آینه دکوراتیو آرایشگاه زنانه

آینه دکوراتیو آرایشگاه زنانه

وقتی می‌گیم آینه دکوراتیو آرایشگاه زنانه دو دسته آینه به ذهنمون می‌رسه. آینه‌های آرایشگاهی اصلی که انقدر خوشگله جدای از کاربرد اصلی خاصیت دکوراتیو هم داره و آینه‌هایی که فقط خاصیت دکوراتیو دارند و به عنوان آینه اصلی به کار برده نمی‌شن. در ادامه‌ی این مقاله تک تک مدلا رو با همدیگه بررسی می‌کنیم هم آینه‌هاییی که فقط کاربرد دکوراتیو دارن هم آینه‌هایی که کاربرد اصلی و دکوراتیو رو باهم دارن تا ببینیم که کدومشون برای ما از بقیه مناسب‌تره.

آینه دکوراتیو زنانه

برای آرایشگاه زنانه باید یک آینه مناسب برای گریم کردن داشته باشیم و علاوه بر کار گریم فضا هم باید زیبا باشه .چون وقتی مشتری شما به سالن آرایشگاه شما میاد باید دکوراسیون طوری باشه که همیشه ذهن تو مشتری بمونه و همیشه انتخاب اون‌ها شما باشین و سالن شما حس خوبی به مشتریاتون بده. دلیل اینکه تولیدی آینه‌ها از جدیدترین دستگاه‌ها برای تولید آینه‌استفاده می‌کنه اینه و همیشه مورد استقبال افراد به خصوص کسانی که دوست دارن فضای مدرن و خاص رو برای خودشون طراحی کننه.

آینه دکوراتیو آرایشگاهی زنانه
آینه دکوراتیو آرایشگاه زنانه

روی آینه‌ها آپشن‌های مختلفی نصب می‌شه. چند روش خاموش و روشن کردن نور آینه‌های وجود داره که میشه با سلیقه شما اونا رو لمسی یا ریموت دار کرد. جدیدترین آینه‌های تولید شده کارگاه آینه‌ها ،مدل صفحه نمایش دار هست. روی این صفحه نمایش دکمه خاموش و روشن شدن، ساعت و درگاه usb وجود داره .علاوه بر اون می‌شه با بلوتوث صفحه نمایش آینه رو به گوشی وصل کرد. روی این آینه‌های صفحه نمایش دار یک اسپیکر قرار می‌گیره که موقع کار کردن می‌تونین موسیقی مورد نظر خودتون رو انتخاب و پخش کنین و فضای زیبا با موسیقی دلنشین ایجاد کنین.

آینه دکوراتیو زنانه

آینه‌های دکوراتیو رو میشه در شکل‌ها و مدل‌های مختلف سفارش داد. از اونجایی که نور برای گریم و آرایش کردن بسیار مهم هست تا یک میکاپ بدون نقص و زیبا انجام بشه آینه‌های تولید شده رو می‌شه به صورت بک لایت و چراغ دار طراحی و تولید کرد. در ادامه مطلب انواع آینه‌ها رو برای شما نام می‌بریم.

کیفیت آینه دکوراتیو آرایشگاه زنانه

آینه دکوراتیو آرایشگاهی زنانه
آینه دکوراتیو آرایشگاه زنانه

مسائلی که مستقیماً با حرفه‌ای بودن ما و با کلاس کاری ما در ارتباطه کیفیت آینه‌ایه که ما استفاده می‌کنیم. هم برای آینه‌ای که صرفاً کاربری دکوراتیو داشته باشه هم برای آینه اصلی کیفیت خیلی حائز اهمیته اما قطعاً برای آینه اصلی اهمیت بیشتری داره. چون حتی تصور آرایش کردن یه نفر و درست کردن موهاش جلوی یه آینه کدر و موج‌دار به تنهایی می‌تونه سر آرایشگر حرفه‌ای رو به درد بیاره. کیفیت استفاده می‌کنیم روی دیدگاه که مشتری نسبت به ما داره هم تاثیرگذاره.

آینه دکوراتیو آرایشگاهی زنانه
آینه دکوراتیو آرایشگاه زنانه

فرض کن خودت مشتری یه آرایشگاه باشی و بشینی جلوی آینه کدر و بی‌کیفیت و موج‌دار مشخصه که حس می‌کنی اون آرایشگر برای حرفه‌اش ارزش قائل نیست! حالا برگردیم به خودمون و از دید آرایشگر نگاه کنیم هیچ وقت دوست نداریم که مشتریمون همچین دیدگاهی رو نسبت به ما داشته باشه پس باید حواسمون باشه که یه آینه با کیفیت بخریم

نحوه تشخیص کیفیت آینه

آینه دکوراتیو آرایشگاه زنانه

برای اینکه بخواهیم دقیق بررسی کنیم ببینیم کیفیت یه آینه چطوره ، باید بدونیم شیشه‌ای که استفاده کرده از جنس کلیره؟ کریستاله؟ یا چه جنسیه؟ متریالی که برای آینه کردن شیشه استفاده کرده چطور ؟ کیفیت اون به چه صورته? ولی واقعاً چقدر ما می‌تونیم همچین مسائلی رو بررسی کنیم? چرا باید لقمه رو دور سرمون بچرخونیم? بیا فقط به جای اون از یه جای مطمئن و معتبر خرید کنیم! مثل همین سایتی که الان داخلشیم که برای تولید کننده‌ست و ما می‌تونیم بدون واسطه خرید کنیم و این مدل خرید مزایای خیلی زیادی داره.

مثلاً همین که از نظر اقتصادی به صرفه‌تره چون ما پول به واسطه نمی‌دیم ، کافی ما با متخصصاشون تماس بگیریم تا دقیقاً همون چیزی که توی ذهنمونه رو برامون اجرا کنه. تازه می‌دونیم که آینه‌های تولید شده توسط این کارخانه به کشورهای خارجی هم صادر می‌شن و درصد رضایت خیلی بالایی داره. پس‌خیالمون از بابت کیفیت راحته

شکل‌های مختلف آینه دکوراتیو آرایشگاه زنانه

آینه دکوراتیو آرایشگاه زنانه
آینه دکوراتیور آرایشگاه
  • آینه دکوراتیور آرایشگاه زنانه گرد
  • آینه دکوراتیور آرایشگاه زنانه مربع و مستطیل
  • آینه دکوراتیور آرایشگاه زنانه بیضی
  • آینه دکوراتیور آرایشگاه زنانه گنبدی
  • آینه دکوراتیور آرایشگاه زنانه دفرمه
  • آینه دکوراتیور آرایشگاه زنانه خاص

آینه دکوراتیو گرد

آینه دکوراتیو آرایشگاه زنانه
آینه دکوراتیور آرایشگاه

استفاده از آینه با شکل هندسی دایره‌ای انرژی مثبت زیادی رو برای آرایشگاهمون به ارمغان میاره. آینه‌های دایره‌ای شکل نماد اتحاد و جریان داشتن هستن به خاطر این انرژیِ اتحادی که توی محیط آرایشگاهمون پخش می‌کنه مشتری ما ناخودآگاه خودش رو با ما توی یک سمت می‌بینه و احساس نمی‌کنه ما در مقابل هم قرار داریم ، در نتیجه به ما راحت‌تر اعتماد می‌کنه. اگر بخواهیم از آینه گرد برای آینه‌های اصلیمون استفاده کنیم باید اون رو در ابعاد بزرگ و به صورت قدی استفاده کنیم.

به خاطر ظاهر جذابی که داره فقط کافیه یه مقداری لایت و نور بهش اضافه کنیم تا هم کاربری یک آینه اصلی آرایشگاه رو داشته باشه هم از نظر جذابیت یا آینه دکوراتیو باشه. اما اگر بخواهیم فقط به عنوان یه آینه دکوراتیو ازش استفاده کنیم میشه اون رو به صورت تیکه‌های کوچیک با فاصله‌های مختلف روی یک محیط دیوار پخش کنیم و به صورت جورچینی ازش استفاده کنیم

آینه دکوراتیو مربع و مستطیل

آینه دکوراتیو آرایشگاه زنانه
آینه دکوراتیور آرایشگاه

شکل هندسی مربع و مستطیل به خاطر داشتن زاویه‌های قائم و خط‌هایی که با همدیگه موازی هستن ، نماد ثبات داشتنه که این یه حس همیشگی بودنی رو با آرایشگاه ما میده. یعنی وقتی مشتری ما برای اولین بار وارد آرایشگاهمون میشه احساس غریبگی نمی‌کنه به خاطر همین راحت‌تره. وجود همچین انرژی مثبتی داخل آرایشگاه هم باعث میشه که مشتریمون تمایل داشته باشه دوباره به آرایشگاهمون برگرده هم اینکه شاید سری بعد دوست‌هاش روهم با خودش بیاره.

اگه تمایل داشته باشید از آینه مربع و مستطیلی شکل به عنوان آینه اصلی استفاده کنید فقط حواستون باشه که ازش توی ابعاد مناسب و بزرگ استفاده کنید. یکی از ترندهای سال جدید ، استفاده کردن از آینه‌های خیلی بزرگ و قدیه به خاطر همین استفاده از این سبک از آینه توی ابعاد بزرگ به عنوان آینه اصلی می‌تونه یه جذابیت فوق العاده به دکوراسیون آرایشگاهمون بده. اما اگر که فقط بخوایم ازش به خاصیت دکوراتیو استفاده کنیم می‌تونیم از ابعاد کوچک این دو شکل روی دیوارمون استفاده کنیم و متناسب با سلیقه و سبک دکوراسیونمون طراحی‌های جذابی رو به ارمغان بیاریم.

بودن یک آینه دکوراتیو در آرایشگاه ضرورت داره

آینه دکوراتیو آرایشگاه زنانه
آینه دکوراتیور آرایشگاه

داشتن یک آینه شفاف و زیبا یکی از ضروری‌ترین وسایل مورد نیاز آرایشگر هست.همه کارهایی که در سالن آرایشگاه انجام می‌شه نیاز به یک آینه داره تا مشتری خودش رو در آینه ببینه.

آینه‌ها دقیقاً روبه‌روی چهره مشتری، جایی که مشتری میشینه نصب می‌شه و مرکز توجه اونه. پس بسیار مهم هست که آینه نوردهی کافی داشته باشه. علاوه بر کارایی باید زیبایی هم داشته باشه تا به کسی که در مقابل آینه نشسته، حس خوب منتقل کنه و همیشه ذهنش موقعی که نیاز به خدمات زیبایی داره یاد شما بیوفته.این یک مسئله مهم برای جذب مشتریه.

آینه دکوراتیو آرایشگاهی زنانه
آینه دکوراتیو آرایشگاه زنانه

انواع آینه چراغ‌دار

  • آینه دکوراتیور آرایشگاه بک‌لایت
  • آینه دکوراتیور آرایشگاه هالیوودی
  • آینه دکوراتیور آرایشگاه با نور نواری

اینه دکوراتیو آرایشگاه زنانه بک‌لایت

آینه دکوراتیو آرایشگاهی زنانه
آینه دکوراتیو آرایشگاه زنانه

یکی از جدیدترین محصولات تولیدی آینه‌ها نوع بک لایته. تولید آینه بک‌لایت اینطور هست که اول طرح مورد نظر رو به دستگاه سندبلاست میدن. دستگاه سندبلاست ،جیوه قسمت مشخص شده آینه رو خراش میده. به طوری که از اون قسمت نور عبور می‌کنه. در پشت آینه از لامپ‌های ال ای دی نواری استفاده می کنن.

برای روشن و خاموش شدن ال ای دی‌ها می شه آینه رو به صورت ریموت‌دار و یا لمسی تولید کرد. با کمک ریموت یا اپلیکیشن میشه نور ال ای دی رو خاموش و روشن کرد و حتی از درجه و شدت نور کم کرد. رنگ لامپ‌های ال ای دی رو به انتخاب شما نصب می‌کنیم و با همون ریموت می‌تونین رنگ‌های آینه رو عوض کنین.

آینه دکوراتیو آرایشگاه زنانه هالیوودی

آینه دکوراتیو آرایشگاه زنانه
آینه دکوراتیور آرایشگاه

آینه‌های چراغ‌دار هالیوودی بی‌شک یکی از پرطرفدار ترین آینه‌های دکوراتیو هستن. این آینه‌ها بسیار خاصن. دور تا دور این آینه‌ها دارای چراغ‌های ال ای دی هست که دارای درجه نوردهی خوبی هستن. با خواست و سفارش شما مشتریان عزیز می‌شه این لامپ‌ها رو روی قاب آینه که از جنس چوبی و پی وی سی هست نصب کنن .البته قاب‌های آینه‌ها تنوع بالایی داره امروزه مدل فلزی و استیل اون بسیار مورد استقبال قرار گرفته. البته این رو هم بگیم که لامپ‌ها رو می‌شه روی خود آینه به صورت توکار و روکار نصب کرد.

قاب این آینه‌های هالیوودی رو از جنس خود آینه می‌تونیم اجرا کنیم که جلوه بی‌نظیر و خاصی به محیط میدن. اکثر این آینه‌ها رو در کنار یک میز آرایش و با میز کنسول سفارش میدن. که هم زیبا هستن و هم پر کاربرد. چون می‌شه وسایل مورد نیاز که باید دم دست قرار بگیره رو در کشو و روی این میز بذارین. آینه‌های هالیوودی رو به صورت قدی و رومیزی نیز سفارش میدن. بسیاری از گریمورهای سینما برای بهتر و دقیق‌تر گریم کردن از این آینه‌های چراغ دار استفاده می‌کنن. نور این لامپ‌ها هم به صورت ریموتی و لمسی روشن و خاموش می‌شن.

شخصی‌سازی آینه‌های چراغ‌دار

آینه دکوراتیو آرایشگاه زنانه
آینه دکوراتیور آرایشگاه
  • آینه دکوراتیور آرایشگاه ریموت‌دار
  • آینه دکوراتیور آرایشگاه تاچ یا لمسی
  • آینه دکوراتیور آرایشگاه اپلیکیشن‌دار

آینه دکوراتیو آرایشگاه زنانه ریموتی

آینه‌های ریموت‌دار دارای نور می‌باشن که با کمک این ریموت می‌تونین نور این آینه رو روشن خاموش کنین.این ریموت‌ها از راه دور و فاصله ۸۰۰ متری عمل می‌کنن. در هرکجای خانه و سالن خود که باشین با این ریموت بدون اینکه از جای خود بلند شید می‌تونین درجه نور رو کم و زیاد کنین. اگر لامپ‌های شما رنگی هستن هم با همین ریموت می‌تونین رنگ اونو ثابت کنین و یا با زدن یک دکمه همه رنگ‌ها رو پشت هم روشن کنین.

آینه دکوراتیو آرایشگاهی زنانه
آینه دکوراتیو آرایشگاه زنانه

کاربردهای آینه آرایشگاه دکوراتیو زنانه

با اهمیت‌ترین مسائل برای آرایشگاه‌ها داشتن یک محیط مدرن و دلنشین هست. امروز افراد به این مسئله بسیار توجه می‌کنن. چون اگر کسی سالن آرایشگاهش زیبا و خاص باشه یعنی به کسانی که به سالن او مراجعه می‌کنن اهمیت قائل هست و دوست داره ساعات خوبی رو در سالن داشته باشن و همیشه انتخاب اون‌ها شمایید .

آینه دکوراتیو زنانه
آینه دکوراتیور آرایشگاه

کسانی که آرایشگاهی کوچک دارن با کمک آینه های قدی و دکوراتیو می‌تونن فضای خودشون رو بزرگ‌تر جلوه بدن. از خاصیت آینه‌‎ها بازتاب نور هست .اگه برای سالن آرایشگاه شما نور کافی وجود نداره یک آینه با نور مخفی و یا آینه چراغ دار انتخاب کنین و بازتاب شدن نور روی آینه باعث میشه تا فضای شما نورانی‌تر بشه. اگر یک پنجره کوچیک در سالن دارین می‌تونین روبروی اون، آینه‌های بزرگ نصب کنین که وقتی نور از پنجره عبور می‌کنه ، به روی آینه بتابه و آینه اونو به محیط باز تاب کنه و محیط روشن‌تر بشه.

آینه دکوراتیو آرایشگاهی زنانه
آینه دکوراتیو آرایشگاه زنانه

دکوراتیو آرایشگاه زنانه جورچین

اگه شما دارای یک سالن آرایشگاه حرفه‌ای هستین می‌تونین از این آینه جورچین‌ها استفاده کنین .در قسمتی که مشتری‌ها منتظر گرفتن خدمات ازشما هستن با این آینه‌ها می‌شه فضایی دلنشین رو ایجاد کنین. ایجاد یک اتاق انتظار زیبا باعث میشه مشتری کمتر حوصلش سر بره. آینه‌های جورچین قطعه کوچکی از آینه‌ها هستن که وقتی کنار هم قرار می‌گیرن نقشی زیبا رو ایجاد می‌کنن و فضا رو زیبا می‌کنن. با گذاشتن یک گلدون زیبا و سرسبز در مقابل این آینه‌ها می تونین یک فضای گرم و صمیمی و یک حس خوب رو ایجاد کنین.

آینه دکوراتیو آرایشگاهی زنانه
آینه دکوراتیو آرایشگاه زنانه

برای سفارش حضوری به ادرس

تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

و برای سفارش غیر حضوری با شماره 09357015855 تماس بگیرین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ