خرید آینه قدی تهران

خرید آینه قدی تهران

اگر توام برای خرید آینه قدی تهران رو هزار بار گشتی و چیزی که می‌خواستی رو پیدا نکردی ، خوب جایی اومدی . من این‌جا با کمک متخصصین طراحی دکوراسیون داخلی بهت بهترین مدل‌های آینه قدی رو که مثلش رو نه فقط تو تهران، بلکه تو ایران هم ندیدی معرفی می‌کنم !

پیدا کردن یه آینه قدی که هم مدلش به روز و مدرن باشه ، هم خیلی شیک و پیک باشه و هم کیفیت بالایی داشته باشه قطعا کار راحتی نیست . اما تضمین می‌کنم فقط و فقط با خوندن این متنِ ۳ دقیقه‌ای ، می‌تونی آینه دل‌خواهت رو که همه این آپشن‌ها رو باهم داره سه سوته پیدا کنی .

کیفیت به چه دردت میخوره بابا

خرید آینه قدی تهران
خرید آینه قدی تهران

آینه قدی یه آینه کاربردیه و صرفا تزئینی نیست ، یه آینه تزئینی کیفیتش کمتر مهمه از آینه کاربردی. مخصوصا زمانی که تو جاهایی مثل سقف و به صورت تیکه‌های کوچک استفاده بشه. اگه آینه‌های تزئینی هم تو ابعاد متوسط و غیر کوچیک باشن یا جلوی چشم باشن کیفیت اون‌هاهم مهمه و به چشم میاد ، چه برسه به آینه قدی که بی کیفیت بودنش حسابی تو چشم فرو میره… یه آینه بی‌کیفیت با گذشتن یکم زمان کدر و تار و موج‌دار میشه و این چیزی نیست که از چشم پنهون بمونه.

خرید آینه قدی تهران
خرید آینه قدی تهران

اگه بخوای توی یه محیط کاری ازش استفاده کنی که کلاس کاریت رو پایین میاره و این افتضاحه! خودت اگه بری یه آرایشگاه یا مزون و آینه‌ای که جلوته کدر و بی کیفیت باشه نسبت به اون محیط و مسئولاش چه حسی پیدا می‌کنی؟ معلومه حس می‌کنی حرفه‌ای نستن و به حرفه شون اهمیتی نمیدن! این اصلا حسی نیست که ما بخوایم مشتریمون بهمون داشته باشه!

اگه توی خونه بخوای ازش استفاده کنی هم همینه. هم شانت جلوی بقیه میاد پایین هم ااعتماد به نفس خودت.. چرا انقدر حس منفی آخه؟ فقط یه آینه باکیفیت بخر من بهت میگم چطور ی

تشخیص کیفیت و خرید آینه قدی تهران

خرید آینه قدی تهران
خرید آینه قدی تهران

کیفیت آینه به جنس شیشه‌ای که برای تولیدش استفاده شده و جنس متریالی که برای آینه‌ای کردن اون شیشه استفاده شده برمی‌گرده. البته دستگاه‌هایی که برای تولیدشون استفاده شده هم خیلی اثیرگذار و مهمن. بیا تخصصیش نکنیم ، می‌خوای یه آینه باکیفیت و خوب داشته باشی بهتره از یه جای خوب تهیه‌اش کنی. مثلا همین سایتی که الان داخلشی یه تولید کننده‌ شیشه و آینه هست که کیفیت آینه‌هاش انقدر بالاس که به کشورای دیگه هم صادرات داره.

سوپرایز ویژه برای تو

خرید آینه قدی تهران
خرید آینه قدی تهران

می‌تونی هر مدلی که توی سایتای خارجی ، پینترست ، اینستاگرام و.. دیدی و هیچجا پیداش نکردی یا اگه یه طرح خاصی توی ذهنت هست طراحیش کنی و برای متخصص‌های ما بفرستی. اینجوری ما برات همون مدلی که دلت خواسته رو تولید می‌کنیم و هرجا خواستی تحویل میدیم و برات نصب می‌کنیم. تازه چون مستقیم از تولید کننده خرید می‌کنیم و پول به واسطه نمیدی کلی هم برات مقرون‌به‌صرفه میفتی. هزارجور گارانتی هم داریم. دیگه چی می‌خوای عزیزم؟ چایی هم برات بریزم؟

انواع آینه قدی تهران

خرید آینه قدی تهران
خرید آینه قدی تهران
  • آینه ایستاده مستطیلی
  • آینه قدی بیضی
  • آینه گنبدی ایستاده
  • آینه دفرمه ایستاده

آینه ایستاده مستطیلی مدرن

خرید آینه قدی تهران
خرید آینه قدی تهران

از غرب تهران تا شرق تهران ، هرجا که قدم بذاری هزار یک مدل آینه قدی مستطیلی می‌بینی! اما تفاوت خیلی زیادی بین آینه‌های مستطیلی مدرن با مدل‌های قدیمی هست . راستش رو بخوای باید بگم اگر الان یکی از این مدل‌های جدید رو نداشته باشی اصلا نمی‌تونی ادعا کنی خوش‌سلیقه‌ای یا برای خودت ارزش قائلی!

بابا آینه یکی از مهم‌ترین وسیله‌های شخصی هست که آدم برای خریدنش وقت و حوصله بذاره . همین آینه‌ای که می‌بینیم و ساده از کنارش می‌گذریم خودش چه بخوایم چه نخوایم نشون‌دهنده شخصیت ماست . پس بهتره یه مدل خوب و زیبا رو انتخاب کنیم .

آینه‌های جدید مستطیلی آپشن‌های فراوونی دارن . برای مثال این آینه‌ها به صورت هوشمند تولید میشن که دارای لامپ ، دکمه تاچ (لمسی) ، پورت یو‌اس‌بی ، بلندگو و… هست که برای افرادی که دوست دارن رو مد باشن و یه آینه قدی کاربردی داشته باشن خیلی به درد می‌خوره .

خرید آینه قدی تهران مدل بیضی

خرید آینه قدی تهران
خرید آینه قدی تهران

اگر قرار باشه فقط یه آینه بخری که سال‌های سال بتونی طوری ازش استفاده کنی که اگر هر روز هزاربار هم خودت رو توش برانداز کنی خسته نشی ، من بهت آینه بیضی لوکس رو پیشنهاد می‌کنم . آینه‌های بیضی چراغ‌دار که یکی از پرطرفدارترین آینه‌های بازارهای اروپایی به حساب میان ، علاوه‌بر لاکچری بودن ، کاربرد خیلی زیادی هم دارن که باعث میشه آرایشگرهای حرفه‌ای و مزون‌دارهای مطرح ایران و جهان دست روی این مدل بذارن .

آینه بیضی چراغ‌دار که جزو جدیدترین مدل‌ها جهت خرید آینه قدی تهران هست ، در ابعاد و رنگ‌های مختلفی تولید میشه . با توجه به نوع کاربردی که از آینه انتظار داری می‌تونی رنگ چراغ آینه رو تغییر بدی. برای آرایش معمولا نور ترکیبی استفاده میشه و اگر قراره از آینه به عنوان یک وسیله دکوری برای دیزاین استفاده کنی من استفاده از نور سفید رو پیشنهاد می‌کنم. اگر برای مزون آینه قدی رو می‌بری ، نور زرد انتخاب مناسبیه.

خرید آینه قدی تهران مدل گنبدی

خرید آینه قدی تهران
خرید آینه قدی تهران

به جرأت می‌تونم بگم یکی از پرطرف‌دارترین آینه‌های این یکی دو سال اخیر این مدل آینه بوده . آینه گنبدی رو اگر چه نیمه قدی هم مورد استفاده قرار میدن اما مشتری‌ها معمولا این آینه رو به صورت قدی خریداری می‌کنن. انواع آینه‌های گنبدی که بیشتر مدل‌های اروپایی و لوکسش رو تو پینترست می‌تونی پیدا کنی ، با کیفیت بالا تو شرکت ما تولید می‌شه.

عکس‌های آینه قدی‌های جدید رو که می‌بینی اکثرا یا گنبدی هستن یا دفرمه (که به این مدل هم در ادامه اشاره خواهیم کرد) . آینه‌های گنبدی ترکیب خیلی دلچسبی از نیم‌دایره و مستطیل هستن که برای ما تداعی کننده سنت و مدرنیته هست . به همین دلیل هم چه دکوراسیونت سبک و سیاق سنتی داشته باشه و چه مدرن‌ترین دکوراسیون رو داشته باشی ، فرقی نمی‌کنه به هرحال این آینه خیلی خوب ست می‌شه.

خرید آینه قدی تهران مدل رنگی چی میگه؟

باید بدونی آینه‌های مدرن امروز در رنگ‌های مختلفی هم تولید میشن . رنگ‌های پرطرفداری مثل شامپاینی و دودی یا تناژهای طلایی برای وقتایی که دوست داریم آینه جدیدمون جلوه‌ و نمای خوبی داشته و باشه و روی دکوراسیون تاثیر زیادی داشته باشه . به جز مبحث رنگ آینه ، آینه گنبدی قدی رو با قاب‌های مختلف هم می‌بینی که هرکدوم برای نوع خاصی از دکوراسیون مناسب هستن . با توجه به قیمت ، حتی می‌تونی آینه‌ای با قاب طلا سفارش بدی که آینه جدیدت کاملا منحصر به فرد هم باشه !

آینه قدی از کجای تهران بخریم؟

آدرس هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن شماره تماس :09357015855

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ