آینه قدی دور فلزی

آینه قدی دور فلزی

آینه قدی یکی از آینه‌های پرکاربرد و مفیدی هست که امروزه می‌تونه شکل‌های متفاوت و مدرنی داشته باشه. امروزه تنوع در مورد آینه‌ها خیلی زیاد هستش و می‌تونه برای هر کاربرد و فضایی، آینه‌ای خاص انتخاب بشه. اما آینه قدی دور فلزی یکی از آینه‌هایی هستش که خود این آینه‌ هم از تنوع بالایی برخوردار هستش. به‌طور کلی آینه قدی از آینه‌های مفید و خیلی مهمی هستش که در خیلی از فضاها هم مورد استفاده قرار می‌گیره. به این دلیل که اصولا آینه قدی تنها آینه‌ای هست که دید کاملی رو به شما میده و با استفاده از این آینه می‌تونین دی کاملی روی خودتون داشته باشین.

آینه قدی دور فلزی
آینه قدی دور فلزی

آینه قدی دور فلزی چه مزیت‌هایی رو داراست

آینه قدی به‌ خاطر شکل و ابعادی که داره، می‌تونه فضای بیشتری رو در خودش انعکاس بده. به همین دلیل وجود اون برای اغلب فضاها می‌تونه خیلی مفید و کاربردی باشه. استفاده از قاب هم جلوه خیلی زیبایی رو به آینه میده و می‌تونه محافظت خوبی هم از آینه داشته باشه. قاب فلزی هم از بهترین قاب‌ها برای آینه هستش که این قاب تنوع زیادی در مورد شکل، رنگ و… داره. بنابراین شما می‌تونین خیلی راحت آینه‌ای متناسب با سلیقه و دلخواه خودتون انتخاب کنین.

آینه قدی دور فلزی
آینه نوردار مدرن

آینه قدی دور فلزی با توجه به دید خیلی خوب و کاملی که ایجاد می‌کنه، وجود اون برای هر فضایی می‌تونه لازم باشه. حتی برای برخی از فضاها آینه قدی الزامی هستش. به همین دلیل آینه‌ای قدی با قاب فلزی می‌تونه انتخاب مناسبی برای هر فضایی باشه. و با توجه به تنوعی که داره، می‌تونین آینه مورد نظر خودتون رو انتخاب و سفارش بدین.

آینه قدی دور فلزی
آینه قاب فلزی

آینه قدی دور فلزی چه تنوعی می‌تونه داشته باشه

آینه قدی دور فلزی از تنوع زیادی برخورداره. علاوه بر این که قاب‌های فلزی مختلفی وجود دارن که می‌تونین برای آینه خودتون انتخاب کنین، خود آینه هم می‌تونه انواعی داشته باشه. آینه ساده که از گذشته تا به امروز همیشه مورد استفاده قرار می‌گرفته، اما امروزه این آینه‌ها از شفافیت و مقاومت خیلی بالایی برخوردارن. و همین موضوع باعث شده تا بتونن شکل مدرنی هم به خودشون بگیرن و فضا رو هم مدرن‌تر جلوه بدن.

آینه قدی دور فلزی
آینه ساده قدی

اما یکسری آینه‌های جدیدی اومدن که این آینه‌ها عملکرد خیلی خاصی رو از خودشون نشون دادن. مثل آینه نوردار و آینه چراغ‌دار باکیفیت که در این آینه‌ها از چراغی به نام LED استفاده میشه. چراغی که برای آینه نوردار به کار میره، چراغی نواری شکل و با ضخامت کم هستش که پشت آینه قرار می‌گیره. وقتی هم که چراغ روشن بشه، نوری مخفی و ملایمی دور آینه ایجاد میشه. اما چراغی که برای آینه چراغ‌‌دار مورد استفاده قرار می‌گیره، شکلی شبیه به چراغ‌های معمولی داره که تعدادی از این چراغ‌ها روی خود آینه و با فاصله مشخصی قرار داده میشن. بنابراین وقتی این چراغ‌ها هم روشن بشن نوریمستقیم رو ایجاد می‌کنن.

آینه قدی دور فلزی
آینه قدی چراغ‌دار

همچنین شکل آینه قدی دور فلزی می‌تونه اشکال هندسی متفاوتی داشته باشه. شکل ساده‌ای که همیشه آینه قدی داشته، چهرگوش و مستطیل بوده. اما امروزه با توجه به امکانات و تجهیزاتی که وجود داره، هر شکل خاصی می‌تونه آینه داشته باشه. مثل آینه قدی دو سر گرد یا هر شکل هندسی خاص دیگه‌ای. هرکدوم از این آینه‌ها از زیبایی خاص خودشون برخوردار هستن و می‌تونن فضای شما رو زیباتر جلوه بدن.

آینه قدی دور فلزی
آینه نوری دو سر گرد

آینه قدی دور فلزی در چه فضاهایی کاربرد بیشتری داره

قطعا در هر خونه‌ای نیاز به یک آینه قدی دور فلزی وجود داره. چون هر کسی برای موارد مختلف مثل آماده شدن برای رفتن به جایی یا … ترجیح میده که خودش رو بتونه در آینه‌ای مثل آینه قدی که دید کاملی رو میده، تماشا کنه. همچنین این آینه می‌تونه دکوراسیون و طراحی خونه شما رو خیلی مدرن و شیک هم نشون بده. علاوه بر این آینه قدی با انعکاس نور و محیط اطراف در خودش، موجب میشه تا فضای خونه شما بزرگ‌تر و روشن‌تر هم نشون داده بشه.

آینه قدی دور فلزی
آینه گنبدی نوری

آینه قدی دور فلزی برای فضای دیگه‌ای که می‌تونه خیلی مناسب باشه، آرایشگاه و سالن زیبایی هستش. چون در هر آرایشگاهی خیلی از مشتری‌ها بعد از اتمام کار دوست دارن که استایل کلی خودشون رو بتونن در آینه‌ای ببینن. مثلا عروس‌ها یا کسایی که برای مهمانی‌ها آماده میشن، نیاز به همچین آینه‌ای دارن. اما برای آینه‌های آرایشگاه حتما بهتره که از آینه‌های دارای نورپردازی استفاده بشه. چون برای این که شما بتونین خدمات زیبایی که به مشتری‌تون ارائه میدین خیلی تمیز و حرفه‌ای باشه، نور آینه خیلی کمک‌کننده به شما هست. چون نور دقیقا روی مشتری هستش و دید خیلی بازی رو روی کارتون خواهید داشت.

آینه قدی دور فلزی
آینه آرایشگاهی

مزون هم از فضاهای دیگه‌ای هست که آینه قدی دور فلزی می‌تونه برای اون انتخاب ایده‌آلی باشه. در مزون هم قطعا مشتری‌ها بعد از پرو لباس می‌خوان که خودشون رو در آینه‌ای به‌صورت قدی ببینن. بنابراین بهترین گزینه بین آینه‌ها آینه قدی مزون هستش. که موجب میشه تا با استفاده از اون هر کسی بتونه خودش رو کامل در آینه ببینه. اگر آینه دارای نورپردازی هم باشه، قطعا در ایجاد دید بازتر و بهتر خیلی کمک می‌کنه. به این دلیل که وقتی روبه‌روی آینه بایستین، در معرض این نور قرار گرفتین و می‌تونین خودتون رو کامل در آینه تماشا کنین.

آینه قدی دور فلزی
آینه مدرن برای مزون

در تمام این فضاها و یا هر فضای دیگه‌ای که آینه قدی دور فلزی مورد استفاده قرار می‌گیره، موجب میشه تا اون فضا شیک و مدرن به نظر برسه. موضوع دکوراسیون و طراحی داخلی از موارد مهمی هستن که امروزه روز هم خیلی مورد توجه قرار می‌گیرن. هر کسی دوست داره که بتونه فضای زیبایی رو برای خونه خودش ایجاد کنه. همچنین برای فضاهایی مثل آرایشگاه و سالن زیبایی هم این موضوع مستقیما روی جذب مشتری تاثیر داره. درواقع شما با ایجاد فضای زیبا و شیک، عامل محرکی برای جذب مشتری‌ها به فضای کاری خودتون میشین.

انواع آینه قدی دور فلزی رو چرا از کارگاه تولیدی آینه ما بخرین

هر آینه‌ای از انواع آینه قدی دور فلزی تا انواع دیگه آینه‌ها در کارگاه تولیدی آینه تولید میشه. تمام آینه‌هایی که در این کارگاه تولید میشن از بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت برخوردارن. چون ما برای ساخت این آینه‌ها از بهترین مواد اولیه و تجهیزات استفاده می‌کنیم و آینه‌ها تماما در این کارگاه تولید میشن و با نمونه‌های خارجی خودشون رقابت می‌کنن. آینه‌ها تماما از ابتدا تا فروش توسط همین مجموعه تولید و به فروش می‌رسن که دلیل قیمت مناسب اون‌ها هم حذف واسطه‌هاست.

آینه قدی دور فلزی
آینه قدی دور فلزی

اما چیزی که بیشتر شما رو ترغیب می‌کنه تا آینه‌تون رو از کارگاه تولیدی آینه تهیه کنین، داشتن ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هستش که روی تمام آینه‌ها وجود داره. با این ضمانتی که مجموعه ما در نظر گرفته، اگر هر اتفاقی هم برای آینه به وجود بیاد، نیازی به نگرانی شما وجود نداره. چون ما در کمترین زمان به مشکل رسیدگی می‌کنیم و اون رو برطرف می‌کنیم. تمام این کارها هم بدون دریافت هیچ هزینه‌ای هستش. البته شکستگی و ضربه خوردن آینه نمی‌تونه با ضمانت باشه. در کنار تمام این‌ها ضمانت مرجوعی هم داریم تا در صورت مورد رضایت نبودن آینه بتونین آینه رو مرجوع کنین.

از هر جایی در کشور که باشین، می‌تونین برای ارتباط با ما با شماره‌های  09901717305 و 02188068352 می‌تونین تماس بگیرین. همکاران ما می‌تونن به شما اگر نیاز داشته باشین، مشاوره هم بدن تا بتونین انتخاب مطمئن‌تر و بهتری رو داشته باشین. همچنین آدرس کارگاه ما هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ