آینه پایه‌دار آرایشی

آینه آرایشگاه تهران

تو این مطلب قراره در مورد آینه آرایشگاه تهران صحبت کنیم. آینه‌‌‌ی آرایشگاهی یکی از مهم‌‌ترین وسایل کاربردی و اصولی برای شروع کار آرایشگری محسوب می‌شه. با داشتن یه آینه‌‌ی آرایشگاهی می‌ تونین وضوح تصویری بهتر و با کیفیت‌‌تری رو مشاهده کنین و در نتیجه تمام جزئیات کار رو بهتر ببینین و متوجه نقص‌های کار بشین و اونو اصلاح کنین.

تو زمان‌‌های قدیم به آینه‌‌ی آرایشگاه اهمیت چندانی نمی‌دادن اما امروزه تمام گریمورها و آرایشگران اولین و مهم‌‌ترین وسیله‌ی کار خودشون رو آینه‌‌ی آرایشگاه خودشون می‌دونن تا در نگاه اول از نظر مشتری حرفه‌ای تر به نظر برسن. شاید بپرسین که فرق آینه‌ی معمولی با آینه‌ آرایشگاه در چیه؟ باید گفت که آپشن و جزئیات بسیار بالا و با کیفیت‌تری روی آینه‌ی آرایشگاهی نصب می‌شه که باعث حرفه‌ای‌‌تر بودن آینه‌‌های آرایشگاه شده.

آینه آرایشگاه تهران
آینه آرایشگاهی تهران

کارگاه آینه‌ها تو زمینه‌‌ی آینه محصولاتی رو ارائه کرده که از ساده‌ترین آینه تا پیشرفته و مدرن‌ ترین آینه‌ها رو در خودش پوشش داده. به آینه آرایشگاهی آیتم‌هایی مثل حسگر لمسی، حسگر تشخیص حرکت ،ریموت کنترل ،و حتی لوگو نور دار اضافه شده تا محصولی منحصر به فرد تولید و ارائه بشه.

چرا تهران؟

می‌دونیم که تهران پایتخت ایرانه و تقریباً هر چیزی توش مرکزیت داره اما تعداد آرایشگاه‌های توی تهران طی چندین سال گذشته تقریباً ۲۰۰ برابر شده! درنتیجه نیاز به آینه هم ۲۰۰ برابر شده ، توی همچین شرایطی بین تولید کننده‌های آینه توی تهران یه رقابت سنگین پیش میاد و فقط کسایی که کیفیت خیلی بالایی دارند می‌تونن توی اوج بمونن مثل همین سایت. به خاطر همینه که حتی مردمی که توی شهرهای دیگه کشور عزیزمون زندگی می‌کنند یا توی کشورهای دیگه زندگی می‌کنه هم تمایل دارند که آینه آرایشگاه تهران خرید کنن تا شهرای دیگه. البته سایت ما اصلش تو تهرانه ولی به همه ی عزیزان توی ایران و خارح از ایران ارسال داریم

آینه آرایشگاه تهران
آینه آرایشگاهی

کیفیت آینه دیگه چیه؟

وقتی با بعضی‌ها در مورد کیفیت آینه صحبت می‌کنیم میگن که آینه ، آینه است دیگه ، خوب و بد نداره که! در حالی که در همه ما دست کم یه بار توی زندگیمون تجربه کردیم که جلوی یه آینه بخوایم خودمون رو مرتب کنیم اما اون آینه کدر باشه یا تاب داشته باشه. هر چقدر که کیفیت آینه بالاتر باشه شفافیت اون هم بیشتر می‌شه.

آینه آرایشگاه تهران
آینه آرایشگاه تهران باکیفیت

توی آرایشگاه کیفیت آینه از هر جای دیگه اهمیت بیشتری پیدا می‌کنه ، چون تصور کن که مشتری نتیجه نهایی رو توی آیینه‌ای نگاه کنه که کیفیتش پایینه و کدره ، اون وقت چهره خودش رو زشت می‌بینه و ما رو مقصر این شرایط می‌دونه. جدای از نظر مشتری که خیلی هم مهمه زمانی که خودمون از توی آینه می‌خوایم یه دید حدودی در مورد کاری که برای متری انجام دادیم داشته باشیم آینه بی‌کیفیت باعث می‌شه که متوجه قرینه بودن و نبودن آرایش و اینکه همه چیز درست فید شده باشه نشیم. پس باید دنبال یه آینه آرایشگاه تهران باکیفیت باشیم

کیفیت رو چطور تشخیص بدیم؟

آینه آرایشگاه تهران
آینه آرایشگاه تهران

خوب این سوال مهمیه! من می‌تونم برات یه مقاله کامل در مورد اینکه چطور تشخیص بدی کیفیت یه آینه پایینه بنویسم. از انواع جنس‌های شیشه‌ای که برای ساخت آینه استفاده میشه برات بگم و یه عالمه وقتت رو بگیرم . اما جای اون منطقی‌تر نیستش که راه میانبر را انتخاب کنیم و فقط از یه جای معتبر خرید کنیم ؟ مثلاً همین سایتی که الان داخلشی یه سایت معتبره که کیفیت آینه‌هاش انقدر بالائه که به کشورهای دیگه صادر می‌کنند و تمام مشتری‌هاش رو راضی نگه می‌داره. هر چیزی که تو ذهنت باشه رو کافیه بهشون توضیح بدی تا برات دقیقاً همون شکلی در بیارن تازه یک سال هم گارانتی داره که اگه مشکلی پیش اومد برامون تعمیر یا تعویض کنن.

شکل‌های مختلف آینه آرایشگاه تهران

آینه آرایشگاه تهران

لازمه بدونیم که هر شکل هندسی یک انرژی خاصی را به محیط اطراف خودش القا می‌کنه. از طرفی می‌دونیم که آینه‌ها هم از نظر انعکاس نور و گسترده کردن مکان خیلی روی محیط اطرافش تاثیر داره هم از نظر انرژی مثبتی که داره. برای همین شکل هندسی که برای آینه آرایشگاه تهران خود انتخاب می‌کنیم تاثیر چند برابری نسبت به شکل‌های هندسی دیگه که توی دکورمون استفاده می‌کنیم داره.

پس در ادامه با همدیگه تک تک شکل‌های هندسی که می‌تونیم برای آینه انتخاب کنیم رو بررسی می‌کنیم تا ببینیم کدوم شکل هندسی برای ما انرژی مناسب‌تری رو داره. فقط قبلش به این نکته توجه کنیم که همه این احساس‌ها در صورتی تکمیل میشن که ما خودمون آرایشگر حرفه‌ای باشیم. چون مشتری ما هر چقدر احساس خوبی داشته باشه اما نتونیم با یه نتیجه خوب تحویلش بدیم قطعاً ناراضی بیرون میره از آرایشگاه ما!

انواع آینه آرایشگاه بر اساس شکل

آینه آرایشگاه تهران
آینه آرایشگاه دفرمه
  • آینه آرایشگاه تهران دایره‌ای
  • آینه آرایشگاه تهران مستطیل و مربع
  • آینه آرایشگاه تهران بیضی
  • آینه آرایشگاه تهران دفرمه

آینه گرد

آینه آرایشگاه تهران
آینه بک لایت گرد

طراحی آینه‌های گرد و کلاً شکل هندسی دایره به این صورته که تمام نقاط هم در جریان قرار دارند و هم در نهایت به یک نقطه می‌رسند. حس در جریان قرار داشتن نقطه‌ها باعث می‌شه که مشتری‌های ما به جریان داشتن زندگی بیشتر توجه کنند و احساس آرامش و گذشته بیشتری رو داشته باشند.

این نکته که تمام نقاط به یک نقطه مرکزی می‌رسند انرژی اتحاد را به محیط القا می‌کنه که باعث میشه مشتری ما احساس کنه با ما توی یک جبهه و توی یک ساید قرار داره. در نتیجه این دو تا انرژی با استفاده کردن از آینه‌های گرد می‌تونیم باعث بشیم که مخاطبمون کمتر سخت بگیره و احساس اعتماد بیشتری نسبت به ما داشته باشه. یعنی پیش پیش رضایت مشتری جلب شده است.

آینه مستطیل

آینه آرایشگاه تهران
آینه آرایشگاه تهران مستطیلی

همونطور که می‌دونی مربع و مستطیل دارای زاویه‌های ۹۰ درجه هستند و خطوط موازی دارند. برای همین انرژی و احساسی که این شکل هندسی بر اساس طراحیش میده حس ثبات هستش. این احساس ثبات توی مشتری ما احساس آرامش خاطر رو به وجود میاره ، چون بهش انرژی همیشگی بودن اون مکان رو میده یه جوری که انگار تو آرایشگاه ما همیشه رفت و آمد داشته و از بچگی ما رو می‌شناخته. این باعث میشه که هم راحت‌تر به ما اعتماد کنه هم اینکه تلاش کنه دوباره به آرایشگاه ما برگرده و تازه برامون مشتری‌های جدید هم بیاره.

آینه آرایشگاه تهران رنگی

آینه‌های آرایشگاه می‌تونن از قاب‌های رنگی متنوعی نیز برای سالن خود استفاده کنن و با یه سبک خاص دیزاین کنن. حتی می‌تونن از آینه‌هایی با نور رنگی بهره ببرن.آینه آرایشگاهی نور‌دار رنگی در رنگ‌های مختلف مثل آفتابی ، مهتابی یا حتی رنگ‌هایی مثل بنفش ، قرمز ، آبی ساخته می‌شن و می‌تونه جذابیت منحصر به فردی رو تو یه محیط با استفاده از رنگ‌های خاص برای ایجاد جلب توجه و زیبایی بیشتر ایجاد کنه.

آینه آرایشگاه تهران
آینه آرایشگاه تهران رنگی

آینه آرایشگاه تهران لمسی

یکی از جدیدترین مدل آینه‌های نور دار محسوب می‌شه که تنها با لمس کردن محل تعیین شده بر روی آینه می‌تونه آینه آرایشگاهی رو به راحتی خاموش و روشن کرد. این آینه‌ها دقیقا مانند گوشی‌های هوشمند عمل می‌کنن و تنها به حرارت دست احتیاج دارن.

آینه آرایشگاه تهران
آینه آرایشگاهی لمسی

آینه آرایشگاه تهران ریموت دار

با استفاده از ریموت می‌شه نور مخفی شده تو آینه رو روشن و خاموش کرد. و حتی اگه آینه‌ی شما چند رنگه تنها با فشردن دکمه های ریموت تو سرتا سر سالن رنگ آینه‌ی خودتون رو تغییر حالت بدین.

آینه آرایشگاه تهران
آینه آرایشگاه تهران

آینه آرایشگاه تهران دوطرفه

امروزه طرح‌های جدید تولید می‌شن که به راحتی بشه تو سالن های بزرگ از اون استفاده کرد. و دو طرف آینه را بشه سند بلاست کرد و دونفر مجزا روبروی هر طرف آینه نشونده بشن. اما قابل ذکره این محصول به نسبت آینه‌های یه طرفه قیمت بیشتری دارن اما از نظر خریدن دو آینه بسیار مقرون به صرفه تر هستن. و از نظر طراحی و دکوراسیون نیز بسیار جلب توجه کننده‌تر از آینه‌های کنار دیوار هستن. اما به شرطی که فضای کافی برای گذاشتن تو وسط سالن خودتون رو داشته باشین و باعث شلوغ و بی نظم نشون دادن محیط کاری شما نشه.

آینه آرایشگاه تهران
آینه آرایشگاهی دو طرفه

آینه آرایشگاه تهران حکاکی شده

شما به راحتی می تونین روی آینه آرایشگاهی یا هر نوع آینه‌ای که خریداری می‌کنین حکاکی کنین. به عبارتی با این کار روی آینه شما تراشیده می‌شه و اون طرح دلخواه شده ایجاد می‌شه. با این کار لوگو ونام خودتون رو با هر نوع نوشتاری می‌تونین روی آینه‌ی خودتون ثبت کنین. با این کار خیلی به کار و وسایل محیط کار خودتون ارزش قائل شدین و به طوری با انجام این کار به مشتری خودتون نشون می‌دین که صاحب برند و کسب و کار خود هستین.

آینه آرایشگاه تهران
آینه آرایشگاهی حکاکی شده

آینه آرایشگاه تهران آویزی

یکی دیگه از سبک‌های طراحی جدید آویز کردن آینه‌ها با استفاده از زنجیر از سقفه.این روش برای آرایشگاه‌هایی که آینه‌ی خودشون رو تو وسط قرار می‌دن بسیار کاربرد داره. با این روش کمترین حجم فضا اشغال می‌شه و فضای بیشتری برای رفت و آمد باقی می‌مونه و دیگر احتیاج به پایه و هیچ وسیله ای نداره. همچنین برای تنوع دادن می‌شه از زنجیر‌ها و قلاب‌های فانتزی و رنگی جذابی استفاده کرد.

آینه آرایشگاه تهران
آینه آرایشگاه تهران خاص

آینه آرایشگاهی تهران قاب دار

شما می‌تونین دور آینه‌های خودتون رو با قاب‌های زیبا و رنگی مختلف سفارش بدین. یا بنابر سبک طراحی و دکوراسیون داخلی که دارین قاب متناسب با اونو انتخاب کنین. برای سالن‌های آرایش قاب سفید، مشکی و طلایی یا سبک‌هایی از استیل مانند مس فضا و محیط را بسیار لاکچری و مدرن می‌کنه. به این نکته نیز توجه داشته باشین که آینه‌های قاب‌دار به علت داشتن متریال بیشتر به نسبت آینه ‌هایی که قاب ندارن و ساده‌تر هستن به قیمت بیشتری فروخته می‌شن.

آینه آرایشگاه تهران
آینه آرایشگاهی قاب دار

آینه آرایشگاه تهران چراغدار یا هالیوودی

بهترین انتخاب برای آینه‌های سالن آرایشگاهی یه آینه‌ی چراغدار یا هالیودی که نور رو به طور بسیار مناسب پخش می‌کنه هست. در این آینه‌‌ها پس از اینکه به شکل های مختلف مثل دایره‌ای یا مستطیلی برش داده شد چراغ یا لامپ‌هایی به فاصله‌های مشخص بر روی اون نصب می‌شن که به اون لامپ یا آینه‌های هالیوودی گفته می‌شه که برای گریمورها بسیار مناسبه. چون تموم کیفیت کار رو به طور واضح مشاهده می‌کنن.

داشتن ضمانت بی‌قید و شرط نسبت به عودت آینه تا یک سال

هر عیب و نقص و ایرادی که تو آینه ظاهر بشه ، اگر بدون دخالت شما این عیب پدیدار شده باشه بدون دریافت هزینه‌ای اونو براتون تعویض می‌کنیم و آینه‌ای نو مطابق سلیقه‌ی شما ارسال می‌کنیم.

سفارش به دو صورت آنلاین و حضوری

شماره تماس جهت ارتباط تلفنی:

09357015855

آدرس کارخانه:
 تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ