آینه بک‌لایت برای آرایشگاه

آینه بک‌لایت برای آرایشگاه

برای آرایشگاهت دنبال آینه می‌گردی؟ موندی چه آینه‌ای رو انتخاب کنی تا هم کاربردی باشه و هم برای دکوراسیون عالی باشه. پیشنهاد ما به شما آینه بک‌لایت برای آرایشگاه هس. چرا که این آینه با توجه به تنوعی که در رنگ نور و رنگ قاب آینه داره آرایشگاه شما رو از حالت کلاسیک و سنتی به حالت مدرن تغییر می‌ده. و با توجه به اینکه نور رو به‌صورت یک‌نواخت می‌تابونه روی صورت مشتری سایه نمی‌افته در ادامه بیشتر درباره این موضوع صحبت می‌کنیم.

فهرست مطالب

Add a header to begin generating the table of contents

آینه بک‌لایت برای آرایشگاه ، چه جور آینه‌ای هس؟

آینه با نور بک‌لایت، آینه‌ای هس که در پشت اون یک سیستم روشنایی هس. هنگامی که آینه روشن می‌شه، فضای پشت اون می‌درخشه . دارای چهار جزء اصلی است:

شیشه آینه

اینجا جایی هس که شما انعکاس خودتون رو در اون می بینین. آینه از سه لایه فرعی تشکیل شده: شیشه شفاف، لایه فلزی بسیار نازک و پوشش رنگی که فلز رو به داخل آب‌بندی می‌کنه.

لامپ LED/سیستم روشنایی:

لامپ‌های ال ای دی به صورت نواری چیده شده و پشت آینه نصب می‌شه. اونا دلیل درخشش آینه با نور بک‌لایت هستن.

منبع تغذیه:

لامپ‌ های LED بدون برق کار نمی‌کنن. منبع تغذیه به عنوان شبکه برق برای آینه نوری عمل می‌کنه.

پایه قاب/دیوار:

این قسمت به شما امکان می‌ده آینه رو روی دیوار آویزان یا نصب کنین. معمولا دارای براکت‌ هس که آینه رو در جای خود محکم می‌کنه.
بسته به طراحی آینه، ممکن هس قطعات دیگری مانند کلیدها و دیمرها اضافه شن. اگر قصد خرید یه آینه بک‌لایت برای آرایشگاه دارین، اینا بخشی از مزایایی هس که می‌تونین داشته باشین.

اهمیت طراحی نور مناسب در آرایشگاه ها

اهمیت نورپردازی آرایشگاه به دلیل ماهیت این تجارت بسیار زیاد هس. هر زمان که مشتری از هر سالن یا مکان مشابه بازدید می‌کنه، انگیزه اصلی این هس که خوب به نظر برسه و احساس خوبی داشته باشه.تحقیقات نشان می‌ده که نورپردازی زیبایی شناختی و به خوبی تنظیم شده تاثیر فوق العاده‌ای بر خلق و خوی افراد داره. بنابراین، طراحی نورپردازی برای آرایشگاه منجر به رضایت مشتریان، تکرار تجارت، ارجاعات و مشتریان بیشتر می‌شه.

آیا آینه بک‌لایت برای آرایشگاه خوب هس؟

پاسخ بله هس! آینه‌های دارای نور بک‌لایت انتخابی عالی برای آرایشگاه شما هستن. یه آینه با نور بک‌لایت می‌تونه چند شکل متفاوت داشته باشه. اولین (و بهترین برای آرایش) آینه‌ای که در آن ال‌ای‌دی‌ها در سمت پشت آینه قرار می‌گیرن و سپس نور از طریق یه بخش حکاکی شده از لبه‌های بیرونی آینه انعکاس می‌شه.

همچنین نوع دیگری از آینه با نور بک‌لایت وجود داره که هیچ حکاکی روی آینه نیس، بنابراین به جای اینکه از جلوی آینه بتابه، نور از پشت آینه می‌تابه. این آینه یه جلوه زیبا و دلربا ایجاد می‌کنه، اما معمولاً چهره شما رو به خوبی آینه اولی روشن نمی‌کنه. بنابراین، اگر به‌دنبال بهترین آینه برای آرایش هستین، یه آینه با نور بک‌لایت با نواحی حکاکی شده، با نور مناسبی رو برای آرایشگاه‌تون بخرین تا ظاهر دلخواه برای مشتریان‌تون ایجاد کنین.

ال ای دی یا فلورسنت؟ کدوم برای آینه بک‌لایت برای آرایشگاه بهتر هس؟

پیدا کردن آینه مناسب تنها نیمی از کار هس. انتخاب نورپردازی مناسب برای داشتن یه آرایش عالی ضروری هس. چند نوع نورپردازی مختلف وجود داره که می‌تونین برای آینه با نور بک‌لایت خود انتخاب کنین.LED یا فلورسنت،هر دو گزینه نورپردازی عالی هستن زیرا مصرف انرژی کم‌تری دارن. حتماً لامپ های LED یا فلورسنت رو به جای لامپ‌های رشته‌ای انتخاب کنین، زیرا برای محیط زیست بهتر هستن و عمر طولانی تری خواهند داشت.

فاکتور مهم دیگری که باید در هنگام انتخاب بین لامپ های LED و فلورسنت در نظر گرف، مدت زمان ماندگاری اوناست. لامپ‌های LED اغلب تا 50000 ساعت ماندگاری دارن در حالی که لامپ های فلورسنت بیش از 15000 ساعت ماندگاری دارن. اگر می‌خواین زود به زود مجبور به تعویض لامپ‌های آینه نور بک‌لایت خودتون نباشین، لامپ های LED برای شما مناسب هستن.

اهمیت آینه بک‌لایت برای آرایشگاه

آینه ها در آرایشگاه اهمیت زیادی دارن. به طور طبیعی، عملکرد اصلی آنها منعکس کردن تصاویر مشتریان به عنوان قبل و بعد آرایش یا اصلاح هس. با این حال، سالن ها نیز باید محیط‌های شیکی باشن و چنین عنصر مهمی مانند آینه‌ باید با سبک آرایشگاه مطابقت داشته باشه. بنابراین اگر در حال آماده شدن برای تجهیز یک آرایشگاه جدید هستی، به آینه‌های خود توجه ویژه‌ای داشته باشین.

آینه بک‌لایت برای آرایشگاه ، آرایشگاهت رو تبلیغ کن

وقتی مشتریان وارد سالن شما می‌شون، می‌خواین تصوری مدرن از کسب و کار شما داشته باشن. حداقل، اون‌ها به همان اندازه که آرایشگران مو می‌بینن، آینه می‌بینن. بنابراین، شما می‌خواین آینه‌هایی رو انتخاب کنین که تأثیر خوبی بذارن.
البته پایه آینه هم می‌تونه مهم باشه شما می‌تونین یه پایه شیشه با روکش بازتابنده انتخاب کنین که پر زرق و برق باشه.

در حالی که اگه آینه در شکل مستطیل ساده باشه ممکنه برای یه محیط فوق مینیمالیستی ایده‌آل باشه، احتمالاً با یه قاب با لبه‌های هندسی جلوه‌ای جذاب داشته باشه. به فضایی که می‌خواین آینه بک‌لایت رو به اون‌جا منتقل کنین فکر کنین. اگر مدرن هس، قاب‌های ساده‌ای رو برای آینه‌های نوری خود در نظر بگیرین. که جذابیت بالایی داشته باشین. اگر آینه ساده‌تری رو انتخاب می‌کنین، لوگوی سالن خودتون رو روی آینه سفارش بدین.

اندازه آینه بک‌لایت برای آرایشگاه رو به درستی تنظیم کنین

انتخاب بزرگ دیگری که در انتخاب آینه‌ها انجام می‌دین اندازه اوناست. بدیهی هس که اونا باید به اندازه کافی بزرگ باشن تا مشتریا بتونن موهای خودشون رو ببینن. به خاطر داشته باشین که قد افراد متفاوت هس و شما می‌خواین آینه‌هایی نوری به اندازه کافی بزرگ باشن که هم برای مشتریان قد بلند و هم برای مشتریان قد کوتاه انعکاس خوبی داشته باشن.

نکته دیگر در مورد اندازه آینه، فضای شماس.آینه‌ها برای یک کسب و کار مانند سالن زیبایی بسیار مهم هستن، و شما می‌خواین که اونا متناسب با بقیه فضای شما باشن. این واقعیت رو به خاطر داشته باشین، به خصوص اگر فریم‌های (قاب) سنگین رو انتخاب می‌کنین.
آینه‌های سبک رو برای زیبایی بیشتر انتخاب کنین شما می‌خواین آینه‌ها برای مشتری شیک به‌نظر برسه و مغازه رو مدرن کته. با توجه به اولین نکته، به یاد داشته باشین که مشتریان برای مدت طولانی روی صندلی آرایشگر می‌نشنن.

آیا برای اون‌ها بهتره که دید کاملی از خودشون و همه افراد پشت سرشان داشته باشن؟ قرار دادن درست آینه‌ها رو در نظر بگیرین تا مشتریا بتونن حداقل تا حدی از انعکاس فرار کنن شاید با زاویه دادن به صندلی این مشکل حل بشه.

با توجه به نکته دوم،ویژگی‌های بازتابی آینه‌ها نیز می‌تونن آرایشگاه شما رو برجسته کنن. اونا می‌تونن مناطق کم نور رو روشن کنن و همچنین فضای کوچک رو بزرگ‌تر نشون بِدَن. با قرار دادن آینه بک‌لایت برای آرایشگاه ، آرایشگری شما هم برای مشتری و هم برای خودتون جذاب می‌شه. اگر وسایل نورپردازی جذابی دارین، سعی کنین اونا رو جلو آینه بزارین تا در آینه بازتاب جذاب به‌وجود بیارن.

آینه بک‌لایت برای آرایشگاه رو در سرسرا قرار بدین

منطقه دیگری که ممکن هس آینه رو در اون‌جا بگنجونین، سرسرا هس. یه آینه در نزدیکی ورودی می‌تونه نسخه دیگری از آرایش یا اصلاح قبل و بعد باشه. مشتریان شما در بدو ورود و همچنین ظاهر بهبود یافته پس از خدمات مو، نگاهی اجمالی به خودشون خواهند داشت.
علاوه بر این، احتمالاً می‌خواین محصولات مو رو به مشتریان خود بفروشین و در جلو آرایشگاه به نمایشگر نیاز خواهین داشت. قسمت پشت قفسه‌های محصولات رو آینه کاری کنین. آینه نور رو بر روی محصولات منعکس می‌کنه که باعث می‌شه اونا بیشتر در معرض نمایش باشن.
یه فضای داخلی جذاب ایجاد کنین که مشتریان رو ترغیب کنه تا برای آرایش و اصلاح سر و صورت خودشون با آینه‌های جذاب دوباره برگردن.

تنظیمات روشنایی متمایز آینه بک‌لایت برای آرایشگاه

می‌تونین نورپردازی جداگانه ای در آرایشگاه‌ها و سالن‌ها انجام بدین و از هدر رفتن هزینه‌ها خودداری کنین.در اینجا یک مثال برای شما آورده شده اس. از روشنایی کاری با شدت بالا برای آرایشگاه استفاده کنین. اگرچه گرون هس، اما نور بهتری می‌ده.

به طور مشابه، فقط از چراغ های CRI بالا برای رنگرزی مناطق استفاده کنین. این لامپ‌ها گرون هستن، اما محدود کردن اون‌ها به یه منطقه خاص بهترین نتیجه رو به همراه خواهد داش.شما می‌تونین از نورپردازی با درجه بندی معمولی برای منطقه عمومی استفاده کنین زیرا مخاطرات بسیار کمتر هس.با بازی هوشمندانه اون، چشم نوازترین و کم هزینه ترین نورپردازی رو در مغازه خواهین داش.

ضمانت مجموعه آینه‌ها

مجموعه آینه‌ها ضمانت یک‌ساله برای تمام محصولات داره. که این ضمانت شامل شکستگی هنگام ارسال، کم سو شدن چراغ‌ها و … . که به‌صورت رایگان تعمیر یا تعویض می‌شن. برخورد یه شی سنگین به آینه توسط مشتری که باعث شکسته شدن آینه شه شامل ضمانت نمی‌شه.

شما می‌تونین هر آینه که در سایت‌های خارجی یا داخلی دیدین و پسندیدین رو سفارش بدین.

آدرس کارگاه : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ