آینه قدی سالن

آینه قدی سالن

آینه قدی یکی از آینه‌های خیلی کاربردی هست که از گذشته هم خیلی مورد توجه بوده. اما یکسری آینه‌هایی امروزه معرفی شدن که باعث شدن تا آینه قدی شکل مدرن و بروزی رو به خودش بگیره. آینه قدی به‌طور کلی در خیلی از فضاها آینه‌ای ضروری محسوب میشه. مثل آینه قدی سالن که یکی از همین آینه‌هاست که در این متن هم به اون می‌پردازیم. باتوجه به اهمیتی که این آینه داره، باعث شده تا تنوع خیلی زیادی هم داشته باشه تا هر سالنی با هر چیدمان و دکوراسیونی بتونه آینه مناسب خودش رو داشته باشه.

آینه قدی سالن
آینه قدی سالن

معرفی انواع مختلف آینه قدی سالن

آینه قدی سالن می‌تونه از انواع مختلف آینه‌ها ساخته بشه. یکسری آینه‌های جدیدی هستن که از مزایای خیلی خاصی بهره‌مند هستن. در این آینه‌ها خیلی به کارکرد آینه توجه شده که بتونن روی دیگه‌ای از آینه رو به شما نشون بدن. یکی از این آینه‌ها آینه لامپی هستش. در آینه لامپی از تعدادی چراغ LED روی خود آینه استفاده میشه. چراغ‌ها روی آینه با یک فاصله مشخص قرار می‌گیرن. وقتی چراغ‌ها روشن بشن، نوری که منتشر می‌کنن کاملا یکدست هست و هیچ سایه‌ای هم از خودش نداره.

آینه قدی سالن
آینه لامپی

این آینه چراغ‌دار به‌عنوان آینه قدی سالن از بهترین انتخاب‌ها محسوب میشه. به این دلیل که در سالن‌های زیبایی که امروزه فعالیت دارن، کارهای زیبایی که انجام میشه تماما نیاز به نور مناسب و دقت بالایی دارن. نور باید متمرکز و در جای دقیقی تابیده بشه تا بتونه تاثیر مثبت خودش رو بذاره. با این وجود آینه چراغ‌دار که روی خودش چراغ‌هایی تعبیه شده، نور خودش رو خیلی درست و به‌جا منتشر می‌کنه.

آینه قدی سالن
آینه چراغ دار

وقتی مشتری هم جلوی آینه قرار بگیره تا شما به عنوان آرایشگر بخواین خدمات حرفه‌ای خودتون روارائه بدین، نور آینه کاملا متمرکز روی مشتری هست و در این صورت شما دقت بالایی براتون ایجاد میشه. قطعا وقتی دید بازی داشته باشین، بهتر هم می‌تونین خدمات خودتون رو پیاده کنین.

اما علاوه بر این آینه چراغ‌دار یک نوع آینه دیگه‌ای هم هست که دارای نورپردازی هستش. این آینه، آینه نوردار نام داره که آینه نوردار هم در اون از چراغ LED استفاده میشه. اما شکل این چراغ LED برای آینه نوردار با آینه چراغ‌دار متفاوت هستش. چراغ این آینه نواری شکل هست و از ضخامت کمی هم برخورداره که این چراغ خیلی راحت پشت آینه قرار می‌گیره. چراغ وقتی پشت آینه قرار داده بشه و روشن بشه، نوری که ایجاد می‌کنه حالت مخفی و ملایمی رو خواهد داشت. این نور هم در عین این که حالت مخفی داره، اما میزان کافی که نیاز هست رو تامین می‌کنه.

آینه قدی سالن
آینه نوردار

این انواع آینه قدی سالن چه مزیت‌هایی رو به دنبال خودشون دارن

خدمات و کارهایی که در آرایشگاه‌ها انجام میشه، خیلی حرفه‌ای و تخصصی هستن. و خیلی از این کارها، کارهایی ظریف هستن که برای انجامشون نیاز به دقت بالایی وجود داره. این دقت بالا با وجود نور خوب و کافی هست که ایجاد میشه. نورهای دیگه‌ای که در سالن برای روشن کردن این محیط به کار میرن، نمی‌تونن به خوبی این آینه‌ها باشن. طراحی این انواع آینه نوردار هم به همین دلیل بوده که بتونه در کاربردهای مهم تاثیر خوبی رو داشته باشه.

آینه قدی سالن
آینه مدرن سالن

درواقع این آینه‌ها به شما کمک می‌کنن تا همونطور که حرفه‌ای هستین، بتونین خدمات بهتری رو هم انجام بدین. آینه قدی سالن هم مزیت خوبی که داره این هست که می‌تونه به هر کسی دید کاملی از خودش رو بده. وجود همچین آینه‌هایی برای خیلی از فضاها از جمله سالن‌های زیبایی،می‌تونه ضروری باشه. چون در سالن‌های زیبایی خیلی اوقات عروس‌ها و یا هر کسی که می‌خواد بعد از انجام خدمات مورد نظرش، بتونه خودش رو کامل در آینه ببینه قطعا آینه قدی سالن زیبایی کمک‌کننده هستش.

آینه قدی سالن
آینه قاب‌دار چراغی

علاوه بر این موضوع، آینه قدی سالن باید از فاکتورهای زیبایی هم برخودار باشه. چون وقتی یک جایی خودش مدعی ارائه خدمات زیبایی به‌طور حرفه‌ای هست، باید فضایی هم که داره از زیبایی برخوردار باشه. به همین دلیل هم توصیه ما استفاده از اینچنین آینه‌های مدرنی هست که می‌تونن فضای سالن شما رو خیلی شیک و خاص جلوه بدن. خودتون هم اگر نگاهی به سالن‌های حرفه‌ای و بروز بندازین، متوجه میشین که تمام اون‌ها هم دیگه از آینه‌های قدیمی و معمولی استفاده نمی‌کنن. درواقع این آینه‌ها به مشتری‌ها نشون میدن که چقدر شما حرفه‌ای در کارتون هستین. فضای کاری شما ویترینی برای نشون دادن سطح کارتون هست.

اما انواع آینه قدی سالن به چه صورت‌هایی می‌تونه به کار برده بشه

تنوع در مورد آینه‌های سالن زیبایی خیلی زیاد هستش. خود آینه‌هایی که معرفی شدن می‌تونن به شکل‌های خیلی مختلفی مورد استفاده قرار بگیرن. یک حالتی که همیشه برای انواع آینه‌ها بوده، دیواری هستش. آینه دیواری با وجود آینه‌های مدرن، شکل مدرنی هم به خودش گرفته. آینه آرایشگاه دیوار با نصب روی دیوار در جای خودش ثابت می‌مونه و حالت ایمنی رو داره. همچنین وقی آینه به دیوار نصب میشه، جای خاصی رو هم از فضا دیگه اشغال نمی‌کنه. در این صورت شما می‌تونین از همه فضای خودتون نهایت استفاده رو ببرین.

آینه قدی سالن
آینه دیواری آرایشگاه

یک حالت خیلی کاربردی که آینه آرایشگاهی داره، به‌صورت دوطرفه هست. آینه دوطرفه هر دو سمت اون امکان استفاده داره. یعنی شما می‌تونین در سالن از هر دو طرف اون به‌طور همزمان استفاده کنین. این آینه به شما این امکان رو میده که بتونین تعداد بیشتری مشتری رو هم بپذیرین، بدون این که فضای شما ازدحام زیادی پیدا کنه. چون آینه قدی با توجه به ابعادی که داره، هر دو سمت دیدی نسبت به همدیگه ندارن و تداخلی هم در کارشون ایجاد نمیشه. با وجود مشخصاتی که آینه دوطرفه سالن آرایش داره، برای فضاهای کوچیک و حتی بزرگ هم بهترین انتخاب می‌تونه باشه.

آینه قدی سالن
آینه دوطرفه قدی

اما آینه قدی سالن شکل دیگه‌ای که می‌تونه به کار بره، پایه‌دار هستش. آینه پایه‌دار هم از زیبایی و مزایای خاص خودش برخورداره که می‌تونه آینه رو خاص جلوه بده. آینه پایه‌دار نیازی به نصب نداره، بنابراین اگر زمانی بخواین تغییر دکوراسیون در سالن ایجاد کنین یا به هر دلیلی نیاز به تغییر جای آینه باشه، آینه پایه‌دار گزینه مناسبی محسوب میشه.

آینه قدی سالن
آینه پایه‌دار سالنی

آینه قدی سالن رو به چه علت از کارگاه تولیدی آینه بخرین

هر آینه‌ای که بخواین مثل انواع آینه قدی سالن در این کارگاه تولیدی آینه قابلیت تولید داره. تمام آینه‌ها دقیقا طبق خواسته خودتون تولید میشن. کیفیت آینه‌ها رو هم تضمین می‌کنیم که از کیفیت و استاندارد بالایی برخوردار هستن. ما تمام آینه‌ها رو خودمون و در همین مجموعه تولید می‌کنیم و در نهایت هم به فروش می‌رسونیم. به همین خاطر قیمت‌هایی هم که برای اون‌ها هست، خیلی مناسبه.

آینه قدی سالن

اما غیر از این موارد یکسری مزایای ویژه هم این آینه‌ها برخوردار هستن. مثل این که ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله روی هر آینه‌ای وجود داره. این ضمانت به این صورته که تضمین می‌کنه که اگر اتفاقی احیانا برای آینه به وجود بیاد، مجموعه بدون دریافت هیچ هزینه‌ای مشکلی که به وجود اومده رو رفع می‌کنه. البته به جز مواردی مثل شکسته شدن و یا ضربه خوردن آینه که شامل این ضمانت نیست، بیقه موارد مثل سوختن حتی یک لامپ هم شامل این ضمانت هست و ما براتون این لامپ رو رایگان تعویض می‌کنیم.

شماره‌ تماس ما هم 09357015855 هست. برای ثبت سفارش خودتون از هر جایی که در کشور باشین و یا دریافت مشاوره هم می‌تونین از طریق همین شماره اقدام کنین. همچنین آدرس کارگاه آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ