آینه قدی

آینه آرایش با قاب رنگی

سلام تو این متن قراره در مورد آینه آرایش با قاب رنگی صحبت کنیم تا این آینه‌ی زیبا برای سالن آرایشی رو بهتر بشناسیم.امروزه آینه‌های جدید و متنوعی برای بهتر شدن کیفیت کار و همچنین تنوع تو فروشگاه‌ها و بازار از راه شرکت و یا کارگاه‌هایی ساخت آینه فراهم شده تا تموم مردم با توجه به نیاز کاربری خودشون به دنبال جنس باشن.

برای مثال تو زمان قدیم فقط و فقط یه نوع آینه وجود داشت که برای هرجایی استفاده می‌شد.یه آینه‌ی گرد و یا مستطیلی ساده‌ای که شیشه بری محل با یه وسیله‌ی خیلی راحت برش می‌داد و به مشتری تحویل می‌داد.و در واقع آینه‌ای که برای سرویس بهداشتی بود یا آینه‌ی آرایشگاه و یا حتی خونه یکی بود ! اما با گذشت زمان و دیدن نمونه‌های اروپایی مدل‌های قشنگ و کاربردی زیادی ساخته و طراحی شد که با استقبال خیلی زیادی هم رو به رو شدن.

آینه آرایش با قاب رنگی
آینه قدی آرایش با قاب رنگی

به طور مثال برای یه محیطی مثل سالن آرایشگاهی که میکاپ و گریم تخصصی انجام میشه آینه‌های گریموری و حرفه‌ای طراحی شد.و یا برای محیطی مثل استخر که همیشه بخار داره آینه‌های ضد بخار تعبیه شد تا مردم بتونن در هر صورت خودشون رو بدون هیچ مشکلی تو آینه ببینن.

شما می‌تونین هر آینه با هر طرحی که مدنظر دارین رو فقط با گرفتن شماره تماس 09357015855 با مشاوران ما در میون بذارین و با دادن ابعاد دقیق سفارش خودتون رو ثبت کنین و نصب شده تو محل کارتون تحویل بگیرین و دیگه هیچ استرسی مثل شکستگی و حمل و باربری رو نداشته باشین. چون ارسال از کارگاه ayneha به بهترین نحو ممکن هست. و اونا وظیفه دارن آینه‌ی شما رو در حالت صحیح و سالم بهتون تحویل بدن.

آینه آرایش با قاب رنگی
آینه آرایشگاه با قاب رنگی

راستی اینو بدونین که محصولات ayneha دارای یه سال ضمانت و گارانتی بی قید و شرط به جز شکستگیه.اگه هر مشکلی برای آینه‌ی شما پیش اومد تنها کافیه تماس بگیرین تا همکارای ما درصدد رفع اون مشکل آینه‌ی شمارو تعویض و یا تعمیر کنن.وقتی شما دنبال خرید آینه تو سایت‌هایی مختلف هستین پس قطعا بهترین آرایشگر شهر خودتونین که می‌خواین از رقیباتون عقب نمونین و بهترین ها رو مال خودتون کنین.باید بهتون بگم که جای خوبی اومدین چون اگه شما استرس اینو دارین که حتی نمی‌دونین چه نوع آینه برای سالن شما مناسبه مشاورای تخصصی سایت با دادن طرح و تصویر از سالن آرایشگاهی‌تون بهترین نوع آینه رو بهتون پیشنهاد می‌دن..

آینه آرایش با قاب رنگی یکی از مدل‌های جذاب و جدیدیه که امروزه ازش زیاد می‌شنوین اگه دوست دارین یه محیط کاری شاد و پر انرژی داشته باشین من بهتون این نوع از قاب و آینه رو سفارش می‌دم تا انرژی و تکاپو به سالن آرایشی شما برگرده.برای این کار می‌تونین از قاب‌هایی با رنگ‌های پاستلی استفاده کنین. قاب آینه می‌تونه برای هر نوع مدلی از آینه که دوست دارین استفاده بشه که در ادامه در مورد انواع آینه صحبت می‌کنیم بعد از این کامل به سلیقه و نظر خودتون بستگی داره که قاب‌دار دوست دارین یا بدون قاب ! با ما همراه باشین…

آینه آرایش با قاب رنگی
آینه آرایش با قاب رنگی

انواع آینه آرایش با قاب رنگی یا بدون قاب

  • آینه آرایشی مدل بک‌لایت
  • آینه آرایشی مدل چراغ‌دار یا هالیوودی
  • آینه آرایشی مدل قاب‌دار
  • آینه آرایشی مدل حکاکی شده
  • آینه آرایشی مدل آویزی
  • آینه آرایشگاه زنانه مدل دو طرفه
  • آینه آرایشی مدل لمسی یا حسگری
  • آینه آرایشگری مدل ریموت‌دار کنترلی
آینه آرایش با قاب رنگی
آینه آرایش با قاب رنگی

آینه آرایشی مدل بک‌لایت

برای هر سالن آرایشی استفاده از یک یا چند تا آینه بک لایت از واجبات محسوب می‌شه.آینه بک لایت با نور ملایمی که به اطراف ساطع می‌کنه باعث مدرنیته‌تر شدن فضا و لاکچری بودن اون محیط می‌شن.و تو دقیقه‌ی اولی که مشتری وارد سالن آرایشگاهی شما می‌شه به شدت تاثیرگذاره و حس خوبی رو منتقل می‌کنه.

آینه آرایش با قاب رنگی
آینه آرایش با قاب رنگی

سیستم این نوع آینه طوری تعبیه شده که از پشت آینه لامپ‌های ال ای دی کار گذاشته می‌شه که با روشن کردن این لامپ ها نور ملایمی رو دیوار پخش میشه.این نور ها می‌تونه به رنگ‌های مختلفی به کاربرده بشه.به طور مثال رنگ صورتی و یا آبی هم امروزه برای جاهای خاص استفاده می‌شه.همچنین می‌تونین چند رنگ رو تو آینه‌ی خودتون تعبیه کنین به طوری که به طور مثال وقتی نور آفتابیه به مهتابی یا هر رنگی که مورد نظرتونه تغییر رنگ پیدا کنه‌.

آینه آرایش با قاب رنگی مدل چراغ‌دار یا هالیوودی

بهترین نوع آینه برای کسایی که دوست دارن یه میکاپ بی‌نقص رو تجربه کنن داشتن یه آینه گریم یا همون هالیوودیه که باعث با کیفیت میکاپ کردن میکاپ آرتیست می‌شه‌.به طوری که به خاطر داشتن نور زیادی که آینه هالیوودی با خودش به یدک می‌کشه باعث می‌شه که عیوب میکاپ به خوبی مشخص بشه و در صدد رفع اون بربیاد.

آینه آرایش با قاب رنگی
آینه آرایش با قاب رنگی

آینه گریم یا همون هالیوودی با گذاشتن آینه دور تا دور قاب با فاصله‌ی یه اندازه تشکیل می‌شه که با روشن کردن اون نور خیلی زیادی وارد محیط می‌شه.بهتره برای آینه هالیوودی از قاب‌هایی که ساده‌تر هستن استفاده بشه و یا حداقل از رنگ‌هایی که خنثی‌تر هستن انتخاب بشه تا بخاطر بودن لامپ‌های زیاد باعث شلوغی و هرج و مرج نشه.

آینه آرایشی مدل قاب‌دار

برای هر نوع آینه‌ای که دوست دارین می‌تونین هر مدل قابی که می‌خواین رو انتخاب کنین.اما قبل از اینکه قاب رو سفارش بدین باید به یه سری نکته‌ها توجه کنین تا داشتن قاب آینه باعث شلوغی و بی نظمی سالن آرایشگاهی‌تون نشه.برای انتخاب قاب اولین چیزی که باید مدنظر بگیرین طراحی و سبک سالن خودتونه.به طوری که اگه سالن مدرنی داشتین از قاب های ساده‌تر با رنگ‌های خنثی تر مثل طوسی یا سفید و اگه سالنی با سبک سلطنتی داشتین قابی سلطنتی با رنگی طلایی سفارش بدین !

آینه آرایش با قاب رنگی
آینه آرایش با قاب رنگی

بعد از انتخاب طرح و رنگ نوبت به جنس قاب می‌رسه‌.جنس قاب اول از همه به بودجه‌ی شما بستگی داره به طوری که آینه‌ی شما می‌تونه گرون‌ترین نوع مثل قاب طلا یا برنزی باشه یا ارزون‌ترین جنس مثل پلاستیک باشه!

همه‌ی اینها به بودجه،سلیقه و شرایط آب و هوایی هر منطقه‌ای بستگی داره.اما به طور معمول قاب‌ها می‌تونن از جنس‌های چوب ، فلز ،شیشع،های گلاس،یا یو پی وی سی تشکیل شده باشن.حتما به این نکته توجه کنین که یه قاب می‌تونه محیط و سالن آرایشی شما رو در یک نگاه خیلی شیک تر و یا حتی خیلی بی کلاس نشون بده.این تصمیم با شماست که چه نوع قابی انتخاب کنین اما ما بهتون پیشنهاد می‌کنیم تو این زمینه حتما با مشاوران تخصصی ayneha صحبت کنین.

آینه آرایشگری مدل ریموت‌دار کنترلی

وقتی مدل انتخابی شما یکی از آینه‌های نور دار باشه ،فرقی نمی‌کنه که این آینه نوردار بک لایت باشه یا هالیوودی باید از طریقی این نور آینه خاموش و روشن بشه.یکی از راه‌های خاموش و روشن کردن آینه از راه داشتن یه ریموت کنترلی انجام می‌شده.شما می‌تونین با در دست داشتن یه ریموت کنترلی تو هر کجایی از سالن خودتون که وایسادین به راحتی آینه‌ی خودتون رو خاموش و روشن کنین و یا حتی شدت نور آینه رو از کم به زیاد و یا برعکس تغییر حالت بدین و از رنگ‌های آفتابی یا مهتابی اون لذت برین.یا حتی رنگی دلخواه از آن رو ثبت سفارش کنین.

شماره تماس :09357015855

آدرس مجموعه : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ