آینه قدی لامپ‌دار

آینه قدی لامپ‌دار

آینه قدی یک وسیله خیلی کاربردی محسوب میشه. که علاوه بر کاربرد مهمی که داره، در دکوراسیون هم خیلی تاثیرگذاره. به همین دلیل هم هست که در حال حاضر آینه‌های مدرنی که معرفی شدن، مورد استفاده قرار می‌گیرن. یکی از پرکاربردترین آینه‌ها، آینه قدی لامپ‌دار هستش که مزیت‌ها و قابلیت‌های اون باعث شده تا خیلی مورد توجه قرار بگیره. پس اگر شما هم دنبال آینه‌ای با عملکرد عالی و زیبا هستین، مطمئن باشین که آینه لامپ‌دار از بهترین انتخاب‌ها برای فضای شماست. و می‌تونه تغییرات خوبی رو در محیط شما ایجاد کنه. پس اول به معرفی این آینه در قسمت زیر می‌پردازیم.

آینه قدی لامپ‌دار
آینه قدی لامپ‌دار

معرفی آینه قدی لامپ‌دار

آینه قدی لامپ‌دار از اسمی هم که داره مشخصه که در اون از لامپ استفاده میشه. تعدادی لامپ با یک فاصله مشخص روی آینه قرار می‌گیرن. این فاصله حد استانداردی داره و باید رعایت بشه تا بتونه نور خیلی خوب و یکنواختی رو بدون هیچ سایه‌ای منتشر کنه. بنابراین با استفاده از آینه لامپی وقتی روبه‌روی آینه قرار بگیرین، نور لامپ‌ها کمک می‌کنه تا بتونین خیلی بهتر و واضح‌تر در آینه دیده بشین.

آینه قدی لامپ‌دار
آینه چراغ‌دار قاب‌دار

همینطور آینه قدی لامپ‌دار به‌خاطر قدی بودنش، یک دید کامل از هر فردی رو میده. و فضای بیشتری در آینه نمایش داده میشه. به همین دلیل هم هست که در خیلی از فضاها آینه قدی لامپ‌دار مورد استفاده قرار می‌گیره. در واقع برای کاربرد آینه قدی لامپ‌دار محدودیت خاصی وجود نداره. و در هر فضایی می‌تونه قرار بگیره. اما برای داشتن ذهنیت و آشنایی بیشتر به چندین موارد مهم اشاره می‌کنیم.

آینه قدی لامپ‌دار
آینه هالیوودی قدی

چه جاهایی بهتره آینه قدی لامپ‌دار حتما استفاده بشه

سالن آرایشگاه

سالن آرایشگاه و زیبایی فضایی هستش که حتما در اون نیاز به آینه قدی وجود داره. و در بین آینه‌های قدی هم، آینه قدی لامپ‌دار بهترین گزینه ممکن می‌تونه باشه. چون این آینه به‌جهت نورپردازی که داره، دید بهتری رو میده و شما به‌عنوان آرایشگر وقتی که مشتری شما روبه‌روی این آینه قرار می‌گیره تا شما کارتون رو انجام بدین، دید بازتری رو خواهید داشت. و در این صورت دقت و تمرکز شما بالاتر میره و می‌تونین کار تمیزتر و بی‌نقصی رو داشته باشین.

آینه قدی لامپ‌دار
آینه قدی آرایشگاهی

همچنین آینه قدی لامپ‌دار به‌قدری زیباست که می‌تونه سالن شما رو جلوه خیلی بهتری ببخشه. چون در کنار کاربرد خوب آینه باید به ظاهر و زیبایی اون هم توجه کافی بشه. درواقع طراحی و دکوراسیون شما نمایش‌دهنده کار شماست. اون هم در فضایی مثل آرایشگاه که کارها و خدمات زیبایی در اون انجام میشه، این دکوراسیون اهمیت دوچندان پیدا می‌کنه. پس اگر می‌خواین که حرفه‌ای و به‌روز به‌نظر برسین، باید از آینه‌های مدرنی هم استفاده کنین. به این دلیل که آینه نقش مهمی رو در فضای سالن زیبایی و آرایشگاه داره.

مزون

مزون فضای دیگه‌ای محسوب میشه که آینه در اون از الزاماته. آینه‌ای که برای مزون موزد استفاده قرار می‌گیره، باید طوری باشه که هر شخصی با هر اندام و قدی که مقابل اون قرار می‌گیره بتونه خودش رو کامل در آینه ببینه. به همین دلیل آینه قدی گزینه خیلی مناسبی هستش. در صورتی که آینه قدی لامپ‌دار هم باشه، عملکرد خیلی بهتری رو برای آینه داره. به این دلیل که نور آینه دی خوبی رو به مشتری میده. و وقتی که مشتری با یک دید خوب بتونه خودش رو در آینه ببینه، خیلی راحت‌تر هم تصمیم‌گیری می‌کنه.

آینه قدی لامپ‌دار
آینه لامپی مزون

همچنین آینه قدی لامپ‌دار با ظاهر زیبایی که داره، فضای مزون رو زیباتر هم می‌کنه. بنابراین می‌تونه جلوه لباس‌ها رو هم خیلی بیشتر کنه. چون وقتی فضای شما قشنگ‌تر باشه ناخودآگاه در ذهن مشتری‌های شما، لباس‌ها هم قشنگ‌تره. چون اولین چیزی که آدم‌ها قبل رفتن به جایی به اون دقت می‌کنن، دکوراسیون و طراحی اونه. پس شما هم برای داشتن محیطی جذاب می‌تونین از این آینه استفاده کنین و خودتون متوجه تغییرات اساسی و خوبی بشین.

خونه

در هر خونه‌ای هم آینه قدی لامپ‌دار نیازش می‌تونه حس بشه. چون به‌طور طبیعی نیاز به یک آینه قدی در هر خونه‌ای وجود داره. در بین انواع مختلفی هم که آینه‌ها دارن، آینه لامپ‌دار قطعا گزینه خیلی ایده‌آلی محسوب میشه. به این دلیل که اصلا این آینه باعث میشه تا فضای شما بزرگ‌تر و روشن‌تر دیده بشه. که این ویژگی به‌خاطر انعکاسی هست که در آینه اتفاق میفته و همینطور داشتن نورپردازی که این‌ها موجب دلبازتر دیده شدن فضای شما میشن.

آینه قدی لامپ‌دار
آینه قدی چراغ‌دار

با آینه قدی لامپ‌دار مطمئن باشین که یک فضای خیلی شیکی ایجاد میشه که می‌تونه توجه‌ها رو به سمت خودش جلب کنه. آینه از موارد مهمی در دکوراسیون هر خونه‌ای تلقی میشه. به همین خاطر هم هست که دیگه کسی از آینه‌های قدیمی و دمده استفاده نمی‌کنه. و به‌جای اون‌ها، آینه‌های مدرن مثل همین آینه لامپ‌دار مورد استفاده قرار می‌گیرن.

آینه قدی لامپ‌دار رو به چه صورت‌هایی میشه به کار برد

. اولین حالتی که برای تمام آینه‌ها حتی آینه قدی لامپ‌دار میشه متصور شد، به‌صورت دیواری هستش. آینه دیواری نصب خیلی راحتی داره. همینطور مزیت دیگه اون این هست که وقتی شما آینه رو به دیوار نصب می‌کنین، دیگه فضای شما اشغال نمیشه. و می‌تونین از تمام فضایی که دارین نهایت استفاده رو ببرین.

آینه قدی لامپ‌دار
آینه چراغ‌دار

. آینه قدی لامپ‌دار حالت دیگه‌ای که می‌تونه به کار برده بشه، به‌صورت پایه داره. آینه پایه‌دار رو شما راحت‌تر می‌تونین جابه‌جا کنین. چون گاهی برای برخی از فضا این نیاز به وجود میاد که بخواین آینه رو به جای دیگه‌ای منتقل کنین. یا این که اصلا بخواین تغییر دکوراسیون بدین. که در این صورت این آینه مناسب هستش. همینطور برای جابه‌جایی خیلی راحت‌تر آینه این امکان هست تا زیر پایه، چرخ به کار بره. در این حالت شما بدون نیاز به انرژی خاصی و با ایمنی کامل می‌تونین آینه رو به هر جایی که می‌خواین، منتقل کنین.

آینه قدی لامپ‌دار
آینه قدی چرخ‌دار

. تمام آینه‌ها مثل آینه قدی لامپ‌دار رو با قاب و یا بدون قاب هم میشه به کار برد. در حالت بدون قاب، آینه در عین سادگی از زیبایی خاصی برخورداره. استفاده از قاب هم که جلوه آینه رو خیلی بهتر می‌کنه و زیبایی خاصی رو به اون می‌بخشه.

آینه قدی لامپ‌دار
آینه لامپی قدی

چرا آینه قدی لامپ‌دار کارگاه تولید آینه بهتر هستش

کارگاه تولیدی آینه تولیدکننده انواع آینه ازجمله انواع آینه قدی لامپ‌دار هستش. غیر از این آینه شما هر آینه‌ای که مدنظر داشته باشین رو براتون در کمترین زمان، دقیقا طبق خواست شما تولید می‌کنیم. کیفیت تمام آینه‌ها هم بسیار بالا و استاندارد هستش. با توجه به این که آینه‌ها تماما در همین کارگاه تولید میشن و به‌فروش میرسن، از قیمت مناسبی هم برخوردار هستن.

آینه قدی لامپ‌دار
آینه قدی لامپ‌دار

اما چیزی که آینه‌های این تولیدی دارن فقط کیفیت بالا و قیمت مناسب نیست. بلکه تمام آینه‌ها از ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم بهره‌مند هستن. با این ضمانت شما دیگه خیالتون راحته که اگر هر اتفاقی هم برای آینه بیفته، بدون نگرانی و پرداخت هیچ هزینه‌ای پشتیبانی صورت می‌گیره. حتی این امکان هم وجود داره که اگر از آینه خوشتون نیومد، بتونین اون رو مرجوع کنین. اما فقط در صورتی که آنه شکسته بشه یا ضربه بخوره، شامل این ضمانت نیست. ولی مثلا حتی اگر لامپ آینه بسوزه هم ما بدون این که هزینه‌ای دریافت کنیم، اون لامپ رو تعویض می‌کنیم.

شماره‌های تماس کارگاه تولیدی آینه هم 09901717305 و یا 02188068352 هستن. برای سفارش انواع آینه قدی لامپ‌دار و یا هر آینه دیگه‌ای که دوست دارین می‌تونین تماس بگیرین. تا همکاران ما هر چیزی که نیاز باشه رو در اختیار شما قرار بدن. آدرس مجموعه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ