آینه برای سالن آرایشگاه

آینه برای سالن آرایشگاه

برای هر آرایشگر حرفه‌ای مهم‌ترین دغدغه انتخاب آینه برای سالن آرایشگاهه! چون می‌دونه آینه‌ای که انتخاب می‌کنه چقدر می‌تونه روی کیفیت کارش و درآمدش تاثیرگذار باشه! نباید حتماً از طرف خودمون فقط به داستان‌ها نگاه کنیم, یا این بار از طرف مشتری‌هامون نگاه کنیم. تصور کن رفتیم به یه آرایشگاه دکور داغون مواجه میشیم و قراره دو ساعت جلوی آینه‌ای بشینیم که نامرتب و بی‌کیفیت و قدیمی و نامرتبه! قطعاً احساس می‌کنیم آرایشگری که توی این آرایشگاه کار می‌کنه به حرفه‌اش اهمیتی نمیده و در نتیجه خودشم یه آرایشگر حرفه‌ای نیست!

حتی اگه در نهایت کارش رو هم خوب انجام بده نمی‌تونه رضایت کامل ما رو داشته باشه چون ما حس بدی دریافت کردیم! این هیچ وقت دیدگاهی نیستش که ما دوست داریم مشتریامون نسبت به ما و آرایشگاهمون داشته باشن. برای همین باید دقت کنیم که آینه باکیفیت و مناسب آرایشگاهمون بخریم. ولی از بین این همه مدل‌های مختلف واقعاً کدومشون بهتره کدومش برای ما مناسب‌تره با هم تا آخر مقاله انواع مختلف آینه‌ها رو بررسی می‌کنیم و انتخاب می‌کنیم.

آینه برای سالن آرایشگاه
آینه برای سالن آرایشگاه

کیفیت آینه برای سالن آرایشگاه

کیفیت آینه حتی زمانی که اون رو برای خونمون بخوایم هم خیلی مهمه , اما کیفیت آینه برای سالن آرایشگاه خیلی خیلی مهم‌تره! چون یکی از اصلی‌ترین ابزارهای کار توی آرایشگاهمون آینه‌ی ماست. وقتی آینمون بی‌کیفیت باشه هم خودمون توی نگاه کلی از توی آینه نمی‌تونیم درست تشخیص بدیم که میکاپمون درست انجام شده یا نه قرینه هست یا نه ، هم مشتریمون وقتی خودش رو توی یه آینه کدر و تابدار ببینه فکر می‌کنه میکاپش پر از نقصه! پس یکی از اصلی‌ترین فاکتورهایی که موقع انتخاب آینه برای سالن آرایشگاه باید بهش دقت کنیم کیفیت آینه‌ست.

آینه برای سالن آرایشگاه
آینه برای سالن آرایشگاه

یه آینه باکیفیت باید از شیشه باکیفیت و متریال باکیفیت درست شده باشه. ولی ما توی خرید آنلاین نمی‌تونیم به صورت دقیق این متیرال مورد استفاده و جنس شیشه رو بررسی کنیم ، پس بهترین کار اینه که از یه جای مطمئن خرید کنیم. برای مثال همین سایتی که الان داخلشیم یه سایت معتبره که خودش تولید کننده اصلی شیشه و آینه‌ست یعنی با واسطه طرف نیستیم!

از نظر کیفیت چیزی که خیالمونو راحت می‌کنه ، اینه که دستگاه‌هایی که این کارخانه برای تولید شیشه و آینه استفاده می‌کنه بعضیاشون فقط یه نمونه داخل کشورمون دارند و اون یدونه برای این شرکته! یعنی اولویت اول کیفیت بوده! تازه این شرکت به کشورهای خارجی هم صادر داره و درصد رضایت مشتریاش بسیار بالاست.

پیشرفت جهانی آینه‌ها

آینه برای سالن آرایشگاه
آینه برای سالن آرایشگاه

گسترش علم و بهتر شدن دکوراسیون و معماری‌های داخلی انواع مدل‌های آینه برای منازل و آرایشگاه روانه‌ی بازار شدن که سالن‌های آرایشی رو نیز بسیار جذاب‌تر می‌کردن.زالبته باید گفت که این موضوع در ابتدا در اروپا شکل گرفت و کم کم در ایران رواج پیدا کرد. تولید کنندگان شروع به ساخت اینه‌های مورد نیاز مشتریان کردن تا گریمورها و میکاپ کاران حرفه‌ای و بهتر کار خود رو انجام بدن.

آینه برای سالن آرایشگاه
آینه برای سالن آرایشگاه

هم‌چنین داشتن سالنی زیبا و مدرن و رقابت با همکاران در زمینه‌ی سالن آرایشی نیز یکی از مهم ترین نکات برای خرید آین‌ ی زیباست. امروزه دیگر مردم و یا آرایشگران به شیشه بری نمی‌رن و از طریق سایت‌های اینترنتی آینه‌های مورد نیازشون رو انتخاب می‌کنن و فقط با گفتن ابعاد و مدل درست سفارش خودشون رو ثبت می‌کنن و درب منزلشون در هر کجای ایران که هستن تحویل می‌گیرن. با این کار علاوه بر اینکه در زمان و وقت خودشون صرفه‌جویی می‌کنن باعث کم‌تر شدن الودگی هوا ، ترافیک شهری و آلودگی‌های زیست محیطی هم میشن.

تاثیر شکل آینه برای سالن آرایشگاه

آینه برای سالن آرایشگاه
آینه برای سالن آرایشگاه

برای همه‌مون حداقل یه بار پیش اومده که وارد یه محیطی بشیم و ازش یه حس خاصی رو دریافت کنیم. اون حس به خاطر اشکال هندسی که داخل اون دکور استفاده شده هستش. هر شکل هندسی نماد یک حس و حاله و مطابق با اون یک انرژی و حس و حالی را از خودش صادر می‌کنه. از طرفی ما داریم در مورد شکل هندسی آینه صحبت می‌کنیم که تاثیرش روی محیط نسبت به باقی اجزای دکوراسیون چند برابره.

برای همین زمانی که می‌خوایم داخل دکورمون از آینه استفاده کنیم باید خیلی روی شکل هندسی اون دقیق باشیم و اون را مطابق با انرژی و حس و حالی که می‌خوایم به خودمون و مشتریمون القا بشه انتخاب کنیم. یه نکته مهمی رو که توی انتخاب شکل آینه‌ها باید در نظر بگیریم اینه که خودمون هم خیلی دوستشون داشته باشیم تا اینجوری بتونیم با احساس راحتی و آرامش بیشتری توی آرایشگاهمون کار کنیم.

انواع آینه بر اساس شکل ‎

آینه برای سالن آرایشگاه
آینه برای سالن آرایشگاه
  • آینه گرد یا دایره‌ای
  • آینه مستطیل و مربع
  • آینه بیضی
  • آینه گنبدی
  • آینه دفرمه
  • آیه خاص

آینه گرد برای سالن آرایشگاه

آینه برای سالن آرایشگاه
آینه برای سالن آرایشگاه

شخص من اگه بخوام بین انواع مختلف آینه یکی رو انتخاب کنم قطعاً آینه‌های دایره‌ای شکل رو انتخاب می‌کنم. با هر سبک دکوراسیونی میشه ستشون کرد و بی‌نهایت زیباهستن! دایره به خاطر شکل هندسیش نماد اتحاد و جریان داشتنه. شکل هندسی دایره متشکل از یک عالمه نقطه‌ست که در جریانن و می‌چرخند و در نهایت به یک نقطه می‌رسند. حس اتحادی که این شکل به مشتری میده باعث میشه که احساس کنه در مقابل ما قرار نداره و هممون توی یه جبهه‌ایم. برای همین راحت‌تر می‌تونه بهمون اعتماد کنه. از طرفی این حس جریان داشتن باعث ایجاد احساس گذشت تو وجود انسان می‌شه. اینجوری مشتریامون خیلی بهمون سخت نمی‌گیرن. آینه‌های گرد توی سال‌های جدید به صورت قدی و در ابعاد بزرگ بیشتر استفاده می‌شن

انواع آینه برای سالن آرایشگاه

  • آینه برای سالن آرایشگاه بک لایت
  • آینه برای سالن آرایشگاه لمسی یا حسگر
  • آینه برای سالن آرایشگاه ریموت دار
  • آینه برای سالن آرایشگاه چراغ دار یا هالیوودی
  • آینه برای سالن آرایشگاه قدی
  • آینه برای سالن آرایشگاه حکاکی شده
  • آینه برای سالن آرایشگاه گرد و بیضی
  • آینه برای سالن آرایشگاه دکوراتیو
  • آینه برای سالن آرایشگاه قاب دار
  • آینه برای سالن آرایشگاه دوطرفه
آینه برای سالن آرایشگاه
انواع آینه برای سالن آرایشگاه

آینه برای سالن آرایشگاه بک لایت

اگر به دنبال ایجاد یک آرایشگاه لاکچری و مدرن هستین که زمانی که مشتری قدم به سالن شما میذاره احساس خوبی به آن دست بده آینه‌های بک لایت جز یکی از آن آینه های بسیار زیبا و مدرن امروزی هستن که توجه مشتریان رو به خود جلب می کنه. آینه های بک لایت با داشتن نور ملایم احساس آرامش و جذابیتی منحصر به فرد رو ایجاد می‎‌کنه. این آینه های بک لایت صرفا به خاطر زیبایی و نور خاص در بسیاری از مکان ها استفاده میشه وگرنه نور چندانی برای میکاپ کردن تخصصی مانند اینه های هالیوودی به شما نمیده.

آینه برای سالن آرایشگاه
آینه برای سالن آرایشگاه بک لایت

آینه برای سالن آرایشگاه لمسی یا حسی

اگر برای سالن آرایشی خود آینه ی نور دار خریداری کنین ممکنه به فکر استفاده از آینه های لمسی یا حسگری افتاده باشین. بر روی آینه های لمسی یک نقطه ی دایره ای شکل تعبیه شده اس که با لمس انگشتان خود بر روی آن می تونین نور آینه ی مورد نظر رو خاموش ویا روشن کنین. واگر آینه‌ی شما از نور های چند رنگ تعبیه شده باشه می‌تونین نور آینه ی خودتون رو تغییر بدین ویا شدت نور رو کم و زیاد کنین.

آینه برای سالن آرایشگاه
آینه برای سالن آرایشگاه لمسی یا حسی

آینه برای سالن آرایشگاه ریموت دار

پیشنهاد ما برای شما اگر به دنبال آینه‌های نور دار هستین مدل ریموت دار آن هست . زیرا به راحتی می‌تونین در هر کجای سالن که ایستاده باشین با استفاده از زدن دکمه ی ریموت نور رو کم و زیاد و یا خاموش و روشن کنین. و هیچ رد و اثری از انگشتان شما به خاطر لمس آینه بر روی آن نمیوفته و این خود یک مزیت محسوب میشه.

آینه برای سالن آرایشگاه چراغ دار یا هالیوودی

امروزه برای گریم کردن و یک آرایش حرفه‌ای احتیاج به یک آینه ی چراغ دار یا هالیوودی دارین. با داشتن این نوع از آینه ها در اتاق گریم خود نور را به طور مناسب بر روی صورت مشتری و به طور یک اندازه و یک نواخت خواهید داشت تا بتونین یک میکاپ بی نقص رو انجام بدین. این نوع آینه ها پس از برش دور تا دور آن به فواصل مرتب و معینی لامپ های مخصوص نصب می‌شن.

قابل ذکره که استفاده کردن از لامپ های ال ای دی اورجینال می تونه روی کیفیت محصول تاثیر بسزایی داشته باشه. از این رو کارگاه تولیدی آینه ها بهترین نوع کیفیت رو با ضمانت مادام العمر به شما ارائه میده.

آینه برای سالن آرایشگاه
آینه برای سالن آرایشگاه چراغ دار یا هالیوودی

آینه برای سالن آرایشگاه قدی

اگر سالن آرایشگاهی کوچکی دارین و یا از نور کافی در سالن بهره نمی‌برین بهترین روش استفاده از آینه های چراغ‌دار قدی یا یک سره برای سالن آرایشگاهی شماست تا بتونین فضا رو حتی‌الامکان بزرگ‌تر نشان داده و جذابیت سالن رو بیشتر کنین. امروزه این دسته از آینه‌ها برای سالن آرایشگاه جزو پرطرفدارترین‌ها هستن و در شکل‌های مختلف ازشون استفاده میشه. اکثر میکاپ آرتیست‌های مطرح جهان از آینه‌های بزرگ در سالن آرایشگاهشون استفاده می‌کنن که خودش نشون دهنده‌ی حرفه‌ای بودن این آینه‌هاست.

آینه برای سالن آرایشگاه
آینه برای سالن آرایشگاه قدی

آینه برای سالن آرایشگاه حکاکی شده

شما برای نشان دادن اینکه یک سالن آرایشگری حرفه ای دارین احتیاج به برند و لوگوی مخصوص به خودتون رو خواهید داشت. بر همین اساس می تونین نام سالن آرایشی خود یا لوگوی طراحی شده‌ی خودتون رو برای برند کردن آرایشگاه بر روی آینه حک کنین. این حکاکی به وسیله ی دستگاه هایی مانند cnc به روش سندپلاست انجام میشه. در این روش یک لایه از سطح آینه برداشته میشه.

آینه برای سالن آرایشگاه
آینه برای سالن آرایشگاه حکاکی شده

آینه برای سالن آرایشگاه قاب دار

شما بنا بر سلیقه ی خودتون می‌تونین آینه ی خودتون رو ساده و یا قاب دار انتخاب کنین. شما می تونین بنابر طراحی دکوراسیون سالن آرایشی خود قاب های گوناگونی رو انتخاب کنین. قاب‌های مختلفی از جنس های گوناگون مانند چوب ، فلز،پی وی سی، شیشه ای و….ساخته می شن که بسیار جذاب و زیبا هستن و می تونن مطابق با دیوار ویا متریال های مختلف ست بشن و در رنگ های مختلف تولید بشه. اما به این نکته توجه کنین که به طور مثال آینه هایی با قاب های طلایی برای سبک دکوراسیون کلاسیک و سلطنتی و قاب های سفید و مشکی برای سبک طراحی مدرن جذابیت بسیار بیشتری داره.

آینه برای سالن آرایشگاه
آینه برای سالن آرایشگاه قاب دار
آینه برای سالن آرایشگاه
آینه برای سالن آرایشگاه قاب دار

آدرس دفتر : تهران ، ونک ، ده ونک ، خیابان شیخ بهایی ، کوچه کولیوند ، خیابان شهید مجیدپور ، نبش بن‌بست آرمین پلاک ۱۰۶

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ