان آینه‌ی شما به خاطر خاموش و روشن کردن لک دار نمی‌شه و در واقع عمر آینه‌ی خودتون رو طولانی تر می‌کنین.

آینه مخصوص میکاپ عروس مدل حکاکی شده

اگه دوست دارین به زیبایی دیده بشین و برای خودتون دارای برند و لوگو باشین بهتره روی آینه‌ی خودتون رو حکاکی کنین.برای این کار کافیه با دستگاه سندپلاست یه لایه از روی آینه برداشته بشه.

آینه مخصوص میکاپ عروس با کیفیت از کجا بخریم؟

آینه مخصوص میکاپ عروس
آینه مخصوص میکاپ عروس مدل هالیوودی گرد

علاوه بر اون تو کارگاه آینه‌ها ضمانت و گارانتی یک ساله داده میشه تا هر اتفاقی برای آینه‌ی شما افتاد با یه تماس همکارای ما به محل گفته شده اعزام بشن‌ و آینه‌ی شمارو تعمیر و یا تعویض کنن.لازم به ذکره که بدونین شکستن آینه شامل گارانتی و ضمانت نمیشه ‌. و در واقع ضمانت و گارانتی در مورد جنس و کیفیت و یا آینه‌های نوری مثل بک‌لایت و یا چراغ‌دار داده میشه‌.

ما به شما انواع آینه‌های مختلف رو توضیح می‌دیم تا شما بتونین بهترین آینه‌ی مورد نظر سالن آرایشی خودتون رو تهیه کنین. اگه نمی‌دونین برای سالن آرایشی خودتون چه نوعی رو انتخاب کنین کار رو به ما بسپارین و با فرستادن چند عکس از سالن آرایشی خودتون بهترین ها رو از ما تحویل بگیرین.کافیه یکبار به ما امتحان کنین مطمئن باشین شما هم مثل رقیباتون از اعتماد به ما پشیمون نمیشین .کارگاه آینه‌ها قابل مقایسه با هیچ شرکتی در هیچ کجای ایران نیست.

راه‌های ارتباطی با ما

آدرس دفتر برای خرید حضوری : تهران ، ونک ، ده ونک ، خیابان شیخ بهایی ، کوچه کولیوند ، خیابان شهید مجیدپور ، نبش بن‌بست آرمین پلاک ۱۰۶

برای مشاهده نمونه‌های بیشتر کلیک کنین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ