آینه بدون قاب سالن آرایش

آینه بدون قاب سالن آرایش

اهمیتی که آینه‌ها در سالن‌های زیبایی و آرایشی دارن، اصلا قابل انکار نیست. این اهمیت به‌قدری بالاست که سالن آرایش بدون وجود آینه اصلا کارکرد خودش رو نداره. آینه‌های مختلفی هم برای سالن‌های آرایشی وجود داره که یکی از اون‌ها می‌تونه آینه بدون قاب سالن آرایش باشه. این آینه خودش هم خیلی تنوع داره و شما می‌تونین به‌راحتی آینه موردنظر خودتون رو انتخاب کنین. انتخاب شما بستگی به نیاز فضا و سلیقه شما داره که بتونه ضمن این که خیلی عملکرد خوبی داشته باشه، از زیبایی ظاهری هم برخوردار باشه.

آینه بدون قاب سالن آرایش
آینه بدون قاب سالن آرایش

معرفی آینه بدون قاب سالن آرایش

آینه بدون قاب سالن آرایش از یک سادگی خاص و خیلی زیبایی برخورداره که برای هر فضایی می‌تونه مناسب باشه. یعنی سالن آرایش شما هر سبک طراحی و دکوراسیونی که داشته باشه، می‌تونه این آینه برای اون گزینه مناسبی باشه. شما با خرید آینه بدون قاب آرایشی حتی اگر دکوراسیونتون رو تغییر بدین یا این که به سالن دیگه‌ای برین، باز هم این آینه می‌تونه برای اون ایده‌‌آل باشه.

آینه بدون قاب سالن آرایش
آینه چراغ‌دار آرایشی

به‌خصوص که آینه‌های جدید و مدرن امروزی به‌اندازه کافی زیبا و جذاب هستن که نیازی به قاب نداشته باشن. و درواقع آینه بدون قاب سالن آرایش می‌تونه جلوه خیلی خاص‌تری هم داشته باشه. و فضای سالن رو خیلی زیباتر از اون‌چیزی که هست نشون بده. چون آینه‌ها نقش خیلی پررنگی در دکوراسیون سالن‌ها دارن. پس باید در انتخاب اون‌ها خیلی دقت بشه تا بتونه نقش موثر خودش رو در زیبایی بیشتر فضا بازی کنه.

آینه بدون قاب سالن آرایش
آینه آرایشگاهی

حالا ما در قسمت پایین آینه‌های مدرن امروزی رو معرفی می‌کنیم که شما می‌تونین هر کدوم رو که خواستین به هر شکلی که مدنظر دارین، سفارش بدین. شما به‌عنوان آرایشگر حرفه‌ای و به‌روز باید ابزار کارتون و فضاتون هم حرفه‌ای باشن. چون این‌ها موازی هم هستن و در دید مخاطب‌ها و مشتری‌هاتون خیلی تاثیر میذاره. چون اولین چیزی که فردی رو جایی جذب میکنه، ظاهر اون هست که این آینه‌ها می‌تونن فضای سالن شما رو خیلی جذاب‌تر کنن.

انواع آینه بدون قاب سالن آرایش

آینه بک‌لایت

آینه بک‌لایت یک آینه خیلی کاربردی برای سالن‌های آرایشی هست که اتفاقا خیلی هم مورد توجه قرار گرفته. مهم‌ترین ویژگی این آینه بدون قاب سالن آرایش این هست که دارای نورپردازیه. نورپردازی این آینه با چراغی که LED نام داره، تامین میشه. این چراغ شکل نواری داره و ضخامتش هم کم هست اما در عین حال نور کافی رو فراهم میکنه. چراغ پشت آینه کار گذاشته میشه که باعث میشه تا به حالت نور مخفی، نورپردازی آینه بک‌لایت انجام بشه.

آینه بدون قاب سالن آرایش
آینه بک‌لایت سالنی

آینه بدون قاب سالن آرایش از نوع بک‌لایت خیلی برای سالن‌ها گزینه خوبیه. چون نورپردازی آینه طوری هست که وقتی شما روبه‌روی آینه قرار می‌گیرین، می‌تونین واضح‌تر و روشن‌تر خودتون رو در آینه ببینین. بنابراین به‌عنوان آرایشگر هم وقتی مو و صورت مشتری روشن‌تر باشه و دید بهتری داشته باشه شما تسلط بهتری دارین و در نهایت هم می‌تونین کار رضایت‌بخش‌تری رو ارائه بدین.

همچنین مشتری شما هم وقتی جلوی آینه قرار می‌گیره می‌تونه در جریان کار باشه و نظر خودش رو اعمال کنه. چون می‌تونه خودش رو با دید بهتری در آینه ببینه تا در آخر کار هم رضایت کافی از کار شما داشته باشه و دقیقا مطابق خواسته خودش خدمات زیبایی روش انجام بشه. و حس بهتری از این فضا و خدمات بگیره.

آینه چراغ‌دار

آینه چراغ‌دار هم مثل آینه بک‌لایت دارای نورپردازی هست که می‌تونه به‌عنوان آینه بدون قاب سالن آرایش مورد استفاده قرار بگیره. در آینه چراغ‌ها به جای پشت، روی خود آینه قرار می‌گیرن. در اینجا از چراغ یک‌تکه استفاده نمیشه و از چندین چراغ با فاصله مشخصی بهره گرفته میشه. که باعث ایجاد نورپردازی مستقیم برای آینه چراغ‌دار میشه. که به اسم‌های آینه هالیوودی و لامپ‌دار هم شناخته میشن.

آینه بدون قاب سالن آرایش
آینه هالیوودی بدون قاب

آینه چراغ‌دار هم مثل آینه بک‌لایت به‌دلیل نورپردازی که داره برای سالن‌های آرایشی از بهترین گزینه‌هاست. چون نور کافی و درست رو که برای سالن آرایشی خیلی مهمه، به بهترین نحو تامین میکنه. این نور مقابل خودش رو بدون این که سایه‌ای ایجاد کنه روشن میکنه. پس برای کارهای آرایشی در سالن زیبایی بهترین انتخاب هستن. به‌همین دلیل هم دیگه آینه‌های قدیمی خیلی استفاده نمیشن و به‌جای اون‌ها این آینه‌های مدرن و جدید که عملکرد خیلی بهتری رو دارن، مورد استفاده قرار می‌گیرن.

آینه بدون قاب سالن آرایش
آینه هالیوودی سالن آرایش

همچنین نورپردازی این‌ها طوری هست که اگر به‌شکل آینه بدون قاب سالن آرایش به کار برن، جلوه نورپردازیشون هم بیشتر میشه.

آینه حکاکی‌شده

حکاکی روی آینه بدون قاب سالن آرایش می‌تونه اون رو خیلی جذاب‌تر و خاص‌تر بکنه. شما می‌تونین درخواست کنین که نام سالن، لوگو، نوشته یا هر طرحی روی آینه حکاکی بشه. در این صورت آینه شما به آینه‌ای تبدیل میشه که اصلا مثل اون رو در جایی نخواهید دید و فقط متعلق به شماست.

آینه بدون قاب سالن آرایش
آینه حکاکی آرایشگاه

حکاکی وقتی که روی آینه‌های دارای نور انجام میشه، زیبایی اون خیلی بیشتر میشه. چون این نور به قسمت حکاکی‌شده، جلوه خاص‌تری میده و باعث میشه تا زیباتر هم دیده بشه. و باعث بشه که آینه‌ها در سالن آرایش شما به‌عنوان نقطه‌کانونی در نظر گرفته شن.

آینه دوطرفه

آینه بدون قاب سالن آرایش حالت دیگه‌ای که می‌تونه به کار برده بشه، دوطرفه هست. آینه دوطرفه خیلی کاربردیه چون میشه از هر دو سمت اون به‌طور همزمان استفاده کرد. شما با استفاده از این آینه می‌تونین پذیرای تعداد بیشتری مشتری باشین. چون از یک آینه به دو نفر می‌تونین خدماتتون رو ارائه بدین. بدون این که بخواد مشکل خاصی از نظر شلوغی و ازدحام برای شما به وجود بیاد.

آینه بدون قاب سالن آرایش
آینه دوطرفه آرایشگاه

برای آینه دوطرفه می‌تونین از آینه بک‌لایت یا هالیوودی هم استفاده کنین. تا در این صورت با کمک نورپردازی این آینه‌ها بتونین عملکرد آینه رو چندین برابر بهتر کنین. تا شما هم بتونین با آرامش بیشتری کارتون رو انجام بدین.

آینه دوطرفه برای استفاده ازشون باید در قسمت‌های وسط سالن قرار بگیرن تا بشه از هر دوطرفش در یک زمان استفاده کرد. درواقع شما می‌تونین با قرار دادن این آینه از این قسمت‌ها هم که اغلب بهشون توجه نمیشه، نهایت استفاده رو ببرین. و هیچ فضای مرده‌ای باقی نمونه.

نحوه خاموش و روشن کردن آینه‌ نورپردازی بدون قاب سالن آرایش

1— برای خاموش و روشن کردن آینه بدون قاب سالن آرایشی یک حالت لمسی هست. که شما با لمس‌کردن قسمتی که روی آینه مشخص شده می‌تونین اون رو خاموش یا روشن کنین.

2—اگر آینه بدون قاب سالن آرایش شما ریموتی باشه که دیگه اصلا نیازی نیست تا نزدیک آینه بیاین. و می‌تونین از جایی که هستین با کنترل ریموتی آینه‌تون رو خاموش و روشن کنین.

3—سومین حالتی که آینه بدون قاب سالن آرایش می‌تونه باشه، حسگریه. حسگری حالت خیلی هوشمندی داره که شما می‌تونین با فاصله از آینه و فقط با تکون دادن دستتون اون رو خاموش و روشن کنین، مثل تلویزیون‌های هوشمندی که نحوه کارکردشون اینطوریه.

آینه بدون قاب سالن آرایش
آینه هوشمند سالن آرایشگاه

چرا ما میگیم که آینه بدون قاب سالن آرایش رو حتما از ما بخرین

هر نوع آینه‌ای مثل آینه بدون قاب سالن آرایش رو با بهترین کیفیت براتون تولید می‌کنیم. امتیاز ویژه آینه‌های تولیدی ما نسبت به‌جاهای دیگه این هست که ضمانت بی قید وشرط روی آینه‌ها داریم. به این حالت که اگر آینه شما در مسیری که داره میاد اگه احیانا بشکنه، ما براتون یکی دیگه سریع تولید و جایگزین می‌کنیم. گارانتی یکساله هم که به این حالته که اگه آینه مثلا در طول یکسال لمسش دچار مشکل شد یا چراغش دچار سوختگی، رایگان براتون برطرف می‌کنیم.

آینه بدون قاب سالن آرایش
آینه بدون قاب سالن آرایش

این‌ها امتیازات ویژه‌ای برای آینه هستن که شما اون‌ها رو فقط در کارگاه تولیدی ما می‌تونین ببینین. چون ما تلاش می‌کنیم تا علاوه بر این که محصولی با کیفیت به شما مشتری‌های عزیزمون بدیم، خدماتی هم برای رفاه و اطمینان بیشتر شما داشته باشیم. چون کسب رضایت شما خیلی اهمیت داره.

پس اگه آینه بدون قاب سالن آرایش می‌خواین یا این که از آینه‌های ساده قدیمی استفاده می‌کنین، بهتره همین الان با ما از طریق شماره‌های 02188219664 و یا 09901717305 تماس بگیرین و همین الان سفارشتون رو ثبت کنین. چون آینه خیلی مهمه تو فضای شما و بدونین که اگر خودتون رو آرایشگر حرفه‌ای و به‌‌روزی میدونین اما آینه‌ای که تو سالنتون استفاده می‌کنین خیلی قدیمیه، اصلا تو ذهن مشتری‌هاتون حرفه‌ای به‌نظر نمیرسه. چون فضای شما هم نشون‌دهنده و ویترین کار شماست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ