آینه مستطیل نوری

آینه قدی متحرک نوری

آینه‌ها امروزه به‌قدری از تنوع و قابلیت برخوردارن که برای هر کاربرد و فضایی می‌تونین آینه خاصی داشته باشین. برعکس گذشته که فقط یک نوع آینه وجود داشت که از همون هم برای هر جایی استفاده میشد. یکی از بهترین و مدرن‌ترین آینه‌ها، آینه قدی متحرک نوری هستش. این آینه می‌تونه برای خیلی از فضاها کاربردی باشه. به همین دلیل هم هست که این آینه خیلی مورد توجه قرار گرفته. چون از مزایای زیادی برخورداره که آینه‌های معمولی و قدیمی این عملکرد رو ندارن و نمی‌تونن به این خوبی موثر و مفید باشن.

آینه قدی متحرک نوری
آینه قدی متحرک نوری

معرفی کامل آینه قدی متحرک نوری

آینه قدی متحرک نوری آینه‌ای جدید با امکان نورپردازی هستش. نورپردازی که آینه داره به وسیله چراغ LED تامین میشه. به این صورت که چراغی که برای این آینه مورد استفاده قرار می‌گیره، نورای شکل هست و همینطور ضخامت کمی هم داره. نحوه قرار دادن چراغ هم طوری هست که این چراغ پشت آینه قرار داده میشه. چراغ که پشت آینه قرار می‌گیره، با روشن کردن اون، نوری طبیعی و ملایم دور آینه ایجاد میشه. این نور به‌قدری خوب و یکدست منتشر میشه که وقتی جلوی این آینه قرار می‌گیرین، می‌تونین خیلی واضح و روشن خودتون رو ببینین.

آینه قدی متحرک نوری
آینه قدی نوری

نور آینه نوری طوری تنظیم شده که بتونه این دید واضح رو فراهم کنه. چون هر چقدر هم فضای شما روشن باشه، اما نمی‌تونه مثل نوری که از آینه منتشر میشه، موثر باشه. اصلا این آینه برای همین منظور و کاربرد طراحی شده که با قرار گرفتن جلوی آینه، در معرض این نور باشین و از این طریق بتونین خیلی واضح‌تر خودتون رو ببینین.

آینه قدی متحرک نوری
آینه بک‌لایت قدی

همچنین آینه وقتی قدی باشه، دیدی کاملی هم می‌تونین از خودتون در آینه ببینین. آینه قدی آینه‌ای هست که امکان دید کامل به هر کسی رو با هر قد و اندامی میده. بنابراین وجود این آینه برای خیلی از فضاها می‌تونه حتی ضروری باشه. علاوه بر این موضوع آینه قدی به نسبت ابعاد بزرگی داره. همین علت باعث شده تا اگر متحرک باشه، خیلی عملکردش هم بهتر بشه. چون در این صورت خیلی راحت می‌تونین آینه رو جابه‌جا هم کنین. چون ممکنه خیلی از اوقات بخواین که آینه رو در جای دیگه‌ای از فضای خودتون مورد استفاده قرار بدین. در این حالت آینه قدی متحرک نوری به کمک شما میاد.

آینه قدی متحرک نوری
آینه نوردار مدرن

علاوه بر این اگر بخواین تغییر دکوراسیون هم ایجاد کنین و آینه رو جابه‌جا کنین، آینه متحرک بهترین انتخاب ممکن هست. چون خیلی راحت بدون این که بخواین اذیت بشین، می‌تونین آینه رو به هر جایی که دوست دارین، منتقل کنین. همچنین اگر می‌خواین که خیلی راحت‌تر آینه رو جابه‌جا کنین، می‌تونین درخواست بدین که آینه چراخ‌دار باشه. درواقع آینه قدی متحرک نوری پر از مزایای مختلف هست که این آینه رو به آینه ایده‌آلی برای استفاده در خیلی از فضاها تبدیل کرده.

آینه قدی متحرک نوری
آینه متحرک چرخ‌دار

آینه قدی متحرک نوری چه مزیت‌ها و قابلیت‌های دیگه‌ای داره

آینه قدی متحرک نوری با مشخصات و امکاناتی که داره، به آینه‌ای خاص و ویژه تبدیل شده که توجه خیلی از افراد رو به خودش جلب کرده. اما این آینه علاوه بر مواردی که گفته شد، می‌تونه یکسری امکانات دیگه‌ای هم داشته باشه. البته این قابلیت‌ها به‌صورت انتخابی روی آینه شما نصب میشن. یعنی شما هر موردی که که دوست داشتین یا این که مورد نیازتون بود رو انتخاب می‌کنین تا روی آینه‌تون نصب بشه.

آینه قدی متحرک نوری
آینه گنبدی نوری

یکی از این قابلیت‌های جذاب این هست که آینه می‌تونه امکان وصل شدن به اینترنت یا بلوتوث رو داشته باشه. با وصل شدن آینه شما می‌تونین از طریق آینه موسیقی یا ویدئو هم پخش کنین. این امکان به‌قدری جذاب هست که آینه رو هومشند و منحصربه‌فرد کرده. در این صورت می‌تونین هر موزیکی که دوست دارین گوش بدین و یا با ویدئو جلوی آینه ورزش کنین. درواقع این قابلیت به شما امکانات زیادی رو میده تا بتونین از آینه استفاده‌های خیلی خاص‌تری هم داشته باشین.

این آینه قدی متحرک نوری می‌تونه میزان نور بیشتر یا کمتری هم داشته باشه. یعنی شما اگر زمانی نیاز به نور بیشتر یا کمتر داشتین، می‌تونین از طریق آینه نور اون رو تغییر بدین و به میزان دلخواه خودتون داشته باشین. جدا از این رنگ نور آینه هم می‌تونه تغییر کنه. مثلا شما دو رنگ دلخواهی که برای نورپردازی دوست دارین رو انتخاب می‌کنین. و خودتون هر زمان که دوست داشتین، خیلی راحت این تغییر رنگ نور رو ایجاد می‌کنین.

روی آینه می‌تونین درخواست بدین تا حکاکی هم انجام بشه. برای حکاکی هم هیچ محدودیتی ندارین و می‌تونین هر طرح یا نوشته‌ای رو با فونت دلخواه خودتون سفارش بدین تا دقیقا مطابق خواسته خودتون روی صفحه آینه انجام بشه. این حکاکی آینه رو خیلی خاص‌تر و زیباتر هم می‌کنه و در کنار نورپردازی آینه، جلوه خیلی جذاب‌تری هم خواهد داشت.

آینه قدی متحرک نوری
آینه نوری

اما آینه قدی متحرک نوری به چه صورتی کار می‌کنه

برای این که بتونین آینه قدی متحرک نوری رو مورد استفاده قرار بدین و اون رو خاموش و روشن کنین، می‌تونین سه راه داشته باشین. نحوه کارکرد آینه هم انتخابی هستش. یعنی به این صورت که انتخاب می‌کنین تا آینه‌تون به کدوم یکی از این موارد کار کنه. اما سه کارکردی که انواع آینه متحرک نوری می‌تونه داشته باشه:

آینه قدی متحرک نوری
آینه مدرن

. یک حالت که برای کارکرد آینه وجود داره، لمسی هست. یعنی شما با لمس یکسری قسمت‌هایی که روی آینه مشخص شده می‌تونین آینه‌تون رو مورد استفاده قرار بدین. خیلی راحت با لمس انگشتتون روی آینه این امکان برای شما فراهم میشه که از این آینه خاص استفاده کنین.

. حالت دوم برای این آینه، ریموتی هستش. در این نوع کارکرد شما با استفاده از یک کنترلی که برای آینه ایجاد دشه، می‌تونین از اون استفاده کنین. با آینه ریموتی از هر جایی هم که باشین با استفاده از همون ریموت امکان استفاده از آینه رو دارین.

. اما حالت سومی که آینه قدی متحرک نوری می‌تونه داشته باشه، حسگری هست. در آینه حسگری دیگه به هیچ چیزی نیاز ندارین، چون عملکرد آینه شبیه به تلویزیون‌های هوشمند هست که فقط با تکون دادن دستتون می‌تونین از آینه استفاده لازم رو ببرین.

حالا چرا آینه قدی متحرک نوری رو از کارگاه تولیدی آینه تهیه کنین

در کارگاه تولیدی آینه هر آینه که فکر کنین تولید میشه. چون تجهیزات بروزی در این مجموعه در کنار نیروی حرفه‌ای هستن که هر آینه‌ای امکان تولیدش وجود داره. انواع آینه قدی متحرک نوری تا خاص‌ترین آینه‌ها رو براتون در کمترین زمان تولید می‌کنیم. تمام آینه‌ها که تولید میشن، از بهترین و بالاترین کیفیت و همینطور مناسب‌ترین قیمت برخوردار هستن.

آینه قدی متحرک نوری
آینه قدی متحرک نوری

اما آینه‌های تولیدی ما از یکسری مزیت‌های دیگه‌ای هم بهره‌مند هستن که فقط مختص مجموعه ماست. و اون داشتن ضمانت بدون قید و شرط و گاررانتی یکساله روی آینه‌هاست. تا اگر هر اتفاقی هم احیانا برای آینه بخواد بیفته، شما نگران نباشین. چون پشتیانی کامل داریم که هر اتفاقی امکان رسیدگی داره. مثلا اگر لمس آینه دچار مشکل شد، ما براتون بدون دریافت هیچ هزینه‌ای حل می‌کنیم. البته مواردی مثل شکسته شدن یا ضربه خوردن آینه نمی‌تونه شامل این ضمانت باشه. به جز این‌ موارد ضمانت مرجوعی هم برای شما در نظر گرفتیم تا اگر آینه مورد پسندتون نشد، بتونین اون رو مرجوع کنین.

شماره‌هایی هم که می‌تونین با ما در ارتباط باشین، 09901717305 و 02188068352 هستن. هر سؤال و یا راهنمایی هم که نیاز داشته باشین، مشاورین ما سعی می‌کنن شما رو به بهترین نحو در انتخاب بهتر راهنمایی کنن. همچنین آدرس کارگاه آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ