آینه نوری سالن آرایش

آینه سالن آرایش نور سفید

سلام تو این مقاله در مورد آینه هایی که مخصوص سالن‌های آرایشگاه هستنن و شفافیت زیادی دارن صحبت می کنیم. دیگه مثل زمان‌های قدیم نیس که از هر آینه‌ای برای آرایش کردن استفاده بشه و سالن‌های آرایشگاه رو با این آینه ها دیزاین کنین. زمان آینه‌های ساده گذشته و باید خودتون رو با مد روز و نیاز اصلی پیش ببرید.

آینه سالن آرایش نور سفید
آینه سالن آرایش نور سفید

باید برای سالن آرایشگاه‌تون آینه‌هایی که مخصوص آرایش هستن انتخاب کنین.ما به شما کمک می‌کنیم بهترین انتخاب رو داشته باشین. همونطور که خودتون می‌دونین رقابت سختی بین آرایشگر حرفه ای در سطح شهر تهران و شهرهای بزرگه.اگه میخوای تو این رقابت از کسی عقب نمونین و پیشرفت داشته باشین ما می‌تونیم به شما کمک کنیم. وقتی سالن آرایشگاه شما از آینه‌های جدید چیده بشه و شیک و لاکچری به نظر بیاد حتماً مشتری‌های بیشتری هم خواهین داشت.

وقتی مشتری های شما همچنین فضای زیبایی رو ببینن متوجه میشن که شما برای اونا ارزش قائلید و رقابت بیشتری دارن تاهمیشه برای انجام خدمات زیبایی پیش شما بیان.هیچ محدودیتی برای ساخت مدل‌های آینه آرایشگاه وجود نداره و هر مدلی که خودتون تو ذهن دارین رو تولید میکنیم.

برای سفارش و مشاور رایگان با شماره 09357015855 تماس بگیرین.

آینه سالن آرایش نور سفید

با چه چیزایی موقع خرید آینه سالن نور سفید دقت کنین

کیفیت آینه و متریال

همه ما برای اینکه یک خرید خوب داشته باشیم دنبال بهترین کیفیت هستیم یا حداقل اندازه پولی که داریم دوست داریم یه جنس خوب تهیه کنیم. تمامی آینه‌هایی که از کارگاه آینه‌ها تهیه می‌کنین بهترین کیفیت های موجود در بازار ایران رو دارن و در کیفیت صادراتی تولید می‌شن، چون از آینه هایی تولید میشن که فقط مخصوص صادرات هستن. که ما دوست داریم از بهترین کیفیت برای ساخت آینه برای هموطنان عزیزمون استفاده کنیم.

این آینه‌ها از بهترین کارخونه ها که معروف‌ترین کارخانه‌ها داخل ایران هستن خریداری میشه و کیفیت و شفافیت بسیار زیادی دارن.متریال‌هایی که برای ساخت آینه‌های مختلف استفاده می‌شه کیفیت بالایی دارن.شما وقتی آینه‌تونو از نزدیک ببینید متوجه این کیفیت و جنس عالی آینه ها و متریال اون می‌شین.

آینه سالن آرایش نور سفید

لامپ‌هایی که برای ساخت آینه سالن نور سفید استفاده می‌شه دارای عمر طولانیه.مدل این چراغ‌ها ال ای دیه که کیفیت نوردهی این لامپ‌ها بسیار خوبه و این لامپ‌ها دارای گارانتی هم هستن. داشتن گارانتی برای لامپ های ال ای دی نشان دهنده کیفیت خوب اوناست. تنوع رنگی لامپ‌ها بسیار زیاده و عمر اونا بستگی به تعداد خاموش روشن شدن نیست و ساعت هایی که لامپ ها روشن موندن مهمه.

آینه سالن آرایش نور سفید

خدمات پس از فروش

با خیال راحت هر محصولی که باب‌ میل‌تون‌رو از طریق واتساپ و یا تلفنی سفارش بدین. چون تمامی محصولات که از ما خریداری می‌کنین دارای خدمات پس از فروشه که اگه موقع ارسال کردن محصول مشکلی برای آینه شما پیش بیاد و آینه بشکنه ،آینه جدید برای شما می‌سازیم و تحویل شما میدیم .علاوه بر اون در مدت زمانی که شما گارانتی دارین، هر قسمت از آینه‌تون خراب بشه و کار نکنه مثل تاچ آینه، بدون دریافت هزینه برای شما قسمت مورد نظر رو درست می کنیم.

آینه سالن آرایش نور سفید

آینه ها خاص و تک هستن

تمامی آینه‌های که تولید می‌شن طراحی خاص خودشونو دارن و نمونه دیگه ای از اونا وجود نداره.این آینه‌ها طبق سلیقه شخصی و نیاز شما طراحی می‌شن.و مثل فروشگاه ها نیستن که از یک آینه و مدل چند نمونه روی دیوار نصب کرده باشن و شما نمونه‌هارو ببینین و یکی از اونارو سفارش بدین.

برای اینکه آینه‌ها فقط مختص شما و سالن آرایشگاه شما باشه اسم آرایشگاه و برند و یا اسم لوگوی سالنو روی قسمت از آینه طراحی می‌کنیم و طوری لوگو روی آینه هک می‌شه که وقتی آینه نورپردازی شده رو روشن کنیم لوگوی شما در هر رنگ ال ای دی که باشه روشن می‌شه. مشتری شما برای گرفتن خدمات آرایشی روبروی یک آینه میشینه که وقتی اسم برند شما رو ساعت های طولانی ببیننه حتما اسم‌شما تو ذهنشون ثبت می‌شه و این خودش یه نوع تبلیغ خیلی خوبیه.

آینه سالن آرایش نور سفید

انواع آینه سالن آرایش نور سفید

  • آینه سالن آرایش نور سفید مدل بک لایت
  • آینه سالن آرایش نور سفید مدل هالیوودی
  • آینه سالن آرایش نور سفید مدل ریموتی
  • آینه سالن آرایش نور سفید مدل حسگری
  • آینه سالن آرایش نور سفید مدل تاچ
  • آینه سالن آرایش نور سفید مدل دوطرفه
  • آینه سالن آرایش نور سفید مدل پایه دار
  • آینه سالن آرایش نور سفید مدل ایستاده
  • آینه سالن آرایش نور سفید مدل قدی
  • آینه سالن آرایش نور سفید مدل رومیزی
  • آینه سالن آرایش نور سفید مدل رومیزی دوطرفه
  • آینه سالن آرایش نور سفید مدل ایستاده دوطرفه
  • آینه سالن آرایش نور سفید مدل حکاکی
  • آینه سالن آرایش نور سفید مدل سندبلاست
  • آینه سالن آرایش نور سفید مدل باکس دار
  • آینه سالن آرایش نور سفید مدل قابدار
  • آینه سالن آرایش نور سفید مدل بدون قاب
  • آینه سالن آرایش نور سفید مدل چرخ دار
  • آینه سالن آرایش نور سفید مدل پایه دار
آینه سالن آرایش نور سفید

آینه سالن آرایش نور سفید مدل ایستاده

آینه سالن آرایش نور سفید مدل ایستاده به دلیل سایز بزرگی که داره بسیار خاص و چشمگیره. وقتی آینه‌های بزرگ دارای نورپردازی هم هستند زیبایی آینه ها چند برابر میشه. تنوع آینه‌های ایستاده بسیار زیاده و میشه اونا رو در هر اندازه و مدل طراحی کرد.

اگر در سالن آرایشگاه خودتون از آینه‌های ساده استفاده می‌کنین باعث می‌شه تا سالن‌تون بزرگ‌تر به نظر برسه و ارتفاع دیوار زیادتر به چشم بیاد. بیشترین آینه‌های ایستاده به صورت بک لایت و هالیوودی تولید می‌شه.البته اگه فضای شما دارای نور طبیعی باشه می‌تونین آینه‌های ایستادتون رو با قاب های استیل و بدون نور سفارش بدین.

آینه سالن آرایش نور سفید

آینه سالن آرایش نور سفید مدل ریموتی

آینه‌هایی که به صورت نورپردازی شده سفارش داده می‌شه رو می‌تونیم به صورت ریموت دار تولید کنیم تا نور آینه رو بتونید به راحتی‌با این ریموت کم و زیاد کنین.علاوه بر روشن و خاموش کردن و تنظیم نور می‌شه رنگ نور آینه نور سفیدو تغییر بدین و هررنگی که دوستت دارین تنظیم کنین.این ریموت ها از فاصله ١٠٠٠متری هم عمل می‌کنن و نیازی نیست که برای روشن کردن نور آینه روبرو آینه قرار بگیرین.

آینه سالن آرایش نور سفید

آینه سالن آرایش نور سفید مدل دوطرفه

آینه های آرایش نور سفید رو می‌تونیم به صورت دوطرفه طراحی کنیم.این آینه‌های دو طرفه کارایی بیشتری نسبت به مدل های ساده و یک طرفه دارن هم دارای نور پردازین و هم به صورتی هستند که میشه دونفر در لحظه از یک آینه استفاده کنن.

با آینه‌های دوطرفه دیگه نگران این نباشین که سالن‌تون کوچیکه و‌مشتریاتون زیاد. هم‌زمان دو مشتری می‌تونن از این آینه استفاده کنن. و از فضای وسط سالن به خوبی استفاده می‌کنین.

آینه سالن آرایش نور سفید

آینه سالن آرایش نور سفید مدل حکاکی

با داشتن آینه هکاکی شده شما یک آینه‌ای دارین که شبیه اون هیچ جایی وجود نداره و آینه برای شما طراحی شخصی میشه. با هک کردن لوگو اسم شما روی آینه می‌تونیم باعث جذب مشتری بشین و در ذهن مشتری ماندگار بشین به خاطر اینکه این لوگو که روی آینه هک میشه دارای نوره و موقع اتصال به برق روشن می‌شه و باعث می‌شه برندتون تو ذهن ها باقی بمونه و از یاد نره.

آینه سالن آرایش نور سفید مدل چرخ دار

آینه های چرخ‌دار یکی از بهترین آینه ها و کاربردی ترین نوع آینه هاست. چون با این چرخ ها دیگه برای جابجایی هیچ مشکلی ندارین اگه جای شما بزرگ باشه چرخ ها شما کمک می‌کنه تا به راحتی آینه رو جابجا کنین و تغییر دکوراسیون بدین. این آینه‌ها رو شاید در سایت خارجی مانند آمازون زیاد دیده باشین.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ