آینه قدی دوطرفه

آینه قدی رو یکی از وسیله‌های مهم در زندگی فردی و شغلی آدم‎‌ها می‌شه دونست. و وسیله‌ای محسوب می‌شه که در استفاده روزانه آدم‌ها قرار می‌گیره. به دلیل همین اهمیت بالایی که آینه‌های قدی دارن ، یک سری امکانات و همینطور تنوع به آینه‌ها اضافه شده. تا بتونه عملکرد خیلی بهتری رو به‌عنوان آینه ارائه بده آینه قدی دوطرفه یکی از جدیدترین و پرکاربردترین آینه‌هاست که در اینجا به اون می‌پردازیم. به‌خاطر کاربرد زیادی هم که داره خیلی مورد استقبال قرار گرفته. و در فضاهای مختلف و مهمی از این آینه استفاده می‌شه.

آینه قدی دوطرفه
آینه قدی دوطرفه

معرفی آینه قدی دوطرفه

برای ساخت آینه قدی دوطرفه از دو تا آینه استفاده میشه. که این آینه‌ها قسمت‌های پشت اون‌ها رو به هم قرار می‌گیره. و در این صورت آینه دوطرفه ایجاد میشه. مزیت بزرگی که آینه دوطرفه داره این هست که تنها با یک آینه، همزمان دو نفر می‌تونن از اون استفاده کنن. بنابراین صرفه‌جویی خیلی خوبی می‌تونه هم در هزینه و هم فضا ایجاد بشه.

آینه قدی دوطرفه
آینه قدی مدرن

آینه قدی دوطرفه رو وقتی جلوی اون می‌ایستین، دید خیلی کاملی رو از خودتون به‌خاطر قدی بودنش میده. بنابراین برای خیلی از کاربردها می‌تونه گزینه ایده‌آلی باشه. برای استفاده از آینه قدی دوطرفه هم می‌تونین اون رو یک جایی قرار بدین که هر دوسمت اون فضای خالی باشه تا خیلی راحت بتونین از اون استفاده کنین. برای برخی از فضاها این آینه می‌تونه خیلی مناسب باشه.

آینه قدی دوطرفه
آینه مدرن بک‌لایت

موارد استفاده آینه قدی دوطرفه

. شاید بشه گفت مهم‌ترین فضایی که آینه قدی دوطرفه در اون کاربرد داره، آرایشگاه و سالن زیبایی هستش. شما با این آینه می‌تونین همزمان به دو مشتری خدمات زیبایی خودتون رو ارائه بدین. یعنی می‌تونین در یک زمان واحد با این آینه‌ها تعداد بیشتری مشتری رو پذیرا باشین. به دلیل این که آینه قدی هستش، هیچ مزاحمتی رو هم برای دو طرف افرادی که جلوی آینه هستن ایجاد نمیکنه. بنابراین در نهایت آرامش مشتری‌ها و کارکنان می‌تونن در این فضا مشغول باشن و لذت ببرن. مزیت‌هایی که این آینه به‌عنوان آینه قدی آرایشگاه داره رو نمیشه با آینه‌های دیگه مقایسه کرد.

آینه قدی دوطرفه
آینه آرایشگاهی دوطرفه

. مزون هم می‌تونه از موارد دیگه استفاده از آینه قدی دوطرفه باشه. در این فضا هم نیاز به آینه قدی می‌تونه از موارد ضروری باشه. چون در مزون‌ها نیاز به آینه‌ای هستش که بتونه دید کامل رو به افراد بده. و تنها آینه قدی این ویژگی رو داره. که دوطرفه بودن اون هم می‌تونه مزیت محسوب بشه. چون این آینه طوری هست که دو نفر می‌تونن همزمان استفاده کنن باعث میشه تا فضای کمتری رو هم اشغال کنن.

آینه قدی دوطرفه
آینه دوطرفه مزونی

. غیر از آرایشگاه و مزون از این آینه میشه در فضاهای مختلفی استفاده کرد. و محدودیت خاصی در مورد فضای قرارگیری اون وجود نداره. اما موارد دیگه‌ای که میشه برای اون مثال زد، می‌تونه استودیوهای مختلف، آتلیه‌های عکاسی، خونه و… باشه. این آینه با عملکرد خوبش برای برخی از فضاها و کاربردها می‌تونه خیلی مفید واقع بشه.

معرفی انواع آینه قدی دوطرفه

آینه قدی دوطرفه رو میشه با آینه‌های مختلفی ایجاد کرد. که در این صورت هم از مزایا و قابلیت‌های اون آینه‌ها و هم دوطرفه بودن آینه میشه بهره‌مند شد و استفاده کرد.

آینه ساده

آینه ساده منظور همون آینه‌های ساده و شفافی هستن که از قدیم می‌دیدیم. اما آینه‌هایی که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرن، کیفیت خیلی بالایی رو دارا هستن. آینه‌های جدید شفافیت خیلی بالایی رو دارن و کیفیت تصویرشون خیلی واضح هستش. همچنین مقاومت خیلی بالایی رو هم دارن. استفاده از این آینه برای آینه قدی دوطرفه باعث میشه تا به آینه‌ای مدرن و امروزی تبدیل بشه که بتونه توجه‌ها رو به خودش جلب کنه. و زیبایی بیشتری رو برای آینه ایجاد میکنه.

آینه قدی دوطرفه
آینه دوطرفه ساده

آینه بک‌لایت

آینه بک‌لایت اما آینه‌ای بسیار جذاب و کاربردی‌تر هستش. در این آینه از چراغ LED استفاده میشه. این چراغ ضخامت کمی داره و نواری شکله که بین دو آینه قرار می‌گیره و می‌تونه نورپردازی خیلی مطلوبی رو ایجاد کنه. این نورپردازی باعث میشه تا وقتی که روبه‌روی آینه قرار بگیرین، بتونین خیلی واضح‌تر و روشن‌تر خودتون رو ببینین. چون نور آینه دقیقا برای همین منظور طراحی شده که عملکرد آینه رو بهتر کنه.

آینه قدی دوطرفه

آینه قدی دوطرفه هم وقتی که از آینه بک‌لایت باشه می‌تونه خیلی بهتر هم عمل کنه. جدا از عملکرد بهتر آینه و دید بازتری که ایجاد میکنه، این نورپردازی زیبایی آینه رو چندین برابر می‌کنه. به‌طوری که اگر این آینه در هر فضایی قرار بگیره می‌تونه به نقطه کانونی در اون فضا تبدیل بشه. و فضای متفاوت و شیکی رو ایجاد کنه.

آینه قدی دوطرفه رو به چه صورت‌هایی میشه به کار برد

. برای قرار گرفتن آینه قدی دوطرفه میشه از پایه استفاده کرد. آینه پایه‌دار مزیتی که داره می‌تونه این باشه که کمی جابه‌جایی رو برای آینه راحت‌تر کنه. همچنین زیبایی خاصی رو هم می‌تونه به آینه اضافه کنه. خود همین آینه پایه‌دار هم تنوع مختلفی می‌تونه داشته باشه. و باعث میشه که آینه بتونه در جای خودش ثابت قرار بگیره و مشکلی اون رو تهدید نکنه.

آینه قدی دوطرفه
آینه دوطرفه پایه‌دار

. آینه قدی دوطرفه رو به‌صورت آینه چرخ‌دار هم میشه به کار برد. آینه قدی چرخ‌دار رو شما خیلی راحت می‌تونین جابه‌جا کنین. در این صورت دیگه بدون صرف انرژی خاصی می‌تونین آینه رو به همر جا که دوست دارین منتقل کنین. استفاده از چرخ برای آینه باعث میشه که ایمنی آینه هم کاملا حفظ بشه. و دیگه نگرانی و یا سختی بابت حمل آینه وجود نداشته باشه.

. آینه قدی دوطرفه رو میشه با انواع قاب هم به کار برد. قاب‌ها تنوع خیلی زیادی دارن. که می‌تونن به آینه‌ها تنوع بالایی رو ببخشن. این تنوع میتونه در مورد رنگ، جنس و… قاب باشه. که بر اساس دکوراسیون و سلیقه‌ای که دارین می‌تونین بین انواع مختلف قاب‌ها انتخاب کنین و زیبایی خاصی رو برای آینه خودتون ایجاد کنین.

آینه قدی دوطرفه
آینه دوطرفه

چه مزیت‌هایی رو کارگاه تولیدی آینه داره که آینه قدی دوطرفه رو از اون بخرین

انواع آینه ازجمله آینه قدی دوطرفه دقیقا طبق دلخواه شما با بالاترین میزان کیفیت تولید میشه. صفر تا صد ساخت آینه‌ها در همین کارگاه انجام میشه و مستقیم به دست مشتری میرسه. به همین خاطر هم کیفیت و قیمت تمامی آینه‌ها تضمین‌شده هستش. امکان خصوصی‌سازی برای تمام آینه‌ها هم وجود داره. و می‌تونین از هر جایی در کشور هستین، آینه سفارش بدین.

آینه قدی دوطرفه
آینه قدی دوطرفه

اما مزیتی که باعث شده تا کارگاه آینه از رقبای خودش پیشی بگیره، داشتن ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله روی آینه‌ها هستش. شما با وجود این ضمانت دیگه کاملا خیالتون راحته که اگر هر مشکلی هم برای آینه به وجود بیادش، نیازی به نگرانی نداره. چون ما خیلی سریع رسیدگی و برطرف می‌کنیم. به‌عنوان مثال حتی اگر یک لامپ آینه هم بسوزه، بدون هیچ هزینه‌ای براتون تعویض می‌کنیم. این امکان رو هم فراهم کردیم که در صورتی که از آینه سفارشی خودتون خوشتون نیومد، بتونین اون رو مرجوع کنین. فقط در صورتی که شکستگی و یا ضربه برای آینه ایجاد بشه، نمی‌تونه شامل این ضمانت بشه.

برای ارتباط با ما هم می‌تونین با شماره‌های 09901717305 و یا 02188068352 تماس بگیرین. اگر نیاز به راهنمایی و هر اطلاعاتی هم داشته باشین، همکاران ما در خدمت شما هستن. تا بتونن بهترین راهنمایی و خدمات رو برای شما داشته باشن. آدرس مجموعه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ