شیشه خم تبریز

شیشه خم تبریز

همه مون میدونیم که تبریزی ها به باکلاس بودن معروفن. برای همین تین مدل آینه رسما مخصوص تبریزی ها ساخته شده ، چون باکلاس‌ترین شیشه‌ای که توی پروژه های مختلف استفاده میشه شیشه خم هست. این شیشه تنوع زیادی داره و برای کاربرد‌های مختلفی ازش استفاده میشه بیا تا بهت بگم با کدوم مدل شیشه خم تبریز رو جذاب کنی.

شیشه خم تبریز برای کجا؟

شیشه خم تبریز
شیشه خم تبریز

شیشه خم نما

یکی از جا‌هایی که واقعا استفاده از شیشه خم میتونه شاهکار خلق کنه توی نمای ساختمون هستش. این مدل نما رو برای پروژه‌های مختلفی میشه به کار برد ، مثل ساختمون های اداری ، ساختمون های مسکونی و… ظاهر فوق‌العاده شیکی که این مدل شیشه به نما میده باعث شده که توی کشورهای مختلف اروپایی ازش خیلی استفاده بشه. هرچند متاسفانه توی ایران اون‌طور که باید و شاید ازش استفاده نشده مگه توی پروژه‌های خیلی لوکس و خفن.

برای استفاده توی نما کیفیت و استحکامش خیلی مهمه برای همین بهتره یا از شیشه خم سکوریت شده استفاده بشه یا شیشه خم لمینت شده. اگه پروژه‌ات مسکونیه یا به هر دلیلی برنامه داری توی نما پنجره‌ در بیاری ، شیشه خم لمینت شده گزینه‌ی بهتریه از این بابت که جلوی درز صدارو هم میگیره.

شیشه خم محیط کاری

شیشه خم تبریز
شیشه خم تبریز

شیشه خم برای جدا سازی توی محیط‌های کاری و شرکت‌هاهم استفاده میشه. این ایده‌ی فوق‌العاده‌ای هست جون وقتی از یه شیشه ی خم و خارج‌از قاعده استفاده کنی ناخودآگاه ذهن کارمند‌های شرکت خلاقانه‌تر کار میکنه که‌میتومه باعث پیشرفت‌های چشمگیر بشه.
توی این جداسازی اگه برای اتاق جلسه میخواستی از این شیشه استفاده کنی میتونی اون رو به صورت هوشمند سفارش بدی تا توی مواقع لازم با ریموت کنترل از شفافت درش بیاری و حریم اتاق جلسه حفظ بشه. اگه دوست داشتی از رنگ‌های متنوعی هم میتونی براش استفاده کنی همه چیز بستگی به نظر تو داره برای ما رضایتت مهمه.

شیشه خم آسانسور

شیشه خم تبریز
شیشه خم تبریز

برج میلاد رفتی؟ فروشگاه‌های بزرگ توی شهر‌های توریستیمون چطور؟ رفتی؟ اگه رفته باشی و آسانسور‌های شیشه خم رو سوار شده باشی میدونی که جذابیت خیلی زیادی دارن و هیچ مدل‌ آسانسور دیگه‌ای این میزان جذابیت رو نداره.اگه از شیشه ی باکیفیت و سکوریت یا امینت شده استفاده شده باشه حتی برای کف آسانسور‌ هم میشه شیشه استفاده کرد و حسابی لذت برد. البته این مدل آسانسور فقط مخصوص پروژه‌های بژرک نیست توی ساختمون‌های مسکونی هم میشه از این مدل آسانسور‌ها استفاده کرد. حتی الان بعضی‌ها برای خونه‌های دوبلکس از آسانسور استفاده میکنن که آسانسور شبشه‌ای میتونه یه کرینه ی شیم و جداب برای این کاربرد باشه

شیشه خم وسایل

شیشه خم تبریز
شیشه خم تبریز
  • انواع میز شیشه خم
  • کمد شیشه خم
  • همه وسایل شیشه خم پینترستی

شیشه خم استفاده نکن!

دستگاه تولید شیشه خم تا چندسال پیش توی کشورمون نبود ما واردش کردیم ، برای همین پروسه ب سفارش از کشثر‌های دیگه خیلی ریسکی و در عین حال خیلی هزینه بر بود. به همین خاطر هم تا چند سال پیش همه توصیه میکردند از شیشه خم توی پروژه استفاده نکنی. اما الان میتونی با خیال راحت هر چیزی که توی ذهنت هیت رو سفارش بدی و با هر کیفیتی که بخوای برات تولیدش میکنیم و برات گارانتی میکنیم که با خیال راحت سفارش بدی. برای مشاوره میتونی با شماره. تماس بگیری و اگه دوست داشتی به صورت حضوری نشریف بیاری و کیفیت کارهارو هم از نزدیک ببینی. (برای دیدن آدرس اینجا کلیک کن)

انواع شیشه خم

شیشه خم تبریز
شیشه خم تبریز
  • شیشه خم لمینت شده
  • شیشه خم سکوریت

شیشه خم لمینت

شیشه لمینت شده رو ما با اسم شیشه دوجداره هم می‌شناسیم. از کنار هم قرار گرفتن دو تا شیشه خم با یک سری تکنولوژی و علم خاص شیشه خم لمینت شده به وجود میاد. لمینت کردن شیشه هم باعث میشه که مقاومت و استحکام اون شیشه بالا بره و هم باعث میشه که صدا ازش عبور نکنه. برای همینه که این مدل شیشه واسه استفاده توی نما و پنجره بهترین گزینه محسوب می‌شه.

شیشه خم تبریز
شیشه خم تبریز

ساختمان‌های سکونی و ساختمون‌هایی مثل بیمارستان استفاده کردن از شیشه خم دوجداره کمک خیلی زیادی می‌کنه چون با جلوگیری کردن از عبور سرما و گرما به داخل باعث میشه که نیاز مصرف انرژی توی اون محیط به حداقل برسد. و این مزیت فقط شامل حال یک فصل خاص نمی‌شه توی زمستون می‌ذاره که هوای گرم خارج بشه و هوای سرد داخل بیاد و توی فصل‌های گرم سال مثل تابستون کمک می‌کنه تا هوای گرم بیرون به داخل نفوذ نکنه و هوای خنک داخل خارج نشه.

شیشه خم سکوریت

شیشه خم تبریز

شیشه سکوریت یه یه اسم دیگه هم داره که احتمالاً با اون بیشتر بشناسیش شیشه نشکن. بله رفیق همون شیشه‌ای که برای پنجره‌های شین‌های آدم‌های معروف استفاده می‌شه. حجم شیشه سکوری توی لوازمات خونه مثل شیشه گاز و خیلی جاهای دیگه هم استفاده می‌شه. دلیلش هم اینه که این مدل شیشه امنیت خیلی زیادی از هر نظر دارد. شکستنش تقریبا غیر ممکنه و ضد گلوله هم هست به خاطر همین توی پروژه‌های بزرگ استفاده کردن ازش بیشتر از هر مدل شیشه دیگه توصیه میشه. شیشه خم هم می‌تونه به صورت سکوریت شده تولید بشه که برای اطلاع از قیمت‌ها سفارش می‌تونی با متخصص‌های ما صحبت کنی.

شیشه خم تبریز رنگی

شیشه خم تبریز

شیشه خم میتونه به صورت رنگی هم تولید بشه که مخصوصا توی دکوراسیون داخل خیلی پرطرفداره و استفاده ازش رو توی محیط های مختلفی میبینیم. مثلا توی ساختمون های کاری ، شرکت‌های بزرگی مثل گوگل از شبشه های خم رنگی زیادی استفاده کردن که هم روحیه افراد بالا بره هم جلوه‌ی ظاهری جذابی به اون محیط بدن. توی محیط های خدمات درمانی مثل بیمارستان ها هم استفاده از این مدل شیشه رواج داره مخصوصا توی بخش کودکان یا زنان زایمان. این روزها توی ساختمون‌های تحاری و مال‌های بزرگ هم استفاده از شیشه‌های رنگی زیاد شده ولی در نظر داشته باشید که توی محیط هایی که کودکان رفت و آمد میکنن و یا امکان شکسن شیشه وجود داره حتما باید از شیشه سکوریت شده استفاده بشه.

هماهنگی پروژه برای شیشه خم

پروژه‌ای که مد نظرت هست رو هم میتونی به صورت تلفنی با مشاورهای در میون بذاری و هم به صورت حضوری تشریف بیاری شرکت در موردش صحبت کنیم.

آدرس کارگاه: تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن شماره تماس : 09357015855

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ