آینه استیل سالن زیبایی

آینه استیل سالن زیبایی

امروزه آینه‌های جدیدی تولید شدن که باعث می‌شن فضای آرایشگاه شما بسیار زیبا و خاص بشه .یکی از این آینه ها، آینه استیل سالن زیبایی که فضای شما را مدرن میکنه و کمک میکنه تا بیشتر در بین همکارانتون بدرخشین. همونطور که خودتون میدونین یک رقابت سنگین بین میکاپ ارتیست های حرفه ای در سطح شهرتون وجود داره که برای پیشرفت زیاد تو این رقابت باید علاوه اینکه کارتون حرفه‌ای باشه وسایل سالن آرایشگاهتون جدید و مدرن باشه.

آینه استیل سالن زیبایی

خودتون بهتر می‌دونین که دیگه از آینه های ساده استفاده نمی‌شه و همین که از آینه های خاص برای سالن‌تون‌ استفاده کنین نشون دهنده بروز و حرفه ای بودن شما توکارتونه.دیگه فکر اینو از سرتون بندازین بیرون که برای خرید آینه به شیشه بری سرمحلتون سربزنین و آینتونو سفارش بدین و یه آینه قدیمی که بزور خودتونو توش می‌بینین رو بخرین.

برای تخصصی کارکردن باید از وسایل تخصصی تو کارتون مثل آینه های مخصوص گریم و آرایش که فوق شفاف هستن رو استفاده کنین تا یه میکاپ بی نقص داشته باشین.برای سفارش و ساخت آینه کافیه با یه تماس با شماره 09357015855تماس بگیرین و مدل مورد نظرتونو به همان شماره واتساپ کنین و مشاوره لازمو بگیرین و وقتتونو صرف تو بازار چرخیدن نکنین.

آینه استیل سالن زیبایی

چرا میگیم از کارگاه اینه ها سفارشتونو ثبت کنین

اگر شما از کارگاه آینه‌ها آینه موردنظرتون رو تهیه کنین چند مزیت داره که به نفع شما هست. یکی از این مزیت‌ها داشتن گارانتی برای تمام محصولاتیه که از کارگاه تهیه می‌کنین.دارای گارانتی یکساله بدون قید و شرطه.و اگه آینه شما به هر دلیلی خراب بشه و قطعات آینه خراب بشه ،آینه رو برای شما تعمیر می‌کنیم.

علاوه بر اون برای آینه ها بسته بندی محکم در نظر گرفتیم که موقع ارسال هیچ آسیبی به آینه‌تون نرسه. در صورت آسیب دیدن به آینه و شکستن اون ما یک آینه جدید برای شما طراحی و تولید می‌کنیم و هیچ هزینه ای از شما دریافت نمی‌کنیم.این مزیت‌ها همه به نفع شماست.

آینه استیل سالن زیبایی

یکی از مسئله‌های مهم که برای هر آرایشگری که دوست داره حرفه‌ای به نظر برسه و یک سالن لاکچری داشته باشه خاص بودن آینه هاست که ما آینه ها رو طبق نظر هر شخصی برای اون فرد طراحی می‌کنیم و آینه ها کاملا سفارشی هستن و در صورت تمایل بدون دریافت هیچ هزینه ای لوگو و اسم سالن آرایشگاه شما رو روی گوشه ای از آینه هک می‌کنیم به طوری که وقتی نور آینه رو روشن کنین لوگوی شما روشن بشه.

این نور لوگو رو می‌تونیم هر رنگی که شما بخواهین براتون نصب کنیم. بدون دریافت هزینه اضافی طراحان مخصوص ما آینه هایی که شما بخواهین رو در نرم‌افزار های جدید طراحی می‌کنن و به مرحله تولید می‌رسونن.آینه‌هایی که برای سالن های آرایشگاه استفاده می‌شه باید مخصوص آرایش باشه نمی‌تونین از هر شیشه و آینه فروشی این آینه‌ها رو بخرین.

باید از کارگاه ها و فروشگاه های که تخصص در این کار دارن آینه‌هارو تهیه کنین. تمامی آینه هایی که برای ساخت همه محصولات در کارگاه آینه‌ها استفاده میشه از بهترین شرکت‌های شیشه و آینه تهیه می‌شه که این آینه ها رو فقط برای صادرات استفاده می‌کنن. اما ما تصمیم داریم تا بهترین محصولات رو برای هموطنان‌مون تولید کنیم.

آینه استیل سالن زیبایی


به این آینه‌ها ،آینه‌های سوپر کلیر و فوق شفاف میگن که فرق اینارو زمانی متوجه می‌شین که این آینه‌ها رو در کنار آینه‌های که از قبل داشتین بزارین. خیلی از مشتریان ما قبل از خریدن آینه از کارگاه آینه‌ها فکر میکردن چشماشون ضعیفه و موقع نگاه کردن به آینه واضح نمی بینن. اما بعد از خرید آینه از کارگاه آینه ها تازه متوجه شدن که چشماشون ضعیف نیست و مشکل از آینه های قبلی‌شون بوده.

انواع خفن و جدید آینه استیل سالن زیبایی

  • آینه استیل سالن زیبایی مدل هالیوودی
  • آینه استیل سالن زیبایی مدل بک لایت
  • آینه استیل سالن زیبایی مدل پایه دار
  • آینه استیل سالن زیبایی مدل چرخدار
  • آینه استیل سالن زیبایی مدل دیواری
  • آینه استیل سالن زیبایی مدل رومیزی
  • آینه استیل سالن زیبایی دوطرفه
  • آینه استیل سالن زیبایی مدل ایستاده
  • آینه استیل سالن زیبایی مدل قدی دوطرفه
  • آینه استیل سالن زیبایی مدل رومیزی دوطرفه
  • آینه استیل سالن زیبایی مدل افتابی
  • آینه استیل سالن زیبایی مدل مهتابی
  • آینه استیل سالن زیبایی مدل آویز
  • آینه استیل سالن زیبایی مدل ریموتی
  • آینه استیل سالن زیبایی مدل حسگری
  • آینه استیل سالن زیبایی مدل تاچ
آینه استیل سالن زیبایی

آینه استیل سالن زیبایی مدل بک لایت

آینه‌های بک لایت سری جدیدی از آینه های ۲۰۲3 هستن که بسیار پرطرفدارن. این آینه‌ها دارای نور پردازی و برای گریم کردن بسیار مناسبن.آینه‌های گریم باید، نوری داشته باشن تا قابل تنظیم باشه که نور این آینه‌های بک لایت رو می‌تونیم با یک ریموت یا دکمه که روی آینه نصب شده تنظیم کنیم.

برای روشنایی و نور آینه ها از لامپ های ال ای دی نواری استفاده می‌شه که نور بسیار خوبی دارن. می‌تونیم به صورت دو ردیف که یک ردیف اون ال ای دی نواری مهتابی و یک ردیف ال ای دی نواری آفتابی رنگه نصب کنیم تا نور مناسب تری به محیط ببخشه. برای طرح‌های آینه نورپردازی شده و هر آینه‌ی دیگه ای هیچ محدودیتی نداریم و طرح‌های منظم و نامنظم هندسی رو می‌تونیم اجرا کنیم و برای آینه ها نور تعبیه کنیم.

آینه استیل سالن زیبایی

آینه استیل سالن زیبایی مدل هالیوودی

اگه شما افراد معروف توکار میکاپ رو بشناسین حتماً این مدل آینه رو در کنارشون دیدین و باهاش آشنایی دارین. آینه های هالیوودی آینه‌هایی هستن که تعداد زیادی لامپ در دور تا دور آینه استفاده می‌شه که این لامپ‌ها نور فوق‌العاده خوبی دارن که نور اونا قابل تنظیمه علاوه بر اون آینه‌های هالیوودی رو می‌تونیم به صورت یکی در میون آفتابی و مهتابی نصب کنیم که نور طبیعی‌تری داشته باشیم.می‌شه با کمک ریموت فقط نورهای آفتابی و یا فقط نورهای مهتابی این آینه رو روشن و خاموش کنیم.

آینه استیل سالن زیبایی مدل چرخدار

آینه‌هایی که در سایز های بزرگ هستن و وزن زیادی دارن می‌تونن به صورت چرخدار تولید بشن که به راحتی و به تنهایی میتونین این آینه ها رو جابجا کنین و از یک محل به محل دیگری ببرین. اگه شما عاشق این هستین که تند تند دکوراسیون سالن آرایشگاهتون رو عوض کنین و تنوع رو دوست دارین این آینه‌ها به شما کمک می‌کنه.

آینه استیل سالن زیبایی

آینه استیل سالن زیبایی مدل دوطرفه

آینه‌های استیل برای سالن زیبایی رو می‌تونین به صورت دو طرفه سفارش بدین. اگه میخواهین سالن‌تون خاص و لاکچری باشه و از تمام فضاهای سالن استفاده کنین آینه‌های دو طرف انتخاب بسیار مناسبی و بهترین گزینه‌اس. آینه‌های دو طرفه رو می‌شه به صورت آینه قدی،آینه رومیزی و پایه دار و حتی چرخدار طراحی بشن.

اکثر سالن‌ها قسمت وسط سالن بدون استفاده و خالی می‌مونه یا مثل قدیم از میزهایی ساده در این قسمت استفاده می‌شه.اما با کمک آینه‌های دوطرفه می‌تونیم از وسط سالن بهترین استفاده رو ببریم و فضاتون و گسترش بدیم.

آینه استیل سالن زیبایی

آینه استیل سالن زیبایی مدل ریموتی

تقریبا می‌شه گفت الان اکثر وسایل‌ها دارای ریموت هستن که بتونیم اون رو از راه دور کنترل کنیم و خاموش و روشن کنیم. آینه‌هایی که هوشمند و دارای نور پردازین هم دارای یک ریموت هستن.که با کمکی ریموت می‌تونین شدت درجه نور آینه رو کم و زیاد کنین و اگر آینه دارای چند رنگ نور بود هر رنگی که بخواهین رو روشن و خاموش کنین.

این ریموت از فاصله طولانی هم کار می‌کنه و می‌تونین از دورترین نقطه سالنتون با کمک ریموت نور آینه‌تونو روشن و خاموش کنید و اونو تغییر بدین. اگه آینه هوشمند شما دارای اسپیکر باشه با کمک ریموت می‌تونین موزیک مورد نظرتون رو انتخاب کنین و اونو پخش کنین.

آینه استیل سالن زیبایی مدل حسگری

اگه دنبال خاص بودن هستین و دوست دارین متفاوت باشین آینه‌هایی که مدل حسگری هستن می‌تونه به شما کمک کنه.این آینه‌ها رو با روش خاصی روشن و خاموش می‌شن. وقتی شما جلوی آینه بایستین با حرکت دادن دست خودتون به چپ و راست می تونین نور آینه رو خاموش و روشن کنین. این روش بسیار جالب و هیجان انگیزه و می‌تونه شمارمو خاص کنه.

آینه استیل سالن زیبایی

آینه استیل سالن زیبایی تاچ

روش‌های مختلفی وجود داره که شما بتونین. نور آینه‌تونو روشن و خاموش کنین.که یکی از این روش‌های دیگه مدل تاچ و یا لمسیه که این مدل هم بسیار جالب و خاصه.

روی آینه‌ها به صورت یک دایره کوچیک نوری رنگی روشنه. وقتی شما با انگشت خودتون اون قسمت مشخص شده رو لمس کنین نور لامپ آینه‌های شما خاموش و روشن می‌شن. در پشت این قسمت حساس به لمس یک سنسور تعبیه شده که وقتی گرمای و حرارت دست شما به این سنسور بخوره آینه شما روشن و خاموش می‌شه.

آینه استیل سالن زیبایی مدل آویز

مدل دیگه ای از آینه استیل وجود داره که می‌تونیم آینه رو با یک بند چرمی و یا زنجیر از سقف آویزون کنیم و زیر آینه یه میز بزاریم که به صورت دو طرفه هم می‌شه آینه رو تولید کرد. برای سفارش با شماره 09357015855تماس بگیرین تا مشاوران ما شمارو راهنمایی کنن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ