آینه آرایشگاه ارومیه

آینه آرایشگاه ارومیه

اگر واقعا یه آرایشگر حرفه‌ای هستی باید بدونی که می‌تونی با انتخاب بهترین آینه آرایشگاه ارومیه رو بترکونی ! آینه به خودیِ خود تاثیر خیلی زیادی تو جذب مشتری و حتی درصد رضایت مشتری‌هات داره . دلیل این موضوع روشنه و همه ما می‌دونیم که مهم‌ترین وسیله‌ای که تو هر سالن آرایشی استفاده میشه آینه هست . برای این‌که بتونی از بین هزاران طرح و مدل بهترین رو انتخاب کنی ، کافیه ادامه مطلب رو بخونی . می‌تونیم با هم انواع آینه مدرن آرایشگاهی رو بشناسیم و بتونیم پرفروش‌ترین آینه‌های ترند اروپایی رو انتخاب کنیم .

آینه آرایشگاه ارومیه
آینه آرایشگاه ارومیه

شکل‌های مختلف آینه آرایشگاه

  • آینه دایره‌ای یا گرد
  • آینه مربع و مستطیل
  • آینه بیضی شکل
  • آینه گنبدی شکل
  • آینه دفرمه

آینه آرایشگاه ارومیه دایره‌ای یا گرد

آینه آرایشگاه ارومیه
آینه آرایشگاه ارومیه

می‌خوای یه آینه بخری که مشتری‌هات با سلفی گرفتن تو اون آینه ، اینستاگرام رو بترکونن ؟؟ بیا این مدل‌های جدید آینه گرد رو ببین تا به کل تصورت نسبت به آینه آرایشگاهی عوض بشه !دیگه یه آینه معمولی گرد رو دیوار سالن آرایشی نصب نکن . به جاش از مدل‌های جدید و لاکچری آینه آرایشگاهی گرد استفاده کن که دکوراسیون سالنت حسابی به چشم بیاد . اگر دوست داری بدونی بدون این‌که برای خرید آینه آرایشگاه ارومیه رو بگردی چجوری بهترینش رو پیدا کنی ادامه رو همراهم باش .

انواع آینه چراغ‌دار آرایشی در ابعاد مختلف به شکل گرد یا دایره‌ای تولید میشن که تنوع فراوونی دارن . برای مثال این روزها آینه بک‌لایت و آینه هالیوودی بهترین انتخاب برای آرایشگری هست که به کارش خیلی اهمیت میده .

آینه مربع و مستطیل

آینه آرایشگاه ارومیه
آینه آرایشگاه ارومیه

یکی از انواع آینه‌های آرایشی پرکاربرد که مدلش هیچ‌وقت قدیمی نمیشه ، آینه‌های مربعی و مستطیلی هستن . این آینه‌ها رو در انواع آینه چراغ‌دار خریداری کن تا هم آینه داشته باشی و هم نور کافی که هنگام کارت احتیاج داری رو بتونی به راحتی تأمین کنی .
یکی مزیت‌های آینه‌های چراغ‌دار اینه که نور خیلی خوبی به محیط سالن‌های آرایشگاهی میدن . همین موضوع باعث میشه به صورت کلی دکوراسیون ما خیلی جلوه داشته باشه و لوکس به چشم بیاد .
یکی دیگه از مزیت‌های این آینه که اگر خوش‌سلیقه هستی باید حتما بدونی اینه که آینه چراغ‌دار مستطیلی و مربعی رو می‌تونی با هر سبکی از دکوراسیون ست کنی . پس برای خرید آینه مستطیلی هیچ تردیدی نباید داشته باشی .

آینه بیضی

آینه آرایشگاه ارومیه
آینه آرایشگاه ارومیه

این روزها از آینه‌های بیضی شکل تو آرایشگاه‌های زیادی استفاده میشه و دلیلش اینه که خیلی از افراد با دیدن این آینه انرژی مثبت میگیرن . اول فکر می‌کردیم این موضوع از روی اتفاقه اما وقتی با کارشناس‌های روانشناسی شکل‌ها مشورت کردیم متوجه شدیم طرح بیضی که از دایره گرفته شده به صورت ناخودآگاه تاثیر آرام‌بخشی روی افراد داره .

اگر باهوش باشی باید تا الان فهمیده باشی که با خرید یکی از انواع آینه بیضی آرایشگاهی می‌تونی تو دل مشتری نفوذ کنی و خیلی راحت رضایتشون رو جلب کنی . این‌طوری روز به روز به تعداد مشتری‌های ثابتت با خرید این آینه آرایشگاه ارومیه اضافه میشه .
به عنوان یه آینه آرایشی پیشنهاد من اینه که آینه بیضی رو در ابعاد بزرگ و به صورت ایستاده سفارش بدی . دلیل این پیشنهاد هم اینه که معمولا آینه قدی پرکاربردتر و بهتر هست .

آینه گنبدی شکل

آینه آرایشگاه ارومیه
آینه آرایشگاه ارومیه

خونه‌دار و بچه‌دار زنبیل رو بردار و بیار هرچند آینه آرایشگاهی اصلا تو زنبیل جا نمیشه اما این آینه ارزش خرید داره واقعا ! آینه‌های گنبدی که الان دو سه سالی میشه حسابی خودشون رو تو دل خوش‌سلیقه‌ها جا کردن بهترین انتخاب برای آرایشگاه هستن .
انواع آینه گنبدی هستن که با جنس‌های مختلفی از انواع قاب تولید میشن . یعنی می‌تونی آینه دل‌خواهت رو با قاب چوبی یا فلزی یا حتی نقره و طلا و… سفارش بدی . این‌که کدوم مدل بهتره کاملا بستگی به سلیقه شخصیِ خودت داره .

اگر آینه گنبدی آرایشگاهی جدیدت رو از یه تولیدی خوب و فروشگاه خفن خریداری کنی ، می‌تونی مطمئن باشی که آینه گنبدیت برات تا هزار سال کار می‌کنه . تازه نکته مهمش اینه که این مدل اصلا قدیمی نمیشه و یه جورایی میشه گفت همیشه رو بورسه !

آینه دفرمه

آینه آرایشگاه ارومیه
آینه آرایشگاه ارومیه

اون دسته از عزیزانی که مدرن پسندن کجای مجلس نشستن ؟ شمایی که یه آینه لاکچری می‌خوای تا با نصبش تو آرایشگاهت چشم رقیب رو در بیاری بیا تا این مدل رو بهت نشون بدم .
آینه دفرمه این‌قدر زیباست که اگر یکی از مدل‌هاش رو تو آرایشگاهت قرار بدی شک نکن سالنت از این رو به اون رو میشه . اما بهتره بدونی این مدل‌ از آینه تو شکل و قیافه‌های مختلفی تولید میشه .

آینه مخصوص آرایش؟

آینه آرایشگاهی تخصصی دارای نوره چون یه آرایشگر حرفه‌ای موقع انجام کارهای آرایشی به نور خوبی نیاز داره تا بتونه همه چیز رو به پرفکت‌ترین شکل ممکن انجام بده و بدون نقص تحویل مشتری بده! پس اگه توهم یه آرایشگر حرفه‌ای هستی باید این وایب حرفه‌ای بودن رو به مشتری‌هات هم بدی و با یه آینه‌ی ساده خودت رو از رقیبات عقب نندازی

انواع آینه نوری

  • آینه‌های بک‌لایت
  • آینه هالیوودی
  • آینه با نور نواری

آینه آرایشگاه ارومیه مدل بک لایت

آینه آرایشگاه ارومیه
آینه آرایشگاه ارومیه

اگه محیط آرایشگاهت کوچیکه نگران نباش ، خود آینه باعث بزرگ‌نمایی فضای سالنت می‌شه. برای داشتن آرایشی بی‌نقص باید تو یه آینه و نور کافی داشته باشی که بتونی با دقت و بدون نقص این کار رو انجام بدی. لامپ‌های بکار برده شده در آینه‌های بک لایت دارای عمر طولانی هستن.LEDهای نواری از کمترین انرژی برای روشن شدن مصرف می‌کنن و این یعنی صرفه‌جویی در مصرف هزینه‌ها.

آینه آرایشگاه ارومیه چراغ دار یا هالیوودی

این نوع آینه آرایشگاهی یکی از جدیدترین مدل‌های موجوده. از این نوع آینه‌ها به دلیل این‌که نور بسیار مناسب و کافی برای آرایش دارن، در آرایشگاه‌ها بسیار استفاده میشن و محبوب شدن. برای چراغ‌های این آینه می‌تونیم از لامپ‌های آفتابی یا مهتابی استفاده کنیم. همچنین می‌شه یکی در میون از لامپ آفتابی و مهتابی استفاده کرد. حتی می‌تونیم از مدل‌های قاب‌دار آینه‌ای یا پی‌وی‌سی انتخاب کنین که بسیار زیبا و مدرن هستن. می‌شه چراغ‌های این آینه‌ها رو با استفاده از ریموت خاموش و روشن کرد.

آینه آرایشگاه ارومیه

قابلیت‌های خاص آینه نوری

  • آینه آرایشگاه ارومیه لمسی
  • آینه آرایشگاه ارومیه حسگردار
  • آینه آرایشگاه ارومیه ریموتی

آینه آرایشگاه ارومیه ریموت‌دار

آینه آرایشگاه ارومیه
آینه آرایشگاه ارومیه

پرفروش‌ترین مدل‌ها مدل ریموتی اونا هستن.آینه‌های بک لایت که دارای ریموت هستن بسیار مورد استقبال قرار گرفتن.این ریموت‌ها بسیار قوی هستن و از راه دورهم کار می‌کنن.با این ریموت می‌تونید رنگ‌های ال‌ای‌دی رو تغییر بدین و یا درجه روشنایی لامپ‌ها رو کم‌وزیاد کنین و یا اونا رو خاموش و روشن کنین.با این ریموت کارتون بسیار راحت می‌شه و دیگه نیازی نیست شما از جاتون تکون بخورین.از هر جای خانه و آرایشگاه که باشین می‌تونید تغییراتی که می‌خواهین رو روی آینه اعمال کنین.

آینه آرایشگاه ارومیه لمسی یا تاچ

آینه آرایشگاه ارومیه
آینه آرایشگاه ارومیه

مدل دیگر آینه آرایشگاه ارومیه به‌صورت لمسی و یا تاچ هست.یک سنسور حساس به لمس رو در پشت آینه و گوشه‌ای از اون می‌چسبونیم.به‌صورت یه دایره باریک قسمت مشخص‌شده رو می‌تراشیم تا وقتی ما اون قسمت رو لمس می‌کنیم حرارت دستات به سنسور برسه و سنسور کار کنه. از قسمتی که تراش‌خورده نور آبی زیبایی مشخص هست که می‌تونید قسمت دکمه خاموش و روشن شدن رو تشخیص بدین.

آینه آرایشگاه ارومیه حسگردار

مدل دیگر حسگر هست. در پشت آینه یک سنسور حساس به حرکت کارگذاری می‌شه. قسمتی که تو دست خودت رو جلوی آینه تکون بدی نور آینه بک لایتت روشن و یا خاموش می‌شه.

لامپ ال ای دی خوب یا بد؟

آینه آرایشگاه ارومیه
آینه آرایشگاه ارومیه

می‌دونی که برای ساخت آینه آرایشگاه ارومیه نوری از لامپ‌های ال ای دی باید اسستفاده بشه ولی خب دلیلش رو هم می‌دونی؟

عمر طولانی لامپ ال ای دی

دلایل زیادی برای استفاده از این لامپ‌ها وجود داره که اونارو باهم بررسی می‌کنیم. طول عمر لامپ‌های ال‌ای‌دی در هر مدلی که باشن بسیار زیاد هست.این امر باعث می‌شه تا استفاده از لامپ ال‌ای‌دی به‌صرفه باشن.این لامپ‌ها برای اینکه به بالاترین حد نور خود برسن نیاز به زمان ندارن و زمانی ‌که تو اونا رو به برق اتصال کنی به بالاترین حد نور خود می‌رسن. تعداد دفعات خاموش و روشن شدن این لامپ‌ها باعث نمی‌شن تا طول عمر اون ها کم بشه.طول عمر اون ها بستگی به ساعاتی که این لامپ‌ها روشن هستن داره.اما در لامپ‌های رشته‌ای تعداد دفعات خاموش روشن شدن مهم و تأثیرگذار هست.

آینه آرایشگاه ارومیه

تنظیم نور و تغییر رنگ نور

خیلی راحت و به‌آسونی می‌تونی با کمک ریموت‌ نور این ال‌ای‌دی ها رو کم کنین و یا اونا رو زیاد کنید. با ریموت آینه رنگ نور ال‌ای‌دی ها رو می‌تونی تغییر بدین و به هر رنگی که دوست داری تنظیم کنی.

آینه آرایشگاه ارومیه مدل قدی

آینه آرایشگاه ارومیه
آینه آرایشگاه ارومیه

پرفروش‌ترین آینه‌ آرایشگاه ارومیه مدل قدی اون‌ها هست. چون این اینه آرایشگاه قدی دید و فضای دید رو بزرگ‌تر می‌کنه.همه‌ی آرایشگاه‌ها و مزون‌ها حتماً باید یک آینه‌قدی داشته باشن.

اینه آرایشگاه ارومیه مدل دکوراتیو

آینه آرایشگاه ارومیه

آینه‌ها در آرایشگاه‌ها علاوه بر اینکه یک‌ وسیله اصلی و موردنیازهستن که بدون آن نمی‌توان کاری انجام داد یک وسیله تزئینی و‌دکوری هم هستن .چون آینه باعث می‌شه فضای تو زیباتر و خاص‌تر میشه. هرچقدر مدل آینه‌ها مدرن‌تر و بروزتر باشه سالن تو بسیار مورد توجه مشتریات قرار می‌گیره و حس اعتماد بیشتری نسبت به تو و سالن آرایشگاه ایجاد میشه.آینه‌های دکوراتیو در انواع مدل‌ها تولید می‌شن.در هر شکل و اندازه‌ای هستن.

یکی از پرفروش‌ترین آینه‌های دکوراتیو مدل چندتکه اوناست.آینه‌هایی در ابعاد و شکل‌های مختلف هندسی برش می‌خورن و برای این‌ها نور مخفی گذاشته میشن که باعث می‌شه فضا بسیار خاص و چشمگیر بشه.وجود یک‌نور در پشت آینه‌های دکوراتیو به آینه‌ها جلوه ویژه و خاص‌تری می‌ده.

هر مدل و هر طرحی که شما در ذهن و یا مدنظر دارید رو طراحی و تولید می‌کنیم.مدل دیگر آینه دکوراتیو دوطرفه اوناست.که یک مدل خاص و زیبا می‌باشه.آینه‌های دوطرفه هم فضا رو مدرن می‌کنه و هم اینکه هم‌زمان دو نفر می‌تونن از این استفاده کنن.همون‌طور که گفتیم آینه‌های دکوراتیو بی‌نهایت مدل‌های زیبا و بروزی هستن.

آینه آرایشگاه ارومیه مدل رنگی

آینه‌های رنگی باعث می‌شن فضای آرایشگاهت دل‌نشین و زیبا بشه.استفاده از رنگ‌های گرم هم حس صمیمت رو بیشتر می‌کنه.آینه‌های رنگی و رنگی بودن فضا تأثیر بسزایی بر روحیه همه افراد داره. راستی دقت کن که این آینه رو به عنوان آینه اصلی استفاده نکنی و توی اتاق انتظار بذاریش که با تغییر رنگ محیط باعث سوتفاهم نشه.

آینه آرایشگاه ارومیه

آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

شماره تلفن:09357015855

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ