کارخانه شیشه خم

کارخانه شیشه خم

شیشه خم خیلی خفنه و هرکسی به یه سازه‌ای که با شیشه خم خیره بشه قطعا عاشقش میشه. مزیت‌هاش زیاده که میگم برات و کلی هم متنوعه ولی مشکل اینجاس که تو ایران کسی دستگاه تولیدش رو نداشت و پروژه‎‌های بزرگی هم که میبینی توشون شیشه خم استفاده شده برای اون آینه هزینه‌ی زیاده کردن ولی نگران نباش!! چون ما دستگاهش رو وارد کردیم و هر ایده‌ای که توی ذهنت باشه رو با بهترین قیمت برات میسازیم

سه دلیل برای اینکه از شیشه خم استفاده کنی

کارخانه شیشه خم
کارخانه شیشه خم

من به سه دلیل میگم که حتماً باید تو پروژه لاکچری خودت از انواع شیشه خم استفاده کنی وگرنه مطمئن باش توی این روزگاری که همه چیز مدرن و به روزه حسابی عقب می‌مونی . یکی از دلایلی که باید استفاده از شیشه خم رو حتماً بیاری تو برنامه‌ت اینه که به نفعته که المان‌های مدرن برای زیباسازی سازه‌ای که داری به کار ببری چون این روزا دیگه زیبایی حرف اول رو برای جذب نگاه مردم میزنه . شیشه خم هم که از مهم‌ترین المان‌های مدرن محسوب میشه که بودنش توی هر پروژه غوغا می‌کنه .

از اونجایی که انواع شیشه خم‌هایی که امروز تولید میشن جلوه خیلی زیادی دارن ، می‌تونی مطمئن باشی که استفاده ازشون کاملاً عقلانی و مقرون به صرفه هست. می‌تونم بهت قول بدم اگه از شیشه خم نما برای سازه جدیدت استفاده نکنی هر کس بینه فکر می‌کنه این بنا رو ۱۰ الی ۱۵ سال پیش ساختی ! حرف من بی‌جا نیست فقط کافیه پروژه‌های بزرگی مثل انواع برج‌ها و ساختمون‌های تجاری رو که امروزه ساخته می‌شه ببینی . بدون وجود شیشه خم اصلاً امکان نداره این روزا یه آدم حرفه‌ای چیزی بسازه !

اگر دقت کنی می‌بینی پروژه‌های عظیم و لاکچری همشون شیشه خم داره . یکی دیگه از مزیت‌های استفاده از شیشه خم اینه که ما از این متریال فقط تو نمای بیرونی استفاده نمی‌کنیم و یکی از پر استفاده‌ترین متریال‌هایی هست که تو معماری داخلی هم مورد استفاده قرار می‌گیره . برای اینکه بهتر با کاربردهای شیشه خم آشنا بشی فقط کافیه این متنِ دو دقیقه‌ای رو بخونی تا از انواع شیشه خم به درستی استفاده کنی تا کاملاً حرفه‌ای بودنت به چشم بیاد.

کارخانه شیشه خم
کارخانه شیشه خم

کابرد شیشه خم در ساختمان‌سازی

  • استفاده از شیشه خم در معماری خارجی
  • استفاده از شیشه خم در معماری داخلی

دکوراسیون داخلی با تولیدات کارخانه شیشه خم

کارخانه شیشه خم
کارخانه شیشه خم

شیشه خم یکی از متریال‌هایی هست که کاملاً در معماری خارجی پرکاربرد به حساب میاد از اونجایی که شیشه خم هم مثل خیلی چیزای دیگه با پیشرفت تکنولوژی کاملا به سمت پیشرفته شدن رفته ، مدل‌های مدرن و جدید فراوونی داره . برای همین با خیال راحت می‌تونی ازشون به عنوان نرده‌های شیشه‌ای در نمای خارجی ، پنجره‌هایی با شیشه خم ، شیشه‌های نما و دیوار شیشه‌ای نما و..‌ استفاده کنی و حالش رو ببری ‌.

با توجه به این نکته که دیگه هیچ پروژه بزرگی نیست که شیشه خم نداشته باشه و تموم کشورهای اروپایی و پروژه‌های پیشرفته کشور خودمون مثل انواع برج‌ها و ساختمون‌های بزرگ تجاری و اداری و.. استفاده از انواع شیشه خم رو تو برنامشون داشتن پس بهتره توام عقب نمونی . حتی تو سازه‌هایی که نیاز به طراحی فضای باز مثل حیاط و پارک دارن هم خیلی جاها میشه از شیشه خم استفاده کرد . باعث خوشحالیه که حتی نیمکت های شیشه‌ای هم تولید میشه که فضای خارجی ما رو مثل یه پارک لاکچری اروپایی مجلل می‌کنه .

کاربرد شیشه خم در دکوراسیون داخلی

کارخانه شیشه خم
کارخانه شیشه خم

یه چند وقتیه که تو کشورهای پیشرفته استفاده از شیشه خم در دکوراسیون داخلی با کاربردهای مختلفی ترند شده . که دیگه کم کم تو ایران هم داره حسابی جا باز می‌کنه و تقریبا بدون شیشه خم نمی‌شه هیچ طراحی حرفه‌ای رو تو بحث معماری داخلی کلید زد . برای مثال ما انواع دیوار شیشه‌ای پله‌های شیشه‌ای و نرده‌های شیشه‌ای مدرن رو می‌بینیم که جلوه خیلی زیادی به داخل فضایی که داریم بخشیده . ضمن این‌که استفاده از شیشه خم به عنوان لوازم داخلی هم حسابی کاربرد داره مثلاً کتابخانه‌های شیشه‌ای یا میز‌های شیشه‌ای حتی میز‌ ناهارخوری و انواع میزهای اداری و .. هستن که با شیشه خم تولید میشه .

واقعا میشه گفت که این مدل‌ها تو یه سطح دیگه‌ای از لوکس بودن قرار دارن . حتی می‌تونم با اطمینان بگم که اگر با سلیقه‌ها این نمونه‌های شیشه‌ای رو ببینن دیگه طرف مدل‌های چوبی و فلزی نمیرن از بس که اون مدل‌ها قدیمی شدن و این شیشه‌ای‌ها جدید و مدرن هستن. اما اگر قرار باشه بیشترین کاربرد شیشه خم رو در معماری داخلی نام ببریم باید برگردیم به همون مثال‌های اولی که گفتم یعنی استفاده از شیشه خم به عنوان دیوارهای شیشه‌ای برای جدا کننده فضا که بیشتر در پروژه‌های بزرگ اداری یا درمانی استفاده می‌شه.

البته این روزا نمونه‌های مجلل‌تری هم داره که در منازل ویلایی که به صورت اختصاصی طراحی میشن ازشون استفاده می‌شه یا استفاده از شیشه خم به عنوان نرده‌های شیشه‌ای و پله‌های شیشه‌ای که جلوه خیلی زیادی هم داره.

انواع شیشه خم

کارخانه شیشه خم
کارخانه شیشه خم

شیشه خم لمینت چی هست؟

شیشه خم لمینت همون شیشه خم دوجداره هستش. این شیشه یک لایه نیست و دو لایه هست برای همین مقاومت بالاتری از شیشه معمولی داره که باعث میشه گزینه‌ی بهتری برای مکان‌هایی باشه که شکستن شیشه خطرناک. البته یکی از کاربردهایی که شیشه دوجداره بهش معروفه ، برای پنجره هستش چون به جز مقاومت عایق صداهم محسوب میشه.

شیشه سکوریت مگه با لمینت فرق داره؟

کارخانه شیشه خم
کارخانه شیشه خم

شیشه لمینت همون شیشه معمولیه که دولایه شده ولی سکوریت کلا متفاوته. شیشه سکوریت رو به اسم شیشه نشکن هم میشناسیم که برای جاهایی مثل آسانسور شیشه‌ای و یا حتی شیشه ماشین‌های لوکس و خاص مورد استفاده قرار میگیره.

یه کارخانه شیشه خم خوب معرفی کن

کارخانه‌های زیادی توی ایران نیستن که شیشه خم تولید کنن و دستگاه تولیدش رو داشته باشن اما ما طوری براتون گارانتی و غیره در نظر گرفتیم که اگه همه‌ی ایران شیشه خم تولید میکردن باز هم کارخانه شیشه خم ما اولویت اول باشه.

شماره تماس : 09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها: تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

شیشه خم میتونه آینه‌ای بشه؟

بله شما جون بخواه

ارتباط با ما برای پروژه شیشه خم

آدرس کارگاه آینه‌ها: تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن
شماره تماس : 09357015855

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ