آینه لمسی آرایشی نوردار

آینه لمسی آرایشی نوردار

آینه لمسی آرایشی نوردار ، جای تمام آینه‌های ساده و قدیمی رو در سالن‌های زیبایی گرفته. و اکنون دیگه با وجود این آینه هیچ کس دوست نداره از آینه‌های سبک قدیم استفاده کنه. این آینه‌ها باعث شدن تا کار میکاپ خیلی راحت و بی‌دردسر انجام بشه و به سبب آپشن‌هایی که دارن باعث زیبایی و مدرنیته شدن فضای شما می‌شن.

شاید با خودت بگی که نوع آینه زیاد اهمیتی نداره و این کار شماست که باعث جذب مشتری میشه . اما باید بهت بگم که این طرز تفکر اصلا درست نیست چراکه اولین چیزی که در بدو ورود مشتری به سالن با اون برخورد می‌کنه ظاهر فضای کاری شماست. و اگر با محیطی که ابزارهای از مد افتاده و بی‌کیفیت داره روبرو بشه حس بدی به اون مکان پیدا می‌کنه. و ترجیح میده که دفعه‌ی بعد به جایی مراجعه کنه که بروز و طبق مد حال حاضر باشه.

تازه این کمترین اثر اونه ، محروم شدن از مزایای باورنکردنی آینه لمسی از معایب دیگه‌ی استفاده از آینه‌های ساده‌اس. نوری که آینه لمسی آرایشی نوردار داره باعث میشه تا آرایش و میکاپ در نور کافی صورت بگیره و از پیش اومدن ایرادات کار حین آرایش جلوگیری می‌شه.

آینه لمسی آرایشی نوردار
آینه لمسی آرایشی نوردار

معرفی آینه لمسی آرایشی نوردار

آینه لمسی آرایشی نوردار ، از صفحه‌ی آینه‌ای با کیفیت ساخته شده که با لمس قسمت تاچ اون قابلیت پردازش نور برای آینه فراهم میشه. نوری ملایم و غیر آزاردهنده که باعث تقویت روشنایی در چهره‌ی مشتری میشه . و کار میکاپ و آرایش رو سرعت و کیفیت میده.

این نور می‌تونه در رنگ واحد یا چند رنگی برای آینه انتخاب بشه. بدین معنی که در حالت تک رنگ آینه‌ی شما نور آفتابی ،مهتابی ، یا هر رنگی که تمایل دارین بعد ثبت سفارش ، ساخته میشه. و موقع روشن کردن قسمت نوری همون رنگ رو براتون پردازش می‌کنه.

اما اگر شما خواهان تنوع در نور آینه لمسی آرایشی‌تون باشین ، موقع خرید ترکیب چند رنگی رو انتخاب می‌کنین. تا با لمس آینه یا فشردن ریموت آینه نورها تغییر رنگ داده و در تم رنگی متفاوتی براتون نورپردازی میشه.

شاید زمانی نیاز داشته باشین که نور شدت روشنایی بالاتری داشته باشه یا زمانی فضاتون روشنایی متعادلی داره و می‌خوای از قدرت نوری کم کنین ، برای این کار هم برای اون راهکاری تعبیه شده . به سادگی با ریموتی نور رو کنترل می‌کنین. و هر مقدار که براتون استاندارد بود رو گزینش می‌کنین.

موقع آرایش دوست دارین که برای خودتون و مشتری‌ها موسیقی پخش کنین تا فضای دلنشینی در محل کارتون ایجاد بشه ؟ خب کاری نداره که با داشتن آینه لمسی آرایشی نوردار به راحتی به بلوتوث گوشیت وصل میشی و از پخش موسیقی دلخواهت لذت می‌بری.

آینه لمسی آرایشی نوردار
آینه لمسی آرایشی نوردار

دوست داری آینه لمسی آرایشی نوردار ، لامپی باشه یا بک‌لایت

آینه لمسی آرایشی نوردار ، یا همون آینه آرایشگاه ممکنه طبق سلیقه‌ی فردی افراد در مدل‌های مختلفی مورد استفاده قرار بگیره. یکی دوست داره که آینه‌اش مدل هالیوودی باشه. یعنی چجوری ؟؟؟

در مدل هالیوودی ، لامپ و چراغ‌هایی در صفحه‌ی آینه کار گذاشته می‌شه. که کارش پخش نور به طور عمود بر مقابل خودشه. لامپ‌هایی که استفاده می‌شن ال ای دی بوده و کیفیت بالای نوری و عمر طولانی لامپ رو به همراه دارن.

آینه لمسی آرایشی نوردار
لامپ‌های آینه هالیوودی

این آینه اگه برای آرایشگاه خریداری میشه بهتره رنگش آفتابی یا مهتابی انتخاب بشه. چون این دو رنگ وضوح بیشتری برای آرایش ایجاد می‌کنن. اما اگه برای مزون یا منازل می‌خواد کاربرد داشته باشه می‌تونی از رنگ‌های متنوعی آینه‌نوریت رو سفارش بدی. در هر صورت تولیدی آینه‌ها تمام سلایق رو پوشش میده و هر سبکی که در ذهنت داشته باشی رو برات آماده می‌کنه.

آینه لمسی آرایشی نوردار
آینه لمسی آرایشی نوردار

ممکن هم هست که شخصی مدل لامپی مدنظرش نباشه و بخواد که لامپ در سطح آینه دیده نشه و نور مخفی و بک‌لایت انتخابشه. تو مدل بک‌لایت لامپ‌های ریسه‌ای در قسمت عقب آینه قرار دارن و نوری رو در اطراف خودش ساطع می‌کنه.

مدل هالیوودی برای آرایشگاه مناسب‌تر هست چون که نور عمود و قوی‌تری نسبت به مدل بک‌لایت داره. اما از لحاظ ظاهری بسته به انتخاب هر شخصی و نوع سلیقه‌ی هر فرد داره که کدوم رو انتخاب کنه. هر دو سبک طرفداران خاص خودشون رو دارن.

می‌تونین هر مدل که خواستین رو در انواع قاب‌دار و بدون قاب داشته باشین. جنس قاب هم باز به خواست کاربر بستگی داره. که فلزی ، چوبی ، برنز یا … باشه.

آینه لمسی آرایشی نوردار با لوگوی شخصی

آینه لمسی آرایشی نوردار رو می‌تونی با لوگوی تخصصی خودت داشته باشی. خیلی حرفه‌ای به نظر میای اگه برای سالن زیباییت لوگوی اختصاصی داشته باشی. هم اینکه لوگو و آرم کارت برای مشتری‌ای که جلو آینه نشسته و مدام این لوگو در ذهنش تداعی میشه موندگار میشه.

و نوعی تبلیغات برای کسب و کارت به‌شمار میاد . هنگام روشن شدن آینه لوگو حالت نوری داره و برجسته و روشن روی آینه به چشم می‌خوره. کمپانی آینه‌ها تمام مدل‌ها و سبک‌های آینه رو در کمترین زمان ممکن بعد از گرفتن سفارش آماده می‌کنه .

پس حتما لازم نیست که از نمونه‌های آماده برای این کار استفاده کنین ، می‌تونین از هر شکل و طرح و سبکی که خوشتون اومده عکس بگیرین و برای این تولیدی ارسال کنین تا زیباترین حالت اون طرح رو براتون بسازن . 09357015855

علاوه بر اون هر اگر سوالی در ذهن دارین یا نیاز به مشاوره دارین تنها کافیه یک تماس تلفنی با مرکز تولیدی داشته باشین تا ازتون رفع ابهام بشه. تمام آینه‌ها کیفیت صادراتی دارن و با مرغوبیت درجه یک تولید می‌شن و مستقیم به دست مصرف‌کننده می‌سه.

می‌دونین که اگر واسطه‌ای از تولید تا مصرف وجود نداشته باشه ، قیمت اون کالا با قیمت کذایی عرضه نمی‌شه که هر واسطه یک افزایش قیمتی روی جنس داشته باشه. آینه لمسی آرایشی نوردار تولیدشده در این تولیدی از بروزترین مدل‌های روز دنیا ، الگو برداری شده و زیبایی خیره‌کننده‌ی این آینه‌ها انکارناپذیره.

این سبک آینه در انواع مدل‌های رومیزی ،چرخ‌دار ، دیواری ، هالیوودی ، بک‌لایت و … تولید و عرضه میشه. و این بستگی به فضای شما داره که کدوم مدل بیشتر با نیاز شما سازگاری داشته باشه. برای مثال مدل چرخ‌دار برای فضاهای من وسعت و محدود انتخاب درست‌تری هست. و آینه دیواری برای اشخاصی که زیاد جابجایی محل سالن رو ندارن و خودشون مالک فضا هستن ، مناسب‌تره.

آینه لمسی آرایشی نوردار
آینه لمسی آرایشی نوردار

آینه لمسی آرایشی نوردار با ضمانت بی‌قید و شرط

همه‌ی ما اکثرا تجربه‌ی خریدهای اینترنتی رو داریم. خرید اینترنتی ممکنه اغلب با نگرانی‌هایی همراه باشه. نگرانی ازین بابت که چطور اعتماد کنم چطور بدونم که این آینه که برام ارسال میشه دقیقا همون آینه‌ی عرضه شده تو سایته ؟ کمپانی آینه‌ها تمام این نگرانی‌ها رو رفع کرده. چطوری ؟؟؟؟

خب این شرکت تضمین کرده که اگه آینه بدستت رسید و دوستش نداشتی بتونی اونو تا سه روز به شرکت برگردونی. و همه‌ی پولتو بدون کم و کسر پس بگیری . یا اگه بازم خیالت راحت نیس حضوری بیای و از نزدیک آینه رو ببینی و سپس اقدام به خرید کنی.

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

و هیچ محدودیتی در شهر محل سکونت وجود نداره چون به تمام شهرها و حتی کشورهای همسایه هم ارسال محصول میشه.

تا یکسال هم هر گونه کم و کاستی در آینه به‌وجود بیاد ، بدون هیچ بهانه‌ای با پشتیبانی دوازده‌ماهه همراهی میشه. و رایگان از آینه لمسی رفع عیب میشه .

آینه لمسی آرایشی نوردار
آینه لمسی آرایشی نوردار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ