آینه بیضی برای گریم

آینه بیضی برای گریم با ظاهری ساده و مدرن می‌تونه کامل کننده دکوراسیون داخلی سالن آرایشی و حتی دکوراسیون خونه و … باشد. آینه بیضی هم به صورت جداگانه و هم به همراه دیگر محصولات توسط مشتریون ما قابل خرید هستش. همچنین این آینه‌ها قابلیت نصب به روی دیوار رو نیز دارن و با توجه به نیاز و سلیقه میشه اون رو روی میز قرار داد.

در حال حاضر تو عرصه‌ای به سر می‌بریم که فروش بیشتر اقلام مصرفی به صورت اینترنتی انجام میشه. آینه گریم نیز در فروشگاه‌های اینترنتی به صورت آنلاین به فروش می‌رسه. دور تا دور این آینه از لامپ‌های ال ای دی استفاده شده تا بشه محصولات ر, به بهترین شکل خود معرفی کرد. لازم به ذکره که آینه‌ها توسط سلیقه و انتخاب خود مشتری انتخاب می‌شه.

آینه بیضی برای گریم
آینه بیضی برای گریم

انواع آینه بیضی برای گریم

انواع آینه بیضی برای گریم رو میشه به دو دسته کلی تقسیم کرد. 

آینه بیضی برای گریم
آینه بیضی برای گریم

آینه‌های گریم قابل حمل

تو سال‌های اخیر آینه‌های قابل حمل با امکاناتی بی‌نظیر تولید شدن. در این نوع آینه بیضی برای گریم بر عکس آینه‌های قدیمی از لامپ‌های ال ای دی کم مصرف و بدون برآمدگی استفاده میشه. بیشتر آینه‌های قابل حمل از باتری یا سیم برق مستقیم استفاده می‌کنن. مدل‌هایی که از این نوع آینه تولید میشه عبارت است از : مستطیل ، مربع ، دایره و یا بیضی.

آینه بیضی برای گریم
آینه بیضی برای گریم

آینه‌های گریم غیر قابل حمل

همون‌طور که از اسم این آینه‌های گریم غیرقابل حمل مشخصه این نوع از آینه‌ها تو جای مشخصی ثابت میشن و حرکتی ندارن. معمولا از این نوع آینه‌ها برای گریم کردن بازیگران استفاده میشه. 

آینه بیضی برای گریم
آینه بیضی برای گریم

مدل‌های آینه بیضی برای گریم

همون طور که می‌دونین آینه‌ها فضای دکوراسیون رو بزرگتر و روشن‌تر نشون میدن و همین امر باعث میشه برای گریم و آرایش صورت از آینه‌های گریم استفاده شه آینه‌های گریم با عناوینی چون آینه گریم چراغ دار ، آینه گریم لامپ‌دار و آینه‌های هالیوودی شناخته میشن.

یکی از بهترین گزینه‌ها برای سالن‌های آرایشی آینه‌های هالیوودی هستن. این نوع از آینه‌های گریم تو مدل و طرح‌های متنوعی تولید ، عرضه و به فروش می‌رسه. رنگ بندی‌های خیلی زیادی برای این نوع آینه در نظر گرفته شده.

آینه بیضی برای گریم
آینه بیضی برای گریم

آینه بیضی برای گریم چراغ‌دار

از جمله آینه‌های گریمی که کاربرد بسیار گسترده‌ای دارن آینه گریم چراغ‌دار هست. از این نوع آینه تو سالن‌های آرایشی و مزون‌ها و بوتیک‌ها و حتی تو منازل استفاده میشه. از چراغ‌هایی که تو آینه کار گذاشته شده کمک گرفته میشه تا چهره بهتر نشون داده شه و عیوب اون برطرف بشه. از این نوع آینه‌ها بیشتر تو سالن‌های آرایشی ، گریم تئاتر و سینما استفاده میشه و مدل‌های کوچک و قابل حمل اون‌ها تو منازل کاربرد دارن. 

آینه بیضی برای گریم
آینه بیضی برای گریم

آینه گریم گرد شبیه به بیضی

از جمله آینه‌های گریم پرکاربرد آینه گریم گرد هست. احتمالا آینه‌های گریم رو در پشت صحنه فیلم‌ها و یا حتی در موقع فیلم برداری دیده باشین از اون‌ها برای گریم بازیگران و هنرپیشه‌ها استفاده میشه. اون‌ها رو ، رو به روی آینه‌هایی می‌نشونن که اطراف اون ، چراغ‌هایی گذاشته شده که در حین کار ، روشن میشن. به این نوع آینه‌ها در اصطلاح ، آینه گریم گفته میشه.

لازم به ذکر هست که بحث گریم فقط به تولید فیلم و نمایش اون اختصاص نداره. و تو بیشتر آرایشگاه‌ها ، مزون‌ها و بوتیک‌ها و فضاهای این چنینی از آینه‌های گریم استفاده میشه. حتی تو منازل هم می‌بینیم که برای به کار بردن فنون گریم برای سبک‌های مختلف آرایشی از این نوع آینه‌ها بهره می‌برن.

آینه‌های گریم تو انواع و اقسام گوناگونی تولید و به فروش می‌رسن. در حال حاضر این آینه‌ گریم گرد و یا آینه بیضی برای گریم به صورت اینترنتی و تلفنی فروخته میشن. برای خرید این نوع آینه‌ها و بهره‌مندی از مزیت‌های بی‌شمار اون می‌تونین به سایت اینترنتی آینه‌ها مراجعه و یا به صورت حضوری به آدرس داده شده تو پایین مقاله خرید خودتون رو تکمیل کنین. 

وقتی صحبت از آینه گریم میشه بسیاری از اشخاص در مورد این آینه سوال می‌پرسن. در همین قدم اول به شما باید بگوییم این آینه دارای چراغ‌هایی هست که تو اطراف اون تعبیه شده. همین امر سبب میشه وقتی می‌خوین خودتون رو آرایش کنین ، نور مورد نیاز شما تامین شه و بتونین آنگونه که دوست دارین ، خودتون رو زیبا کنین. ولی کارآیی این آینه تنها به این مورد ختم نمیشه. این آینه کاربردهای خیلی زیادی داره و حتی میشه از اون به عنوان وسیله‌ای برای زیباسازی محیط اطراف و دکوراسیون داخلی استفاده کرد.

آینه بیضی برای گریم
آینه بیضی برای گریم

آینه دیواری رنگی بیضی

آینه دیواری رنگی بیضی یه طرح ساده و کلاسیک که علاوه بر سادگی و زیبایی خیلی پرکاربرد هست. این طرح شامل آینه چهار میل ساده به شکل بیضی با ابزار براق و شیشه رنگی پنج میل بشه شکل بیضی هستش. در پشت کار برای نصب آسون از زنجیر استفاده شده. کار با قیمت خیلی مناسب و با کیفیت عرضه شده. 

آینه بیضی برای گریم
آینه بیضی برای گریم

موارد استفاده از آینه رنگی بیضی

نصب به صورت خوابیده و ایستاده امکان‌پذیره مناسب جهت استفاده تو سرویس بهداشتی {آینه روشویی} و آینه حموم هست. قابلیت نصب و تولید لامپ برای استفاده جهت آینه گریم هست. برای افرادی که بک گراند رنگی رو نمی‌پسندن امکان طراحی شفاف رو نیز داره.

آینه بیضی برای گریم
آینه بیضی برای گریم

آینه آرایشی مدل بیضی

آینه آرایشی مدل بیضی ، دو طرفه‌ست و دو طرف کاملا کاربردی داره. یه طرف آینه معمولی و طرف دیگه اون بزرگنمایی دو برابر داره و برای آرایش چشم به خصوص کشیدن خط چشم و برای تقارن بیشتر برای کشیدن ابرو ، تسلط کاملی رو ایجاد می‌کنه و به راحتی و آسونی می‌تونین آرایش چشم دقیق و زیبایی رو با این آینه تجربه کنین.

جنس دور تا دور آینه کاملاً استیل و ضد زنگ بوده و مقاوم به هر گونه ضربه‌ای هست. در طرح آینه بیضی قطر ابعاد اون {بدون پایه} در کمترین سایز می‌تونه نه در هفت سانتی‌متر باشه که در طرف آینه معمولی ، کل صورت تو اون قرار می‌گیره و به راحتی و آسونی میتونین آرایشی زیبا و دقیق داشته باشین. در مدل آینه چرخان نیز نیاز نیست که برای استفاده از اون طرف آینه رو تکون بدین به صورت چرخشی به راحتی به اون طرف آینه دسترسی دارین.

آینه بیضی برای گریم
آینه بیضی برای گریم

اعتماد به ما یعنی بودن ما تو هر لحظه و ساعت در کنار شما

اعتماد به ما یعنی بودن ما تو هر ثانیه و ساعت در خدمت شما عزیزان ، بهترین‌ها و بروزترین‌ها رو تنها با ما و مجموعه ما تجربه کنین. می‌تونین با شماره‌‌های 02188068352 و یا 09901717305 تماس بگیرین. و با دادن طرح و مدل و ابعاد پیشنهادی آینه بیضی برای گریم در اسرع وقت کمتر از یه هفته از تولیدات ما تحویل بگیرین.

خرید از ما نشانه سلیقه و وسواس و نهایت دقت شما مشتریان عزیز تو خریده. اگه می‌خواین حضوری بروزترین و جدیدترین آینه بیضی برای گریم خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش‌گیری و ساخت محصولات تولیدات ما آشنا بشین به آدرس زیر مراجعه کنین.
آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ