شیشه خم گنبد

شیشه خم گنبد

فکر کردی سازه‌های مطرح جهان الکی انقدر معروف شدن؟ از ایده‌های خاصی استفاده کردن و موفق شدن تا یک سازه خفن رو به وجود بیارن. یکی از گزینه‌هایی که می‌تونه یک سازه را فوق‌العاده خفن کنه استفاده از شیشه خم گنبد هست. توی تبلیغات خیلی از کافه‌های خارجی و مطرح و یا ویلاهای خاص و خفن استفاده از شیشه خم گنبد رو می‌بینیم. توی بناهای بزرگ و مجتمع‌هایی مثل انواع مال (فروشگاه‌ها) و یا حتی سازه‌های مذهبی هم از این ایده خفن استفاده می‌شه ولی خب هر جایی تولیدش نمی‌کنه. نگران نباش ما هر مدلش رو که بخوای تولید می‌کنیم ، جلوتر بهت میگم کدوم مدلش برای خواسته‌های تو بهترین گزینه محسوب میشه

استفاده از شیشه خم گنبد چه جاهایی کاربرد داره ؟

شیشه خم گنبد
شیشه خم گنبد

معمولا هر پروژه معماری و ساختمانی بزرگی که در کنار زیبایی نیازمند نور و جلوه‌ی خوبی هست می‌تونه محل نصب شیشه گنبد یا همون گنبد شیشه‌ای باشه . برای مثال سالن‌های اصلی مجتمع‌های تجاری بزرگ با گنبد شیشه‌ای تبدیل به یک سالن نورانی با یه سقف هنری و چند جانبه میشه . برای گالری‌های هنری به عنوان یک سقف گنبدی شیشه‌ای واقعا مجلل و شیک به حساب میاد یا برای پروژهای ویلایی و برج‌هایی که به طور کلی به دنبال انجام یک کار خاص و منحصر به فرد هستن بسیار کاربردیه .

برای تولید گنبد شیشه‌ای چه نکاتی رو در نظر میگیریم ؟

چندتا نکته وجود داره که برای تولید انواع شیشه خم گنبد باید حتما مد نظر قرار بدیم. مهم‌ترین و اولین پارامتری که به اون دقت می کنیم جنس شیشه هست که باید حتما درجه یک و نشکن باشه. از اونجایی که از این شیشه معمولا در سقف هم استفاده میشه پس نشکن بودنش از جهت ایمنی خیلی اهمیت داره . درجه یک بودن کیفیت شیشه خیال ما رو از این بابت راحت می‌کنه .

نکته مهم بعدی که شرکت ما اهمیت زیادی بهش میده اینه که مشتری و کارفرما دقیقا چه طرحی رو با چه ابعادی از ما می‌خواد . خیلی از شرکت‌ها با سهل‌انگاری و اهمیت ندادن به این موضوع خون مشتری رو تو شیشه می‌کنن! اما برای ما هیج چیز به جز رضایت صد درصدی مشتریمون مهم نیست . پس اگر گنبد شیشه‌ای خاص و منحصر به فردی مد نظرته کارت رو به خودمون بسپار تا دقیقا همون چیزی که می‌خوای رو تحویل بگیری .

انواع طرح‌های شیشه خم مناسب گنبد

شیشه خم گنبد
شیشه خم گنبد
  • شیشه خم گنبد در سبک مدرن
  • شیشه خم گنبد در سبک سنتی

شیشه خم گنبد در سبک مدرن

این روزا که صنعت تولید انواع شیشه حسابی پیشرفته شده ، مدل‌های خیلی زیادی وجود داره که بتونی از بینشون چیزی که می‌خوای رو انتخاب کنی . اما مهم‌ترین دسته‌بندی در این باره به این شکله که انواع طرح های شیشه خم گنبد رو به طرح مدرن و طرح سنتی تقسیم کنیم . در مورد طرح‌های مدرن باید بگم که ساده‌ترین و در عین‌حال لوکس‌ترین طرح‌های گنبدی که گاهی فقط از یک یا دو رنگ برای تزئین‌های جزئی و مینیمال در اون استفاده شده ، شامل طرح‌های مدرن میشن .

شیشه خم گنبد در سبک سنتی و تلفیقی

اما طرح‌های سنتی واقعا دایره خیلی گسترده‌ای دارن . از طرح‌های کلاسیک که شامل شیشه کاری و آینه‌کاری‌های شلوغ و پلوغ هستن گرفته تا طرح‌هایی که دارای نقاشی‌های ساده‌ای از المان‌های اسلیمی هستن . با توجه به سبک معماری پروژه نوع گنبد شیشه‌ای هم تعیین میشه . دیده شده که در مدرن‌ترین پروژه‌ها هم کارفرما برای حفظ ارزش هنر ایرانی از گنبد شیشه‌ای با طرح‌های کلاسیک سنتی – مدرن استفاده کرده و الحق کار نهایی فوق‌العاده شده . استفاده از گنبد شیشه‌ای با شیشه‌های رنگی یا نقاشی‌های رنگی از قدیم‌الایام در مساجد اصیل و حسینیه‌ها و حتی کلیسا‌ها حسابی استفاده میشده و هنوزم وقتی کسی می‌خواد یه پروژه لاکچری رو کلید بزنه از قبل شیشه خم گنبدش رو سفارش داده !

قیمت گنبد شیشه‌ای چطور محاسبه میشه ؟

شیشه خم گنبد
شیشه خم گنبد

برای به دست آوردن قیمت‌ نهایی گنبد شیشه‌ای مد نظرت شرکت باید از چندتا چیز اطلاع داشته باشه و تا وقتی ندونیم دقیقا چی می‌خوای نمی‌تونیم قیمت دقیقی بدیم . این نکته‌هارو حتی تو واتساپ شماره‌ای که در انتها قرار دادیم بپرسی خیلی زود قیمت نهایی رو برات می‌فرستیم . برای نمونه ، باید بدونیم دقیقا قراره شیشه خم گنبد شما چه ابعادی داشته باشه ؟ هم از نظر متراژ طول و عرض و هم ارتفاع . این‌که چه طرح و رنگی مد نظر شماست روی قیمت نهایی تاثیر مستقیم داره .

در عین حال اگر سفارش خاصی داشته باشی به صکرت اختصاصی روی گنبدت انجام میشه که قیمت نهایی رو تحت تاثیر قرار میده . اما در نهایت چیزی که اهمیت پیدا می‌کنه اینه که از کجا خرید کنیم که گرون در نیاد ؟ من پیشنهاد می‌کنم خودت رو تو بازار خسته نکنی با یه مقایسه کوچیک متوجه میشی که قیمت محصولات ما با قیمت بقیه شرکتا عجیب و غریب متفاوته .

اگر فورا با شماره ثبت سفارش که در انتهای مطلب قرار دادیم تماس بگیری می‌تونی از تخفیف ویژه کاربران سایت استفاده کنی که خیلی به صرفه برات در میاد . به طور کلی بهتره بدونی این مدل از شیشه خم به جز کاربرد نورگیر بودنی که داره به عنوان یک سقفی که واقعا جزو آثار هنر دستی هست به حساب میاد که قطعا چشم همه رو خیره خواهد کرد .

از کجا شیشه خم گنبد سفارش بدیم؟

حتماً برای پروژه نهایی کلی ایده توی ذهنت داری شایدم تصمیم نهاییت رو گرفتی ، به هر حال براشون یه شیشه خم با کیفیت احتیاج داری که بتونی مطابق با چیزی که می‌خوای سفارشش بدی. ما برات این کارو انجام میدیم ، دقیقاً همون چیزی که می‌خوای رو با بالاترین کیفیت تولیدش می‌کنیم. گارانتی هم داریم که با خیال راحت سفارش بدی و می‌تونی به صورت حضوری هم تشریف بیاری و کیفیت و روند کار رو خودت بررسی کنی.

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

شماره تماس : 09357015855

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ