انواع آینه لامپ‌دار رومیزی

آینه‌های بروز لامپ‌دار

بسیاری از افرادی که به زیبایی و کیفیت اهمیت زیادی میدن از این نوع وسایل مانند آینه‌های بروز لامپ‌دار استفاده می‌کنن که خیلی پرکاربرد و شیک هستن بروزترین آینه‌های چراغ‌دار به روی میزهای آرایشی تو اتاق خواب و تو پذیرایی خونه‌ها و تو سالن‌های زیبایی و آرایشی و همینطور برای گریمورها کاربرد خیلی زیادی دارن. و بسیار مفید و ضروری هستن.

آینه‌های بروز لامپ‌دار یک نوع آینه حرارتی لمسی می‌باشن که دارای طرح منقوش بوده و با لمس قسمتی که به روی آینه تعیین شده هست لامپ ال ای دی دار اون روشن میشه و با همون لمس تو همون قسمت خاموش میشه.

آینه‌های بروز لامپ‌دار
با کیفیت‌ترین و بروزترین آینه‌های لامپ‌دار

نوع دیگه‌ای از آینه لامپی جدید ریموتی هست که به طوری که خاموش و روشن شدن لامپ هالوژن و تغییر رنگ و افکت نور با ریموت انجام میشه مدل دیگه خرید و سفارش آینه لامپ‌دار صفحه نمایش‌دار هست که صفحه نمایش تو جلوی آینه قرار گرفته هست.

تو قسمت صفحه پشت آینه اسپیکر گذاشته شده هست که تو این مدل‌های هوشمند به وای فای و حتی می‌تونین ویدئو و موزیکی که علاقه دارین رو می‌تونین پخش کنین و از طرح‌های خیلی از این آینه‌های لامپی استفاده کنین. می‌تونین انتخاب و خریداری کنین.

عزیزانی که علاقه‌مند هستن که یه خرید عالی و بروز داشته باشن‌ بهترین آینه‌های لامپی با کیفیت و زیباترین و با بهترین قیمت فقط کافیست تو سایت آینه‌ها ثبت سفارش کنن.

آینه‌های بروز لامپ‌دار
با کیفیت‌ترین و بروزترین آینه‌های لامپ‌دار

آینه لامپ‌دار هالیوود

آینه‌های بروز لامپ‌دار هالیوودی یکی از مدل‌های خیلی پر کاربرد آینه تو سالن‌های آرایشی و زیبایی و سالن مزون‌ها و بوتیک‌ها و حتی تو منازل هست. آینه لامپ‌دار که به آینه چراغ‌دار با تضمین کیفیت نیز معروف ‌هست در کنار داشتن آینه ، چراغ‌هایی نیز برای نشون دادن بهتر چهره و مشکلات در درون اون داره. این نوع آینه‌ها کاربردهای خیلی زیادی تو سالن‌های آرایشی ، گریم تئاتر و سینما دارن و مدل‌های کوچک و قابل حمل اون‌ها تو منازل نیز استفاده میشن.

شاید دیده باشین تو بسیاری از فیلم‌ها و یا پشت صحنه اون‌ها برای آرایش و گریم بازیگران و هنرپیشه‌ها ، اون‌ها رو رو در رو آینه‌هایی می‌نشونن که دور تا دور اون ، لامپ‌های بزرگی قرار گرفته که تو زمان کار ، روشن میشن.

این آینه‌های لامپی در اصطلاح ، آینه گریم نیز نام دارن. البته بهتر می‌دونین که موضوع گریم تنها برای تولید و ساخت نمایش و فیلم نبوده و تو بیشتر سالن آرایشگاه‌ها و مزون‌ها و بوتیک‌ها و محیط‌های این چنین و یا تو خونه‌ها نیز شاهد استفاده از فنون گریم برای سبک‌های مختلف و گوناگون آرایشی هستیم. از این رو چندان جای تعجب نیست اگه آینه لامپی گریم رو تو منازل و سالن‌های زیبایی و آرایشی مشاهده کردین.

آینه‌های بروز لامپ‌دار
با کیفیت‌ترین و بروزترین آینه‌های لامپ‌دار

خواص آینه‌های بروز لامپ‌دار

تو این مطلب از سایت آینه‌ها می‌خوایم درباره خواص آینه‌های بروز لامپ‌دار بپردازیم. همونطور که گفتیم آینه لامپی برای گریم کردن خیلی مناسب هستن چون که مخاطب می‌تونه گریم طرف مقابلش رو به آسونی و راحتی و به بهترین نحو احسن انجام بده. تو کارگاه تولید سایت آینه‌ها ، آینه‌هایی که تولید و ساخته میشه کیفیت خیلی بالایی داره و شفاف هستن. آینه قدی لامپ‌دار باید صاف و شفاف باشه چون که تو مکان‌های خاص و مهم که استفاده میشه مخاطب نیاز به روشنایی و نور شفاف داره.

لامپ‌هایی که تو این آینه‌ها استفاده میشه. از نوع لامپ‌های ال ای دی دار می‌باشن که نور اون‌ها باعث آزار و اذیت چشم مخاطب نمیشه. به همین خاطر آینه‌های بروز لامپ‌دار طرفداران خیلی زیادی داره و فروش این نوع محصول تو بازارهای داخلی و خارجی خیلی هست. جالب هست بدونین یه نوع دیگه از آینه‌های لامپ‌دار وجود داره که آینه لامپ‌دار هوشمند نام داره. این نوع از آینه لامپ‌دار هوشمند قابلیت وصل شدن به گوشی همراه رو داره که میشه با استفاده از تلفن همراه‌تون میزان روشنایی و نور دهی آینه رو تنظیم و آهنگ مورد علاقه خود رو از طریق این آینه لامپ‌دار هوشمند پخش کنین. این نوع از آینه‌های لامپ‌دار بیشتر تو مزون‌ها و اتاق‌های گریم استفاده میشه.

آینه‌های بروز لامپ‌دار
با کیفیت‌ترین و بروزترین آینه‌های لامپ‌دار

کاربرد و مصارف آینه‌های بروز لامپ‌دار

شاید تا به حال از خودتون پرسیده باشین کاربرد و مصارف آینه‌های بروز لامپ‌دار و آینه لامپ‌دار جدید چه چیزی می‌تونه باشه. از آینه‌های لامپ‌دار استفاده‌های خیلی زیادی میشه کرد. برای مثال برای دکوراتیو کردن منازل یا بوتیک خود که دکوراسیون و فضای خونه رو خیلی زیباتر و جذاب‌تر می‌کنه. این نوع از آینه‌ها در بین همه مردم خیلی معروف شده هست و باعث پر فروشی همه‌ی فروشنده‌ها میشه.

لامپ‌هایی که تو این نوع از آینه‌های بروز لامپ‌دار استفاده می‌کنن ، لامپ‌های ال ای دی دار LED می‌باشد چون که این نوع از لامپ‌ها روشنایی و نوری که ایجاد می‌کنن ، خیلی زیبا و نزدیکتر به نور طبیعی هستن که باعث میشه روشنایی و نوری که ایجاد می‌کنه طبیعی‌تر و لطیف‌تر باشه. جالب هست بدونین سوختن لامپ‌های ال ای دی به هیچ وجه ربطی به تعداد خاموش و روشن کردن این لامپ‌های ال ای دی دار نداره در واقع بستگی به مدت زمان روشن بودن اونا داره.

آینه‌های بروز لامپ‌دار
با کیفیت‌ترین و بروزترین آینه‌های لامپ‌دار

آینه‌های بروز لامپ‌دار کوچک

امروزه خانوم‌ها اهمیت خیلی زیادی به زیبایی و آرایش کردن میدن. اکثرا این خانوم‌ها از آینه‌های بروز لامپ‌دار کوچک همراه آینه پازلی تو منزلشون وجود داره که آرایش یا گریم کردن رو برای اون‌ها به خاطر لامپ‌های اطراف آینه به بهترین نحو ممکن راحت و آسوده می‌کنه. لامپ‌هایی که برای اطراف آینه‌های لامپ‌دار استفاده می‌کنن ، لامپ‌های ال ای دی می‌باشن که از لحاظ نوردهی از خیلی از لامپ‌های دیگه بهتر و مناسب هست.

این نوع از لامپ‌ها به خاطر روشنایی و نور مناسبی که داره باعث اذیت شدن یا آسیب رسوندن به چشم‌ها نمیشه. یکی از بهترین کاربردها و مزیت‌های آینه‌های لامپ‌دار این هست که به خاطر نور پردازی‌ای که داره مشکل‌های پوستی رو به طور کامل و واضح نشون میده به همین خاطر میشه مشکلات چهره و صورت رو رفع کرد و بهترین و عالی‌ترین گریم یا آرایش رو داشته باشیم. این نوع از آینه‌ها به خاطر این که پر طرفدار هستن امروزه تو بازارها فروشنده‌های سرویس چوب ، مبلمان فروش خیلی از این آینه‌های لامپ‌دار دارن.

آینه‌های بروز لامپ‌دار
با کیفیت‌ترین و بروزترین آینه‌های لامپ‌دار

آینه‌های بروز لامپ‌دار بزرگ

همونطور که تو توضیحات و تفاسیر بالا صحبت کردیم آینه لامپ‌دار یا چراغ‌دار یا همون آینه گریم لامپی مدل‌های گوناگون و مختلفی داره مانند : بزرگ ، کوچک ، مستطیل ، گرد و غیره. استفاده از آینه‌های بروز لامپ‌دار محدودیت زمانی نداره ، چون که از لامپ‌هایی که تو اون استفاده شده هست سابقه و قدمت طولانی‌ای داره. این نوع از لامپ‌ها که تو آینه‌ها استفاده میشه کم مصرف می‌باشن و نور پردازی خیلی عالی‌ای دارن که می‌تونین از آینه‌های لامپ‌دار برای استفاده روزانه بهره ببرین.

این آینه‌ها به خاطر مدل شکیلی که دارن میشه اون‌ها رو درون پذیرایی منزل خود به عنوان دکور خونه استفاده کنین. جالب هست بدونین لامپ‌های این نوع از آینه‌ها قابل تعویض هستن و به همین جهت نگران این نباشین اگه هر یک از لامپ‌های آینه‌های بروز تولیدات سایت آینه‌ها سوخت می‌تونین خودتون به راحتی و آسونی تعویض کنین.

آینه‌های بروز لامپ‌دار
با کیفیت‌ترین و بروزترین آینه‌های لامپ‌دار

برای ثبت بروزترین سفارشات خود با سایت آینه‌ها ارتباط برقرار کنین

خریدت رو به تجربه‌ای خیلی جذاب و عالی تبدیل می‌کنیم ، شما دوستان گرامی شایستگی اینو دارین که با کیفیت‌ترین و جدیدترین رو تنها با مجموعه تولیدات سایت آینه‌ها تجربه کنین. می‌تونین با شماره‌‌های 02188068352 و یا 09901717305 تماس بگیرین. و با دادن طرح و مدل و ابعاد پیشنهادی آینه‌های بروز لامپ‌دار هالیوودی در اسرع وقت کمتر از یه هفته از تولیدات آینه‌ها تحویل بگیرین.

قیمت بروزترین و جدیدترین محصولات سایت آینه‌ها از قیمت تمامی فروشگاه‌هایی که می‌شناسین کمتر و مناسب هستش ، اگه می‌خواین حضوری بروزترین و با کیفیت‌ترین و جدیدترین آینه‌های بروز لامپ‌دار خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش‌گیری و ساخت محصولات تولیدات سایت آینه‌ها آشنا بشین به آدرس زیر به صورت حضوری مراجعه کنین.
آدرس کارخانه: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه در سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ