آینه آرایشگاه

آینه سالن زیبایی زنانه

سلام تو این مطلب در مورد آینه سالن زیبایی زنانه صحبت می‌کنیم تا بهترین آینه‌رو برای سالن زیباییتون با توجه به کاربری و سلیقه‌‌ی خودتون بتونین انتخاب کنین.

وقتی به دنبال عوض کردن و مدرنتینه کردن سالن خودتون هستین تا از بقیه رقیباتون عقب نمونین قطعا یکی از میکاپ آرتیستای شهر خودتون محسوب میشین که دوست ندارین به خاطر وسایل کار از کارتون عقب بیوفتین.چون دیگه زمونه‌ای نیست که با یه آینه‌ی ساده که از آینه و شیشه بری سر کوچه تهیه می‌کردین بتونین سالن خودتون رو لاکچری نشون بدین.

آینه سالن زیبایی زنانه
آینه سالن زیبایی زنانه مدل گرد بک لایت

امروزه آینه‌های خیلی زیادی با توجه به نیاز مخاطب تولید میشه تا علاوه بر اینکه این آینه بتونه فضای مدرن و خاصی رو ایجاد کنه باعث عملکرد بهتر برای بهتر کار کردن هم بشه.به طور مثال با آوردن نورهای مختلف با روش‌هایی گوناگون طراح‌ها تونستن اگه فضایی نور کمتری داره یا نیاز به نور بیشتری برای گریم و میکاپ داره با این آینه‌ها برطرف کنن.که البته در ادامه در مورد تک تک اونها صحبت می‌کنیم تا راحت تر در مورد اونها تصمیم بگیرین و انتخاب کنین.

تو کارگاه آینه‌ها دیگه نیازی به اومدن حضوری نداری و فقط کافیه با شماره‌ی 02188219664 و یا با موبایل 09901717305 تماس بگیرین و مدل مورد نظر با ابعاد رو بگین و نصب شده تو سالن زیباییتون تحویل بگیرین.و دیگه استرس حمل و نقل و شکستن تو مسیر رو نداشته باشین. راستی کارگاه آینه‌ها یه سال ضمانت بی قید و شرط آینه رو بهتون می‌ده .

آینه سالن زیبایی زنانه
آینه سالن زیبایی زنانه مدل قدی بک لایت

حالا اصلا ضمانت یا گارانتی آینه یعنی چی ؟ یعنی اگه آینه‌ای که انتخاب می‌کنین نوردار مثل هالیوودی یا بک لایت باشه اگه تا یک سال لامپ آینه هالیوودی سیستم برقی و یا هر مشکلی از نظر اتصالات پیش بیاد و یا آینه از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشه یا موج دار باشه همکارای ما بدون هزینه به محل اعزام میشن و آینه‌ی مورد نظرتون رو تعویض یا تعمیر می‌کنن.لازمه بگیم که شکستگی شامل گارانتی آینه نمیشه پس حواستون کلی به آینه‌های زیباتون باشه.

بهترین آرایشگر و میکاپ آرتیستی منطقه‌ی خودتون هستین اما فکر می‌کنین رقیباتون از شما بیشتر دارن پیشرفت میکنن؟ و شما دست روی دست گذاشتین ؟ تمام میکاپ‌آرتیستای حرفه‌ای و معروف طی مشاوره‌ای که با ما داشتن بهترین نوع آینه رو برای سالن آرایشی خودشون خریدن و هزینه کردن چون اعتقاد داشتن ورود مشتری به سالن زیبایی و احساس رضایت و آرامش از محیط و داشتن حس خوب ، کلی می‌تونه برای بهتر کار کردن خودشون مفید باشه شما هم از این مورد غافل نشین .با ما همراه باشین تا بهترین و خاص‌ترین آینه‌های 2022 که در اروپا ترند شدن رو بهتون نشون بدیم.

آینه سالن زیبایی زنانه
آینه سالن زیبایی زنانه

انواع آینه سالن زیبایی زنانه ‌

  • آینه سالن زیبایی زنانه مدل بک لایت
  • آینه سالن زیبایی مدل هالیوودی یا چراغ‌دار
  • آینه سالن زیبایی مدل لمسی یا حسگری
  • آینه زیبایی مدل ریموتی یا کنترلی
  • آینه سالن زیبایی زنانه مدل حکاکی شده
  • آینه سالن زیبایی زنانه مدل آویزی
  • آینه سالن زیبایی مدل دو طرفه
  • آینه سالن زیبایی مدل قدی یا یک سره
  • آینه سالن زیبایی مدل قاب‌دار

آینه سالن زیبایی زنانه مدل بک لایت

یکی از خاص و مدرن‌ترین آینه‌ها می‌تونه آینه‌ی نوردار باشه ،که یکی از مدل‌های اون بک‌لایته که تو اکثر آرایشگاه‌های لاکچری استفاده میشه.چون علاوه بر اینکه یه نور ملایم رو به محیط ساطع می‌کنه باعث آرامش و ایجاد حس خوب برای مشتری هم میشه .

آینه سالن زیبایی زنانه
آینه سالن زیبایی زنانه مدل بک لایت

این آینه به گونه‌ای تعبیه شده که از پشت اون چراغ‌های ال ای دی به آینه وصل میشه که با خاموش و روشن کردن این چراغ‌ها یه نور مخفی به دور تا دور آینه ساطع میشه.پیشنهاد ما برای شما خرید این آینه‌ها برای یک طرف دیوار سالن آرایشی شماست تا بتونین شاید جذاب و جالبی رو ایجاد کنین.

آینه سالن زیبایی زنانه
آینه سالن زیبایی زنانه مدل بک لایت

آینه سالن زیبایی مدل هالیوودی یا چراغ‌دار

بهترین و منحصر به فرد ترین آینه برای گریمورها و میکاپ‌کارا آینه‌های هالیوودیه که به راحتی می‌تونن با توجه به نور خیلی زیادی که داره یه میکاپ و یا گریم بی نقص رو به مشتری تحویل بدن چون این نور زیاد باعث میشه عیوب کار بیشتر مشخص بشه و میکاپ کار درصدد رفع اون عمل کنه.سیستم این نوع آینه‌ها هم طوری طراحی شده که دور تا دور آینه به فواصل مرتب لامپ‌هایی نصب میشه که می‌تونین با خاموش و روشن کردن به روش‌های مختلف که در ادامه در موردش صحبت می‌کنیم نور آینه‌ی خودتون رو تنظیم کنین.

آینه سالن زیبایی زنانه
آینه سالن زیبایی زنانه

آینه سالن زیبایی مدل قاب‌دار

هر آینه‌ای که انتخاب کنین باید با قاب یا بدون قاب باشه از این دو حالت خارج نیست. اما قبل از اینکه در این مورد تصمیم بگیرین نگاهی به دیواری که قراره آینه نصب بشه کنین و بعد از اون نگاهی به سبک دکوراسیون محیط کنین و نسبت به اونها تصمیم بگیرین.به طور مثال برای سبک سلطنتی بهتره از رنگ‌های گرمتر مثل کرم یا طلایی و برای سبک مدرن بهتره از رنگ‌های سفید و طوسی که رنگ‌های خنثی هستن استفاده بشه تا تنالیته‌ی رنگی رعایت بشه و بهتر به نظر برسه.

آینه سالن زیبایی زنانه
آینه سالن زیبایی زنانه

بعد از اینکه رنگ و مدل قاب آینه‌ی خودتون رو به نسبت محیط انتخاب کردین بهتره جنس آینه رو هم مشخص کنین به طور مثال می‌تونین از جنس و متریال‌های مختلفی بنابر شرایط آب و هوایی محیط اطرافتون انتخاب کنین این جنس ها می‌تونه چوبی، فلزی ، یو پی وی سی ، و یا حتی ام دی اف باشه .بهترین جنس از نظر اینکه در برابر رطوبت خراب نشه و پوسته پوسته نشه جنس یو پی وی سیه.البته قاب فلزی یکی از خاص ترین و برترین قاب‌ها محسوب میشه که به دلیل قیمت بالای اون فقط آرایشگرای لاکچری از اون استفاده می‌کنن.

آینه سالن زیبایی مدل لمسی یا حسگری

اگه تو خریدتون آینه‌های نوردار انتخاب کردین مثل آینه‌های بک لایت یا هالیوودی باید بتونین از طریقی این آینه رو خاموش و روشن کنین یکی از این روش‌ها به وسیله‌ی لمس آینه از طریق انگشته .به طوری که سیستمی بر روی آینه تعبیه میشه که با لمس کردن اون نقطه از آینه بشه به راحتی شدت نور رو کم و زیاد کرد و یا حتی نور آینه رو خاموش و روشن کرد .بعضی از آینه‌ها حتی این قابلیت رو دارن که دو نور رو باهم داشته باشن و با لمس آینه به راحتی بتونین نور آینه‌ رو از آفتابی به مهتابی تغییر حالت بدین.

آینه سالن زیبایی زنانه
آینه سالن زیبایی زنانه

آینه سالن زیبایی مدل ریموت‌دار کنترلی

روش دیگه برای خاموش و روشن کردن نور آینه که از روش قبلی هم خیلی راحت تره به وسیله‌ی یه ریموت کنترلیه که تو این روش احتیاجی به نزدیک بودن به آینه و لمس رو ندارین و به راحتی تو هر نقطه از آینه که وایساده باشین می‌تونین نور آینه رو خاموش و روشن کنین‌.با این روش دیگه از لکه‌دار شدن آینه هم جلوگیری می‌کنین و آینه‌ای تمیز تر دارین.

آینه سالن زیبایی زنانه
آینه سالن زیبایی زنانه

به طور کلی با انتخاب هر آینه‌ای که مدنظر دارین به راحتی می‌تونین سفارش خودتون رو ثبت کنین و بهترین و با کیفیت ترین متریال موجود در سطح کشور و حتی کشورهای همسایه رو از ما تحویل بگیرین‌. کارگاه آینه‌ها طوری به خود اطمینان داره که اگه از جنس و متریال و کیفیت با این قیمت‌ها آینه‌‌ای بهتر جایی پیدا کردین آینه‌ی شما رو بدون هیچ هزینه‌ای مرجوع می‌کنه .اعتماد شما افتخار ماست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ