شیشه خم لمینت

شیشه خم لمینت

همه‌مون میدونیم که شیشه خم خیلی خفنه ، ولی همیشه کافی نیست. برای بعضی از کاربری‌ها ، باید اون شیشه خم لمینت باشه. چون شیشه خم لمینت از باقی مدل‌ها مقاوم‌تره. باهام بیا بهت میگم این مدل شیشه خم برای چه کاربردهایی بهتره و برای چه کاربردهایی نیاز نیست.

چرا شیشه خم لمینت ؟

شیشه خم لمینت
شیشه خم لمینت

یکی از دلایلی که من به مشتری‌های سطح بالا و باهوشمون استفاده از شیشه لمینت رو پیشنهاد می‌کنم اینه که این شیشه‌ها رو در هر رنگ و طرح خاصی که بخوای می‌تونی سفارش بدی . یعنی عجیب و غریب‌ترین و پیچیده‌ترین و دفرمه‌ترین طرح ممکن رو هم می‌تونیم به شکل شیشه خم برات تولید کنیم در حدی که با نگاه کردن بهش کیف کنی . دلیلش هم اینه که شیشه خم‌های لمینت این‌طوری تولید میشن که اول قالبشون از جنس فلز تولید میشه . حالا هر شکلی که قراره باشه به راحتی قالب فلزیش اول طراحی و تولید میشه . بعد تو کوره‌های مخصوص شیشه تو قالبش قرار می‌گیره و خیلی زود به فرم دلخواهمون تبدیل میشه .

اما تفاوت شیشه‌های لمینت ما با شیشه‌های معمولی چیه ؟ ما از مواد PVB اورجینال و باکیفیت لا به لای شیشه‌هامون استفاده می‌کنیم . حالا کاربرد این متریال پی‌وی‌بی چیه؟ دلیل استفاده ازش اینه که به شدت مقاومت شیشه رو بالا می‌بره و مهم‌تر از همه امکان استفاده از شیشه خم‌هارو تو مکان‌هایی که نیاز به امنیت بالا دارن فراهم می‌کنه .

از شیشه خم لمینت برای دکوراسیون داخل یا خارجی؟

شیشه خم لمینت
شیشه خم لمینت

از شیشه خم لمینت تو موارد مختلفی استفاده میشه و واقعا هم کاربردهای عجیب و غریب و فراوونی داره که ما رو مجاب می‌کنه تو قسمت‌های مختلف ساختمون بریم سراغ این محصول . موارد استفاده از شیشه خم به دو دسته‌ی داخلی و خارجی ساختمون تقسیم میشه که در ادامه یه توضیح کوچیک از هرکدوم دادیم تا بهتر با کاربردهای این محصول آشنا بشی .

موارد استفاده از این شیشه

  • شیشه خم در ساختمان سازی
  • شیشه خم لمینت در معماری داخل

استفاده از شیشه خم در صنعت ساختمان سازی و معماری

شیشه خم لمینت
شیشه خم دوجداره

یکی از پراستفاده‌ترین متریال‌های مدرنی که این روزا تو کشورهای اروپایی و کشورهای پیشرفته آسیایی برای ساخت پروژه‌های بزرگ به کار برده میشه ” شیشه خم ” هست . از شیشه خم هم برای کارهای بزرگ و در ابعاد متراژ بالا و هم برای کارهای چزئی داخلی ساختمون میشه استفاده کرد . یکی از کاربردهای مهم شیشه خم‌های لمینت به کارگیری این محصولات در نمای ساختمون‌های مدرن مثل انواع آپارتمان‌های مجلل ، ویلاهای امروزی و برج‌های لاکچری و … .

از این محصول برای انواع حفاظ و نرده تراس و بالکن و همچنین به عنوان شیشه‌های پنجره هم استفاده میشن که ظاهر کاملا لوکسی برای پروژه ما به ارمغان میاره . شاید به همین دلیل هست که بیشتر کارفرماهایی که روی عالی بودن و همه‌چی تموم بودن پروژه‌ای که تو دستشونه اصرار دارن ، از این محصول استفاده می‌کنن . من که معتقدم آدم‌های معمولی که ساختمون‌های معمولی میسازن واقعا نباید سمت این‌طور کارهای خاص بیان و شیشه خم‌هارو باید بذارن برای افراد خاص و شیک پسند !

شیشه خم و معماری داخلی

شیشه خم لمینت
شیشه خم لمینت

همون‌طور که گفته شد علاوه‌بر نمای خارجی ، از انواع شیشه‌های خم لمینت شده برای استفاده‌های مختلف در معماری داخلی هم به کار برده میشه . به عنوان نمونه از شیشه خم برای تولید پله‌ها و نرده‌های تو ویلا‌های و آپارتمان‌های دوبلکس استفاده میشه . همچنین در محیط‌های اداری تو شرکت‌های تراز و سطح بالا به عنوان دیوارهای جداکننده فضا از شیشه خم‌های دفرمه و مدرن استفاده میشه که ظاهر لاکچریش واقعا خیره‌کننده‌اس . یکی دیگه از کاربردهای شیشه خم در فضای داخلی استفاده از این محصول در تولید حمام‌های مدرن و شیشه‌ای هست که این روزا خیلی طرف‌دار پیدا کرده .

شیشه خم لمینت
شیشه خم لمینت

کاربرد بعدی استفاده از شیشه خم لمینت برای تولید خیلی از لوازم خونگی خاص و لوکسه که طرف‌دارای خوش‌سلیقه‌ای هم داره . مثلا خیلی از افراد مشهور هستن که از صندلی شیشه‌ای ، کتاب‌خونه شیشه‌ای و حتی انواع میزها و دکوری‌های شیشه استفاده می‌کنن و ما می‌بینیم که واقعا اگر قراره یه محیط برازنده و کاملا مدرن داشته باشیم باید ما هم این مدل لوازم رو تو محیط مورد نظرمون داشته باشیم ! مطمئن‌ترین انتخاب برای کسانی که عاشی شیشه هم هستن ، خرید محصول لمینته که خیال همه رو از بابت مقاومت بالا و امنیت خیلی زیادش راحت کرده .

استفاده از شیشه لمینت علاوه‌بر این‌که خیلی عاقلانه هست ، بسیار مقرون به صرفه‌تر از شیشه معمولی به حساب میاد چون با یک‌بار خرید شیشه لمینت تا آخر عمرت نیازی به تعویض این شیشه پیدا نمی‌کنی . اما شیشه‌های معمولی هم خیلی خطرناکن و هم زود می‌شکنن و خریدشون اصلا به صرفه نیست .

شیشه خم لمینت برای چه محیط‌هایی مناسبه؟

  • محیط اداری
  • آسانسورها
  • ویلاهای مختلف
  • ساختمان‌ها
  • حمام

شیشه خم لمینت برای محیط‌های اداری

خیلی از شرکت‌های مطرح دنیا از شیشه خم توی محیط کاریشون استفاده کردن. یکی از بهترین جایگزین‌ها برای دیوار توی محیط کار استفاده از شیشه هست و توی سبک‌های مختلف دکوراسیون هم میشه جایگاه شیشه خم رو کامل حس کرد. اگه محیط کار طوری بشه که گاها نیاز به حریم کامل داشته باشه مثل مواقعی که جلسه هست ، این قابلیت فراهمه که شیشه‌ها هوشمند سازی بشن و بتونی کنترل کنی شفاف باشن ، تا حدی مات باشن یا به صورت کامل مات شده باشن.

از کجا شیشه خم لمینت سفارش بدیم؟

رفیق رک صحبت کنیم؟ دستگاه تولیدش توی ایران در حال حاضر فقط دست ماس. بنابراین تو یا با واسطه ازمون خرید میکنی و یا مستقیم. اگه بخوای از کسایی که شیشه خم رو وارد میکنن سفارش بدی هم قیمت نهایی برات زیادی بالا در میاد و قطعا برات گارانتی هم در نظر نمیگیرن. ما کلی برات گارانتی در نظر میگیریم تا خیالت راحت باشه ، اگه دوست داری کیفیت رو از نزدیک بررسی کنی بیا حضوری ببین.

آدرس :تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن شماره تماس :09357015855

امکان سفارش تو ابعاد بزرگ هم هست؟

ما دستگاه تولیدش رو داریم ، برای هر پروژه‌ای که میخوای کافیه تماس بگیری تا آنچه میخواهد دل تنگت رو برات بسازیم با بهترین کیفیت و قیمت. برای مشاوره رایگاه و هماهنگی با این شماره تماس بگیر : 09357015855

آدرس این تولیدی شیشه و آینه کجاست؟

تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه دری که رنگش سبز روشنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ