آینه تاچ آرایشگاه

آینه تاچ آرایشگاه

آینه تاچ آرایشگاه ، آینه‌ای مدرن و کارامد جهت فضاهای آرایشی‌اس. البته ازین آینه می‌توان در بوتیک ، منازل یا مزون هم استفاده کرد. با مدرنیته شدن فضاهای کاری دیگه کسی از آینه‌های قدیمی برای آرایشگاهش استفاده نمی‌کنه. چون کسی دوست نداره با وجود بهترین‌ها سراغ اجناس از مدافتاده و کم کارایی بره.

اگه جزو افرادی هستی که دوست داری در حرفه‌ات پیشرفت داشته باشی و آرایشگاه و مزونی پر رونق داشته باشی ، اول از همه باید بفکر تغییر دکوراسیون اون از کلاسیک به مدرن باشی. و پس از اون هست که از مزایای باورنکردی آینه هم بهره‌مند میشی.

آینه آرایشگاه از ابزار مهم کار در آرایش و میکاپ هست پس باید اهمیت ویژه‌ای بهش داده بشه. ناگفته نمونه که این آینه‌ی فوق‌العاده یه آینه‌ی معمولی نیس. آینه تاچ دارای نور و حالت پخش موسیقی هست. و ظاهری متفاوت و زیبا داره.

همین که قابلیت تغییر رنگ داره و دکوراسیون‌ات رو تنوع میده از بارزه‌های مشخص اونه. من اگه فردی باشم که دنبال یه سالن آرایشی باشم بی‌شک ترجیح میدم که فضای سالن مدرن و بروز باشه تا اینکه از وسایل عهد قاجاری درش استفاده شده باشه. چون تنها چیزی که در برخورد اول تو ذهن تاثیر داره ظواهر هست. حالا چه ظاهر افراد باشه یا ظاهر منازل یا فضای کاری.

پس سعی کن ظاهر محل کارت رو در اولویت قرار بدی تا از مرحله‌ی مهم و اولیه‌ی جذب مشتری با موفقیت رد شده باشی.

آینه تاچ آرایشگاه
آینه تاچ آرایشگاه
سرتیتر مطالب این مبحث:

Add a header to begin generating the table of contents

مگه آینه تاچ آرایشگاه چی داره که انقد محبوبیت داره

آینه تاچ آرایشگاه ، صفحه‌ای هوشمند داره. چیزی که نظیر اونو در گوشی‌های لمسی هر روز تجربه می‌کنی. کافیه که به راحتی کنترل نور و موسیقی اونو در یکی از روش‌هایی که دوست داری در دست بگیری. لمس قسمت تاچ اولین روش خاموش و روشن کردن نور این آینه‌اس. یا می‌تونی با بالا و پایین آوردن دست سنسور اونو فعال کنی و نورش روشن بشه.

روش سوم برا افرادی که نمی‌خوان فعالیتی اضافی داشته باشن و از جاشون تکون بخورن😉 استفاده از ریموته.

ریموت آینه به شما این امکان رو میده که نورش رو کم و زیاد کنین ، خاموش و روشن کنین یا حتی رنگ نورشو تغییر بدین ! یا اینکه با فعال کردن بخش موسیقی از پخش آهنگ در محل کارتون مستفیض بشین و انرژی مضاعف بگیرین.

دیگه چیا ازین آینه می‌تونی انتظار داشته باشی ؟ آینه‌ی خاصی دیدی و نظرتو جلب کرده ؟ کارایی خاصی تو تلویزیون از آینه آرایشگاهی که تو فیلم دیدی مد نظرته ؟ یا سبک و مدلی تو سایتی مجله‌ای یا فضایی دیدی و وشت اومده ؟ کاری نداره که با توضیح دادن یا فرستادن عکس و یا فیلم آینه‌ی مدنظرت بهترین کیفیت از اون آینه رو از کمپانی آینه‌ها تحویل بگیر.

آینه تاچ آرایشگاه
آینه تاچ آرایشگاه

آینه تاچ آرایشگاه بهتره لامپی باشه یا بک‌لایت

آینه تاچ آرایشگاه رو می‌تونین مطابق با سلایق خودتون به‌صورت لامپ‌دار یا بک‌لایت مورد استفاده قرار بدین. آینه لامپ‌دار همونطور که از نامش مشخصه دارای لامپ‌هایی در سطح کاره. که با نظم خاصی در فاصله‌های مشخصی روی آینه قرار دارن. کار این لامپ‌ها پخش نور در حالت عمود بر چهره‌ی مشتری‌اس. نور این آینه باعث روشنایی بیشتر و تقویت دید فرد جهت آرایش و میکاپ میشه.

آینه لامپ‌دار با نام آینه هالیوودی نیز شناخته میشه درسته که در انتخاب رنگ آینه لامپی یا آینه هالیوودی آزادی کامل دارین اما رنگ برتر برای آینه آرایشگاه آفتابی و مهتابی هست. و دلیل این امر هم نمایش و انعکاس آرایش با رنگ‌های واقعی‌اس. چه اگه رنگ قرمز برای آینه‌ی آرایشی خود انتخاب کرده باشین صورت فرد با نور قرمز در آینه منعکس می‌شه و شما نمی‌تونین رنگ طبیعی میکاپ رو مشاهده کنین و ناچار ممکنه دچار اشتباه در کار خودتون بشین.

نوع دوم که در انتخاب آینه تاچ آرایشگاه مرکز توجه قرار گرفته آینه بک‌لایته. آینه بک‌لایت دارای ظاهری لوکس و زیباس. و در مکانی که به دکوراسیون اون اهمیت بیشتری داده بشه ، ازین آینه‌های نورمخفی استفاده می‌شه. برای معرفی این آینه باید گفته بشه که ریسه‌های لامپی باکیفیتی توسط کمپانی آینه‌ها در پشت آینه ثابت شده‌ان. که با لمس قسمت تاچ آینه باعث وصل جریان برق شده و لامپ‌ها روشن می‌شن.

تمام آینه‌های ساخته شده در این تولیدی رو می‌تونین طبق خواست و تمایل خودتون شخصی سازی کنین. یعنی در هر مدلی که ثبت سفارش بشن براتون آماده می‌شن . و هیچ محدودیتی در سبک و مدل و طرح ندارن.

آینه تاچ آرایشگاه
آینه تاچ آرایشگاه بک‌لایت

آینه تاچ آرایشگاه مدل ایستاده یا چرخ‌دار

آینه تاچ آرایشگاه ، اگر در مدل قدی انتخاب بشن حالت ایستاده یا چرخ‌دار از رایج‌ترین انواع اونه. البته که آینه قدی رو روی دیوار هم میشه ثابت کرد . اما به دلایلی مثل علاقه به جابجایی‌های مدام آینه چرخ‌دار یا آینه ایستاده مناسب‌تر هست. که دیگه هر موقع دوست دارین بدون دردسر جای آینه رو عوض می‌کنین. و در دکوراسیون فضای کارتون تنوع ایجاد می‌کنین.

اغلب در آینه‌های ایستاده ، چرخ‌هایی در زیر پایه‌ی اون تعبیه شده. که هدف اون کاهش زحمت و انرژی برای حرکت دادن آینه‌های سنگین هست. تصور کنین آینه‌ای بزرگ برای قسمتی از سالن خریداری کردین اگه این آینه ، چرخی در قسمت پایینی اون نداشته باشه ، به تنهایی می‌تونین این آینه رو حرکت بدین ؟

البته آینه‌های مستطیلی یا گرد رو با پایه‌های چرخی در پشت میزهای آرایش شبیه آینه‌های رومیزی هم می‌توان سفارش داد .

آینه تاچ آرایشگاه
آینه چرخ‌دار

آینه تاچ آرایشگاه دوطرفه

آینه تاچ آرایشگاه گاهی جهت صرفه‌جویی در فضا یا به دلیل ظاهر جالب و دوستداشتنی اون به صورت دوطرفه تولید و عرضه می‌شه. ساختار این آینه به صورت دو آینه‌ی پشت به هم هست. که در اصل از هر دو سمت اون می‌شه همزمان استفاده کرد.

آینه دوطرفه در اندازه‌های مختلفی توسط کمپانی آینه‌ها تولید می‌شه. از آینه‌های پشت میزی گرفته تا آینه قدی هر مدل و سایزی قابل آماده‌سازی هست . حتی می‌تونین لوگوی تخصصی خودتون رو هم روی آینه داشته باشین. تا هنگام روشن کردن آینه لوگوی شما که روی قسمتی از آینه تراشیده شده روشن شده و باعث تبلیغ جهت کارتون هم مناسبه.

یک آینه دوطرفه قیمت مناسب‌تری از دو آینه‌ی مجزا داره. پس از لحاظ هزینه‌های اقتصادی نیز صرفه‌جویی کردین.

آینه تاچ آرایشگاه
آینه دوطرفه تاچ

از کدوم فروشگاه و تولیدی آینه تاچ تهیه کنم

همه‌ی ما هنگام خرید دنبال اجناس باکیفیت و قیمت مناسب هستیم. که هم ارزش خرید داشته باشه و هم مطمئن باشه . کمپانی آینه‌ها انتخابی قابل اعتماد برای آینه تاچ آرایشگاه هست. دلیل این امر مرغوبیت آینه‌های تولید شده در این شرکته. و همین‌طور ساخت و فروش این آینه‌ها بدون وجود واسطه‌ای طی میشه. و مستقیم از دست تولیدکننده بدست مصرف‌کننده می‌رسه.

اگر آینه‌ای که سفارش دادین و در محل کارتون نصب کردین و متوجه شدین که با آینه‌ای که در نظر داشتین سازگاری نداره تا سه روز حق عودت به شرکت رو دارین. و تا یکسال هم ضمانت بی‌قید و شرط برای همه‌ی آینه‌های این تولیدی منظور شده. که اگه هر مشکلی در سلامت آینه به‌وجود بیاد تا دوازده ماه برات رایگان تعمیر می‌کنن.

همه‌ی شرایط مهیاس تا تو انتخابی راحت و مطمئن داشته باشی . پس عجله کن تا از رقبا عقب نمونی و زیباترین‌های بازار رو از آن خود کنی.امکان خرید هم به صورت اینترنتی و هم حضوری برای همگان آماده‌اس.

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

آینه تاچ آرایشگاه
آینه تاچ آرایشگاه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ