آینه بک لایت آرایشی

آینه بک لایت آرایشی

آینه‌ها امروزه دیگه شکل قدیم خودشون رو ندارن. به‌دلیل اهمیت خیلی بالایی که دارن، پیشرفت‌های زیادی در این زمینه انجام شده تا آینه‌های خیلی شفاف‌تر و درخشان‌تری باشن. همچنین یکسری امکانات جذابی هم به آینه‌ها اضافه شده که باعث شده تا تفاوت بارزی از هر نظر با آینه‌های قدیمی داشته باشن. به‌طوری که برای هر کاربردی آینه مخصوصی وجود داره. یکی از مواردی که آینه خیلی مهمه، بحث آرایش و میکاپه. به همین منظور برای آرایش و گریم آینه‌ای که مورد استفاده قرار می‌گیره، آینه بک لایت آرایشی هست. این آینه به‌قدری عملکرد و ظاهر بهتری داره که برای آینه آرایشی دیگه آینه‌های قدیمی مورد استفاده قرار نمی‌گیرن.

آینه بک لایت آرایشی
آینه بک لایت آرایشی

آینه بک لایت آرایشی به چه دلیل برای موارد آرایشی استفاده می‌شه

آینه بک لایت آرایشی آینه‌ای هست که در قسمت پشت اون چراغ LED قرار داده می‌شه. به همین دلیل نور مخفی و خیلی ملایمی داره که می‌تونه مقابل خودش رو تا حد خیلی خوبی روشن کنه. بنابراین برای یکسری از کارها مثل آرایش و میکاپ می‌تونه خیلی کمک‌کننده باشه. چون وقتی شما مقابل آینه قرار می‌گیرین تا بخواین آرایش کنین، نور و آینه شفاف خیلی مهمه. که با وجود آینه بک‌لایت میکاپ هر دوی اینا به‌راحتی و به‌بهترین شکل ممکن تامین می‌شه. به همین دلیل این آینه، نسبت به آینه‌های دیگه خیلی عملکردی‌تر هست.

آینه بک لایت آرایشی
آینه بک لایت آرایشی

چراغ LED که پشت آینه قرار داده می‌شه، نور رو به‌صورت یکنواخت و بدون هیچ سایه‌ای ایجاد می‌کنه. به همین دلیل با قرارگیری در برابر آینه، چهره کاملا روشن و واضح در آینه نشون داده می‌شه. این چراغ ضخامت کمی داره و به‌صورت نواری و یک تکه هست ، که پشت آینه تعبیه میشه.

به همین دلیل در ظاهر مشکلی ایجاد نمی‌کنه و اصلا مشخص نیست. به‌علاوه که ظاهر خیلی زیبایی داره و وقتی در فضایی هم قرار داده بشه، باعث تغییر کلی و زیباتر نشون دادن اون می‌شه.

آینه بک لایت آرایشی
آینه بک لایت آرایشی

با این توضیحات و ویژگی‌هایی که آینه بک لایت آرایشی داره، اگر شما آرایشگر هستین یا سالن دارین قطعا این آینه مناسب شما هست. چون نور اون به شما خیلی کمک می‌کنه تا با دقت و تسلط بالاتری که براتون ایجاد می‌شه بتونین کارتون رو انجام بدین. بنابراین اگر در دنیای مدرن امروزی مشغول به فعالیت هستین و ادعای حرفه‌ای بودن در کارتون هم دارین، باید از بهترین و به‌روزترین ابزار هم استفاده کنین.

آینه یکی از این ابزارهای مهمه که باید در انتخاب اون خیلی دقت کرد. حتی اگر شما خیلی هم در زمینه آرایش متخصص نیستین و می‌خواین آینه‌ای برای استفاده شخصی داشته باشین، آینه بک‌لایت خیلی کمک‌کننده هست تا شما بتونین روی صورت‌تون با دید بهتری میکاپ کنین.

چرا آینه بک لایت آرایشی رو از کمپانی آینه‌ها بخرین

کارگاه تولیدی آینه آینه‌ها هر نوع آینه‌ای رو ازجمله آینه بک لایت آرایشی رو با بهترین کیفیت و قیمت تولید می‌کنه. به این دلیل که تمام مراحل ساخت آینه‌ها از اول تا آخر در این محل انجام می‌شه. این کمپانی از بهترین مواد اولیه و تجهیزات استفاده می‌کنه تا بتونه محصولی با کیفیت خیلی بالا تولید کنه. بخش فروش هم رو خودشون به عهده گرفتن تا قیمت‌ها خیلی مناسب باشن. تمام تلاش این مجموعه بر اینه که بتونه محصولی با کیفیت خیلی بالا و قیمت مناسب با بهترین خدمات برای شما داشته باشه.

آینه بک لایت آرایشی
آینه بک لایت آرایشی

در ضمن ضمانت بی قید و شرط روی آینه بک لایت آرایشی و تمامی آینه‌های تولیدی خودشون دارن. که اگر احیانا آینه در ابتدای امر و در مسیر جابه‌جایی در محل دچار شکستگی بشه، براتون تعویض می‌کنن. به علاوه گارانتی یک‌ساله هم داره که در طول این یکسال اگر مشکلی پیش اومد، به‌صورت رایگان رفع می‌کنن. مثلا اگر چراغ آینه دچار مشکل شد، نگران نباشین و ما براتون رایگان چراغ رو تعویض می‌کنیم. البته که ما بهترین هر چیزی رو برای ساخت آینه‌ها استفاده می‌کنیم تا به‌سادگی خراب نشن که همینطور هم هست.

آینه بک لایت آرایشی
آینه بک لایت آرایشی

ثبت سفارش از سراسر کشور انجام می‌شه. اگر نیاز به آینه بک لایت آرایشی دارین یا سالن و آرایشگاه دارین و هنوز از آینه‌های قدیمی استفاده می‌کنین، همین الان اقدام به سفارش این آینه کنین. تا بتونین سطح کار و فضای خودتون رو ارتقا بدین. همچنین با قیمت بهتر و خدمات عالی دریافت کنین. چون همونطور که خودتون می‌دونین نوسانات زیادی در بازار مواد اولیه وجود داره که باعث تغییر قیمت نهایی آینه‌ها می‌شه. برای دریافت مشاوره هم می‌تونین با همکاران آینه‌ها در تماس باشین تا اونا بهترین راهنمایی رو برای شما بتونن داشته باشن.

قابلیت‌های آینه بک لایت آرایشی چیه

آینه بک لایت آرایشی یکسری قابلیت‌هایی داره که باعث شده تا این آینه بیشتر مورد توجه قرار بگیره. این قابلیت‌ها به آینه کمک می‌کنن تا یک وسیله کاربردی‌تر باشه.

. نور کافی و مناسب یکی از شروط لازم برای میکاپ و آرایشه. به همین دلیل آینه بک لایت آرایشی قابلیت تنظیم نور داره. یعنی شما با این آینه می‌تونین میزان نور آینه رو کم یا زیاد کنین تا به نور دلخواه خودتون برسین. چون به‌صورت طبیعی در طول روز نور در حال تغییره و ممکنه در ساعت‌های مختلفی نیاز به نور بیشتر یا کمتر باشه که با این آینه این امکان فراهم شده.

. برای دیدن قسمت‌هایی از صورت با دید نزدیک‌تر روی آینه بک لایت آرایشی میشه آینه‌ای با زوم مثلا 10 برابر داشت. که کمک می‌کنه تا شما بتونین اشراف بیشتری روی تمام قسمت‌های صورت‌تون داشته باشین. و در نهایت هم یک آرایش تمیز و بدون نقص ایجاد بشه.

آینه بک لایت آرایشی
آینه بک لایت آرایشی

. پخش موزیک و ویدئو از آینه هم یکی از قابلیت‌های دیگه‌اس که باعث جذابیت بیشتر آینه آرایشگاه نوری یا آینه بک‌لایت، می‌شه. به این صورت که شما حین این که جلوی آینه مشغول آرایش هستین یا به‌عنوان میکاپ‌آرتیست روی صورت یا موی مشتری کار انجام می‌دین، می‌تونین همزمان مثلا موسیقی موردعلاقه‌تون رو هم از آینه گوش بدین.

. چراغ LED که برای آینه بک لایت آرایشی به کار میره، دارای رنگ‌های متنوعی هست. اما با توجه به این که برای میکاپ و آرایش نیاز به نور طبیعی وجود داره، پس رنگ آفتابی و مهتابی خیلی مناسب هستن. چون رنگ‌ها رو در آینه همنطور که هستن نشون میدن و به نور طبیعی هم بیشترین شباهت رو دارن.

آینه بک لایت آرایشی
آینه بک لایت آرایشی

این نکته رو بگیم که هر کدوم از قابلیت‌های آینه بک لایت که اشاره شدن به‌صورت انتخابی روی آینه نصب می‌شن. یعنی هرکدوم از این موارد که موردعلاقه و نیاز شما باشه روی آینه نصب می‌شه.

آینه بک لایت آرایشی در چه فضاهایی استفاده می‌شه

آرایشگاه

آینه بک لایت آرایشی مهمترین فضایی که می‌تونه قرار بگیره، آرایشگاه و سالن زیبایی هست. چون تو این فضا آرایش و میکاپ به‌صورت حرفه‌ای و تخصصی به مشتریان خودش ارائه می‌شه، باید از ابزار حرفه‌ای هم استفاده بشه. همچنین فضا هم باید به‌شکل مدرن و امروزی باشه. چون وقتی ادعا بر حرفه‌ای بودن و به‌روز بودن هست باید به تناسب اون از وسیله‌های به‌روز و مدرن هم استفاده بشه. با این وجود آینه که یکی از ابتدایی‌ترین لوازم برای میکاپ و گریمه و تاثیر زیادی هم روی دکوراسیون و طراحی داخلی داره که باید توجه ویژه‌ای به اون بشه. آینه آرایشگاه نوری امروزه خیلی رو بورسه. و طرفداران خاص خودشو داره.

آینه بک لایت آرایشی
آینه بک لایت آرایشی

با این توضیحات آینه بک لایت آرایشی قطعا یک آینه کاملا کاربردی و بسیار زیبا برای فضای آرایشگاه هست. شما با استفاده از این آینه می‌تونین فضاتون رو جذاب‌تر و زیباتر کنین. تا بتونه روی آرامش و ایجاد حس خوب کارکنان و افرادی که به این محل میان، تاثیر بذاره. چون فضایی با نور خوب و دکوراسیون عالی روی آرامش‌خاطر هم موثره.

خونه

خونه هم یکی از فضاهای دیگست که آینه آرایشی در اون مورد استفاده قرار می‌گیره. عملکرد و ظاهر این آینه هم تاثیر خیلی زیادی در انتخاب آینه موردنظر داره. آینه بک لایت آرایشی آینه‌ای هست که هم عملکرد خوبی داره و هم این که زیبایی اون می‌تونه فضای خونه شما رو تغییر بده. همچنین این آینه در بزرگنمایی بیشتر و روشن‌تر جلوه دادن فضای خودش هم نقش داره. چون به‌واسطه نوری که ایجاد می‌کنه این تاثیر رو می‌ذاره.

آینه بک لایت آرایشی
آینه بک لایت آرایشی

اگر چیدمان خونه شما مدرن و زیبا هست، بدونین که برای انتخاب آینه‌تون نیاز به آینه بک لایت دارین. چون قابلیت‌های خیلی کاربردی و ظاهر خیلی زیبایی داره که تغییرات زیادی رو برای شما ایجاد می‌کنه. اما برعکس آینه‌های قدیمی این قابلیت‌ها رو ندارن به همین دلیل هم دیگه از اون آینه‌ها استفاده نمی‌شه. یک نمونه از آینه‌ قدیمی آرایشی رو در زیر می‌تونین ببینین و با آینه بک لایت آرایشی مقایسه کنین تا متوجه این تغییرات بشین.

آینه بک لایت آرایشی
آینه قدیمی ساده

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ