آینه قدی آرایشگاهی

آینه قدی آرایشگاهی

آینه قدی در آرایشگاه از اهمیت خیلی زیادی برخورداره. این اهمیت به‌قدری زیاده که بدون آینه نمی‌شه اسم جایی رو آرایشگاه گذاشت. در واقع آینه به این فضا معنا می‌بخشه. این اهمیت بالا باعث شده تا آینه‌های مختلفی برای آرایشگاه و سالن زیبایی معرفی بشن. یکی از این انواع مختلف آینه، آینه قدی آرایشگاهی هست. که این آینه از کاربردی‌ترین آینه‌ها برای آرایشگاه محسوب می‌شه. آینه‌های جدید رو از هیچ نظر نمیشه با آینه‌های قدیمی مقایسه کرد. چون این آینه‌های جدید عملکرد خیلی خوبی رو به‌عنوان آینه دارن. همچنین برای انجام برخی کارها هم به شما کمک‌کننده هستن که بتونین کارتون رو خیلی بهتر انجام بدین.

آینه قدی آرایشگاهی
آینه قدی آرایشگاهی

قسمت‌های پایین‌تر هم این آینه‌های جدید و جذاب رو معرفی می‌کنیم تا بتونین آینه دلخواه خودتون رو پیدا کنین.

آینه قدی آرایشگاهی چه تاثیری در آرایشگاه داره

آینه قدی آرایشگاهی رو می‌شه گفت به‌نوعی از ملزومات در آرایشگاه هستش. این نوع آینه بهترین و کامل‌ترین دید رو ایجاد می‌کنه. یعنی وقتی روبه‌روی آینه قدی قرار می‌گیرین ، می‌تونین خودتون رو به‌طور قدی و کامل در آینه ببینین. بنابراین وجود همچین آینه‌ای برای آرایشگاه می‌تونه خیلی مناسب و حتی ضروری باشه.

آینه قدی آرایشگاهی
آینه چراغ‌دار قدی

همچنین ویژگی عمومی آینه‌ها این هست که وقتی در فضایی قرار می‌گیرن، باعث بزرگ‌تر و روشن‌تر نشون دادن اون فضا میشن. این موضوع به‌خاطر انعکاس نور و محیط اطراف در آینه هست که اتفاق می‌افته. آینه قدی آرایشگاهی هم به‌دلیل ابعاد و ظاهری که داره، باعث می‌شه تا این ویژگی پررنگ‌تر بشه. درواقع کمک می‌کنه تا فضای سالن خیلی دلبازتر نشون داده بشه. به‌خصوص برای فضاهای کوچیک همچین آینه‌ای خیلی توصیه میشه.

آینه سالن آرایشی
آینه سالن آرایشی

معرفی انواع آینه قدی آرایشگاهی

آینه بک لایت

یکی از انواع آینه قدی آرایشگاهی که خیلی هم مورد توجه قرار گرفته، آینه بک لایت هستش. آینه بک لایت از بهترین آینه‌ها برای استفاده در آرایشگاه و سالن زیبایی محسوب میشه. در این آینه از چراغی به اسم LED استفاده میشه. این چراغی که در آینه بک لایت به کار میره، نواری شکله و ضخامتش هم کم هست. چراغ پشت آینه کار گذاشته میشه و نوری دور تا دور آینه رو می‌گیره. این نور حالت مخفی و ملایمی داره که می‌تونه خیلی مفید باشه. به این صورت که وقتی جلوی آینه قرار می‌گیرین، این نور باعث می‌شه تا بهتر بتونین خودتون رو در آینه نگاه کنین. نور با این که حالت مخفی داره، اما از روشنایی قابل قبولی برخورداره.

آینه قدی آرایشگاهی
آینه قدی بک لایت

بنابراین به‌عنوان آرایشگر وقتی مشتری شما جلوی آینه قرار بگیره، با این آینه دید خیلی بهتری برای شما ایجاد میشه. و می‌تونین خیلی بهتر کارتون رو انجام بدین. چون وقتی دید روشن‌تر و واضح‌تری برای شما ایجاد بشه، می‌تونین با دقت و تمرکز خیلی بیشتری کار رو انجام بدین. و در آخر هم یک کار خیلی خوب و تمیزی رو به مشتری خودتون بدین.

آینه قدی آرایشگاهی
آینه قاب‌دار آرایشگاهی

آینه چراغ دار

آینه چراغ دار هم یکی دیگه از انواع آینه قدی آرایشگاهی هستش. در آینه چراغ دار هم از چراغ LED استفاده میشه. چراغ‌ به کار رفته در این آینه، شبیه چراغ‌های معمولی هست. چراغ‌ها با فاصله مشخصی روی خود آینه قرار می‌گیرن. این فاصله مشخص برای این هست که نور بهترین بازدهی رو داشته باشه. و همچنین نور یکسان و بدون هیچ سایه‌ای هم تشکیل میشه. چراغ‌ها روی خود آینه قرار می‌گیرن و یا این که روی قاب آینه قرار داده میشن. به همین علت نورپردازی آینه به‌صورت مستقیم هستش.

آینه قدی آرایشگاهی
آینه هالیوودی آرایشگاهی

نور آینه به‌طور مستقیمه و خیلی خوب اطراف خودش رو روشن میکنه. و موجب میشه که برای انجام کارهایی که در آرایشگاه و سالن زیبایی انجام میشه، بهترین عملکرد رو داشته باشه. چون خیلی خوب صورت رو روشن میکنه و باعث میشه دید بازتری ایجاد بشه. این دید بازتر به بهتر شدن روند کار خیلی کمک میکنه. درواقع نبودن نور خوب و کافی می‌تونه باعث ایجاد اختلال در کار باشه. چون بدون دید خوب انجام کارهای آرایشی و … در آرایشگاه ممکن نیستش.

آینه قدی آرایشگاهی
آینه لامپ‌دار قدی

آینه دوطرفه

یکی دیگه از انواع آینه قدی آرایشگاهی، آینه دوطرفه می‌تونه باشه. این آینه هر دو سمت اون همزمان قابل استفاده هستش. که برای ساخت این آینه، از دو آینه استفاده میشه که قسمت پشت اون‌ها رو به هم قرار می‌گیره. آینه دوطرفه کاربرد خیلی خوبی رو داره به همین دلیل هم هست که خیلی مورد توجه قرار گرفته. چون شما با این آینه می‌تونین همزمان به دو مشتری جلوی آینه خدمات بدین. بنابراین می‌تونین تعداد بیشتری مشتری رو بپذیرین.

آینه قدی آرایشگاهی
آینه دوطرفه قدی

این آینه رو شما می‌تونین در قسمت‌های میانی سالن قرار بدین. و گوشه‌ها هم از آینه‌های دیگه‌ای استفاده کنین. تا از تمام فضایی که دارین، بیشترین استفاده و بهره‌مندی رو ببرین. با این تعداد بیشتر آینه‌ها هیچ ازدحام خاصی به وجود نمیاد. و شما می‌تونین در عین آرامش به مشتری‌های بیشتری خدمات خودتون رو بدین.

قابلیت‌های آینه‌ قدی آرایشگاهی چه مواردی می‌تونن باشن

آینه‌های جدیدی که امروزه برای آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرن، فقط امکان نورپردازی ندارن. بلکه یکسری قابلیت‌های خاصی هم می‌تونه داشته باشه. که آینه رو خیلی جذاب‌تر و کاربردی‌تر میکنه.

آینه قدی آرایشگاهی
آینه آرایشگاه قدی

. نور آینه که منتشر میشه این قابلیت رو داره که تنظیم بشه. یعنی به این صورت که بتونین میزان نور آینه رو بر حسب نیازی که دارین، بیشتر یا کمتر کنین. چون گاهی با تغییر ساعت یا موارد دیگه ممکنه که نیاز به نور بیشتر یا کمتری باشه، که با این آینه می‌تونین اون نور رو داشته باشین.

. آینه قدی آرایشگاهی می‌تونه این قابلیت رو داشته باشه که به اینترنت یا بلوتوث وصل بشه. وقتی وصل شد می‌تونین با آینه یک موسیقی ملایم در سالن پخش کنین تا آرامش بیشتری در فضا برقرار بشه. که جذابیت آینه رو هم خیلی بیشتر میکنه.

. رنگ نور چراغ‌های LED که استفاده میشه، می‌تونه تنوع خیلی زیادی داشته باشه. حتی این امکان هم وجود داره که بتونین رنگ نور آینه رو هر وقت که دوست دارین، تغییر بدین.

آینه قدی آرایشگاهی رو چرا به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

در این کارگاه تولیدی آینه هر آینه‌ای که شما بخواین رو مثل آینه قدی آرایشگاهی و هر نوع آینه دیگه‌ای تولید میشه. از صفر تا صد ساخت آینه‌ها در همین مجموعه و توسط ما انجام میشه. و در ساخت از بهترین مواد اولیه و تجهیزات در کنار نیروی کار ماهر بهره گرفته میشه. در آخر هم برای سفارش و خرید آینه‌ها مستقیما با خودمون در ارتباط هستین. به همین خاطر هم کیفیت و قیمت هر دو تضمین‌شده هستن.

آینه قدی آرایشگاهی
آینه قدی آرایشگاهی

آینه‌ای که به ما سفارش میدین همراه با ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یکساله هستش. که این ضمانت رو فقط در کارگاه آینه می‌تونین داشته باشین. وقتی آینه رو از این مجموعه خرید می‌کنین دیگه خیالتون راحته که اگر هر اتفاقی هم برای آینه بیفته، بدون این که هزینه‌ای پرداخت کنین ما پشتیبانی می‌کنیم. حتی کوچک‌ترین اختلال هم اگر به‌وجود بیاد به ما اطلاع بدین و خیلی سریع پیگیری میشه. فقط شکسته‌شدن و ضربه خوردن شامل این ضمانت نیستن.

برای سفارش انواع آینه قدی آرایشگاهی به دلخواه خودتون می‌تونین با شماره‌های 09901717305 و یا 02188068352 تماس بگیرین. هر سوالی هم داشته باشین می‌تونین از همکاران ما بپرسین. تمام تلاش اون‌ها بر این هست که بتونن شما رو به بهترین نحو راهنمایی کنن تا خرید خیلی خوبی رو تجربه کنین. آدرس هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ