شیشه خم آسانسور

شیشه خم آسانسور

یه سری خصوصیت‌ها بین محیط‌های باکلاس مشترکه ، برای مثال هر ساختمون بزرگ و باکلاسی حتماً آسانسور شیشه‌ای داره. وقتی که معماری فروشگاه ، یه برج یا یه ساختمون ، قشنگ باشه یا محیط بیرونیش جذاب باشه آسانسورهای شیشه‌ای می‌تونن این جذابیت رو به رخ افرادی که می‌خوان وارد اون محیط بشن و ازش استفاده کنند بکشند.

مثلاً خودت اگر برج میلاد رو با یه آسانسور ساده بالا بری و بیای پایین هم به خاطر زمان زیادی که صرف می‌کنی حوصلت سر میره هم هیچگونه جذابیتی برات نداره ، اما چون از شیشه خم آسانسور توی طراحیش استفاده شده مین طور که بالا یا پایین میری می‌تونی تهران بزرگ رو ببینی و لذت ببری. در کل استفاده از شیشه خم برای آسانسور جذابیت رو چندین برابر می‌کنه و برای اینکه افراد حوصله‌شون سر نره دیگه نیازی به استفاده از آینه هم نیست.

مدل‌های مختلف شیشه خم آسانسور

  • شیشه خم سکوریت
  • شیشه خم لمینت شده

شیشه خم آسانسور سکوریت

شیشه خم آسانسور
شیشه خم آسانسور

یکی از پرکاربردترین انواع شیشه‌هایی که برای تولید انواع آسانسور‌های شیشه‌ای میشه مورد استفاده قرار بگیره ، شیشه خم یا همون شیشه منحنی هست که قبل از هر ویژگی بهتره در مورد جلوه‌ی زیادی که داره و مقاومت بالایی که داره صحبت کنیم . در واقع شیشه‌های سکوریت به شیشه‌هایی گفته میشه که مقاومت زیادی در برابر شکستگی دارن و اسم دیگه‌شون شیشه نشکن هست.

اما اگه اگر حادثه عجیب و غریبی پیش بیاد که این شیشه‌ها دچار شکستگی بشن ، به قطعات ریز و کم خطر تبدیل میشن . برای همین استفاده از انواع شیشه خم‌های سکوریت شده برای استفاده به عنوان شیشه خم آسانسور خیلی کاربردیه و از همه مهم‌تر انتخاب خیلی امنی به حساب میاد که هر کارفرمای عاقلی رو مجاب می‌کنه تا برای تولید آسانسور شیشه‌ای از شیشه خم سکوریت شده استفاده کنه .

شیشه لمینت چیه؟با سکوریت فرق داره؟

شیشه خم آسانسور
شیشه خم آسانسور

یکی دیگه از شیشه‌های نشکنی که بهتره به عنوان شیشه آسانسور استفاده بشه شیشه خم لمینت هست که از نظر مقاومت تو نشکن بودن هیچ تفاوتی با شیشه‌های سکوریت نداره . اما تفاوت این دو تا شیشه از نظر عملکرد چیه ؟ فرقی که دارن اینه که شیشه سکوریت در صورت فشار خیلی زیادتری از معمول اگر دچار شکستگی بشه به قطعات ریز تبدیل میشه و فرو می‌ریزه اما شیشه لمینت بعد از شکستگی (که احتمالش خیلی کمه) دچار فروپاشی نمیشه و از نظر ظاهری دچار ترک‌های ریز و فراوون میشه .

به صورت کلی استفاده از هر دو نوع شیشه خم برای آسانسور پیشنهاد میشه و فقط به نظر نهایی کارفرما بستگی داره . شیشه‌های لمینت هم مثل شیشه‌های سکوریت در ابعاد و اشکال مختلفی تولید میشه که با توجه به ابعاد و ظرفیت آسانسور مورد استفاده قرار می‌گیره.

ضخامت شیشه باید چقدر باشه ؟

شیشه خم آسانسور
شیشه خم آسانسور

همگی می‌دونیم که با توجه به بیشتر شدن ظرفیت آسانسور ، ابعاد آسانسور هم افزایش پیدا می‌کنه . هرچقدر متراژ آسانسور ما از جهت متر مربع بزرگ‌تر باشه شیشه خمی که برای دور تا دور آسانسور استفاده میشه ضخامت بیشتری پیدا می‌کنه . البته با توجه به پیشرفت زیادی که تو صنعت تولید شیشه داشتیم وقتی در مورد ضخامت زیاد حرف می‌زنیم هم منظورمون یه دیوار شیشه‌ای نیست !

نهایتا تا ۷ الی ۸ سانتی‌متر افزایش ضخامت برای شیشه خم آسانسور وجود داره که اصلا از داخل آسانسور دیده هم نمیشه . چیزی که باید مورد توجه باشه کیفیت شیشه خم هست که در ادامه لازم هست که یه توضیح دقیق داده باشه که بدونیم این موضوع دقیقا از چه جهت اهمیت زیادی پیدا می‌کنه .

اهمیت کیفیت شیشه آسانسور

شیشه خم آسانسور
شیشه خم آسانسور

وقتی در مورد آسانسور حرف به میون میاد اولین چیزی که به نظر میرسه طی مسافت به صورت طولی در متراژ بالا هست . پس یعنی قراره یه پرواز عمودی داشته باشیم و این‌جا مهم‌ترین چیز حفظ امنیت این پروازه. تو دنیای مدرن دیگه استفاده از آهن و فلز و این چیزا خیلی قدیمی و از مد افتاده شده برای همین خیلی از طراحان دکوراسیون اومدن سراغ شیشه و لوازم شیشه‌ای .

از جمله لوازمی که اگر شیشه‌ای باشه جلوه خیلی لوکسی داره ، آسانسوره . اما شیشه از طرفی یه متریال شکننده هست و می‌تونه خطرهای زیاد و مرگ‌باری رو به بار بیاره . به همین دلیل هم جنس و کیفیت شیشه از هر چیزی تو این مورد اهمیت بالاتری داره ! پس موقع خرید شیشه باید خیلی دقت کنی که جنس نامرغوب بهت نندازن و حتما از جایی خرید کنی که تو رو از هر جهت مطمئن کنه .

تضمین کیفیت شیشه خم

شیشه خم آسانسور
شیشه خم آسانسور

وقتی در مورد تضمین ۲۰ ساله شیشه خم صحبت می‌کنیم خیلیا دهنشون باز می‌مونه می‌پرسن مگه میشه ؟ مگه داریم ؟! ولی آقا واقعا داریم همچین چیزی رو . فقط مهم اینه که تو شیشه خم آسانسورت رو از کجا بخری . تو اگر از جاهای الکی بازار خرید کنی نه تنها ضمانتی بابت شیشه بهت نمیدن بلکه هیچ راهی هم نداری جز این‌که بی‌دلیل اعتماد کنی که خب کدوم آدم عاقلی چنین کاری‌ می‌کنه ؟

من به جاش بهت میگم که اگر از شرکت ما خرید کنی علاوه‌بر این‌که با مهر و امضا ۲۰ سال بهت ضمانت میدیم ، تخفیف جشنواره هم برای شیشه خم‌هامون داریم که این قیمت رو تو بازار نمی‌تونی پیدا کنی اصلا . این‌طوری عاقلانه خرید کن و یک عمر به خرید خودت افتخار کن ‌.

خرید شیشه خم آسانسور

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

برای دریافت مشاوره رایگان و سفارش از شماره زیر برای تماس گرفتن استفاده کن

شماره تماس : 09357015855

شیشه خم سکوریت با لمینت فرق داره؟

شیشه خم لمینت از نظر مقاومت تو نشکن بودن هیچ تفاوتی با شیشه‌های سکوریت نداره . اما تفاوت این دو تا شیشه از نظر عملکرد چیه ؟ فرقی که دارن اینه که شیشه سکوریت در صورت فشار خیلی زیادتری از معمول…

از کجا میشه سفارش داد؟

از ما ، برعکس بقیه جاها که باید از خارج وارد کنن و کلی پول دلاری باید بابتش بدی ، ما دستگاه تولیدش رو داریم و می‌تونی با بهترین قیمت و بدون محدودیت شیشه خم رو برای آسانسور سفارش بدی. تماس بگیر : 09357015855

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ