آینه لامپی دیواری

آینه لامپی دیواری

در میان انواع مختلفی از آینه که امروزه وجود دارن، آینه لامپی دیواری جایگاه ویژه‌ای داره. به دلیل این که هم از نظر زیبایی جلوه خاصی به محیط خودش میده و هم از نظر عملکرد هم بسیار کاربردیه. آینه لامپی همونطور که از اسم اون هم مشخصه، لامپ‌هایی روی اون برای ایجاد روشنایی به کار میرن. تا بتونن روشنایی مناسبی رو ایجاد کنن. آینه‌ها خودشون به صورت کلی به دلیل بازتاب و انعکاسی که دارن، موجب بزرگ‌تر و روشن‌تر دیده شدن محیط خودشون میشن. که با وجود آینه لامپی دیواری این تاثیرات بیشتر هم خواهد بود.

آینه لامپی دیواری
آینه لامپی دیواری

انواع آینه مثل آینه لامپی دیواری در کارگاه تولیدی آینه با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب تولید میشن. تولید تمام محصولات کاملا در محل کارگاه صورت می‌گیره. به همین منظور کیفیت کارها تضمین‌ شده هستش. از سوی دیگه به دلیل تولید در کارگاه خودمون و فروش بدون واسطه، قیمت‌ها هم بسیار مناسب هستن. تمام تلاش ما در این مجموعه بر این هست که بتونیم محصولی باکیفیت و قیمت مناسب تولید کنیم تا رضایت حداکثری مشتریان گرامی خودمون رو داشته باشیم.

برای عرضه بهتر خدمات و محصولات خودمون گارانتی یکساله و ضمانت بی قید و شرط برای محصولات تولیدی در نظر گرفتیم. همچنین این امکان هم فراهم هستش که اگر از محصول سفارشی خودتون رضایت نداشته باشین، بتونین اون رو مرجوع کنین. همچنین لازم به ذکره که امکان خصوصی‌سازی هم برای انواع آینه به دلخواه شما وجود داره.

اما ضمانت بی قید و شرط اتفاق خیلی خاصیه که فقط در کارگاه آینه‌ها می‌تونین اون رو ببینین. چون هدف ما اینه که بتونین با خیال راحت آینه دلخواه خودتون رو سفارش بدین. و نگران نباشین و هر مشکلی هم که برای آینه به وجود بیاد، براتون بدون این که هیچ هزینه‌ای دریافت کنیم برطرف می‌کنیم. حنی اگر لامپ آینه دچار مشکلی باشه ما اون رو هم براتون جایگزین می‌کنیم. البته این ضمانت شامل شکستگی و ضربه نمی‌شه. اما هر مشکلی که از سمت آینه و یا ما وجود داشته باشه حتما پشتیبانی انجام می‌شه.

آینه لامپی دیواری
آینه لامپی قدی

برای سفارش هم می‌تونین با شماره 09357015855تماس بگیرین. و هر سوالی هم که داشته باشین، مشاوران ما در خدمت شما هستن تا بتونن شما رو به‌بهترین شکل راهنمایی کنن.

مزایای آینه لامپی دیواری

روشنایی آینه لامپی دیواری توسط چراغ‌هایLED تامین میشه که بهترین نوع چراغ در بازار امروز هست. به این دلیل که روشنایی مطلوبی ایجاد می‌کنه و در مقایسه با لامپ‌های دیگه نوری بسیار طبیعی داره. از این رو برای آینه لامپی هم از این نوع لامپ‌ها استفاده میشه. تا با قرار گرفتن در مقابل آینه بتونین تصویر واضح و مطابق واقعیت رو مشاهده کنین.

آینه لامپی دیواری
آینه لامپی رومیزی

درواقع لامپ‌هایی که روی آینه و یا قاب اون قرار داده میشن علاوه بر این که می‌تونن به دید بهتر در آینه کمک کنن، موجب میشن تا بخشی از نور فضا هم تامین بشه. مزیت خیلی مهم لامپ‌های LED در این هست که مدتی پس از روشن موندن گرم نمیشن. درحالی که لامپ‌های معمولی به‌قدری حرارت تولید می‌کنن که امکان لمس اون‌ها وجود نداره.

آینه لامپی دیواری
آینه لامپ‌دار

علاوه بر تامین نور کافی و درست، آینه لامپی دیواری موجب اشغال فضای خاصی هم نمیشه. چرا که با نصب آینه روی دیوار، فضای خالی محیط کاملا حفظ میشه. و همینطور آینه در ایمنی کاملی قرار می‌گیره. چون امکان برخور با اون وجود نخواهد داشت. همچنین آینه‌ها اغلب نصب راحتی بر روی دیوار دارن و به صورت ثابت روی دیوار قرار می‌گیرن.

موارد استفاده آینه لامپی دیواری

خونه

وجود آینه در هر خونه‌ای از الزامات می‌تونه باشه و در دسته‌بندی وسیله‌های ضروری قرار می‌گیره. اما امروزه در میان انواع مختلفی از آینه که موجوده، آینه لامپی قدی یکی از گزینه‌های مناسب برای بسیاری از فضاها ازجمله خونه محوب میشه. به این دلیل که هم روشنایی اون برای دید بهتر در آینه کمک‌کننده‌ست و هم از نظر زیبایی در مقایسه با لامپ‌های معمولی، زیبایی چندین برابری داره. بنابراین وقتی در محیط خونه قرار می‌گیره، ضمن هماهنگی با فضای کلی خونه‌ها با سبک‌های مختلف چیدمان، جلوه دیگه وسیله‌های خونه رو هم افزایش میده.

آینه لامپی دیواری
آینه لامپی قاب‌دار

بهترین محل برای قرارگیری آینه لامپی دیواری در خونه قسمت پذیرایی، راهرو و اتاق‌خواب هستش. به‌خصوص در اتاق‌خواب که معمولا آینه آرایشی قرار می‌گیره، آینه لامپی دیواری حتما پیشنهاد میشه. آینه لامپی در کل یکی از رایج‌ترین موارد مصرف اون به‌عنوان آینه آرایشی هست. که دلیل عمده اون روشنایی هستش. چراکه چراغ‌ها به فاصله مناسبی روی آینه قرار داده میشن تا بتونن چهره و صورت رو کاملا روشن و واضح کنن. و همینطور هیچ‌ سایه‌ای رو هم تشکیل نمیدن.

آینه لامپی دیواری
آینه لامپ‌دار آرایشی

آرایشگاه

آینه لامپی دیواری یکی از موارد استفاده اون که به‌کرات هم مورد استفاده قرار می‌گیره، آرایشگاه و سالن زیبایی هست. آینه آرایشگاه لامپی به دلیل نورپردازی که داره، برای آرایشگاه‌های مردونه و زنونه گزینه ایده‌آلی محسوب میشه. به این جهت که افراد مختلف برای گرفتن خدمات زیبایی به این فضا مراجعه می‌کنن و تمایل دارن که بتونن حین و پس از اتمام کار خودشون رو به طور واضح و روشنی در آینه مشاهده کنن. بنابراین توصیه میشه که آینه‌های دارای نورپردازی مورد استفاده قرار بگیرن. همچنین آینه دیواری هم از آینه‌هایی هست که بسیار کاربردیه. چراکه با نصب روی دیوار آینه در حالت ثابت و ایمنی قرار می‌گیره.

آینه لامپی دیواری
آینه لامپی گرد

مزون

مزون‌ها هم از فضاهایی هستند که وجود آینه در اون از ضروریات هستش. در میان انواع مختلفی که آینه‌ها دارن، آینه لامپی دیواری از مناسب‌ترین نوع آینه‌ برای مزون محسوب میشه. به این جهت که نورپردازی اون موجب دید بهتر در آینه میشه. چراکه افراد برای پرو لباس‌ها نیاز دارن تا بتونن خودشون رو به‌طور کامل در آینه تماشا کنن. از این رو در بین حالت‌های مختلفی که آینه لامپی داره، آینه قدی می‌تونه انتخاب بهتری باشه. به این جهت که دید تمام قدی در اون وجود داره که برای فضای مزون‌ها و فروشگاه‌های لباس توصیه میشه. چون افراد می‌تونن خودشون رو به‌طور کامل در آینه ببینن و اینطوری تصمیم‌گیری هم براشون راحت‌تر میشه.

آینه لامپی دیواری
آینه لامپی برای مزون

علاوه بر کاربردی بودن آینه لامپی دیواری، از نظر زیبایی هم در جایگاه ویژه‌ای قرار می‌گیرن و می‌تونن فضای مزون رو متفاوت و زیبا جلوه بدن. این نورپردازی آینه لامپی موجب جلوه کالاهای موجود در مزون و همینطور فضای خود مزون میشه. زیبایی و طراحی دکوراسیون یکی از فاکتورهای مهم در هر فضایی به‌خصوص فضاهایی که خدمات و کالایی رو ارائه میدن، هستش. زیرا طراحی دکوراسیون یکی از نکات مهمیه که موجب جذب افراد مختلف میشه. به این دلیل که اولین فاکتوری که به محض ورود به فضایی جذب‌کننده هست، ظاهر فضای اونه. و افراد قبل از گرفتن خدمات زیبایی، به ظاهر فضای اون توجه می‌کنن که می‌تونه یک فاکتور تاثیرگذاری باشه.

از این رو زیبایی و طراحی دکوراسیون امروزه از اهمیت بالایی برخوردار هست. در فضای مزون، آینه نقش خاصی داره. به همین دلیل بهتر هست که در انتخاب آینه دقت بالایی صورت بگیره. که آینه لامپی دیواری در میان انواع مختلف آینه، کاربردی و بسیار زیبا محسوب میشه. و می‌تونه فضای شما رو تغییرات اساسی بده و خیلی زیباتر از اونچیزی که هست نشون بده.

مزایا و قابلیت‌های آینه لامپی دیواری

. کم و زیاد کردن میزان نور آینه لامپی دیواری از کاربردی‌ترین مزایای اون می‌تونه باشه که بسیار هم می‌تونه مورد استفاده قرار بگیره. به این صورت که در زمان‌های خاصی ممکنه به میزان نور بیشتر یا کمتر نیاز باشه که امکان تنظیم نور دلخواه و مورد نیاز وجود داره. تا شما بتونین نور مناسب خودتون رو داشته باشین.

. ضد بخار بودن هم قابلیت دیگه آینه لامپی دیواری می‌تونه باشه که برای فضاهایی که در معرض بخار آب هستن، خیلی کاربردیه. این قابلیت به این صورت هستش که در پشت آینه حسگری قرار داده میشه که با وجود بخار آب، سطح آینه رو کمی گرم می‌=کنه تا از تشکیل بخار روی آینه جلوگیری به عمل بیاره.

. پخش موسیقی و ویدئو هم قابلیت منحصربه‌فرد آینه‌های مدرن محسوب میشه. در این صورت میشه موسیقی و پادکست و یا ویدئو از آینه پخش کرد و هنگام انجام کارهای خودتون مقابل آینه و یا در جای دیگه‌ای از اون بهره برد. این امکان هم وجود داره که بتونین مقابل آینه ورزش کنین. به این صورت که با اپ‌های مختلف و یا ویدئو امکان ورزش وجود داره که بسیار جذاب هم هستش.

. رنگ نورپردازی آینه لامپی دیواری می‌تونه انواع مختلفی داشته باشه. و حتی امکان تغییر رنگ هم برای اون به‌راحتی می‌تونه فراهم بشه.

آینه لامپی دیواری
آینه لامپی میکاپ

نحوه کارکرد آینه لامپی دیواری

. ریموتی یکی از حالت‌هاییه که برای کارکرد آینه لامپی دیواری هست. در این صورت با استفاده از کنترل از راه دور می‌تونین آینه رو خاموش و روشن کنین و از عملکردهای آینه بهره‌مند بشین.

. لمسی هم حالت دیگه‌ای هست که برای آینه لامپی دیواری می‌تونه به کار بره. در این صورت با لمس قسمت‌هایی که روی آینه مشخص شده میشه از آینه استفاده کرد.

. آینه لامپی دیواری حالت دیگه‌ای که می‌تونه مورد استفاده قرار بگیره، حسگری هست. در این حالت با تکون دادن دست در مقابل آینه، می‎‌تونین اون رو خاموش یا روشن کنین.

آینه لامپی دیواری
آینه لامپی دیواری

در زیر ویدئو کوتاهی گذاشتیم که در اون آینه ساده نمایش داده میشه. خودتون اون رو با آینه لامپی مقایسه کنین، متوجه میشین که چقدر آینه لامپی زیباتره و جلوه بیشتری هم داره. خصوصا که کاربرد بهتری هم برای آرایشگاه و مزون داره.

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ