آینه قدی سالن آرایش

آینه مخصوص سالن زیبایی

آینه مخصوص سالن زیبایی

بعضی از شغل ها هستن که آینه نقش مهمی تو کار اونا ایفا میکنه. جاهایی که از آینه استفاده می کنند مثل سالنهای آرایشگاه و مزون ها…. باید آینه مخصوص و مورد نیاز اونا طراحی بشه. برای سالن های زیبایی آینه مخصوص سالن آرایشگاه باید طراحی بشه. آینه هایی که در سالن‌های آرایشگاه استفاده میشه باید چه مشخصاتی داشته باشن.مثلاً برای گریم بدون نقص باید از نور هم در آرایش کردن استفاده کرد و یا باید کیفیت آینه بالا باشه تا تصویری شفاف رو نشون بده.

میکاپ آرتیست هایی که تو کارشون حرفه ای هستن و این رشته رو به صورت تخصصی ادامه دادن و اسم و رسمی در این حرفه دارن از آینه مخصوص سالن زیبایی استفاده می کنن. دوست دارین تو کارتون پیشرفت کنین و شما هم جزو کسایی باشین که معروف هستن و مشتریان زیادی دارن پس باید تمام وسایل خودتون از جمله آینه هاتونو حرفه‌ای کنین.

آینه مخصوص سالن زیبایی

شمایی که دنبال آینه مخصوص برای سالن آرایشگاهتون هستین حتماً جزو بهترین میکاپ آرتیست ها هم هستین.
شما میتونین سفارش خودتون رو به صورت غیر حضوری ثبت کنین و دیگه نیاز نیس کلی وقت بذارین و برای خرید به صورت حضوری تشریف بیارین.

اما اگه بخواین میتونین به صورت حضوری هم بیاید و کار ها رو از نزدیک ببینین. مشاوران تخصصی ما میتونن به صورت غیر حضوری از طریق واتساپ و تماس شما رو راهنمایی کنن تا بهترین انتخاب رو برای محل مورد نظر که آینه‌تونو میخواین نصب کنین داشته باشین.

آینه مخصوص سالن زیبایی

برای سفارش و اطلاع از قیمت ها با شماره ۰۲۱۸۸۲۱۹۶۶۴تماس بگیرین.اگه سالن زیبایی شما پنجره نداره و نور طبیعی کافی و مورد نیاز شما رو تامین نمیکنه میتونین آینه ای که دارای نور پردازی هستن رو سفارش بدین و حتی تعداد لامپ‌های این آینه رو بیشتر کنین.

اگه شما یک آرایشگر حرفه ای هستین قبل از اینکه کار شما دیده بشه ، سالن زیبایی شما دیده میشه. و باید شما یک سالن زیبای حرفه‌ای رو درست کنین.برای حرفه‌ای شدن و زیباتر شدن فضا از آینه هایی که ترند شدن و مدرن هستند استفاده کنین تا زودتر به نتیجه برسیم. برای شناخت بهتر این آینه ،نسبت به نیازتون ،لطفاً این مقاله رو تا انتها بخونین و با تک تک آینه ها آشنا بشین.

آینه مخصوص سالن زیبایی

آینه مخصوص سالن زیبایی گارانتی بی قید و شرط دارن

آینه هایی که در کارگاه تولید میشن دارای گارانتی ۱ ساله هستن. یعنی اگه هر قسمت از آینه شما خراب بشه و از کار بیفته رو میتونی به کارگاه بیارین و یا با ما تماس بگیرین تا همکارانمونو به محلی که آینه نصب شده بفرستیم تا اون قسمت از آینه‌تون که خراب شده رو خیلی سریع برای شما تعمیر کنن و هیچ هزینه ای از شما دریافت نکنن.

علاوه بر اون اگه شما نگران این هستین که موقع ارسال آینه‌تون بشکنه باید اینو بهتون بگیم که اصلاً به این مورد فکر نکنین به خاطر اینکه ما بسته بندی های محکمی برای ارسال آینه در نظر گرفتیم و اگه یک درصد این اتفاق برای شما بیفته و آینه‌تون لب پر بشه و یا بشکنه بدون دریافت هزینه همون آینه رو برای شما از اول طراحی و تولید می‌کنیم و برای شما ارسال میکنیم.

آینه مخصوص سالن زیبایی

اگه از آینه ای که سفارش دادین خوشتون نیومد میتونین اونو پس بدین

اگه آینه ‌های که طرح اونو به دلخواه خودتون سفارش دادین و اونو رو برای شما ساختیم و بعد از تحویل گرفتن آینه از طرح آینه به هر دلیلی خوشتون نیومد ما آینه رو از شما پس میگیریم.و هزینه ای که بابت آینه پرداخت کردین رو بهتون پس برمیگردونیم. پس با خیال راحت میتونین آینه مورد نظرتونو سفارش بدین.

آینه مخصوص سالن زیبایی

آینه های که از کارگاه آینه ها سفارش میدین خاص هستن و شبیه اون آینه ها وجود نداره

به خاطر اینکه ما برای هر مکانی آینه مخصوص طراحی می‌کنیم و می‌تونیم برند و لوگوی شما رو روی آینه هک کنیم و طرحی که شما در ذهن خود دارین و به طراحان سفارش میدین رو طراحی می‌کنیم آینه های شما فقط برای شما و با سلیقه شما طراحی شدن و مخصوص آرایشگاه شما هستن.

چون اسم سالن شما روی آینه‌تون هک شده و طرح منحصر به فردتون تولید شده. آینه هایی که اسم برند شما رو روی قسمتی از اون هک می‌کنیم هم میتونن دارای نور باشن و می‌تونیم نور آینه ها رو در هر رنگی که شما بخواهین نصب کنیم و وقتی نور آینه رو روشن کنین اسم برند شماهم مثل یک چراغ زیبا روشن بشه و بدرخشه.

آینه مخصوص سالن زیبایی

مدل های ترند و خاص آینه مخصوص سالن زیبایی

  • آینه مخصوص سالن زیبایی مدل بک لایت
  • آینه مخصوص سالن زیبایی مدل آینه هالیوودی
  • آینه مخصوص سالن زیبایی مدل پایه دار
  • آینه مخصوص سالن زیبایی مدل چرخ دار
  • آینه مخصوص سالن زیبایی مدل ریموتی
  • آینه مخصوص سالن زیبایی مدل تاچ
  • آینه مخصوص سالن زیبایی مدل حسگری
  • آینه مخصوص سالن زیبایی مدل قدی
  • آینه مخصوص سالن زیبایی مدل ایستاده
  • آینه مخصوص سالن زیبایی مدل گرد
  • آینه مخصوص سالن زیبایی مدل رومیزی
  • آینه مخصوص سالن زیبایی مدل دوطرفه
  • آینه مخصوص سالن زیبایی مدل رومیزی دوطرفه
آینه مخصوص سالن زیبایی

آینه مخصوص سالن زیبایی مدل بک لایت

مدل جدیدی که ترند ۲۰۲۲ شده و آرایشگرهای حرفه ای از اون استفاده می‌کنن و برای گریم های تخصصی این آینه حتماً در کنار میکاپ آرتیست ها حرفه ای هست مدل آینه بک لایته. آینه های بک لایت نوری زیبا دارن که می‌تونن برای میکاپ حرفه ای به شما کمک کنن.

برای روشنایی آینه های بک لایت از لامپ ها و ال ای دی های نواری استفاده میشه.اگه بخوای نور این آینه بیشتر بشه می‌تونیم به صورت دو ردیف از ال ای دی نواری استفاده کنیم. هیچ محدودیتی در طرح و اندازه آینه‌ها وجود نداره و شما می‌تونین هر شکلی که مورد نظرتونه رو سفارش بدین. برای داشتن یک نور طبیعی می‌تونیم از لامپ های ال ای دی مهتابی و آفتابی باهم استفاده کنیم.

آینه مخصوص سالن زیبایی

آینه مخصوص سالن زیبایی مدل دیواری

یکی از مدل های که همه سالن های زیبایی از این آینه باید داشته باشند آینه گربم دیواری که این مدل به صورت ثابت روی دیوار نصب میشه .آینه های دیواری رو میشه در هر طرحی سفارش داد. این آینه هارو میشه به صورت طرح های مختلفی مثل دایره ،مربع ،مستطیل و حتی اشکال هندسی نامنظم طراحی کرد.

آینه های دیواری مخصوص سالن زیبایی به صورت هالیوودی و بک لایت که دارای نور هستن طراحی میشن و فضا رو زیبا میکنن که نور و آینه باعث میشه تا فضای شما بزرگتر به نظر بیاد. اگه شما بخواین فضای سالن آرایشگاهتونو بزرگتر جلوه بدین آینه های سرتاسر می‌تونن به شما خیلی کمک کنن.

 آینه مخصوص سالن زیبایی

آینه مخصوص سالن زیبایی مدل دوطرفه

مدل آینه دو طرفه یکی از مدرن ترین و جدیدترین آینه های ساله که کارایی زیادی داره.چون می‌تونن دو نفر به صورت همزمان از این آینه استفاده کنن. نسبت به نیاز سالن آرایشگاه شما میشه این آینه ها رو به صورت ایستاده و قدی و یا رومیزی طراحی کرد. علاوه بر اون آینه های دو طرفه میتونه به صورت بک لایت تولید بشه که فضای شما با آینه دوطرفه بک لایت خاص تر میشه.

میشه روی این آینه های دوطرفه اسم و طرح لوگو مخصوص سالن شما رو طراحی کرد که بعد از روشن کردن لامپ های ال ای دی طرح لوگوی شما روشن بشه و وقتی مشتری در روبروی این آینه ساعت‌ها بشینه اسم برند شما در ذهن اون باقی می‌مونه.

 آینه مخصوص سالن زیبایی

آینه مخصوص سالن زیبایی مدل حسگری

یکی دیگر از مدل های جدید که روشی خاص برای روشن کردن نور آینه های زیبای شماست مدل حسگریه. این روش روشی خاص و جذابه.برای روشن کردن نور آینه کافیه دستتو جلوی آینه تکون بدین و همین کارو برای خاموش کردن آینه انجام بدین.

آینه مخصوص سالن زیبایی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ