شیشه خم میز

شیشه خم میز

تو لیاقت بهترین‌هارو داری و این در مورد وسایلی که توی دکورت هست هم صدق میکنه. یکی از بهترین متریال‌هایی که میشه توی دکور استفاده کرد شیشه هست و هم ذات پاکی داره هم به صورت سکوریت شده مقاومت خیلی زیادی داره و به عنوان شیشه خم میز هم میشه استفاده اش کرد. باهام بیا بهت میگم چه مدل‌هایی داره و برای نیازی که تو داری کدوم مدل از همه بهتره.

مزیت استفاده از شیشه خم به عنوان انواع میز

شیشه خم میز
شیشه خم میز

برای این‌که یه دکور خاص و لاکچری داشته باشیم می‌تونیم از میز‌های شیشه‌ای مدل شیشه خم استفاده کنیم که این‌ روزا هر خونه‌ی درست و حسابی‌ای رو که نگاه می‌کنی یدونه از این میزای شیشه‌ای توش می‌بینی . هرچند میزهای شیشه خم فقط نه برای خونه بلکه تو محیط‌های اداری ، تجاری ، درمانی و آموزشی هم کاربرد دارن و با یه میز شیشه‌ای باکیفیت می‌بینی که همه چیز یه طور دیگه‌ای به چشم میاد .

با خرید شیشه خم میز ، کل دکوراسیونت جلوه بیشتری پیدا می‌کنه . یکی دیگه از مزیت‌های استفاده از شیشه خم میز هست اینه که این میزها دوام خیلی بیشتری نسبت به سایر متریال‌ها دارن خصوصا اگر میز جدیدت رو از جای معتبری خریداری کنی . برای مثال در شرکت ما همه میزهایی که تولید میشه از شیشه درجه یک حرارت دیده هست که از مقاومت بسیار بالایی حتی در برابر خط و خش برخوردار هست .

انواع میز شیشه‌ای مدل شیشه خم

  • میز اداری
  • میز تلویزیون
  • میز ناهارخوری
  • میز جلومبلی و عسلی
  • میز تحریر و میز کامپیوتر

میز شیشه‌ای اداری

شیشه خم میز
شیشه خم میز

هر آدم خوش‌سلیقه‌ای که دغدغه‌ی زیبا بودن دکوراسیونش رو داره اگر قرار باشه برای محیط کاریش میز انتخاب کنه قطعا تو این دنیای مدرن روی میزهای شیشه‌ای دست میذاره . میز شیشه‌ای اداری یه محصولیه که هم زیباست هم اصیله . هممون می‌دونیم که ایرانیا از قدیم‌الایام کار‌های هنری زیادی با شیشه انجام می‌دادن و ما محصولات شیشه‌ای رو جزو محصولات هنری به حساب میاریم .

به همین دلیل این میزها واقعا ارزشمند و لوکس به حساب میان . انواع مختلفی از میز شیشه‌ای خم تولید میشه که با توجه به نیازت می‌تونی در ابعاد بزرگ و کوچیک ، ساده و مجلل ، شفاف یا مات و… میزت رو سفارش بدی . پس با توجه به این تنوعی که وجود داره دستت برای انتخاب خیلی بازه .

میز شیشه خم تلوزیون

شیشه خم میز
شیشه خم میز

توام از میزهای معمولی که همه استفاده می‌کنن خسته شدی و دوست داری یه میز تلوزیون مدرن داشته باشی که هرکی دید دهنش باز بمونه و کیف کنه؟؟ فقط کافیه میز شیشه خم تی‌وی بخری و حسابی باهاش پز بدی . این میزهای شیشه خم مدت زیادی نیست که وارد بازار ایران هم شدن . هرچند از خیلی سال قبل تو کشورهای اروپایی مورد استفاده مردم سطح بالا قرار می‌گرفته و هنوزم که هنوزه ترنده و قرار نیست از مُد بیوفته ‌‌.

این میزهای شیشه خم بهترین انتخاب برای کسانیه کا دکوراسیون مدرنی دارن و از میز تلوزیون‌های چوبی و فلزی و.. خسته شدن ‌. واقعا هم دیگه کی تو این دوره و زمونه از اون میز تلوزیون‌های قدیمی استفاده می‌کنه ؟! الان که دیگه دیزاین همه خونه‌ها تی‌وی وال داره و کلا یه دیوار دیزاین شده مختص تلوزیون هست ، بهترین انتخاب برای میز همیشه شیشه‌ای‌هایی هستن که زیبایی دیوار رو هم هزار برابر به چشم میارن .

میز ناهارخوری شیشه‌ای مدل شیشه خم

شیشه خم میز
شیشه خم میز

شاید میز شیشه‌ای ناهارخوری زیاد دیده باشی ولی میز شیشه خم یه چیز دیگه‌اس . در اصل این مدل جدیدترین مدل میزناهارخوری شیشه‌ایه که جلوه‌ی فوق‌العاده لوکسی داره . خداروشکر الان دیگه با پیشرفتی که تو صنعت شیشه‌گری به‌وجود اومده ما می‌تونیم در هر ابعادی که در نظر داری برات میز شیشه‌ای با بالاترین کیفیت تولید کنیم بدون این‌که بعد از ۵۰ سال استفاده نه خط روش بیوفته و نه کوچکترین آسیبی ببینه !

میز‌های شیشه‌ای ابعاد مختلفی با توجه به ظرفیتشون دارن یعنی معمولا از ابعاد کوچکتر که میز دونفره هست تولید میشن تا ابعاد بزرگی برای ۲۴ تا ۳۶ نفر که با توجه به مدل شیشه خم تنوع خیلی زیادی تو طرحشون وجود داره . اما تو می‌تونی به صورت کامل وی‌آی‌پی میز شخصی خودت رو با هر ابعادی که مورد پسندت هست سفارش بدی اونم با نصف قیمت بازار ما برات تولید می‌کنیم و تو یه چشم به هم زدن به دستت می‌رسونیم.

شماره تماس : 09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها: تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ