آینه قدی

آینه‌های سبک جدید برای آرایشگاه

سلام تو این مطلب قراره در مورد آینه‌های سبک جدید برای آرایشگاه صحبت کنیم و بهتون بهترین آینه آرایشگاه و بروزترین‌ها رو نشون بدیم تا بتونین یه آینه‌ی مدرن و لاکچری که به سبک جدید طراحی شده رو برای سالن آرایشگاهی خودتون سفارش بدین تا از رقیباتون عقب نمونین.برای این کار در ابتدا باید بدونین که خواهان چه نوع طرح و مدل و سبکی هستین .نگران نباشین اگه چیزی از طرح و سبک نمی‌دونین کافیه با شماره‌ی 09357015855 تماس بگیرین و با فرستادن یه عکس از سالن آرایشگاهی خودتون بهترین مدل پیشنهادی رو از مشاورای ayneha بپرسین.همکارای ما بهترین طرح‌ها رو بعد از چند دهه تجربه بهتر از هرکسی می‌دونن و باعث می‌شن که از رقیبای خودتون تو این زمینه عقب نمونین.

آینه‌های سبک جدید برای آرایشگاه
آینه‌های سبک جدید برای آرایشگاه

شما بهتر از هر کسی می‌دونین که متریال برای هرکاری یکی از نیازهای مهم برای اون شغل محسوب می‌شه.یکی از متریال‌های مهم و کاربردی برای آرایشگاها هم آینه‌اس که با داشتن اون گریمور می‌تونه یه میکاپ بی نقص رو به مشتری تحویل بده.

تو زمون‌های قدیم برای خرید آینه ، کارگاه یا شرکت تخصصی آینه ، وجود نداشت بلکه باید به شیشه بری سر کوچه می‌رفتی و ابعاد آینه‌ی خودت رو می‌گفتی تا شیشه‌بر براتون آینه رو به اون ابعاد می‌برید و تحویل شما می‌داد .جالبیش اینجاست که هیچ فرقی نمی‌کرد که اون آینه رو برای کجا می‌خوای!

اما دیگه امروزه عهد قجر نیست و برای هر کاربری آینه‌ی مخصوص به همون محیط طراحی می‌شه .به طور مثال برای یه محیطی مثل استخر آینه‌های ضدبخار یا برای سالن آرایشگاهی آینه‌های مخصوص آرایش و گریم طراحی و ساخته و روانه‌ی بازار می‌شه .

آینه‌های سبک جدید برای آرایشگاه
آینه‌های سبک جدید برای آرایشگاه

شما کافیه با ما تماس بگیرین و ابعاد و مدل پیشنهادی خودتون رو با ما در میون بزارین و نصب شده تو سالن آرایشی خودتون این آینه رو تحویل بگیرین با این کار دیگه نگران شکسته شدن آینه‌ی خودتون در حین جابه‌جایی و حمل و نقل نیستین .

راستی می‌تونین با خرید از کارگاه آینه‌ها از یه سال ضمانت بی قید و شرط آینه‌ی خریداری شده استفاده کنین .به طوری که اگه هر مشکلی به غیر از شکستگی برای آینه‌ی شما پیش اومد با گرفتن تماس همکارای ما به محل گفته شده اعزام می‌شن و آینه‌ی خودتون رو براتون تعویض و یا تعمیر می‌کنن.

آینه‌های سبک جدید برای آرایشگاه
آینه‌های سبک جدید برای آرایشگاه

مطمئن باشین با خرید آینه و ثبت سفارش خودتون بهترین کیفیت و متریال موجود تو دنیا رو از ما تحویل می‌گیرین .کیفیت چیزیه که هرجایی نیست و مطمئن باشین از اینکه کمپانی ayneha رو انتخاب کردین به هیچ عنوان پشیمون نخواهین شد .بدون شک وقتی تو سایت‌های مختلف به دنبال خرید آینه برای سالن آرایشی‌تون افتادین پس بدون شک خودتون یکی از بهترین میکاپ‌آرتیست های معروفی هستین که همیشه به دنبال بهترین‌ها گشتین.پس با ما همراه باشین تا انواع بهترین و با کیفیت ترین آینه‌های روز اروپایی رو براتون توضیح بدیم تا بتونین با توجه به بودجه و سلیقه‌ی خوب‌تون بهترین رو انتخاب کنین.

آینه‌های سبک جدید برای آرایشگاه
آینه‌های سبک جدید برای آرایشگاه

انواع آینه‌های سبک جدید برای آرایشگاه

  • آینه‌های سبک جدید برای آرایشگاه مدل بک لایت
  • آینه‌های سبک جدید برای آرایشگاه مدل هالیوودی یا چراغ‌دار
  • آینه‌های سبک جدید برای آرایشگاه مدل قاب‌دار
  • آینه‌های سبک جدید برای آرایشگاه مدل لمسی یا حسگری
  • آینه‌ آرایشگاه مدل ریموت‌دار یا کنترلی
  • آینه‌های سبک جدید برای آرایشگاه مدل آویزی
  • آینه آرایشی مدل دو طرفم
  • آینه آرایشگاه مدل حکاکی شده
آینه‌های سبک جدید برای آرایشگاه
آینه‌های سبک جدید برای آرایشگاه

آینه‌های سبک جدید برای آرایشگاه مدل بک لایت

بهترین نوع و جدیدترین سبکی که به نظر هیچ زمانی از مد نمی‌افته آینه‌های بک‌لایت هستن.با داشتن آینه‌های بک لایت نور ملایم و لایتی رو وارد محیط می‌کنین.

آینه‌های سبک جدید برای آرایشگاه
آینه‌های سبک جدید برای آرایشگاه

سیستم این گونه آینه‌ها به طوری طراحی می‌شن که چراغ‌های ال‌ای دی پشت این آینه‌ها تعبیه می‌شه که با روشن کردن این لامپ‌ها نور لایتی به دور آینه ساطع می‌شه و به خاطر همین به این نوع آینه‌ها آینه‌های بک لایت می‌گن.

آینه‌های سبک جدید برای آرایشگاه مدل هالیوودی یا چراغ‌دار

بهترین نوع آینه برای گریمور و میکاپ‌آرتیست‌ها محسوب می‌شه .که با داشتن این نوع آینه به راحتی می‌تونن عیب و نواقص میکاپ خودشون رو تشخیص بدن و در صدد برطرف کردن اون بر بیان.دور این آینه‌ها چراغ‌هایی به فاصله‌های منظم و مرتب تعبیه شده که با روشن کردن اونا به راحتی می‌تونین نور زیاد و مناسبی رو وارد فضا کنین.امروزه از این آینه‌ها به خاطر نور زیاد و کاربردی که داره تو فضاهای مختلفی استفاده میشه .پیشنهاد ما به شما برای سالن آرایشی خودتون استفاده‌ از یه آینه‌ی هالیوودی حداقل برای میکاپ کار مجموعه‌اس‌.

آینه‌های سبک جدید برای آرایشگاه
آینه‌های سبک جدید برای آرایشگاه

آینه‌های سبک جدید برای آرایشگاه مدل قاب‌دار

شما هر نوع آینه‌ای که مدنظر دارین به راحتی می‌تونین بدون قاب یا با قاب سفارش بدین .برای تصمیم گیری در ابتدا باید طراحی و سبک دکوراسیون سالن آرایشی خودتون رو بشناسین.به طوری که با تشخیص درست می‌تونین بهترین تصمیم‌هارو بگیرین.

آینه‌های سبک جدید برای آرایشگاه
آینه‌های سبک جدید برای آرایشگاه

برای مثال اگه سبک سلطنتی دارین بهتره از رنگ‌های گرم مثل طلایی استفاده بیشتری کنین.اما اگه سبک مدرنی دارین بهتره از رنگ‌های خنثی و ساده‌تر استفاده کنین.بعد از انتخاب طرح و رنگ بهتره جنس‌های قاب رو بشناسین.قاب‌ها می‌تونن از جنس‌های مختلفی از جمله ،چوب ،فلز ، یو پی وی سی و یا ام دی اف و یا هر نوع جنس دیگه‌ای تشکیل شده باشه .که با توجه به سلیقه و بودجه می‌تونین جنس قاب رو انتخاب کنین .اما به طور کلی بهتره با مشاوران ayneha تماس بگیرین تا در اولین فرصت بتونن بهترین مشاوره رو به شما بدن و بدون هیچ استرسی بهترین قاب که برای سالن آرایشی شما مناسبه رو انتخاب کنین..

آینه‌های سبک جدید برای آرایشگاه مدل لمسی یا حسگری

وقتی شما آینه‌ی نور‌داری رو انتخاب می‌کنین باید از روش‌هایی بتونین این آینه‌رو خاموش و روشن کنین.یکی از این روش‌ها خاموش و روشن کردن به وسیله‌ی لمس یه نقطه‌ای از آینه که از قبل مشخص شده محسوب می‌شه.تو این روش کافیه شما با انگشتای دستاتون روی اون نقطه رو لمس کنین.

آینه‌ آرایشگاه مدل ریموت‌دار یا کنترلی

بهترین و کاربردی‌ترین نوع آینه برای آینه‌های نوری آینه از نوع ریموت دار و یا کنترلیه.با در دست داشتن یه ریموت کنترلی تو دستاتون به راحتی می‌تونین تو هرکجای سالن که قرار دارین به راحتی نور آینه‌ی خودتون رو خاموش و روشن کنین .پیشنهاد ما به شما برای اینکه دسترسی راحت داشتن باشین گرفتن یه ریموت کنترلیه.با این روش دیگه هیچ کثیفی و لکی روی آینه به خاطر خاموش و روشن روی آینه تشکیل نمی‌شه و به مراتب آینه‌ای تمیز دارین.با داشتن یه ریموت تو دستاتون حتی اگه مدل چند رنگ رو انتخاب کنین به راحتی می‌تونین از آفتابی به مهتابی تغییر حالت بدین .

با خرید از شرکت آینه‌ها و حمایت از کارگاه آینه‌ها باعث می‌‌شین که خیلی از جوونای ایرانی مشغول به کار بشن هم چنین یه جنس با کیفیت و مناسب خریداری می‌کنین و مطمئنا مشتری دایمی این کمپانی خواهین شد .

آدرس برای مراجعه حضوری

آدرس دفتر: تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن.

برای مشاهده نمونه‌های بیشتر کلیک کنین.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ