آینه لمسی نوردار

آینه لمسی نوردار

آینه لمسی نوردار ، از سبک‌های جدید و مدرن آینه‌اس . امروزه در تمام آرایشگاه‌ها ، مزون‌ها ، بوتیک‌ها و منازل این مدل آینه ترجیح داده میشه. طبیعیه که وقتی امکانات جدیدی وارد کشور بشه همه دوست دارن ازش بهره‌مند بشن و دیگه کسی سراغ اجناس قدیمی و از مد افتاده نمی‌ره.

مثلا یه زمانی همه گوشی ساده و غیرلمسی داشتن ولی حالا ممکنه به زحمت بتونی یکی رو پیدا کنی که دستش گوشی ساده باشه. آینه هم از وسایلی هست که الان مدل لمسی اون اولویت داره. و دیگه کسی سراغ خرید آینه ساده و قدیمی نمی‌ره.

اگه هنوز آینه لمسی نوردار نداری عجله کن چون با آینه‌های عهد قاجاری فضای کارت قدیمی و دمده میشه. و جذب مشتری در سالن‌ات پایین میاد. توام اگه حق انتخاب بین دو فضای مزون و آرایشگاه مدرن با سبک چیدمان قدیمی رو داشتی بدون معطلی فضای لوکس‌تر رو انتخاب می‌کردی.

چون اعتماد شخص در نگاه اول با دیدن ظواهر شکل می‌گیره. اگر به سالن آرایشی یا مزونی مراجعه کنن که از وسایل از مد افتاده برای کارش استفاده می‌کنه ممکنه دیگه دوست نداشته باشن برای بار دوم به اون فضا برن. یا همون بار اول بهونه میارن و محل رو ترک می‌کنن.

سرتیتر مطالب این مبحث:

Add a header to begin generating the table of contents

آینه لمسی نوردار
آینه لمسی نوردار

آینه لمسی نوردار چطور آینه‌ای هست

آینه لمسی نوردار ، با نام‌های آینه مزون و آینه آرایشگاه هم شناخته میشه.این آینه ، آینه‌ای تاچ با قابلیت نوردهی و پخش موسیقی هست. آینه لمسی نوردار این امکان رو براتون فراهم می‌کنه که در نور و روشنایی دلخواه‌تون به آرایش و میکاپ بپردازین ، ظاهر خودتون رو مرتب کنین یا در انتخاب راحت‌تر لباسی که پرو کردین کمک می‌کنه.

در هر خونه‌ای آینه وجود داره تا فرد که برای بیرون رفتن آماده شده ، بتونه قبل خارج شدن از منزل خودشو در آینه چک کنه ، حالا اگه این آینه نوری باشه با خیال راحت‌تری و به سادگی این کار انجام میشه چون نوری که این آینه داره کوچک‌ترین ایرادات رو هم از نظر دور نگه نمی‌داره.

به همین دلیل هم هست که در آرایشگاه و مزون هم ازین آینه بسیار استقبال شده. مخصوصا که نور و روشنایی در این آینه قابل تنظیمه. و می‌تونی هر شدت نوری که مدنظرت هست رو با این آینه تجربه کنی. نور آینه بر چهره‌ی فرد برخورد می‌کنه و راحتی در میکاپ و آرایش ارمغانش میشه.

حالا گاهی نیاز هست که درجه‌ی تابش نور بیشتر باشه یا کمتر . که آینه لمسی این امکان رو برای شما فراهم کرده.تمام شگرد آینه لمسی نوردار در این‌جا خلاصه نمی‌شه. بلکه این آینه‌ی فوق‌العاده قدرت پخش موسیقی هم داره.

وقتی در محل کارت هستی و می‌خوای که یک موسیقی دلنشین خستگی از تن تو و مشتری بدر کنه می‌تونی با بلوتوث به آینه وصل بشی و از پخش آهنگ‌هایی که برات خوشاینده لذت ببری.

آینه لمسی نوردار
آینه لمسی نوردار

آینه لمسی نوردار مناسب برای آرایشگاه

آینه لمسی نوردار در هر سبکش برای آرایشگاه قابل استفاده هست . منتها آینه هالیوودی برای آرایشگاه گزینه‌ی مناسب‌تری هست. این آینه اصلا مختص همین کاره. و مخصوص میکاپ و آرایش ساخته شده. به دلیل نوردهی فوق‌العاده‌ای که داره در سالن‌های آرایش غوغا می‌کنه.

اما تنها آرایشگاه‌ها نیستن که هوادار این آینه هستن بلکه مزون‌ها هم این فرصت رو از دست نمی‌دن و دوست دارن که آینه‌های لمسی هالیوودی رو در مزون خود داشته باشن و از مزایای اون بهره‌مند بشن.

این آینه‌ها اغلب در آرایشگاه و مزون با سایزهای بزرگی انتخاب می‌شن که در سطح آینه لبه‌های کناری اون لامپ‌های led با باکیفیت بالایی کار گذاشته شدن. که تمام این لامپ‌ها باید فاصله‌های منظمی با لامپ بعدی داشته باشن. که البته گاهی به خواست کاربر این لامپ‌ها تعدادش قابل تغییره. اما نباید تعداد اون از حالت استاندارد هم خارج بشه ، که کیفیت نوردهی دچار اختلال بشه.

رنگ نوری لامپ‌ها قابل تغییر هست و امکان خصوصی سازی اون وجود داره. یکی رنگ آفتابی از نور رو دوست داره . دیگری رنگ مهتابی مدنظرشه. و یکی هم میخواد رنگ آفتابی و مهتابی رو یکجا داشته باشه . یک لامپ آفتابی و یک لامپ مهتابی یعنی به صورت یکی در میان لامپ‌ها رو روی آینه‌اش داشته باشه.

رنگ‌های دیگه هم برای آینه هالیوودی قابل سفارش هستن . مثلا رنگ‌های عنبه‌ای یا قرمز و بنفش. که آینه رنگی در زیبایی دکوراسیون‌ها بیشتر مورد توجه قرار می‌گیره.

آینه لمسی نوردار
آینه لمسی نوردار هالیوودی

آینه لمسی نوردار بک‌لایت

آینه لمسی نوردار بک‌لایت ، یکی از اون مدل آینه‌هایی هست که من خیلی دوسش دارم. زیرا هم خیلی ظاهر شکیل و زیبایی داره و هم از کارایی‌های آینه هالیوودی بهره‌منده.

البته یک مقدار نوردهی اون از آینه لامپی ملایم‌تره. در آینه بک‌لایت لامپی روی سطح آینه به چشم نمی‌خوره. پس نور اون از کجا تامین میشه؟ لامپ‌های ریسه‌ای در پشت آینه پاسخ سؤال شماست.این بار لامپ‌های شلنگی هستن که قراره روشنایی داشته باشن اونم به صورت مخفی.

ریسه‌های لامپی باکیفیت بالا در قسمت پشت آینه با اشاره‌ی دست شما روشن و خاموش می‌شن. این آینه‌ها قابلیت اینو دارن که با بالا و پایین شدن دست شما نور اون روشن و یا خاموش بشه. یا از لمس قسمت تاچ برای این کار استفاده کنین. و اگر هم دوست داشتین از ریموت مخصوص آینه برای تنظیم نورش اتفاده کنین.

آینه لمسی بک‌لایت در کمپانی آینه‌ها در هر مدلی که ترجیح شما باشه ساخته می‌شه. دوست داری که آینه‌ات رومیزی باشه یا قدی ؟ یا اصلا شکل خاص و متفاوتی در نظر داری ؟ هیچ کاری نداره فقط کافیه یک تماس بگیری و هر چی که فکر می‌کنی دوسش داری رو با مرغوبیت بالای آینه دم در محل کارت تحویل بگیری. 09357015855

آینه لمسی نوردار
آینه لمسی نوردار بک‌لایت

آینه لمسی نوردار چه مدل‌هایی داره

آینه لمسی نوردار همونطور که اشاره شد مدل لامپی و بک‌لایت داره. و هر کدوم رو که انتخاب کنی می‌تونه در سایزها و رنگ‌های دلخواه باشه. آینه قدی برای مزون بسیار سفارش داده می‌شه. چون اصلا ذات آینه مزون باید آینه قدی باشه. که تمام قد شخص بتونه خودشو در آینه ببینه.

و انواع آینه‌های رومیزی ، آویزی ، دیواری در اشکال گرد و مستطیل و … برای آرایشگاه مورد استفاده قرار می‌گیره. این آینه‌ها در سایزهای کوچک‌تر برای منازل هم سفارش داده می‌شن. که برای سرویس‌های بهداشتی ، اتاق خواب ، اتاق کودک و.. مناسب هستن.

یک مدل هم هست که چرخ‌دار هست. که برای راحتی در جابجایی گزینه‌ی خوبیه. آینه‌های بزرگ ایستاده و قدی وزن زیادی دارن. اگر چرخی در زیر آینه تعبیه شده باشه حرکت دادن روی این چرخ‌ها اصلا سخت نیست. و با صرف انرژی خیلی کمی می‌تونی آینه رو هر جا که دوست داری قرار بدی. و نیاز نیست که منتظر بمونی یکی بیاد برای جابجایی آینه کمکت کنه.

بهترین تولیدی برای خرید آینه لمسی نوردار

آینه لمسی نوردار در کمپانی آینه‌ها علاوه بر اینکه با کیفیت بالایی تولید میشه ، قیمت متعادلی هم داره. چراکه این کمپانی خودش تولیدکننده‌ی آینه‌هاس. و دست هیچ واسطه‌ای در این بین دخیل نیست. برای همین اون افزایش قیمت کزایی که از وجود واسطه پدیدار میشه رو نداره.

تازه این تولیدی ، برای تمام آینه‌ها ضمانت و گارانتی بی‌قید و شرط یکساله در نظر گرفته. و تا دوازده ماه اگه نیاز به هرگونه تعمیری در آینه به وجود بیاد اونو رایگان براتون پشتیبانی می‌کنه.

حتی آینه رو تحویل گرفتی و بردی خونه یا محل کارت تا سه روز حق داری اگه ازش خوشت نیاد اونو برای تولیدی پس می‌فرستی. و همه‌ی پولی که دادی رو تمام و کمال پس‌می‌گیری.

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

آینه لمسی نوردار
آینه لمسی نوردار متحرک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ