آینه آرایشگاه شیراز

آینه آرایشگاه شیراز

آینه‌ها امروزه به یک ابزار اساسی و ضروری در زندگی و روزمره تبدیل شدن. اما برای برخی فضاها و کاربردها آینه از اهمیت خیلی بالاتری برخورداره. مثل آینه آرایشگاه شیراز که استفاده از آینه برای این فضا موجب میشه تا به اون معنا و هویت بده. چراکه آرایشگاه و سالن زیبایی بدون وجود آینه، عملکرد اصلی خودش رو از دست میده. از این رو در این متن در مورد آینه آرایشگاه و موضوعات پیرامون اون صحبت می‌کنیم.

آینه آرایشگاه شیراز
آینه آرایشگاه شیراز

ما در کارگاه تولیدی آینه انواع آینه آرایشگاه شیراز رو با کیفیت و قیمت تضمین شده تولید می‌کنیم. هر آنچه که مدنظر داشته باشین رو دقیقا مطابق خواسته خودتون چه بسا بهتر تولید می‌کنیم. از این رو می‌تونین از سراسر کشور انواع آینه که می‌خواین رو به ما سفارش بدین تا در کمترین زمان ممکن، محصول سفارشی شما تولید بشه.

امکان ویژه‌ای هم برای شما عزیزان در نظر گرفتیم تا اگر پس از دریافت محصول از اون رضایت نداشته باشین، می‌تونین محصول خودتون رو مرجوع کنین. ما تمام سعی خودمون رو می‌کنیم تا بهترین محصولات و خدمات رو به شما ارائه بدیم.

آینه آرایشگاه شیراز
آینه گرد آرایشگاه

آینه آرایشگاه شیراز چه تاثیر و ویژگی‌هایی داره؟

آینه آرایشگاه شیراز هم مثل هر آینه‌ای وقتی در فضایی استفاده میشه، موجب میشه تا بزرگ‌تر و روشن‌تر به‌نظر برسه. این به دلیل انعکاس و بازتابیه که در آینه رخ میده. اغلب افراد نیز ترجیح میدن تا فضایی که دارن، وسیع‌تر و روشن‌تر دیده بشه. در آرایشگاه هم این موضوع از اهمیت خاص خودش برخورداره.

آینه آرایشگاه شیراز
آینه سالن زیبایی

آینه اگر در قسمت‌هایی مثل رنگ و میکاپ استفاده بشه، نیاز هست تا شفافیت و درخشانی خیلی بالایی داشته باشه. چراکه باید تصویر ایجاد شده دقیقا مطابق واقعیت خودش باشه. همچنین از نظر کیفیت هم باید در سطح بالایی باشه. چراکه آینه به تعداد زیادی در آرایشگاه به کار میره. پس کیفیت و مقاومت بالا برای اون از ضروریات هست.

انواع آینه آرایشگاه نوری

  • آینه بک‌لایت
  • آینه هالیوودی
  • آینه با نور نواری

آینه نوری به صرفه هم هست؟

برای جواب دادن به این سوال بیا باهم مزیت های لامپ‌هایی که برای آینه‌های نوری استفاده میشن رو بررسی کنیم

  • دارای طول عمر چندین برابری نسبت به لامپ‌های دیگه
  • مصرف کمتر انرژی
  • روشنایی قابل تنظیم
  • نور ملایم و طبیعی
  • مقاومت بالا
  • همچنین مزیت قابل توجه اونا این مورد هست که بعد از مدتی که روشن می‌مونن، حرارت تولید نمی‌کنن. برعکس لامپ‌های معمولی که بعد از مدتی از خاموش شدن هم امکان لمس اونا وجود نداره. که این مورد در مورد لامپ LED صدق نمی‌کنه.

آینه آرایشگاه شیراز از نوع بک‌لایت

آینه بک لایت برای استفاده به‌عنوان آینه آرایشگاه شیراز از بهترین انتخاب‌هاست. ساختار آینه بک لایت اینطوری هست که چراغ LED، شکل نواری اون در پشت آینه کار گذاشته میشه. که موجب میشه تا آینه دارای نورپردازی زیبایی باشه. نورپردازی آینه بک لایت به جهت این که چراغ در پشت آینه هست، به‌صورت مخفی هست و این نور جهت میکاپ بسیار ملایم و مفیده.

آینه آرایشگاه شیراز
آینه بک لایت

در انجام خیلی از امور آرایشی داشتن تصویر واضح و دارا بودن نور کافی محیط از ضروریاته. که آینه بک لایت این دو فاکتور مهم رو به بهترین شکل ممکن تامین می‌کنه. چراکه چراغ‌های LED استفاده شده در این آینه، دارای نوردهی بسیار طبیعی و ملایمی هستن. این نور مطلوب ایجاد شده باعث میشه تا با قرارگیری در برابر آینه، دید کاملی از صورت و چهره در آینه ایجاد بشه. به این دلیل که نور به درست‌ترین شکل ممکن خودش و بدون ایجاد سایه‌هایی فراهم میشه.

همچنین لازم به ذکر هست که گاهی مثلا در طی روز که میزان روشنایی تغییر می‌کنه، نیاز به روشنایی کمتر یا بیشتر وجود داره. آینه یک لایت می‌تونه این قابلیت رو داشته باشه که این میزان نور رو تغییر داد. در این صورت میشه با تنظیم نور مناسب به‌راحتی به ایده‌آل خود رسید. این موضوع آینه رو خیلی کاربردی‌تر می‌کنه. علاوه بر اینا این آینه‌هایی که نورپردازی دارن با قابلیت‌هاشون باعث شدن تا دیگه به آینه‌های قدیمی توجهی نشه. به جای اونا از این آینه‌های مدرن و جدید استفاده بشه.

آینه آرایشگاه شیراز از نوع چراغ‌دار

آینه چراغ دار یا اینه هالیوودی از آینه‌های دیگه‌ای هست که دارای نورپردازیه و به‌عنوان آینه آرایشگاه شیراز می‌تونه مورد استفاده بگیره. اما تفاوتی که این آینه با آینه بک لایت داره، در این هست که چراغ‌ها در روی آینه و به‌صورت جداگانه روی آینه یا قاب اون تعبیه می‌شن. به همین دلیل هم روشنایی به‌طور کاملا مستقیم و بیشتر میشه. چون برای آرایش و میکاپ خیلی آینه مناسبی هست. این آینه هم مثل آینه بک لایت می‌تونه دارای این قابلیت باشه که بشه نور چراغ‌ها رو افزایش و یا کاهش داد تا به نور دلخواه خود رسید. یا این که رنگ نور آینه رو عوض کرد.

آینه آرایشگاه شیراز
آینه چراغ دار آرایشی

شکل‌های مختلف آینه آرایشگاه

  • آینه مربع و مستطیل
  • آینه بیضی شکل
  • آینه دایره‌ای یا گرد
  • آینه دفرمه

آینه مستطیل و مربع

آینه آرایشگاه شیراز

همه ما می‌دونیم که یکی از سخت‌ترین انتخاب‌ها برای یک‎ آرایشگر حرفه‌ای انتخاب آینه برای سالن هست این موضوع به این دلیل هست که آینه یکی از مهم‌ترین وسایلی هست که توی آرایشگاه استفاده می‌شه و باید حق بدیم که خرید آینه تا چند روز یا حتی چند هفته فکر آرایشگرها رو به خودش مشغول کنه .
‎خیلی از افراد برای اینکه بتونن مناسب دیزاین سالنشون پیدا کنند با انواع اساسین طراحی دکوراسیون مشورت می‌کنند که البته این کار خودش هزینه زیادی رو به همراه داره ادامه این مطلب رو بخون تا همه فوت و فن‌های انتخاب آینه درست دستت بیاد .

اما اگر به صورت کلی دوست داری یه آینه داشته باشی که هر فضایی مناسبه و تو هر دکوراسیونی که قرار بگیره به خوبی خودش رو نشون میده و فضای سالن رو هم خیلی زیبا می‌کنه می‌تونی از انواع آینه مربع یا مستطیل استفاده کنی آینه مستطیلی شکل مدل‌های مدرن و جدید خیلی زیادی داره که می‌تونن برای جایگزین آینه‌های قدیمی شدن گزینه خوبی باشند

‎آینه بیضی

آینه آرایشگاه شیراز

یکی از انواع آینه که امروز خیلی پرطرفداره آینه بیضی شکل هست که می‌تونه انتخاب خیلی خوبی باشه برای کسانی که یک سالن آرایشی مدرن دارن . این مدل از آینه جزو اون دسته از آینه‌هایی هست که تو آرایشگاه‌های بالا شهر و لاکچری زیاد می‌بینیم .
‎یکی از دلایلی که امروزه خیلی از آینه بیضی شکل استفاده می‌شه مثبتی هست که از این آینه به فضا و افرادی که توی اون مکان قرار می‌گیرند داده میشه حتی اگر بخواهیم از روانشناسی آرایشی به این موضوع نگاه کنیم می‌تونه آینه آرایشی بیضی شکل کاری بکنه درصد رضایت مشتری از کاری که براش انجام شده هم بالا بره به این صورت که نگاه کردن در این آینه هم به خودی خود در ضمیر ناخودآگاه مشتری تو اثر مثبت خیلی زیادی داره

شرکت‌های حرفه‌ای تولید آینه ، آینه آرایشی بیضی رو در انواع مختلف و ابعادهای گوناگونی تولید می‌کنن و ما می‌تونیم با توجه به نوع دکوراسیون سالنمون یکی از این هزاران مدل جدید رو انتخاب کنیم وقتی از انواع آینه آرایشگاهی صحبت به میون میاد بهترین انتخاب‌ها می‌تونن آینه‌های چراغ‌دار باشن . برای مثال آینه چراغ‌دار بیضی هالیوودی اون آینه‌ای هست که اگر قرار باشه من انتخاب کنم این مدل رو حتماً توی لیست خریدم قرار میدم .

‎آینه دایره‌ای یا گرد

آینه آرایشگاه شیراز

برای محیطی مثل آرایشگاه یکی از بهترین انتخاب‌ها می‌تونه آینه دایره‌ای یا همون آینه گرد آرایشگاه باشه . وقتی درباره آینه دایره‌ای صحبت می‌کنیم اصلاً منظور ما یه آینه ساده و معمولی نیست چیزی که یه آرایشگر با سلیقه باید حتماً چند تا ازش تو سالنش داشته باشه آینه چراغ‌دار گرد هست .‎مزیت‌هایی که ه‌هایی با شکل دایره‌ای دارن اینه که می‌تونی از این آینه‌ها تو هر محیطی با هر دیزاین و دکوراسیونی استفاده کنی به این دلیل که این آینه‌ها بدون زاویه هستند تقریباً با هر سبک از دکوراسیون به راحتی ست میشن تو هر قسمت از آرایشگاه که دوست داشته باشی می‌تونی از انواع آینه گرد در ابعاد بزرگ یا کوچیک ایستاده یا متصل به دیوار استفاده کنی.

آینه دفرمه

آینه آرایشگاه شیراز

شاید این مدل از آینه رو توی آرایشگاه سطح پایین اصلاً ندیده باشی چون این یه انتخاب برای آرایشگرهایی هست که واقعاً خاص پسند هستند و دوست دارند یک مدل مینیمال و لاکچری تو سالن خودشون داشته باشن آینه‌های دفرمه بیشتر در ابعاد آینه قدی تولید می‌شن و می‌تونیم ازشون به عنوان یک آینه ایستاده که به دیوار تکیه داده شده استفاده کنیم یا اینکه با متصل کردنش به دیوار مکان آینه رو ثابت نگه داریم.

اگر به صورت حرفه‌ای آرایشگری می‌کنی بهتره آینه دفرمه بک لایت سفارش بدی آینه بک لایت یک آینه نوری هست که در واقع نور آینه از قسمت پشتی و به صورت کاملاً مخفی به محیط اطراف می‌تابه. اینطوری با یه تیر دو نشون زدی هم از آینه استفاده می‌کنی و هم یه نورپردازی خیلی خفن سالنت هدیه دادی .

البته باید بدونی آینه دفرمه در انواع مختلفی تولید میشه انتخاب تو برای خرید این مدل از آینه اصلاً محدود نیست . فقط کافیه بدونی باید از کجا آینه جدیدت رو سفارش بدی . اگر ادامه مطلب رو بخونی می‌تونیم با همدیگه بهترین فروشگاه تولید آینه رو پیدا کنیم که بدون واسطه با قیمت خیلی مناسب یه آینه جدید و لوکس داشته باشیم .

انواع آینه‌های کاربردی

  • آینه آرایشگاه شیراز دوطرفه
  • آینه آرایشگاه شیراز رنگی
  • آینه آرایشگاه شیراز باکس‌دار

آینه آرایشگاه شیراز از نوع دو طرفه

آینه دو طرفه هم یکی از انواع آینه‌ هست که برای آینه آرایشگاه شیراز گزینه بسیار مناسبیه. به این دلیل که این آینه اجازه استفاده همزمان از هر دو سمت خودش رو میده. به همین دلیل آینه دوطرفه اغلب برای فضای سالن زیبایی مناسب‌تر هست. و موجب استفاده بهینه از فضای موجود میشه. به این صورت که اگر هدف، استفاده از تمام فضای موجود هست، میشه از آینه‌های دیواری یا پایه‌دار در نزدیکی دیوار استفاده کرد. و در قسمت میانی سالن هم آینه‌های دو طرفه قرار بگیرن.

آینه آرایشگاه شیراز
آینه دوطرفه سالن زیبایی

آینه‌های دو طرفه خودشون هم می‌تونن به شکل‌های مختلفی به کار برن. یک حالت، آویز هست که آینه رو به‌صورت آویز مورد استفاده قرار میدن. حالت دیگه هم به این صورت هست که همراه میز می‌تونن به کار برده بشن.

آینه آرایشگاه شیراز از نوع رنگی

آینه رنگی هم یکی دیگه از آینه‌هایی هست که برای آینه آرایشگاه شیراز می‌تونه به کار بره. آینه رنگی جنبه تزیینی داره. به این صورت که بهتره تا اون رو در قسمت‌هایی مثل انتظار یا ورودی به کار برد. به این دلیل که چون آینه رنگی به‌دلیل رنگی بودن صفحه خودش، رنگ‌ها رو مطابق واقعیت نشون نمی‌ده، برای بخش میکاپ چندان مناسب نیست. اما در کل با استفاده از آینه رنگی برای آرایشگاه و سالن زیبایی، رنگ و روح تازه‌ای برای محیط به ارمغان میاد. و این آینه می‌تونه در قسمت‌هایی مثل بخش انتظار و … مورد استفاده قرار بگیره.

آینه آرایشگاه شیراز
آینه رنگی

البته که رنگ‌های روشن تاثیر کمتری در این میزان از تغییر رنگ دارن. مثل برنز و دودی. اما رنگ‌های تیره مثل قرمز و بنفش طبیعتا این تغییر در اونا بیشتره. اما به‌طور کلی آینه رنگی می‌تونه فضای زیباتر و جذاب‌تری رو ایجاد کنه و فضا رو از یکنواختی و بی‌روحی خارج کنه. فقط حواست باشه که این مدل آینه به عنوان آینه اصلی مورد استفاده قرار نمی‌گیره چون نباید رنگ‌هاش رنگ طبیعی رو از بین ببره و برای میکاپ مشکل ایجاد کنه.

آینه آرایشگاه شیراز باکس‌دار

آینه رو همچنین میشه روی باکس، کمد و قفسه‌ها نصب کرد. که موجب ذخیره‌سازی و بهره‌مندی از فضاهای کوچک هم میشه. تا فضای خلوت‌تر و مناسب‌تری رو داشت. و آرامش هم در فضای آرایشگاه حاصل بشه.

آینه آرایشگاه شیراز
آینه باکس دار

مدل های قرار گیری آینه آرایشگاه

  • آینه آرایشگاه دیواری
  • آینه آرایشگاه رومیزی
آینه آرایشگاه شیراز
آینه سالن زیبایی

مرسوم‌ترین حالتی که آینه به کار میره، آینه دیواری هست. نصب آینه بر روی دیوار بسیار ساده هست و موجب میشه تا آینه در حالت ایمنی هم قرار بگیره. چرا که در این صورت امکان برخورد به اون وجود نداره. البته که آینه‌ها امروزه در کل از نظر مقاومت هم خیلی بهبود پیدا کردن.

آینه آرایشگاه شیراز
آینه قدی آرایشگاه

آینه رومیزی شکل دیگه‌ای هست که آینه آرایشگاه شیراز رو میشه به کار برد. در این صورت با قرار دادن آینه روی میز و همچنین لوازم مورد نیاز، دسترسی به وسیله‌ها و راحتی در بهترین حالت خودش خواهد بود. و از نظر زیبایی هم جلوه خاصی داره.

آینه آرایشگاه شیراز
آینه رومیزی

ضمانت کارگاه تولیدی آینه به چه صورته

آینه آرایشگاه شیراز که در کارگاه تولیدی آینه تولید میشه، ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یکساله داره. که اگر در طول یکسال هر اتفاقی برای آینه بیفته ما کاملا رایگان براتون حل می‌کنیم. مثلا اگر لمس آینه دچار مشکل بشه یا چراغ اون روشن نشه، نگران نباشین ما بدون هیچ هزینه‌ای براتون مشکل رو حل می‌کنیم. البته باید بگیم که آینه‌های تولیدی ayneha از چنان کیفیت بالایی برخوردارن که اصلا به‌سادگی دچار مشکل نمی‌شن. این نکته رو هم یادآوری کنیم که شکستگی یا ضربه طبیعتا شامل این ضمانت نمی‌شه.

پس برای این که بتونین آینه‌های زیبایی داشته باشین و با اون‌ها فضاتون رو خیلی تغییر بدین و زیباتر کنین با شماره 09901717305 تماس بگیرین. تا بتونین در سریع‌ترین زمان آینه‌تون رو با بهترین خدمات ممکن داشته باشین.

آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

شماره تماس :09357015855

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ