آینه ایستاده چراغ دار

آینه ایستاده چراغ دار

آینه چراغ دار یکی از جدیدترین آینه‌هاست که به‌خاطر مزایا و ویژگی‌های خاصی که داره، خیلی مورد توجه قرار گرفته. خود این آینه هم خیلی تنوع زیادی داره و می‌تونه به شکل‌ها و حالت‌های مختلفی مورد استفاده قرار بگیره. آینه ایستاده چراغ دار یکی از انواع همین آینه‌‌ها محسوب میشه که در این متن هم در مورد اون مفصل صحبت می‌کنیم. این آینه‌ها با ورودشون به بازار باعث شدن تا دیگه آینه‌های قدیمی و معمولی تقریبا منسوخ بشن. چون آینه‌هایی مثل آینه چراغ دار خیلی عملکرد خاص‌تری رو نسبت به آینه‌های دیگه از خودشون نشون میدن.

آینه ایستاده چراغ دار
آینه ایستاده چراغ دار

عملکرد خاص آینه ایستاده چراغ دار چیه و چه مشخصاتی رو داره

آینه ایستاده چراغ دار همونطور که از اسم اون هم مشخصه آینه‌ای هست که در اون از چراغ‌هایی استفاده میشه. چراغی که برای آینه به کار میره، از نوع LED هست که بهترین چراغ در دنیای امروزی محسوب میشه. چون مصرف خیلی کمی داره و همینطور نور طبیعی هم فراهم می‌کنه. تعدادی چراغ روی خود آینه و یا قاب اون قرار داده میشن. چراغ‌ها به‌درستی روی آینه قرار می‌گیرن و وقتی روشن هم بشه، نور خیلی خوب و متعادلی منتشر می‌کنن که برای دیدن بهتر در آینه خیلی مناسب هستن.

آینه ایستاده چراغ دار
آینه قاب‌دار قدی

نوری که از آینه منتشر میشه، به‌خوبی اطراف خودش رو روشن می‌کنه. وقتی هم که جلوی آینه قرار بگیرین، نور آینه خیلی خوب شما رو واضح و روشن در آینه نشون میده. نور آینه بهترین نور برای واضح دیدن در آینه هست. به این دلیل که نورهای دیگه‌ای که برای روشنایی محیط استفاده میشه، نمی‌تونن انقدر به اندازه نور آینه موثر باشن. به این خاطر که طراحی‌های آینه اصلا برای این انجام شدن که بتونن دید بازی رو برای دیدن در آینه فراهم کنن.

آینه ایستاده چراغ دار
آینه قدی بدون قاب

همچنین آینه ایستاده چراغ‌ دار اغلب به حالت قدی هستش. آینه قدی ایستاده از مزایای خاص خودش برخورداره. مثل این که این آینه می‌تونه به هر کسی دید کاملی از خودش رو بده. همچنین آینه چون انعکاس و بازتاب در اون رخ میده، باعث میشه تا فضایی که در اون قرار گرفته بزرگ‌تر و روشن‌تر جلوه داده بشه. درواقع باعث دلبازی فضای شما میشه. و چون آینه ایستاده چراغ دار انتاشر نور هم داره، تاثیر خیلی بیشتری رو روی این مسئله میذاره.

آینه ایستاده چراغ دار
آینه قدی چراغی

آینه ایستاده چراغ دار رو چطوری می‌تونین مورد استفاده قرار بدین

برای این که بتونین آینه ایستاده چراغ دار رو روشن و خاموش کنین و از قابلیت‌های خاص اون استفاده کنین، می‌تونین یکی از سه راه زیر رو برای این کار انتخاب کنین تا آینه‌تون به این صورت کار کنه.

آینه ایستاده چراغ دار
آینه پایه‌دار

. یک حالت که آینه چراغ دار رو می‌تونین مورد استفاده قرار بدین، به‌صورت لمسی هست. آینه لمسی رو همونطور که مشخصه باید روی قسمت‌هایی از آینه رو لمس کنین تا امکان استفاده از اون رو داشته باشین.

. حالت دیگه‌ای که می‌تونه آینه ایستاده چراغ دار باشه، ریموتس هستش. آینه ریموتی با استفاده از یک کنترل از راه دور امکان استفاده از خودش رو به اجرا میذاره. دیگه شما هم نیازی نیست که تا نزدیمک آینه بیاین و هر جایی از فضاتون که باشین با ریموت می‌تونین از آینه و امکانات اون استفاده کنین.

. اما حالت بعدی برای آینه ایستاده چراغ دار، به‌صورت حسگریه. آینه حسگری شبیه به تلویزیون‌های هوشمند عمل می‌کنه. به این صورت که فقط کافیه جلوی آینه دستتون رو تکون بدین تا آینه خاموش و روشن بشه و بتونین اون رو مورد استفاده قرارش بدین.

آینه ایستاده چراغ دار رو کجا بهتره حتما به کار ببرین

وجود آینه ایستاده چراغ دار برای هر خونه‌ای می‌تونه ضروری باشه. چون یک مزیت دیگه آینه ایستاده، جابه‌جایی راحت اون هستش. و هر زمانی که دوست داشته باشین تا تغییری در دکوراسیون و چیدمانتون ایجاد کنین و یا این که اصلا بخواین جای قرارگیری آینه رو تغییر بدین، خیلی راحت با این آینه امکان‌پذیر هستش. این آینه فضای خونه شما رو خیلی زیبا و مدرن نشون میده و موجب میشه تا فضاتون تنها با استفاده از این آینه تغییر خوبی پیدا کنه.

آینه ایستاده چراغ دار
آینه قدی چرخ دار

آینه ایستاده چراغ دار همینطور برای سالن آرایش و زیبایی هم از بهترین انتخاب‌ها محسوب میشه. دلیل این انتخاب هم مزایای فوق‌العاده خاصی هست که آینه چراغ دار داره. کارهای زیبایی که امروزه در آرایشگاه‌ها انجام میشن، خیلی تخصصی شدن و برای انجامشون هم نیاز به دقت بالایی هست. بنابراین باید شما به‌عنوان آرایشگر نور کافی و مناسبی داشته باشین تا بتونین خدماتتون رو به بهترین نحو به مشتری‌ها ارائه بدین. نور آینه چراغ دار مخصوص سالن آرایش با طراحی خاص خودش موجب میشه تا شما دی بازی رو روی مشتری خودتون داشته باشین. با این وجود قطعا این آینه با کارکرد خاص خودش به شما در اراه خدمات بهتر کمک می‌کنه.

آینه ایستاده چراغ دار
آینه آرایشگاهی

همچنین آینه ایستاده چراغ دار برای استفاده به‌عنوان آینه مزونی لاکچری هم یک گزینه ایده‌آل هست. در مزون هم دقیقا نیاز به نوری هست که بتونه باعث بشه تا مشتری بتونه خیلی خوب و واضح خودش رو در آینه مشاهده کنه. چون مشتری برای خرید از هر مزونی نیاز داره که بعد از پرو لباس مورد نظر خودش، بتونه در نور کافی و آینه‌ای شفاف خودش رو ببینه. وقتی دید خوبی برای مشتری وجود داشته باشه، انتخاب بهتر و راحت‌تری هم براش فراهم میشه.

آینه ایستاده چراغ دار
آینه مزونی مدرن

در تمام این فضاها یا فضاها و کاربردهای دیگه‌ای که آینه ایستاده چراغ دار مورد استفاده قرار بگیره، این آینه می‌تونه خیلی خوب عمل کنه. چون برای یک آینه دو فاکتور عملکرد و زیبایی ظاهری اون اهمیت داره که باید این موارد در کنار هم باشن. به همین دلیل آینه چراغ دار که از هر نظری آینه‌ای مقبول هستش، برای خیلی از فضاها بهترین انتخاب ممکن محسوب میشه. هم برای محیط زندگی و هم برای محیط کاری آینه چراغ دار کمک می‌کنه تا ضمن این که آینه‌ای با کارکرد خاصی داشته باشین، یک آینه با زیبایی فوق‌العاده هم داشته باشین.

آینه ایستاده چراغ دار
آینه چراغی

چرا آینه ایستاده چراغ دار رو از کارگاه تولیدی آینه ما تهیه کنین

در کارگاه تولیدی آینه امکان تولید هر آینه‌ای از خاص‌ترین آینه‌ها تا ساده‌ترین اون‌ها وجود داره. آینه ایستاده چراغ دار رو هم مثل هر آینه دیگه‌ای دقیقا مطابق خواسته خودتون تولید می‌کنیم. تمام آینه‌های تولیدی از بهترین کیفیت و قیمت برخوردار هستن. و این به این دلیل هست که برای تولید تمام آینه‌ها حساسیت خاصی وجود داره و همینطور هیچ واسطه‌ای هم برای به فروش رسوندن آینه‌ها وجود نداره که موجب کیفیت بالا و قیمت مناسب آینه‌ها هم شده.

آینه ایستاده چراغ دار
آینه ایستاده چراغ دار

اما این تمام چیزی که برای مشتری‌های ما وجود داره، نیست. بلکه ما یکسری مزایای خاصی هم روی آینه‌ها داریم و اون ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله روی هر آینه‌ای هست که در این مجموعه تولید میشه. این ضمانت یک امکان عالی هست که به موجب اون اگر هر اتفاقی برای آینه به وجود بیاد، نیازی نیست تا شما هزینه‌ای دوباره بپردازین. فقط به ما اطلاع میدین تا در کمترین زمان تیم پشتیبانی ما رسیدگی کنه. علاوه بر تمام این مزیت‌های خاص، ضمانت مرجوعی هم داریم تا با خیال راحت آینه سفارش بدین و احیانا نورد رضایتتون نبود، بتونین آینه رو مرجوع کنین.

برای برقراری ارتباط با ما می‌تونین با شماره‌ 09357015855 تماس بگیرین. همچنین برای مشاوره هم از طریق همین شماره‌ها می‌تونین از مشاورین ما راهنمایی دریافت کنین. تا همکاران ما براساس کاربردی که می‌خواین و همچنین با توجه به بودجه خودتون، پیشنهادات خوبی برای شما داشته باشن. همچنین آدرس کارگاه آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ