انواع آینه نوری برای آرایشگاه

آینه مخصوص سالن آرایشگاه

آینه مخصوص سالن ارایشگاه

میخوای تو همه چی بهترین باشین و دوست دارین بین رقباتون جزو نفرات برتر و اول باشی درست انتخاب کردین. برای اینکه بهتر بدرخشی و یک فضای عالی رو برای مشتریا تون درست کنین حتماً باید آینه مخصوص سالن آرایشگاه رو سفارش بدین. تا اینجا راه رو درست اومدی و میتونی بهترین آینه به روز دنیا رو از کارگاه آینه‌ها تحویل بگیرین هر طرحی که شما دوسش داشته باشین و کارایی خوبی هم داشته باشه رو با کمک مشاور های دکوراسیون داخلی کارگاه آینه ها برای شما انتخاب می کنیم و میسازیمش. خیلی خوبه که به این فکر کردین برای سالن زیبایی تون آینه مخصوص اونجا رو تهیه کنین و همین باعث پیشرفت شما میشه.
حتماً به سالن های زیبایی که در بالا شهر تهران و در بهترین نقاط شهر های بزرگ هستن رفتین و دیدین که چقدر روی دکوراسیون سالن زیبایی تمرکز می‌کنن و اهمیت قائل هستن یا اصلا حتما دیدین که میکاپ آرتیست های حرفه ای دنیا بهترین سالن های زیبایی رو دارن.

آینه مخصوص سالن آرایشگاه


کسی که عاشق کارشه دوست‌داره تو اون حرفه بهترین باشه حتماً به تو ذهنش سالن زیبایی خاصی رو طراحی کرده و همه ی مدل‌های وسایلش رو مشخص کرده که یکی از اصلی‌ترین مسائلی که در سالن های زیبایی استفاده میشه آینه هست که حتماً به این موضوع و وسیله مخصوص فکر کردین. برای اینکه این که فکر خودتون رو پیاده کنید و اون رو به واقعیت تبدیل کنین باید طرحی که دوست دارین رو به کارشناسان ما توضیح بدین تا اونو با برنامه های کامپیوتری طراحی کنن و برای شما بسازن و به واقعیت تبدیلش کنن.

برای اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۹۰۱۷۱۷۳۰۵ تماس بگیرین.

آینه مخصوص سالن آرایشگاه

ویژگی های منحصر به فرد آینه مخصوص سالن آرایشگاه که از کارگاه آینه‌ها تهیه می‌کنین

طرح اختصاصی طراحی میکنن

برای هر کسی نسبت به نیازش یک طرح اختصاصی طراحی می‌کنن که فقط مخصوص اون فرده و این طرح نسبت به سلیقه شما جز به جز طراحی میشه و آپشن هایی که روی آینه نصب میشه نسبت به نیازتونه و می‌تونین روی آینه لوگومخصوص‌تون رو حکاکی کنیم و با دستگاه سندبلاست طرح و در بیاریم که وقتی آینه رو به برق متصل میکنین نور آینه روشن بشه و لوگوی شما که با دستگاه سندبلاست مثل یک شیشه مات شده عبور میکنه و لوگوتون بیشتر به چشم بیاد.
داشتن لوگو و حک کردن روی آینه هم باعث زیبای بیشتر فضا میشه و هم تخصصی بودن شما رو نشون میده.

آینه مخصوص سالن آرایشگاه

درصورت نارضایتی محصول پس میگیرن!

اگه شما بعد از تحویل گرفتن محصول موردنظرتون که سفارش خودتون هم بوده و طبق نظر شخصی شما طراحی شده رو ببینید به هر دلیلی ناراضی باشین و‌خوشتون نیاد، آینه رو از شما پس می‌گیریم و هزینه شما رو تمام و کمال برمیگردونیم. مرجوع کردن محصولی که از اون ناراضی هستین میتونه به شما کمک کنه تا با خیال راحت تر و بدون اینکه استرس داشته باشید سفارش خودتون رو ثبت کنین. راستی باید اینو بهتون بگیم آینه آرایشگاهی که به دست شما میرسه به دلیل اینکه با دقت و ظرافت تمام درست شده بسیار تمیز و محکم با دیدن اون شما حتما عاشق محصول‌تون میشین.

آینه مخصوص سالن آرایشگاه

داشتن گارانتی یکساله و بدون هیچ قید و شرطی

اینکه یک محصولی گارانتی داشته باشه بسیار خوبه و شما خرید مطمئن‌تری رو تجربه میکنین. داشتن گارانتی برای هر محصولی جزو واجباته مخصوصاً بعضی از وسایل هستن که حساس و باارزشن، مثل آینه های مدرن و هوشمند که تمامی قطعات اون با ظرافت کار شده وقتی آینه شما دارای گارانتی یک ساله باشه شما می‌تونین از این گرانتی هر موقع که هر قطعه ای از آینه‌ تون از کار افتاد استفاده کنین. مثلا اگه آینه شما به صورت تاچ روشن و خاموش میشه و بعد از مدتی تاچش از کار بیفته میتونین بدون اینکه هزینه پرداخت کنین اون رو تعمیر کنین. یااین که آینه شما اگه دارای صفحه ضد بخاره که موقع وجود بخار صفحه دیگه کار نکنه و بخار روی آینه تون بشینه و دید شما رو ضعیف کنه. اگه نیاز به تعمیر داشته باشه که این تعمیر هزینه زیادی میبره با داشتن گارانتی میتونین بدون هزینه این صفحه بخار و تعمیر کنین.

آینه مخصوص سالن آرایشگاه

نگران ارسالش نباشین که مسئولیتش رو ما به عهده گرفتیم

خیلی از فروشگاه ها هستن که وقتی ازشون خریدی می کنین وقتی محصول رو برای شما ارسال می کنن موقعی که به دست شما میرسه اون محصول ضربه دیده و شکسته و وقتی به فروشگاه مراجعه می‌کنین و تماس می‌گیرین میگن ما هیچ مسئولیتی در قبال ارسال نداریم. همین موضوع باعث نگرانی شما میشه که دیگه سفارش اینترنتی انجام ندین اگر هم انجام میدین خیلی استرس می‌گیرین پس همینجا اینو به شما بگیم اگه در راه ارسال کردن آینه به هر شهر یا کشوری آینه شما ضربه ببینه و بشکنه ما یک آینه دیگه عین همونی که سفارش دادین براتون میسازیم و ارسال میکنیم و مسئولیت ارسال و هرگونه آسیب شو به عهده میگیریم. بسته بندی هایی که در کارگاه آینه ها برای ارسال محصول انجام میشه بسیار محکم و با دقت کافی و لازم انجام میشه.

آینه مخصوص سالن آرایشگاه

هر آپشنی که بگین روی آینه ‌تون نصب می‌کنیم

امروز صنعت آینه بسیار پیشرفت کرده و همه مدل‌های آینه‌ها که تولید شدن که به صورت هوشمند هستن هر آپشنی روشون نصب میشه. مثلاً دارای دماسنج ساعت و …هستن. نور آینه های مدرن با روش‌های مختلفی روشن و خاموش میشه و حتی می‌تونین این آینه رو به گوشی موبایل خودتون متصل کنین و با برنامه مخصوص نور هایی که روی آینه نصب هستن رو تغییر بدین. میشه بعضی از آینه ها رو به صورت اسپیکر دار تولید کرد و یا درگاه usb روی آینه نصب کرد تا با فلش و یا گوشی همراه خود موسیقی موردنظرتون رو تو آرایشگاه و یا مزون پخش کنین. گذاشتن موسیقی در سالن زیبایی حس خیلی خوبی به همه افراد میده و انرژی افراد رو زیاد میکنه و همین باعث میشه تا در ذهن مشتری تون موندگار باشین.

آینه مخصوص سالن آرایشگاه

انواع آینه مخصوص سالن آرایشگاه

  • آینه مخصوص سالن آرایشگاخ مدل هالیوودی
  • آینه مخصوص سالن آرایشگاه مدل بک لایت
  • آینه مخصوص سالن آرایشگاه مدل ایستاده
  • آینه مخصوص سالن آرایشگاه مدل قدی
  • آینه مخصوص سالن آرایشگاه مدل دیواری
  • آینه مخصوص سالن آرایشگاه مدل پایه دار
  • آینه مخصوص سالن آرایشگاه مدل قاب دار
  • آینه مخصوص سالن آرایشگله مدل بدون قاب
  • آینه مخصوص سالن آرایشگاه مدل قاب استیل
  • آینه مخصوص سالن آرایشگاه مدل قاب فلزی
  • آینه مخصوص سالن آرایشگاه مدل نورپردازی شده
  • آینه مخصوص سالن آرایشگاه مدل ریموتی
  • آینه مخصوص سالن آرایشگاه مدل تاچ
  • آینه مخصوص سالن آرایشگاه مدل حسگری
  • آینه مخصوص سالن آرایشگاه مدل دوطرفه
  • آینه مخصوص سالن آرایشگاه مدل رومیزی
  • آینه مخصوص سالن آرایشگاه مدل رومیزی دوطرفه
  • آینه مخصوص سالن آرایشگاه مدل پتینه
  • آینه مخصوص سالن آرایشگاه مدل هالیوودی توکار
  • آینه مخصوص سالن آرایشگاه مدل دوطرفه آویز
  • آینه مخصوص سالن آرایشگاه مدل آویز
  • آینه مخصوص سالن آرایشگاه مدل دوطرفه ایستاده
  • آینه مخصوص سالن آرایشگاه مدل چرخ دار
آینه مخصوص سالن آرایشگاه

آینه مخصوص سالن آرایشگاه مدل دوطرفه

آینه های دوطرفه کارایی دو برابری و بیشتری نسبت به آینه‌های یک طرفه دارن چون تو یک مکانی از دو آینه استفاده میشه که فضای یک آینه رو میگیره و همین باعث میشه تا از فضا بیشتر استفاده کنیم .علاوه بر اون آینه های دوطرفه بسیار خاص و شیک هستن و باعث میشن تا فضای شما مدرن و به روز بشه. آینه های دو طرفه در سایز های بزرگ هستن و دو آینه در روی یک پایه قرار میگیره و وزن زیادی هم دارن که جابجاییش کمی دشواره به خاطر همین برای آینه های دوطرفه می‌تونیم چرخ تعبیه کنیم تا به راحتی و به تنهایی بتونین تغییر دکوراسیون بدین.

آینه مخصوص سالن زیبایی

مدل های مختلف آینه های دو طرف به صورت رومیزی، آویز ،ایستاده میشه طراحی کرد. طرح یا شکل آینه های دوطرفه میتونه متفاوت باشه و فقط به صورت مستطیل و مربع نباشه هرطرحی مثل دایره بیضی اشکال هندسی نامنظم طراحی کرد و برای این آینه های دوطرفه و بین اون‌ها نورهایی در رنگ های مختلف نصب کرد. محدودیتی برای طراحی آینه از جمله آینه های دوطرفه وجود نداره نور آینه های دوطرفه رو میشه به روش های مختلفی که وجود داره مثل مدل تاچ مدل ریموتی و مدل حسگری طراحی کرد. با مشاوره رایگان از طراحان تولیدی کارگاه آینه ها می‌تونین بهترین انتخاب رو داشته باشین برای مشاوره رایگان با شماره 09901717305 تماس بگیرین.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ