آینه نوری دوطرفه

آینه قدی متحرک

یکی از پرکاربردترین آینه‌ها که در هر جایی از اون می‌شه استفاده کرد آینه قدی متحرک هست. این آینه فضای دید بیشتری رو به ما میده تا خودمون رو تو آینه ببینیم.آینه قدی اکثراً دارای وزن زیادیه و در سایزهای بزرگی تولید می‌شه.

به خاطر همین برای راحتی شما که به تنهایی بتونین این آینه رو جابجا کنین و هر چند وقت یکبار تغییر دکوراسیون بدین برای آینه های قدی چرخ تعبیه کردیم.از آینه های قدی در کارهای تخصصی هم استفاده می‌شه .مثلاً یکی از این شغل هایی که آینه قدی نیاز اصلی اون مکان هست مزونه. برای اینکه بتونین آینه مخصوص برای خودتون و کار‌تون رو تهیه کنین باید به کارگاه‌هایی که تخصص ساختن آینه های مزون و آینه آرایشگاه رو دارن سر بزنین. کارگاه ayneha تخصص لازم برای تولید آینه های مخصوص رو داره.

آینه قدی متحرک

برای اینکه از متخصصان و کارشناسان در این زمینه کمک گرفته شده و همچنین مختصصین کارگاه آینه‌ها نیاز مزون دارها و آرایشگرها رو بررسی کردن و می‌دونن که نسبت به نیاز آینه قدی متحرک در طرح‌های مختلف طراحی می‌کنن. اگه می‌خوای تو لیست بهترین‌های ایران قرار بگیرین و حتی جزو چند نفر برتر بشین اصلاً به این فکر نکنین که آینه مزون یا آرایشگاه‌تون رو از شیشه‌بری سر محله‌تون سفارش بدین.

دیگه مثل زمون‌های قدیم نیست که برای هر مکانی از یه مدل آینه استفاده بشه. برای اینکه فضایی زیبا و خاص و جدید رو طراحی کنین باید دنبال طراحی خاص و آینه های مدرن و شیک باشین.آینه قدی چرخ‌دار دارای تنوع زیادیه که نیاز هر کسی رو برطرف می‌کنه و طبق نیاز هر شخصی طراحی مخصوص روی آینه ها انجام می‌شه. برای دیدن و شناخت آینه‌های جدید و مدرن با ما همراه باشین. برای اطلاعات بیشتر هم می‌تونین با شماره‌ی 09357015855 تماس بگیرین.

آینه قدی متحرک

آینه قدی متحرک چند مدل خاص داره

  • آینه قدی متحرک مدل بک لایت
  • آینه قدی متحرک مدل هالیوودی
  • آینه قدی متحرک مدل دوطرفه
  • آینه قدی متحرک مدل حکاکی
  • آینه قدی متحرک مدل سندبلاست
  • آینه قدی متحرک مدل لوگودار
  • آینه قدی متحرک مدل لمسی
  • آینه قدی متحرک مدل ریموتی
  • آینه قدی متحرک مدل حسگری
  • آینه قدی متحرک مدل قاب دار
  • آینه قدی متحرک مدل طرح پنجره
  • آینه قدی متحرک مدل قاب استیل
  • آینه قدی متحرک مدل قاب مشکی
  • آینه قدی متحرک مدل بدون قاب
  • آینه قدی متحرک مدل قاب طلایی
  • آینه قدی متحرک مدل قاب فلزی
  • آینه قدی متحرک مدل کودک
  • آینه قدی متحرک مدل آفتابی
  • آینه قدی متحرک مدل مهتابی
  • آینه قدی متحرک مدل صفحه نمایش دار
  • آینه قدی متحرک مدل هوشمند
آینه قدی متحرک

آینه بک لایت قدی متحرک

آینه های قدی متحرک که بسیار شیک هستن نوری ملایم به صورت مخفی در پشت آینه نصب شده که این ال ای دی‌ها نوری به صورت قابی زیبا دور تا دور آینه ایجاد می‌کنن. آینه های سبک بک لایت آینه های مدرنی هستن که در جاهای مختلف به کار برده می‌شن و فضایی که اون آینه در اونجا قرار می‌گیره رو شیک می‌کنن و می‌تونه یک نقطه چشمگیری رو در هر جایی که باشه ایجاد کنه. وقتی زیبایی این آینه رو از نزدیک ببینین واقعا محو تماشاش می‌شین.

آینه های بک لایت فضای شما رو دلبازتر نشون می‌ده چون نور ملایم و خوبی داره که باعث روشن شدن فضای شما می‌شه و چشم‌نوازی می‌کنه. از آینه های متحرک قدی می‌تونین برای زیباتر شدن منزل‌تون استفاده کنین و علاوه بر اون از این آینه بک لایت قدی در مزون ها و سالن های زیبایی بسیار استفاده می‌شه . در مزون ها ،آینه قدی یکی از وسایل ضروریه که وقتی آینه قدی دارای نور باشه کاربرد بیشتری داره. چون باعث می‌شه تا مشتری بتونه لباسی که انتخاب کرده رو به راحتی و با دقت بیشتری در آینه ببینه.

آینه قدی متحرک

آینه هالیوودی قدی متحرک

آینه هالیوودی دارای نور بسیار زیادی و این آینه کاربرد خیلی زیادی در مزون ها و سالن های زیبایی داره. نور آینه هالیوودی از لامپ های ال ای دی که دور تا دور آینه نصب می‌شه، ایجاد می‌شه. لامپ های ال ای دی نور بسیار زیادی دارن چون تعداد زیادی لامپ در کنار یکدیگر قرار می‌گیرن. اکثرا کسایی که میخوان شیک بودن سالن آرایشگاه و مزون‌شون رو به نمایش بذارن و به بقیه بفهمونن که تو مزون‌شون لباس‌های جدید و بروزی دارن و یا در سالن آرایشگاه شون جدید ترین خدمات رو ارائه میدن از آینه های هالیوودی استفاده می‌کنن.

نور آینه هالیوودی در رنگ های مختلفی می‌تونه باشه یکی از این رنگ های پرکاربرد ،نور آفتابی و نور مهتابیه.می‌تونیم آینه رو فقط به صورت یکی درمیون نور آفتابی و مهتابی نصب کنیم. گذاشتن نور آفتابی و مهتابی در کنار هم باعث می‌شه تا فضای شما یک نور مناسب داشته باشه که نه نور سفید باعث سردی فضا و نور زرد باعث گرمی بیش از حد فضا بشه و حد تعادل رعایت بشه.

آینه قدی دوطرفه متحرک

آینه قدی متحرک

آینه قدی متحرک رو می‌شه به راحتی از جای به جای دیگه ای گذاشت. آینه های متحرک دوطرفه قدی به دلیل وزن زیادی که دارن و سایز بزرگ‌شون حتما باید به صورت چرخدار تولید بشن. آینه‌های دوطرفه کاربرد دو برابری نسبت به آینه‌های یک طرفه و معمولی دارن. چون در یک قسمت که می‌خواستین آینه قدی متحرک بزارین از دو آینه در اونجا استفاده می‌شه که دو نفر به صورت همزمان توی یک مکان می‌تونن از این آینه استفاده کنن و هیچ کسی مزاحم کسی دیگه ای نمی‌شه.

تا چند سال پیش آینه های قدی فقط دور تا دور اتاق قرار می‌گرفتن و اگه توی مزونی جا کم بود هیچ وقت از وسط مزون استفاده نمی‌کردن ولی با داشتن آینه دو طرفه و چرخ دار به راحتی می‌تونین از قسمت وسط سالن مزون تون استفاده کنین.بین آینه های متحرک قدی دو طرفه میشه لامپ های ال ای دی به صورت مخفی تعبیه کرد تا موقع اتصال به برق نور زیبایی از بین دو آینه بتابه و فضای شما رو روشن کنه و زیبایی بیشتری به فضا ببخشه.

آینه قدی متحرک رنگی

آینه های قدی رو می‌شه به صورت متحرک و رنگی طراحی کرد .این آینه ها به دلیل سایز بزرگی که دارن می‌تونن به عنوان پارتیشن‌های جداکننده در سالن های زیبایی و مزون ها قرار بگیرن که هم باعث بزرگ‌تر دیده شدن فضا می شن و هم جدا کننده قسمت‌های مختلف با هم ، هستن.

آینه قدی متحرک

تجربه یک خرید با خیال آسوده رو با کارگاه آینه ها

محصولاتی که در کارگاه آینه ها تولید می‌شه همه دارای گارانتی بی قید و شرطه یکساله هستن که می‌تونین از این گارانتی استفاده کنین. اگه هر قسمتی از آینه‌تون خراب بشه با استفاده از این گارانتی می‌تونین بدون اینکه هزینه ای پرداخت کنین آینه‌رو مثل روز اول درست کنین.

علاوه بر این وقتی آینه رو سفارش دادین و بعد از رسیدن به دست شما اگه از آینه خوش‌تون نیومد ما اون آینه رو از‌تون پس می‌گیرم و هزینه‌ای که پرداخت کردین رو برگردونیم. برای سفارش بهترین آینه می‌تونین با مشاوران دکوراسیون داخلی ayneha صحبت کنین و مشاوره رایگان بگیرین. برای گرفتن مشاوره می‌تونین به صورت حضوری و غیر حضوری این کار رو انجام بدین.

راه‌های ارتباطی : 09357015855

ادرس کارخانه

تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ